BANCI | Profil

Intesa Sanpaolo Bank in 2008: rebranding, dublarea retelei, triplarea capitalului propriu si evolutie pozitiva

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2009-03-20 12:07

Intesa Sanpaolo Bank a avut în 2008 o dinamică pozitivă a performanţelor financiare ale băncii pe fondul unui plan de dezvoltare şi investiţii semnificative, se arata intr-un comunicat de presa al bancii.

Pentru a susţine strategia de dezvoltare organică, capitalul propriu Intesa Sanpaolo Bank a crescut de peste 3 ori până la 543 milioane lei de la 166 milioane lei, prin aport în numerar al băncii mamă.

Din punct de vedere comercial, Intesa Sanpaolo Bank şi-a dublat reţeaua teritorială până la 94 de unităţi şi a intrat pe segmentul persoanelor fizice cu o serie de produse şi servicii inovatoare. Evoluţia pozitivă a băncii este sintetizată şi de principalii indicatori financiari, conform Standardelor Internaţionale de Contabilitate (IFRS):

• Total active: 2 794 milioane lei (+56% faţă de decembrie 2007)
• Portofoliu credite: 1 832 milioane lei (+63% faţă de dec. 2007)
• Total venituri nete: 149 milioane lei (+75% faţă de dec. 2007)
• Profit operational net: 35 milioane lei (+34% faţă de dec. 2007)
• Capital propriu: 543 milioane lei (+228% faţă de dec. 2007)

Nicola Calabró, Chief Executive Officer (CEO) Intesa Sanpaolo Bank declară: “Pentru anul în curs obiectivul nostru este să ne consolidăm poziţia pe piaţă ca o bancă lider la nivelul calităţii produselor şi serviciilor. În acest sens ne bazăm pe suportul unuia dintre cele mai solide grupuri financiare din lume – Intesa Sanpaolo, al treilea în zona euro şi al cincilea din Europa.”

Riccardo Parasporo, Chief Business Officer (CBO) Intesa Sanpaolo Bank precizează: “Anul trecut este unul de referinţă pentru dezvoltarea băncii noastre în România. Rebrandingul şi primele campanii de imagine, dezvoltarea structurii comerciale şi a portofoliului de produse şi servicii, dublarea reţelei şi triplarea capitalului propriu sunt doar câteva dintre performanţele băncii în 2008”.

La nivel de reţea teritorială, tot în 2008 Intesa Sanpaolo Bank a lansat în premieră la nivel de grup în Piaţa Unirii din Bucureşti noul model de sucursală open space. Acesta va fi extins anul acesta la nivelul întregii reţele. De asemenea numărul angajaţilor băncii a crescut cu 40% în 2008.

Intesa Sanpaolo Bank

Intesa Sanpaolo Bank este parte a grupului Intesa Sanpaolo, una dintre cele mai importante instituţii financiare din lume – locul 5 în Europa şi lider în Italia, având circa 20 milioane de clienţi la nivel global. În Europa Centrală şi de Est, precum şi în Bazinul Mediteranean, Grupul deţine în principal bănci aflate în primele poziţii în topul marilor jucători din ţările respective, deservind circa 8 milioane clienţi în 13 ţări.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Cum poti primi dobanda pentru restul economisit la platile cu BT Pay

250.000 de persoane care folosesc BT Pay economisesc prin opțiunea Round Up din aplicație. 8 din 10 persoane care au conturi de economii la Banca Transilvania folosesc inclusiv Round Up, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Cu peste 12.000 de detalii

ING Bank majoreaza comisioanele pentru retrageri de numerar si plati la jocuri de noroc

ING Bank majoreaza, din 14 iunie 2024, comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomate, cele pentru cresterea limitelor zilnice, precum si pentru platile destinate jocurilor de noroc. Clientii ING Bank care retrag bani de la bancomatele bancii vor fi detalii

Banca Transilvania pregateste o noua premiera in relatia cu clientii, cu ajutorul noilor tehnologii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România È™i din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experienÈ›e în timp real, pe toate canalele, pentru clienÈ›ii săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este o detalii

Cont cu comisioane reduse pentru femeile de afaceri, la Patria Bank

Patria Bank lansează “Pachetul Patria pentru Femeile Antreprenor”, un pachet care include o serie de avantaje financiare personalizate pentru a sprijini afacerile conduse de femeile din România, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

 



 

Ultimele Comentarii