BANCI | Stirea Zilei

Raiffeisen Bank primeste tot mai multe reclamatii de la clienti

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-04-22 21:50

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clientii sai a crescut cu 12% (8.659) anul trecut, la un total de 76.828, fata de 68.169 de sesizari primite in anul precedent si 59.915 in 2015, majoritatea (86%) fiind rezolvate in favoarea clientilor, conform datelor prezentate de banca.

Gradul de satisfactie privind procesul de solutionare a sesizarilor a fost de 3,3, pe o scara de la 1 (foarte nemultumiti) la 5 (foarte multumit), in usoara crestere de la 3,2 in 2016 si 3,1 in 2015.

Totusi, doar 38% dintre clientii Raiffeisen persoane fizice si 39% dintre IMM-uri s-au declarat foarte multumiti sau extrem de multumiti cu privire la solutionarea reclamatiilor, la apelul din a doua saptamana dupa finalizarea litigiilor. In anul precedent, ponderea a fost de 35% in cazul persoanelor fizice si 56% la IMM-uri.

NPS (Net Promoter Score) a urcat la 42 (procentul clientilor persoane fizice care intentioneaza sa recomande banca), de la 34 in anul precedent. In cazul intreprinderilor mici, scorul NPS a fost 39, in scadere de la 41 anul precedent, iar la intreprinderile mijlocii – 34, fata de 42 in anul precedent. La corporatii, scorul NPS a fost 42 anul trecut, in scadere de la 44 in 2016.

“Satisfactia clientilor nostri în relatia cu banca a crescut, dar înca nu a atins nivelul dorit. Integrarea indicatorului NPS (Net Promoter Score) în modul de lucru este un obiectiv distinct, alturi de continuarea pasilor spre digitalizare”, precizeaza Raiffeisen Bank.

In ciuda gradului redus de satisfactie, loialitatea clientilor Raiffeisen care au facut sesizari s-a mentinut foarte ridicata (98%), la fel ca in cei doi ani precedenti, conform datelor prezentate de banca.

Reclamatiile la ANPC in scadere, dar la ANSPDCP in crestere de patru ori

Pe de alta parte, numarul reclamatiilor trimise de clientii Raiffeisen Bank la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a scazut anul trecut la 626, de la 693 in 2016 si 1.004 in 2015.

In consecinta, si numarul amenzilor primite de banca de la ANPC a scazut la 22, de la 32 in 2016 si 51 in 2015. Avertismentele, in schimb, au crescut la 25, de la 22, respectiv 21.

Si valoarea amenzilor primite de Raiffeisen de la ANPC a crescut anul trecut la 227.000 lei, de la 177.500 lei in 2016 si 211.998 lei in 2015.

Din totalul de 22 de amenzi primite din partea ANPC, 2 amenzi au fost pentru nerespectarea reglementarilor privind comunicarea de marketing, precizeaza banca.

Toate amenzile au fost platite în 2017, iar unele au fost ulterior contestate în instanta.

Numarul reclamatiilor trimise de clientii Raiffeisen la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor Personale (ANSPDCP) a crescut semnificativ anul trecut, de aproape patru ori, la un total de 146, fata de doar 38 in 2016 si 8 in 2015.

Cu toate acestea, numarul avertismentelor a scazut la 6, de la 9, respectiv 5, in anii precedenti, iar amenzile au fost doar 2, fata de 4, respectiv 2 in anii precedenti. Si valoarea amenzilor primite de la ANSPDCP a scazut la 6.000 de lei, de la 11.998, respectiv 7.000 de lei in anii precedenti.

Reclamatiile trimise de clientii bancilor la ANSPDCP vizeaza, in principal, raportarile facute de acestea catre Biroul de Credit in legatura cu restantele de peste 30 de zile la plata ratelor la credite. Conform legii, bancile si IFN-urile trebuie sa obtina acordul clientilor pentru raportarea datelor lor la Biroul de Credit si trebuie sa-i notifice cu cel putin 15 zile inainte de raportare.

Comentarii

Boda cristian iosif
Furatul banilor din cont
Am contul din 2016 , l-am deschis pentru alocatiile copiilor, nu am umblat niciodata la cont iar acum din ce imi spun operatorii bancii ca din martie 2019 . A inceput sa se faca online cumparaturi sau ceva jocuri pe internet. Contul nu este activat sa se foloseasca online iar cardul il am acasa fara sa umble cineva la el . Pana la data de astazi din 8969 mai au ramas 309,13 ron. Sunand la banca miau spus ca trebuie sa contactez cu google si cu microsoft pentru ce mi se intampla , mi se pare jenant raspunsul din partea bancii, cine de la google sau microsoft ma va baga pe mine in seama si sa rezolve problema mea, manvoi duce la politie sa depun o plangere bancii fiindca banca este responsabila pentru tot ce se intampla cu conturile oamenilor. Merg oamenii la raiffensen bank cu incredere sa-si deschida un cont ia cand ti se fura banii din cont ti se spune sa iei legatura cu microsoft , google sau alte siteuri , mi se pare foarte urat din partea bancii raiffeinsen bank

Boda cristian iosif
Furatul banilor din cont
Am contul din 2016 , l-am deschis pentru alocatiile copiilor, nu am umblat niciodata la cont iar acum din ce imi spun operatorii bancii ca din martie 2019 . A inceput sa se faca online cumparaturi sau ceva jocuri pe internet. Contul nu este activat sa se foloseasca online iar cardul il am acasa fara sa umble cineva la el . Pana la data de astazi din 8969 mai au ramas 309,13 ron. Sunand la banca miau spus ca trebuie sa contactez cu google si cu microsoft pentru ce mi se intampla , mi se pare jenant raspunsul din partea bancii, cine de la google sau microsoft ma va baga pe mine in seama si sa rezolve problema mea, manvoi duce la politie sa depun o plangere bancii fiindca banca este responsabila pentru tot ce se intampla cu conturile oamenilor. Merg oamenii la raiffensen bank cu incredere sa-si deschida un cont ia cand ti se fura banii din cont ti se spune sa iei legatura cu microsoft , google sau alte siteuri , mi se pare foarte urat din partea bancii raiffeinsen bank

Boda cristian iosif
Furatul banilor din cont
Am contul din 2016 , l-am deschis pentru alocatiile copiilor, nu am umblat niciodata la cont iar acum din ce imi spun operatorii bancii ca din martie 2019 . A inceput sa se faca online cumparaturi sau ceva jocuri pe internet. Contul nu este activat sa se foloseasca online iar cardul il am acasa fara sa umble cineva la el . Pana la data de astazi din 8969 mai au ramas 309,13 ron. Sunand la banca miau spus ca trebuie sa contactez cu google si cu microsoft pentru ce mi se intampla , mi se pare jenant raspunsul din partea bancii, cine de la google sau microsoft ma va baga pe mine in seama si sa rezolve problema mea, manvoi duce la politie sa depun o plangere bancii fiindca banca este responsabila pentru tot ce se intampla cu conturile oamenilor. Merg oamenii la raiffensen bank cu incredere sa-si deschida un cont ia cand ti se fura banii din cont ti se spune sa iei legatura cu microsoft , google sau alte siteuri , mi se pare foarte urat din partea bancii raiffeinsen bank

Boda cristian iosif
Furatul banilor din cont
Am contul din 2016 , l-am deschis pentru alocatiile copiilor, nu am umblat niciodata la cont iar acum din ce imi spun operatorii bancii ca din martie 2019 . A inceput sa se faca online cumparaturi sau ceva jocuri pe internet. Contul nu este activat sa se foloseasca online iar cardul il am acasa fara sa umble cineva la el . Pana la data de astazi din 8969 mai au ramas 309,13 ron. Sunand la banca miau spus ca trebuie sa contactez cu google si cu microsoft pentru ce mi se intampla , mi se pare jenant raspunsul din partea bancii, cine de la google sau microsoft ma va baga pe mine in seama si sa rezolve problema mea, manvoi duce la politie sa depun o plangere bancii fiindca banca este responsabila pentru tot ce se intampla cu conturile oamenilor. Merg oamenii la raiffensen bank cu incredere sa-si deschida un cont ia cand ti se fura banii din cont ti se spune sa iei legatura cu microsoft , google sau alte siteuri , mi se pare foarte urat din partea bancii raiffeinsen bank

Boda cristian iosif
Furatul banilor din cont
Am contul din 2016 , l-am deschis pentru alocatiile copiilor, nu am umblat niciodata la cont iar acum din ce imi spun operatorii bancii ca din martie 2019 . A inceput sa se faca online cumparaturi sau ceva jocuri pe internet. Contul nu este activat sa se foloseasca online iar cardul il am acasa fara sa umble cineva la el . Pana la data de astazi din 8969 mai au ramas 309,13 ron. Sunand la banca miau spus ca trebuie sa contactez cu google si cu microsoft pentru ce mi se intampla , mi se pare jenant raspunsul din partea bancii, cine de la google sau microsoft ma va baga pe mine in seama si sa rezolve problema mea, manvoi duce la politie sa depun o plangere bancii fiindca banca este responsabila pentru tot ce se intampla cu conturile oamenilor. Merg oamenii la raiffensen bank cu incredere sa-si deschida un cont ia cand ti se fura banii din cont ti se spune sa iei legatura cu microsoft , google sau alte siteuri , mi se pare foarte urat din partea bancii raiffeinsen bank

Boda cristian iosif
Furatul banilor din cont
Am contul din 2016 , l-am deschis pentru alocatiile copiilor, nu am umblat niciodata la cont iar acum din ce imi spun operatorii bancii ca din martie 2019 . A inceput sa se faca online cumparaturi sau ceva jocuri pe internet. Contul nu este activat sa se foloseasca online iar cardul il am acasa fara sa umble cineva la el . Pana la data de astazi din 8969 mai au ramas 309,13 ron. Sunand la banca miau spus ca trebuie sa contactez cu google si cu microsoft pentru ce mi se intampla , mi se pare jenant raspunsul din partea bancii, cine de la google sau microsoft ma va baga pe mine in seama si sa rezolve problema mea, manvoi duce la politie sa depun o plangere bancii fiindca banca este responsabila pentru tot ce se intampla cu conturile oamenilor. Merg oamenii la raiffensen bank cu incredere sa-si deschida un cont ia cand ti se fura banii din cont ti se spune sa iei legatura cu microsoft , google sau alte siteuri , mi se pare foarte urat din partea bancii raiffeinsen bank

Danciu Ecaterina
Dublarea tranzactiei cu cardul
Aceasi suma pe care am platit-o cu3 zile inainte a aparut iar lundu-mi din bani iar nu se poate asa ceva , am ramas socata ca sa mai intamplat si anul trecut dar acum nu mai tac din gura daca asa trateaza clientii e grav asta inseamna furt

Dorina
Blocare card debit valabil
Cardul meu de drbit expiră in 08.2020. Noul card nu l-am primit. In 13.08 , 14.08. 2020 Am dorit sa imi scot o sumă. Imposibil! Tranzacție BLOCATĂ! Am sunat la Raiffeisen să vad ce s-a intamplat? De două ori ca nu stie de ce e blocat cardul? Apoi că nu e blocat cardul. Să destept până imi vine noul card. Incredibil. Mincinoși si hoți! Să le fie rusine. Se plece dracului din Ro. Să daca esctochetiile in tara lor. Sa-i bată Dumnezeu.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Opt banci au inceput creditarea prin Programul Noua Casa

OTP Bank a anuntat astazi ca incepe creditarea prin Programul Noua Casa (fostul program Prima Casa), alaturandu-se altor sapte banci prezente deja in cadrul acestui program, prin care se pot acorda credite garantate de stat pentru cumpararea de locuinte. Cele opt banci care acorda in detalii

Care sunt bancile cu cele mai bune cursuri de schimb valutar euro/leu?

Bancile cu cele mai avantajoase cotatii pentru vanzarea si cumpararea de euro la ghiseu, in cont sau pe card sunt CEC Bank, First Bank, Libra Bank, Banca Transilvania, Banca Romaneasca si Idea Bank. Cele mai dezavantajoase cursuri de schimb le gasim la Alpha Bank, ING Bank, BCR, detalii

Cum si-au schimbat bancile si IFN-urile atitudinea fata de clientii cu probleme, in cinci ani de functionare a CSALB: de la doar 30% dintre cererile de impacare amiabila acceptate in primul an, au ajuns la 70%, iar unele banci si la 90%

Daca in urma cu cinci ani, in septembrie 2015, cand s-a infiintat Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), bancile si IFN-urile erau foarte reticente in a accepta cererile de impacare amiabila venite de la clientii cu diverse reclamatii sau probleme, acum detalii

Topul cardurilor de credit cu cele mai mici dobanzi

Dobanda la cardurile de credit a ramas neschimbata pe parcursul ultimului an, dat fiind ca bancile isi vand acest produs ca un mijloc de plata a bunurilor si serviciilor in rate fara dobanda pe anumite perioade. "Pana la 12 rate fara dobanda" a devenit un slogan bine cunoscut pentru detalii

Ultimele Comentarii

  • Da

    Am nevoie de ... detalii

  • Nimic

    Am încercat cu ifn înțelegere, am apelat la csakb nici nu au vrut sa colaboreze și ce este mai ... detalii

  • Nimic

    Am încercat cu ifn înțelegere, am apelat la csakb nici nu au vrut sa colaboreze și ce este mai ... detalii

  • ?

    & Comportament infracțional al instituțiilor și al BNR, care pe fondul insistenței ... detalii

  • Revlamatie

    Am trimis la bancă SOCIETE GENERALE peste 300euro, pentru anprumut de 3000euro, am anulat ... detalii