BANCI | Ultima Ora

ING are in continuare probleme cu platile cu telefonul si aplicatia HomeBank

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-10-02 05:37

ING Bank are in continuare probleme, incepand de vineri, cu aplicatia de mobile banking Home Bank si serviciul inclus de plati cu telefonul mobil, INGPay.

Dupa ce vineri si pe parcursul urmatoarelor trei zile aplicatia Home Bank nu a functionat si implicit nici platile cu telefonul, astazi ING anunta, pe site-ul sau, ca nu este disponibil INGPay:

"Momentan, serviciul ING Pay este partial indisponibil pentru o parte dintre utilizatori. In cazul in care intampinati probleme, va recomandam sa emiteti un nou card." (vezi foto)

Home Bank, platile cu cardul si restul serviciilor apar ca fiind functionale.

Clientii ING s-au plans si ieri ca nu reusesc sa utilizeze INGPay, dupa instalarea ultimei versiuni HomeBank, disponibila de duminica seara:

"A reusit cineva sa faca INGPay sa functioneze? Eu nu reusesc nicicum sa sterg cardul virtual si sa generez unul nou pentru a putea plati prin NFC. Nici din aplicatie, nici din browser."

"Nu se mai poate plati cu telefonul. Eroare: nu autorizati tranzactia", s-a plans un alt client ING, ieri, pe Facebook.

"Am actualizat aplicatia, si la fel, nu merge plata cu scanare. Deja este deranjant, este a patra zi", s-a plans altcineva.

Aplicatia Home Bank a avut probleme de functionare de vineri dimineata, iar situatia nu s-a remediat decat duminica seara, conform situatiei serviciilor, de pe site-ul ING, insa unii clienti ai bancii au continuat sa se planga ca nu-si pot deschide aplicatia sau ca nu pot folosi unele functii si pe parcursul ultimelor doua zile.

Ieri, un cititor client ING ne-a semnalat ca aplicatia HomeBank nu doar ca nu se deschidea, dar si bloca utilizarea telefonului, iar alt cititor s-a plans ca i s-a triplat (inregistrat de trei ori) o plata facuta in HomeBank, in interfata web. (vezi aici detalii)

ING Bank nu a anuntat despre aceste probleme nici pe contul sau Facebook, nici printr-un comunicat, iar clientii sai s-au plans ca nici ei nu au fost notificati de catre banca, astfel incat sa evite situatii neplacute.

In schimb, ING anunta, chiar in timp ce serviciul INGPay figureaza ca fiind "partial indisponibil pentru o parte dintre utilizatori", ca cel responsabil de aceasta problema, Razvan Sighinas, Chief Information Officer @ING, este speaker la o conferinta: "va vorbi despre Digital Transformation in the Banking Industry". (LOL)

"Mai bine si-ar da demisia. Este degeaba acolo unde", a comentat cineva, pe Facebook. 

"E simplu la ING". De ce? Pentru ca nimic nu merge. Voi chiar nu-i puteti da afara pe aia de la IT si sa angajati niste oameni competenti?" intreaba alcineva.

(stire in curs de actualizare)

Taguri: ING  digital banking  tehnologii bancare  internet banking  mobile banking  

Comentarii

Ionescu
Rezolvare
Trebuie blocat cardul, reinstalata aplicația. Și reactivat alt card mai ales dacă exista pe telefon și alte aplicații care folosesc NFC.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Masurile propuse de banci pentru lupta impotriva coronavirusului

Consiliul Investitorilor Straini si Confederatia Patronala Concordia, din care fac parte si o parte dintre banci, prin Consiliul Patronatelor Bancare, au anuntat ieri un "set de masuri pentru atenuarea impactului economic al epidemiei coronavirus". Iata masurile propuse pentru detalii

Bancile se pregatesc de amanarea ratelor la credite, ca masura impotriva coronavirusului

Bancile vor decide amanarea ratelor la credite, ca masura pentru evitarea raspandirii coronavirusului prin prezenta clientilor la ghiseele bancare, dar si pentru a ajuta firmele afectate de criza de epidemie, precum cele din turism. Informatia a fost confirmata si de reprezentantii detalii

Vivre Deco a gasit raspunsul la intrebarea: e posibil sa ne facem planuri de crestere prin Bursa?

Vivre Deco, unul dintre cei mai mari retaileri online de mobilă și decorațiuni din Europa Centrală și de Est, a încheiat cu succes plasamentul privat de obligațiuni prin care a atras 3,5 milioane euro, cu scadență în 2025 și la o dobândă de 5,25%, anunta Banca detalii

Erste Bank despre acuzatiile BNR privind spalarea banilor: asteptam solicitarile de informatii din partea autoritatilor

Reprezentantii bancii austriece Erste Bank, actionarul majoritar al Bancii Comerciale Romane (BCR), au raspuns la intrebarile privind anuntul facut de Banca Nationala a Romaniei (BNR) ca mai multe banci sunt implicate intr-un caz de spalare de bani, care a fost sesizat si DIICOT (Directia detalii

Ultimele Comentarii