BANCI | Ultima Ora

Raiffeisen Online si Smart Mobile, aplicatiile de internet si mobile banking ale Raiffeisen Bank, au avut intreruperi in functionare pe parcursul a doua zile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-17 22:06

Raiffeisen Online si Smart Mobile, aplicatiile de internet si mobile banking ale Raiffeisen Bank au avut intreruperi de functionare miercuri si joi, conform unui anunt al bancii pe pagina Facebook si a reclamatiilor clientilor.

Astfel, miercuri, 14 septembrie 2016, la ora 15,44, Raiffeisen a facut urmatorul anunt pe pagina sa Facebook:

“Anunt important: In vederea desfasurarii unor operatiuni de mentenanta asupra sistemelor informatice, serviciile Raiffeisen Online si Smart Mobile sunt indisponibile momentan.
Va vom anunta imediat ce accesul la aplicatiile online va fi restabilit.
Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri cauzate si va multumim pentru intelegere.”

Dupa o ora, banca a anuntat ca serviciile functioneaza din nou normal:

“UPDATE 14.09, 16:45: In acest moment, aplicatiile functioneaza la paramentri normali.”

Un client al bancii a reclamat insa faptul ca “aplicatiile nu functionau nici la orele 24:00! Iar call-center-ul nu a fost functional, dupa multiple incercari si lungi asteptari...”

“Call-center-ul este inutil, am primit doar informatii eronate, sunt foarte obraznici si irascibili. Seara dupa orele 22:00 cand intru in Smart mobile primesc mesajul "Error description not found", a reclamat un alt client al Raffeisen.

A doua zi, joi 15 septembrie la la ora 14,53, un alt client spune ca “Raiffeisenonline.ro nu functioneaza nici acum. dupa login sunt intampinat de mesajul: "Acest spatiu web nu este disponibil momentan.
Ne cerem scuze pentru inconvenienta."

Nu ati platit factura la hosting sau ce? :))

Un alt client confirma, ca la aceeasi ora nu poate folosi aplicatia Raiffeisen: “Raiffeisenoniline nu functioneaza.m-am chinuit 40 de minute sa fac o plata si nici nu stiu daca am reusit fiindca pagina web a devenit brusc indisponibila”.

“Am fost deconectat in momentul confirmarii unei plati. A 3-a oara. Ce intelegeti prin parametri normali?”, s-a plans un alt client, tot a doua zi, joi, la ora 15,13.

Dupa aproape doua ore, la 16,52, Raiffeisen raspunde: “Au existat intarzieri in functionarea aplicatiei, insa acum este, din nou, la parametri normali. Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va multumim.”

Taguri: Raiffeisen Bank  reclamatie Provident  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



BNR a majorat dobanda la 5,5%

Banca Nationala a Romaniei (BNR) a decis majorarea dobanzii de politica monetara cu 0,75 de puncte procentuale, la 5,50% pe an, usor sub estimarile medii ale analistilor, care se asteptau la o crestere de un punct. Unii analisti, precum cei ai Erste Bank, au ghicit decizia BNR ( detalii

Dobânda BNR ar putea fi majorată la 5,75%

Dobânda de politica monetară ar putea fi majorată cu un punct, la 5,75%, în ședința de astăzi de la Banca Națională a României (BNR), conform mediei prognozelor analiștilor. Economiștii Erste Group sunt mai conservatori, detalii

Creditele Alpha Bank pentru IMM-uri, in crestere cu 56%

Portofoliul de credite al Alpha Bank Romania a depășit, la finalul lunii iunie 2022, 2,8 miliarde euro, marcând un avans anual de 7,0%, în timp ce depozitele atrase de la clienți s-au situat la aproximativ 2,7 miliarde euro, +5,1% an/an, anunta banca detalii

Cererile de amanare a ratelor la creditele de la banci si IFN-uri, conform OUG 90/2022, se pot depune in perioada 29 iulie - 28 august 2022

În Monitorul Oficial din 29 iulie 2022 au aparut normele de aplicare a OUG 90/2022 privind amanarea ratelor la creditele de la banci si IFN-uri, precum si Ordinul BNR (Banca Națională a României) privind raportarea de către bănci și IFN-uri a ratelor amânate la credite, detalii

 



 

Ultimele Comentarii