www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Raiffeisen Online si Smart Mobile, aplicatiile de internet si mobile banking ale Raiffeisen Bank, au avut intreruperi in functionare pe parcursul a doua zile

Autor: Bancherul.ro
2016-09-17 22:06

Raiffeisen Online si Smart Mobile, aplicatiile de internet si mobile banking ale Raiffeisen Bank au avut intreruperi de functionare miercuri si joi, conform unui anunt al bancii pe pagina Facebook si a reclamatiilor clientilor.


Astfel, miercuri, 14 septembrie 2016, la ora 15,44, Raiffeisen a facut urmatorul anunt pe pagina sa Facebook:


“Anunt important: In vederea desfasurarii unor operatiuni de mentenanta asupra sistemelor informatice, serviciile Raiffeisen Online si Smart Mobile sunt indisponibile momentan.
Va vom anunta imediat ce accesul la aplicatiile online va fi restabilit.
Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri cauzate si va multumim pentru intelegere.”


Dupa o ora, banca a anuntat ca serviciile functioneaza din nou normal:


“UPDATE 14.09, 16:45: In acest moment, aplicatiile functioneaza la paramentri normali.”


Un client al bancii a reclamat insa faptul ca “aplicatiile nu functionau nici la orele 24:00! Iar call-center-ul nu a fost functional, dupa multiple incercari si lungi asteptari...”


“Call-center-ul este inutil, am primit doar informatii eronate, sunt foarte obraznici si irascibili. Seara dupa orele 22:00 cand intru in Smart mobile primesc mesajul "Error description not found", a reclamat un alt client al Raffeisen.


A doua zi, joi 15 septembrie la la ora 14,53, un alt client spune ca “Raiffeisenonline.ro nu functioneaza nici acum. dupa login sunt intampinat de mesajul: "Acest spatiu web nu este disponibil momentan.
Ne cerem scuze pentru inconvenienta."


Nu ati platit factura la hosting sau ce? :))


Un alt client confirma, ca la aceeasi ora nu poate folosi aplicatia Raiffeisen: “Raiffeisenoniline nu functioneaza.m-am chinuit 40 de minute sa fac o plata si nici nu stiu daca am reusit fiindca pagina web a devenit brusc indisponibila”.


“Am fost deconectat in momentul confirmarii unei plati. A 3-a oara. Ce intelegeti prin parametri normali?”, s-a plans un alt client, tot a doua zi, joi, la ora 15,13.


Dupa aproape doua ore, la 16,52, Raiffeisen raspunde: “Au existat intarzieri in functionarea aplicatiei, insa acum este, din nou, la parametri normali. Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va multumim.”