ASIGURARI | Informatii utile asigurari

Regulile privind incheierea asigurarii auto RCA online

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-01-15 09:04

Prezentul document stabileste regulile privind incheierea asigurarii prin intermediul Site-ului pint.ro sau rca-ieftin.ro.

1. Prestarea Serviciilor
Serviciile sunt realizate de Pint.ro Broker de Asigurare SRL (in continuare "PBA"): Bucuresti, sector 2, Delea Veche nr. 16-18, parter, J40/3122/2009, CUI25251334, e-mail:contact@pint.ro, cap. soc. 200.000 lei, inregistrata sub nr RBK-569 la ASF (Bucuresti, Spl. Independentei 15, sect. 5, e-mail:petitie-asigurari@asfromania.ro).

2. Definitii
Calcul - calcularea valorii ofertelor de asigurare in baza datelor furnizate pe Site de Cumparator/Utilizator;
Site - domeniul pint.ro sau rca-ieftin.ro si subdomeniile acestora;
Servicii - intermediere in asigurari prin intermediul Site-ului;
Comanda - document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre PBA si Cumparator prin care Cumparatorul transmite catre PBA intentia sa de a achizitiona RCA de pe Site.
Cumparator - persoana fizica / juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Utilizator - orice persoana care are/obtine acces la Continut prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de PBA;
Cont - sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii;
Continut - toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic sau continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorului/ Utilizatorului de catre PBA prin mijloace electronice sau orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre PBA catre Cumparator/Utilizator;
Asigurat - persoana fizica/juridica a carei sanatate sau bunuri sunt protejate prin contractul de asigurare;
Asigurator - Persoana juridica autorizata in conditiile Legii 237/2015 sa exercite activitati de asigurare.
Contract de Asigurare - contractul in baza caruia Asiguratorul se obliga sa indeplineasca serviciile stabilite in cazul aparitiei evenimentului asigurat, iar Asiguratul se obliga sa plateasca prima de asigurare;

3. Incheierea Contractului de Asigurare
Politele RCA sunt emise de PBA in numele asiguratorilor parteneri. Polita RCA se incheie in baza:
a) prezentului document,
b) cererii de oferta din partea Cumparatorului/Utilizatorului,
c) ofertelor afisate in Site;
d) comenzii transmise de catre Utilizator/Cumparator catre PBA.
In baza informatiilor furnizate de Cumparator/Utilizator sistemul efectueaza calculul primelor de asigurare de la asiguratorii parteneri si pregateste oferta de asigurare.
Inainte de finalizarea comenzii, Cumparatorul declara:
a) citirea si acceptarea prevederilor prezentului document;
b) ca datele completate in Site sunt corecte si conforme cu realitatea
c) ca are 18 ani impliniti;
d) ca a inteles si a acceptat termenii si conditiile contractului de asigurare, drepturile si obligatiile ce ii revin si ca este de acord cu emiterea politei RCA; informatii despre contractul de asigurare incheiat la distanta pot fi consultate aici.
e) ca isi da acordul pentru procesarea datelor cu caracter personal pentru calcularea ofertelor si in scop de informare si publicitate.
Prin acceptarea prezentului document Cumparatorul imputerniceste PBA sa il reprezinte in relatia cu asiguratorul, sa solicite oferta de asigurare si sa emita polita RCA.
Orice declaratie falsa a Cumparatorului duce la anularea politei de catre Asigurator si atrage raspunderea Cumparatorul pentru toate daunele provocate prin aceasta fapta.
In cazul sumelor neincasate aferente politelor RCA ca urmare a anularii politei, refuzului la plata sau a modificarilor de tarif, PBA se poate indrepta impotriva Cumparatorului pentru recuperarea sumelor platite catre asigurator.
Cumparatorul se oblige sa transmita catre PBA documentele solicitate/necesare emiterii asigurarii RCA.
Daca tariful se modifica de asigurator pana la data emiterii politei, PBA va contacta Cumparatorul si ii va cere acceptul pentru incheierea politei la noul tarif. In caz de refuz, comanda se anuleaza.
PBA poate anula o Comanda efectuata in site, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta in urmatoarele cazuri:
a) neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
b) invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de PBA, in cazul platii online;
c) datele furnizate de catre Cumparator,pe Site sunt incomplete / incorecte sau acesta nu transmite documentele solicitate;
d) alte situatii mentionate.

4. Modalitatea de plata si intrarea in posesie a politei de asigurare
Cumparatorul are obligatia de a achita prima de asigurare aferenta politei RCA, precum si eventuala diferenta de prima rezultata ca urmare a corectarii politei cu date corecte.
Plata se poate face: cash/ card/ OP. Unele polite RCA se achita printr-o singura modalitate de plata, in functie de data intrarii in vigoare a asigurarii, valoarea acesteia etc.

5. Dreptul la retragere al Cumparatorului din Contractul de Asigurare
Dreptul de denuntare unilaterala a contractelor incheiate la distanta in termenul legal nu se aplica in cazul asigurarilor RCA. Politele RCA nu se anuleaza de catre asiguratori.
Restituirea partiala a primei de asigurare se face doar in cazul in care autovehiculul se radiaza sau se vinde si daca nu s-au platit sau nu se datoreaza despagubiri.

6.Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal
In cazul in care sunteti de acord, va dati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal o sa fie prelucrate si in scopuri de:
Marketing(inclusiv marketing direct): desfasurate periodic de Pint.ro Broker de Asigurare SRL, presupunand efectuarea de comunicari comerciale prin orice mijloace de comunicare;
Ofertare: prezentarea si oferirea de produse si servicii de asigurare;
Societatea va inregistra, stoca si va prelucra datele dumneavoastra in aceste scopuri conform Politicii de prelucrare a datelor personale
Deasemenea societatea are obligatia de a modifica, sterge datele la cererea utilizatorului dar nu mai devreme de prevederile legale conforme cu legile in vigoare la data respectiva.

7. Corectarea datelor inscrise in polita de asigurare. Reclamatii. Modificari
Daca datele trecute pe asigurare nu corespund cu cele din talon/CI/acte proprietate, Cumparatorul este obligat sa ne anunte urgent pe adresa contact@pint.ro.
Erorile materiale inscrise in asigurare vor fi corectate prin emiterea de catre asigurator de acte aditionale/suplimente de asigurare la polita RCA.
Reclamatiile privind incheierea RCA prin intermediul Site-ului se transmit la sediul PBA sau la adresa sesizari@pint.ro. Termen de solutionare: 30 de zile de la primire.
Reclamatia trebuie sa contina obligatoriu: numele si prenumele petentului, adresa de contact si descrierea situatiei reclamate.
Neintelegerile intre parti se rezolva pe cale amiabila, iar daca acest lucru nu este posibil de catre instanta de judecata.
Prezentul document este in vigoare din data de 01.01.2016. PBA poate modifica unilateral continutul acestuia, modificarile intrand in vigoare de la data afisarii in Site.
In caz de diferente intre acest document si Termenii si Conditiile Generale ale Site-ului, se aplica prezentul document.

Sursa: Pint.ro

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Informatii utile asigurari



Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga: „Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de detalii

Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga: Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate. „Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât detalii

Cum functioneaza o asigurare de viata Metropolitan pentru un credit la Banca Transilvania?

Cum functioneaza o asigurare de viata Metropolitan pentru un credit la Banca Transilvania, conform documentului de informare publicat de banca: Asigurare pentru deces, pierderea involuntara a locului de munca (PILM) sau spitalizare Document de informare detalii

Care sunt documente necesare pentru dosarul de dauna la Cardif?

Intrebare: Care sunt documente necesare pentru dosarul de dauna la Cardif? Raspuns: Iata documentatia in caza de dauna, conform informatiilor publicate de BNP Paribas Cardif: DOCUMENTATIA IN CAZ DE detalii

 



 

Ultimele Comentarii