BANCI | Stirea Zilei

Raiffeisen Bank primeste tot mai multe reclamatii de la clienti

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-04-22 21:50

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clientii sai a crescut cu 12% (8.659) anul trecut, la un total de 76.828, fata de 68.169 de sesizari primite in anul precedent si 59.915 in 2015, majoritatea (86%) fiind rezolvate in favoarea clientilor, conform datelor prezentate de banca.

Gradul de satisfactie privind procesul de solutionare a sesizarilor a fost de 3,3, pe o scara de la 1 (foarte nemultumiti) la 5 (foarte multumit), in usoara crestere de la 3,2 in 2016 si 3,1 in 2015.

Totusi, doar 38% dintre clientii Raiffeisen persoane fizice si 39% dintre IMM-uri s-au declarat foarte multumiti sau extrem de multumiti cu privire la solutionarea reclamatiilor, la apelul din a doua saptamana dupa finalizarea litigiilor. In anul precedent, ponderea a fost de 35% in cazul persoanelor fizice si 56% la IMM-uri.

NPS (Net Promoter Score) a urcat la 42 (procentul clientilor persoane fizice care intentioneaza sa recomande banca), de la 34 in anul precedent. In cazul intreprinderilor mici, scorul NPS a fost 39, in scadere de la 41 anul precedent, iar la intreprinderile mijlocii – 34, fata de 42 in anul precedent. La corporatii, scorul NPS a fost 42 anul trecut, in scadere de la 44 in 2016.

“Satisfactia clientilor nostri în relatia cu banca a crescut, dar înca nu a atins nivelul dorit. Integrarea indicatorului NPS (Net Promoter Score) în modul de lucru este un obiectiv distinct, alturi de continuarea pasilor spre digitalizare”, precizeaza Raiffeisen Bank.

In ciuda gradului redus de satisfactie, loialitatea clientilor Raiffeisen care au facut sesizari s-a mentinut foarte ridicata (98%), la fel ca in cei doi ani precedenti, conform datelor prezentate de banca.

Reclamatiile la ANPC in scadere, dar la ANSPDCP in crestere de patru ori

Pe de alta parte, numarul reclamatiilor trimise de clientii Raiffeisen Bank la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a scazut anul trecut la 626, de la 693 in 2016 si 1.004 in 2015.

In consecinta, si numarul amenzilor primite de banca de la ANPC a scazut la 22, de la 32 in 2016 si 51 in 2015. Avertismentele, in schimb, au crescut la 25, de la 22, respectiv 21.

Si valoarea amenzilor primite de Raiffeisen de la ANPC a crescut anul trecut la 227.000 lei, de la 177.500 lei in 2016 si 211.998 lei in 2015.

Din totalul de 22 de amenzi primite din partea ANPC, 2 amenzi au fost pentru nerespectarea reglementarilor privind comunicarea de marketing, precizeaza banca.

Toate amenzile au fost platite în 2017, iar unele au fost ulterior contestate în instanta.

Numarul reclamatiilor trimise de clientii Raiffeisen la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor Personale (ANSPDCP) a crescut semnificativ anul trecut, de aproape patru ori, la un total de 146, fata de doar 38 in 2016 si 8 in 2015.

Cu toate acestea, numarul avertismentelor a scazut la 6, de la 9, respectiv 5, in anii precedenti, iar amenzile au fost doar 2, fata de 4, respectiv 2 in anii precedenti. Si valoarea amenzilor primite de la ANSPDCP a scazut la 6.000 de lei, de la 11.998, respectiv 7.000 de lei in anii precedenti.

Reclamatiile trimise de clientii bancilor la ANSPDCP vizeaza, in principal, raportarile facute de acestea catre Biroul de Credit in legatura cu restantele de peste 30 de zile la plata ratelor la credite. Conform legii, bancile si IFN-urile trebuie sa obtina acordul clientilor pentru raportarea datelor lor la Biroul de Credit si trebuie sa-i notifice cu cel putin 15 zile inainte de raportare.

Comentarii

Boda cristian iosif
Furatul banilor din cont
Am contul din 2016 , l-am deschis pentru alocatiile copiilor, nu am umblat niciodata la cont iar acum din ce imi spun operatorii bancii ca din martie 2019 . A inceput sa se faca online cumparaturi sau ceva jocuri pe internet. Contul nu este activat sa se foloseasca online iar cardul il am acasa fara sa umble cineva la el . Pana la data de astazi din 8969 mai au ramas 309,13 ron. Sunand la banca miau spus ca trebuie sa contactez cu google si cu microsoft pentru ce mi se intampla , mi se pare jenant raspunsul din partea bancii, cine de la google sau microsoft ma va baga pe mine in seama si sa rezolve problema mea, manvoi duce la politie sa depun o plangere bancii fiindca banca este responsabila pentru tot ce se intampla cu conturile oamenilor. Merg oamenii la raiffensen bank cu incredere sa-si deschida un cont ia cand ti se fura banii din cont ti se spune sa iei legatura cu microsoft , google sau alte siteuri , mi se pare foarte urat din partea bancii raiffeinsen bank

Boda cristian iosif
Furatul banilor din cont
Am contul din 2016 , l-am deschis pentru alocatiile copiilor, nu am umblat niciodata la cont iar acum din ce imi spun operatorii bancii ca din martie 2019 . A inceput sa se faca online cumparaturi sau ceva jocuri pe internet. Contul nu este activat sa se foloseasca online iar cardul il am acasa fara sa umble cineva la el . Pana la data de astazi din 8969 mai au ramas 309,13 ron. Sunand la banca miau spus ca trebuie sa contactez cu google si cu microsoft pentru ce mi se intampla , mi se pare jenant raspunsul din partea bancii, cine de la google sau microsoft ma va baga pe mine in seama si sa rezolve problema mea, manvoi duce la politie sa depun o plangere bancii fiindca banca este responsabila pentru tot ce se intampla cu conturile oamenilor. Merg oamenii la raiffensen bank cu incredere sa-si deschida un cont ia cand ti se fura banii din cont ti se spune sa iei legatura cu microsoft , google sau alte siteuri , mi se pare foarte urat din partea bancii raiffeinsen bank

Boda cristian iosif
Furatul banilor din cont
Am contul din 2016 , l-am deschis pentru alocatiile copiilor, nu am umblat niciodata la cont iar acum din ce imi spun operatorii bancii ca din martie 2019 . A inceput sa se faca online cumparaturi sau ceva jocuri pe internet. Contul nu este activat sa se foloseasca online iar cardul il am acasa fara sa umble cineva la el . Pana la data de astazi din 8969 mai au ramas 309,13 ron. Sunand la banca miau spus ca trebuie sa contactez cu google si cu microsoft pentru ce mi se intampla , mi se pare jenant raspunsul din partea bancii, cine de la google sau microsoft ma va baga pe mine in seama si sa rezolve problema mea, manvoi duce la politie sa depun o plangere bancii fiindca banca este responsabila pentru tot ce se intampla cu conturile oamenilor. Merg oamenii la raiffensen bank cu incredere sa-si deschida un cont ia cand ti se fura banii din cont ti se spune sa iei legatura cu microsoft , google sau alte siteuri , mi se pare foarte urat din partea bancii raiffeinsen bank

Boda cristian iosif
Furatul banilor din cont
Am contul din 2016 , l-am deschis pentru alocatiile copiilor, nu am umblat niciodata la cont iar acum din ce imi spun operatorii bancii ca din martie 2019 . A inceput sa se faca online cumparaturi sau ceva jocuri pe internet. Contul nu este activat sa se foloseasca online iar cardul il am acasa fara sa umble cineva la el . Pana la data de astazi din 8969 mai au ramas 309,13 ron. Sunand la banca miau spus ca trebuie sa contactez cu google si cu microsoft pentru ce mi se intampla , mi se pare jenant raspunsul din partea bancii, cine de la google sau microsoft ma va baga pe mine in seama si sa rezolve problema mea, manvoi duce la politie sa depun o plangere bancii fiindca banca este responsabila pentru tot ce se intampla cu conturile oamenilor. Merg oamenii la raiffensen bank cu incredere sa-si deschida un cont ia cand ti se fura banii din cont ti se spune sa iei legatura cu microsoft , google sau alte siteuri , mi se pare foarte urat din partea bancii raiffeinsen bank

Boda cristian iosif
Furatul banilor din cont
Am contul din 2016 , l-am deschis pentru alocatiile copiilor, nu am umblat niciodata la cont iar acum din ce imi spun operatorii bancii ca din martie 2019 . A inceput sa se faca online cumparaturi sau ceva jocuri pe internet. Contul nu este activat sa se foloseasca online iar cardul il am acasa fara sa umble cineva la el . Pana la data de astazi din 8969 mai au ramas 309,13 ron. Sunand la banca miau spus ca trebuie sa contactez cu google si cu microsoft pentru ce mi se intampla , mi se pare jenant raspunsul din partea bancii, cine de la google sau microsoft ma va baga pe mine in seama si sa rezolve problema mea, manvoi duce la politie sa depun o plangere bancii fiindca banca este responsabila pentru tot ce se intampla cu conturile oamenilor. Merg oamenii la raiffensen bank cu incredere sa-si deschida un cont ia cand ti se fura banii din cont ti se spune sa iei legatura cu microsoft , google sau alte siteuri , mi se pare foarte urat din partea bancii raiffeinsen bank

Boda cristian iosif
Furatul banilor din cont
Am contul din 2016 , l-am deschis pentru alocatiile copiilor, nu am umblat niciodata la cont iar acum din ce imi spun operatorii bancii ca din martie 2019 . A inceput sa se faca online cumparaturi sau ceva jocuri pe internet. Contul nu este activat sa se foloseasca online iar cardul il am acasa fara sa umble cineva la el . Pana la data de astazi din 8969 mai au ramas 309,13 ron. Sunand la banca miau spus ca trebuie sa contactez cu google si cu microsoft pentru ce mi se intampla , mi se pare jenant raspunsul din partea bancii, cine de la google sau microsoft ma va baga pe mine in seama si sa rezolve problema mea, manvoi duce la politie sa depun o plangere bancii fiindca banca este responsabila pentru tot ce se intampla cu conturile oamenilor. Merg oamenii la raiffensen bank cu incredere sa-si deschida un cont ia cand ti se fura banii din cont ti se spune sa iei legatura cu microsoft , google sau alte siteuri , mi se pare foarte urat din partea bancii raiffeinsen bank

Danciu Ecaterina
Dublarea tranzactiei cu cardul
Aceasi suma pe care am platit-o cu3 zile inainte a aparut iar lundu-mi din bani iar nu se poate asa ceva , am ramas socata ca sa mai intamplat si anul trecut dar acum nu mai tac din gura daca asa trateaza clientii e grav asta inseamna furt

Dorina
Blocare card debit valabil
Cardul meu de drbit expiră in 08.2020. Noul card nu l-am primit. In 13.08 , 14.08. 2020 Am dorit sa imi scot o sumă. Imposibil! Tranzacție BLOCATĂ! Am sunat la Raiffeisen să vad ce s-a intamplat? De două ori ca nu stie de ce e blocat cardul? Apoi că nu e blocat cardul. Să destept până imi vine noul card. Incredibil. Mincinoși si hoți! Să le fie rusine. Se plece dracului din Ro. Să daca esctochetiile in tara lor. Sa-i bată Dumnezeu.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Cum "se pescuiesc” 5.000 de euro de pe un card, printr-o frauda online, iar banca spune ca e vina clientului

„Mi-am deschis un cont la banca, cu card atasat, dar fara sa fiu atentionat cu privire la riscul fraudelor online, denumite phishing”, ne-a transmis un cititor. Iata ce a patit. Dupa cateva zile de la deschiderea contului, a primit un e-mail care parea de la banca, detalii

Cu cat s-a scumpit un credit ipotecar?

Costul unui credit ipotecar pentru cumpararea unei locuinte a crescut cu 2,5 procentuale in acest an, dupa ce Banca Nationala a Romanei (BNR) a majorat dobanda mult mai mult, cu 4,75 puncte, de la 2% in ianuarie la 6,75% in noiembrie. Concret Dobanda Anuala Efectiva (DAE), indicatorul detalii

Care sunt cele mai apreciate aplicatii de mobile banking?

George BCR, First Bank si ING Home Bank sunt cele mai apreciate aplicatii de mobile banking, conform evaluarilor din magazinele online de unde se pot descarca: Google Play pentru telefoane cu Adroid si App Store pentru divaisuri iPhone. Notele primite de detalii

Care banci au cele mai mici dobanzi fixe la creditele ipotecare?

In topul bancilor cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-7 ani la un credit imobiliar/ipotecar, pentru cumpararea sau construirea unei locuinte, se gasesc BRD, ING, BT si First Bank, conform clasamentului realizat de Bancherul.ro, pe baza datelor din site-ul de specialitate, detalii