TEHNOLOGII BANCARE | Mobile banking

Aplicatia Home Bank a ING a avut din nou probleme de functionare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-01-03 11:36

ING Bank a avut din nou probleme cu functionarea aplicatiei de internet si mobile banking Home Bank, care nu a putut fi accesata de clienti, in 19 decembrie 2018, intrucat acestia nu au primit SMS-urile pe telefon necesare logarii in platforma online.

“O parte dintre clientii Home´Bank nu au primit sms de logare in platforma sau de confirmare a platii online timp de 13 minute, situatia fiind identificata si remediate imediat iar sms-urile restante au fost transmise”, spune banca.

Unii clienti ai ING ne-au reclamat insa ca nu au primit SMS-uri pe parcursul intregii zile sau chiar in ultimele 24 de ore.

“De peste o zi nu reusesc sa accesez aplicatia Home Bank, pentru ca nu primesc SMS-ul necesar pentru logare. Am sunat de mai multe ori la call-center-ul ING, dar nu mi s-a rezolvat problema. Mi-au spus ca nu e vina lor, ci a operatorului de telefonie mobila, Telekom, care nu trimite SMS-urile venite de la numere scurte, ca cele de la ING”, s-a plans un client al bancii.

Acesta ne-a precizat ca a reusit sa rezolve problema abia dupa doua zile, dupa ce a facut o reclamatie la ING in acest sens.

ING are deseori probleme de functionare a Home Bank, dar si a sistemelor de carduri sau alte erori tehnice. (vezi aici detalii)

 

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Mobile banking



Termeni si conditii contractuale ale serviciului You BRD

TERMENI SI CONDITII CONTRACTUALE ALE
SERVICIULUI YOU BRD A. PRINCIPII GENERALE
Clientul poate subscrie la diverse servicii ale BRD - Groupe Societe Generale (denumita in continuare “Banca”) printre care si detalii

Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking

Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking: Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod utilizator, parola sau parola token) sau datele confidentiale aferente detalii

CEC Bank - Ghid utilizare token sub forma de card bancar

Ghid utilizare token sub forma de card bancar 1. Ce este un token sub forma de card bancar? Un token sub forma de card bancar este un dispozitiv care calculeaza o parola dinamica cu ajutorul careia un utilizator al aplicatiei de Internet Banking – detalii

Cinci banci permit platile cu telefonul mobil prin Google Pay

Cinci banci romanesti, si anume Banca Transilvania (BT), CEC Bank, ING Bank, Unicredit si Alpha Bank, au anuntat astazi lansarea platilor cu telefonul mobil prin Google Pay. Toate aceste banci au deja propriile aplicatii de plati cu telefoanele mobile cu Android sau prin Apple Pay. Inregistrarea cardurilor Visa sau Mastercard in Google Pay se face prin intermediul propriilor aplicatii de mobile banking sau de plati ale detalii

 



 

Ultimele Comentarii