ASIGURARI | Ultima Ora

ING Asigurari de Viata implementeaza un program complex de profesionalizare si loializare a fortei de vanzari

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-08-27 14:33

Continuând seria inițiativelor întreprinse încă de la intrarea pe piața românească, în urmă cu 15 ani, pentru a fi permanent aproape de clienți, a le oferi consultanță financiară de înaltă calitate și un parteneriat pe termen lung, ING Asigurări de Viață implementează Partener 3.0., un program complex de profesionalizare și loializare a forței sale de vânzări, anunta compania intr-un comunicat.

Partener 3.0 își propune consolidarea parteneriatului dintre companie, consultanții financiari și clienţi, redefinind standardele, gradul de profesionalism și statutul consultantului financiar și al managerului său, astfel încât să genereze excelență în servicii pentru clienți și, totodată, să consolideze relația pe termen lung dintre companie și forța de vânzări performantă.

Concret, Partener 3.0 include noi programe de pregătire profesională și o nouă platformă de beneficii oferite consultanților financiari, precum abonamente medicale, pensii și asigurări de viață, ceea ce îl poziționează ca iniţiativa unică pe piaţa asigurărilor din România.

Programul, care se află în plin proces de implementare implică toată forța de vânzare a ING Asigurări de Viață și presupune investiţii de circa 7,3 milioane de euro în perioada 2012–2016, aferente implementării programului și platformei de loializare.

“În contextul noilor realităţi economice și sociale, clienţii au tot mai mult nevoie de sfaturi financiare, de transparenţă și de un parteneriat solid pe toată durata relaţiei cu compania căreia îi acordă încrederea. În faţa acestor realităţi, la ING Asigurări de Viaţă am decis să fim proactivi, asumându-ne prin Partener 3.0 noi standarde de excelenţă în activitatea de consultanţă, astfel încât să identificăm în timp real și cât mai precis nevoile si exigenţele clientului de azi și de mâine.

De altfel, rezultatele investiţiilor pe care le-am realizat de-a lungul timpului pentru profesionalizarea continuă, dotarea cu instrumente de lucru performante și loializarea forţei noastre de vânzare se văd și ne onorează: peste o treime dintre consultanţii ING Asigurări de Viaţă ne sunt parteneri de peste 10 ani iar, la nivel de companie, media procentului de promovabilitate a examenelor de certificare, este de 83%”, a declarat Adrian Lupescu (foto), Chief Financial Officer, ING Asigurări de Viaţă.

Alături de programele dedicate forței de vânzări, o altă direcție strategică de investiții vizează creșterea continuă a beneficiilor oferite clienților, prin dezvoltarea de produse adaptate nevoilor lor și instrumente utile care să îi ajute să își înțeleagă mai bine propria situație financiară. Anticipând nevoile clienților, ING a inovat permanent, oferind adeseori beneficii în premieră pentru piața din România – așa cum sunt asigurările de tip unit-linked, planurile financiare pentru copii, asigurarea suplimentară pentru afecțiuni grave sau Planul Financiar Personal (un instrument interactiv de analiză a nevoilor financiare, lansat în 2011).

În plus, transparenţa este un reper esenţial în relaţia cu clienţii, ING oferind încă din 2001 în mod gratuit serviciul Partener online; in mai 2008, simultan cu colectarea primelor contribuţii la Pilonul II, a fost lansat serviciul MyING, pentru ca un an mai târziu să fie extins şi pentru clienţii de pensii facultative. In 2010 toate aceste servicii au fost comasate sub “umbrela” MyING – un portal integrat, care va fi dezvoltat și pe viitor prin adăugarea de noi funcționalități. În plus, în cadrul programului de feedback din partea clienților de asigurări de viață și de pensii facultative – Net Promoter – implementat încă din 2010, ING Asigurări de Viață trimite lunar aproximativ 5.000 de chestionare clienților, ale căror opinii sunt ulterior incluse în inițiativele de îmbunătățire a activității companiei.

Demersurile de informare și educare a publicului sunt structurate pornind de la nevoile actuale ale clienților și depășesc sfera strictă a problematicilor financiare – în 2011, ING Asigurări de Viață lansând, spre exemplu, în colaborare cu SMURD primul program de prevenție și educație pentru salvarea de vieți din România (“Lecția de prim ajutor”). Doar în cadrul campaniilor realizate în ultimii trei ani, adresate atât publicului larg, cât și unor categorii specifice de consumatori, precum elevi sau studenți, ING a ajuns la un public de peste 7,5 milioane de persoane.

„Toate demersurile pe care le întreprindem vin să reconfirme angajamentul pe care ni l-am asumat în 1997 pentru piaţa românească – acela de a investi în economia locală și într-o activitate eficientă, pentru a oferi clienţilor protecţia financiară și soluţii de care au nevoie pentru a-și îmbunătăţi viitorul financiar. În cadrul acestui parteneriat, în decursul celor 15 ani ING Asigurări de Viaţă a plătit clienţilor beneficii pentru evenimente asigurate și contracte ajunse la maturitate de 334 de milioane de lei. Este un angajament în care vom rămâne la fel de implicaţi, diferenţiindu-ne prin claritate și consultanţă financiară de înaltă clasă”, a încheiat Adrian Lupescu, Chief Financial Officer, ING Asigurări de Viaţă.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Avansul la un credit imobiliar care nu este destinat propriei locuinte creste de la 15% la 25%

Un nou Regulament emis de Banca Nationala a Romaniei (BNR) obliga bancile sa majoreze de la 15% la 25% avansul minim pe care trebuie sa-l detina beneficiarul unui credit ipotecar in lei detinat achizitiei sau constructiei unui imobil care nu este destinat a fi utilizat ca locuinta detalii

CEC Bank acorda credite ipotecare cu cea mai mica dobanda fixa din piata

CEC Bank acorda credite ipotecare cu o dobanda fixa in primii cinci ani de 4,7%, cea mai mica dintre ofertele altor banci cu acelasi tip de credit. Alte banci care acorda credite pentru locuinte cu dobanzi fixe in primii cinci ani sunt: BCR (5,45%), Patria Bank (6,2%), Unicredit (4,99%), detalii

Probleme la platile online cu cardurile Mastercard emise de toate bancile (actualizat)

"Cardurile Mastercard emise de toate bancile romanesti au probleme de utilizare la tranzactiile online, care functioneaza cu intermitente, si-au anuntat unele banci clientii.
"Va informam ca exista o problema generala legata de utilizarea cardurilor Mastercard la nivelul detalii

Probleme de functionare la aplicatia George a BCR (actualizat)

BCR anunta ca aplicatia de internet/mobile banking are probleme de functionare: "În acest moment, George funcționează cu o serie de intermitențe. Lucrăm intens pentru remedierea situației. Pentru orice întrebări, ne puteți suna la *2227, unde suntem disponibili detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • Amanare rate BRD

    Trebuie sa faceti o cerere la BRD, prin telefon, e-mail, pe site-ul BRD.ro sau intr-o sucursala, in ... detalii

  • Amanare

    As dori sa fac o amânare pentru rata mea pe câteva luni ,din motive ... detalii

  • asigurare credit

    Daca ati avut asigurare la credit, trebuie sa verificati daca a fost activata respectiva asigurare. ... detalii

  • Rata la banca

    Am primit instintare pentru un credid ne platit din 2009 ce se pote face eu am avut asigurare pe ... detalii

  • TBI Bank

    OK.Multumes pentru conversatie si ... detalii