BANCI | Ultima Ora

ING are in continuare probleme cu platile cu telefonul si aplicatia HomeBank

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-10-02 05:37

ING Bank are in continuare probleme, incepand de vineri, cu aplicatia de mobile banking Home Bank si serviciul inclus de plati cu telefonul mobil, INGPay.

Dupa ce vineri si pe parcursul urmatoarelor trei zile aplicatia Home Bank nu a functionat si implicit nici platile cu telefonul, astazi ING anunta, pe site-ul sau, ca nu este disponibil INGPay:

"Momentan, serviciul ING Pay este partial indisponibil pentru o parte dintre utilizatori. In cazul in care intampinati probleme, va recomandam sa emiteti un nou card." (vezi foto)

Home Bank, platile cu cardul si restul serviciilor apar ca fiind functionale.

Clientii ING s-au plans si ieri ca nu reusesc sa utilizeze INGPay, dupa instalarea ultimei versiuni HomeBank, disponibila de duminica seara:

"A reusit cineva sa faca INGPay sa functioneze? Eu nu reusesc nicicum sa sterg cardul virtual si sa generez unul nou pentru a putea plati prin NFC. Nici din aplicatie, nici din browser."

"Nu se mai poate plati cu telefonul. Eroare: nu autorizati tranzactia", s-a plans un alt client ING, ieri, pe Facebook.

"Am actualizat aplicatia, si la fel, nu merge plata cu scanare. Deja este deranjant, este a patra zi", s-a plans altcineva.

Aplicatia Home Bank a avut probleme de functionare de vineri dimineata, iar situatia nu s-a remediat decat duminica seara, conform situatiei serviciilor, de pe site-ul ING, insa unii clienti ai bancii au continuat sa se planga ca nu-si pot deschide aplicatia sau ca nu pot folosi unele functii si pe parcursul ultimelor doua zile.

Ieri, un cititor client ING ne-a semnalat ca aplicatia HomeBank nu doar ca nu se deschidea, dar si bloca utilizarea telefonului, iar alt cititor s-a plans ca i s-a triplat (inregistrat de trei ori) o plata facuta in HomeBank, in interfata web. (vezi aici detalii)

ING Bank nu a anuntat despre aceste probleme nici pe contul sau Facebook, nici printr-un comunicat, iar clientii sai s-au plans ca nici ei nu au fost notificati de catre banca, astfel incat sa evite situatii neplacute.

In schimb, ING anunta, chiar in timp ce serviciul INGPay figureaza ca fiind "partial indisponibil pentru o parte dintre utilizatori", ca cel responsabil de aceasta problema, Razvan Sighinas, Chief Information Officer @ING, este speaker la o conferinta: "va vorbi despre Digital Transformation in the Banking Industry". (LOL)

"Mai bine si-ar da demisia. Este degeaba acolo unde", a comentat cineva, pe Facebook. 

"E simplu la ING". De ce? Pentru ca nimic nu merge. Voi chiar nu-i puteti da afara pe aia de la IT si sa angajati niste oameni competenti?" intreaba alcineva.

(stire in curs de actualizare)

Taguri: ING  digital banking  tehnologii bancare  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING are probleme cu serviciul call center

ING Bank are probleme cu serviciul call center, numerele de telefon (*2ING sau +40314062464) la care clientii bancii pot suna pentru diverse probleme. "Momentan, serviciul call center este partial indisponibil pentru o parte dintre utilizatori. Pentru urgente, ne puteti contacta pe detalii

A opta zi de probleme cu serviciile online ale ING Bank: ING Pay este indisponibil si astazi

ING Bank are de opt zile probleme cu functionarea serviciilor online: incepand de vinerea trecuta, aplicatia de internet si mobile banking nu a putut fi utilizata de clienti, problema fiind remediata abia duminica seara, fiind cauzata de serviciul de plati cu telefonul, ING Pay, care nu este detalii

ING are in continuare probleme cu platile cu telefonul si aplicatia HomeBank

ING Bank are in continuare probleme, incepand de vineri, cu aplicatia de mobile banking Home Bank si serviciul inclus de plati cu telefonul mobil, INGPay. Dupa ce vineri si pe parcursul urmatoarelor trei zile aplicatia Home Bank nu a functionat si implicit nici platile cu telefonul, detalii

Probleme cu cardurile BCR: au luat o pauza de functionare

"O parte dintre cardurile BCR au luat o pauza de functionare in aceasta dupa-amiaza", a anuntat banca, pe Facebook. "Echipa noastra a intervenit rapid, iar acum sistemele sunt functionale", precizeaza BCR. "Ne cerem scuze pentru inconvenientele create. Va rugam sa ne detalii

Ultimele Comentarii