BANCI | Ultima Ora

Aplicatia George BCR este folosita de 1,6 milioane persoane fizice si 127.000 de firme

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-11-22 15:35

• La patru ani de la lansarea oficială în România, peste 1,6 milioane de persoane fizice sunt astăzi utilizatori activi de George, alături de 127.000 de companii

• În fiecare minut, 15 persoane fac tranzacții în George undeva în România, fiind derulate 55 de operațiuni pe platformă

• George este disponibil azi în România în opt limbi, cea mai nouă fiind ucraineana, și este accesat lunar din 100 de țări

• Până în prezent, George a salvat aproape 3.500 de copaci în urma digitalizării celor mai importante produse și procese pe care clienții le accesează zilnic în interacțiunea cu banca

Banca Comercială Română marchează patru ani de la punerea pe piață a primei platforme inteligente de banking digital – George, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Pentru că George a fost mereu despre simplitate și acces rapid la informație, iată care sunt, astăzi, cifrele-reper ale platformei:

• Peste 1,6 milioane de utilizatori activi, în creștere cu 28% față de anul trecut;

• Mai mult de 127.000 de companii înrolate;

• Disponibil azi în România în șapte limbi, pe lângă română: engleză, germană, cehă, slovacă, croată, maghiară și ucraineană;

• Aproape 3.500 de copaci salvați în urma digitalizării celor mai importante produse și procese pe care clienții le accesează zilnic în interacțiunea cu BCR, care nu mai presupun, prin George, consum de hârtie;

• Peste 500.000 conturi deschise digital și peste 350.000 actualizări de date personale efectuate în ultimii ani;

• 99% din conturile de economii și peste 60% din depozite sunt deschise, în prezent, prin intermediul aplicației;

• 76% din totalul cardurilor de credit și 73% din totalul produselor de tipul descoperit de cont sunt acordate astăzi la BCR prin fluxul digital George;

• 74% din creditele noi de nevoi personale sunt obținute acum pe flux digital, față de 51% în 2021; în medie, un credit de nevoi personale ajunge în cont în numai 7 minute;

• Peste 300 de clienți au obținut credit împreună cu un co-plătitor, folosind fluxul 100% digital, proces online unic pe piața de creditare din România;

• 22% din soluțiile oferite clienților care se confruntă cu dificultăți financiare se întâmplă pe flux digital, direct din magazinul George, în aproximativ 5 minute;

• 88% din clienți au solicitat digital un calcul al ofertei pentru un credit destinat achiziției unui imobil, în mai puțin de 10 minute, fără să vină la bancă, soluție diponibilă din iunie 2022;

• BCR este prima instituție bancară din România care, din octombrie, oferă copiilor și adolescenților posibilitatea de a deschide 100% online relația cu o banca, alături de părinți, pe platforma George; peste 4.000 de conturi deschise până acum;

• 8,5 milioane de lei cashback – bani returnați direct în conturile clienților prin George Moneyback, în ultimii doi ani, datorită discounturilor acordate de comercianții prezenți pe platformă;

• George construiește în prezent premisele investițiilor digitale, prin semnarea digitală a contractului de investiții și tranzacționarea fondurilor de investiții internaționale 100% online direct din aplicație;

• Peste 150.000 de clienți și-au încheiat, până acum, asigurări 100% digital, în magazinul online fiind disponibile 6 produse de asigurări (cu acoperiri pentru casă, bunuri personale și instrumente de plată, venituri, credit, călătorie);

• Peste 250 de funcționalități au fost lansate, în total, pe platformă de la lansare și până în prezent;

• Aplicația George se bucură de cel mai bun rating în rândul aplicațiilor de banking din România în magazinele Google Play și AppStore.

„Primii patru ani au fost, cu adevărat, intenși. Ne-am propus să aducem inteligență digitală în bankingul din România și credem că am reușit să setăm repere consistente de-a lungul acestei perioade. George a reprezentat mereu mai mult decât o aplicație, a fost pentru noi o adevărată platformă a schimbării privind modul de gândire și dezvoltare a produselor bancare. Acest lucru a provocat redesenarea unei întregi arhitecturi de business și a transformat fundamental relația noastră cu clienții. Credem că azi suntem mai agili, mai digitali și mai pregătiți să adoptăm inovația și s-o transpunem rapid în viața financiară a românilor, iar George a devenit un adevărat fenomen.

Le mulțumim tuturor clienților noștri care au decis să ne ofere încrederea și să contribuie în mod activ la dezvoltarea platformei, prin idei, soluții și, adesea, chiar implicare personală”, a declarat Dana Dima, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 18 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 321 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de o rețea națională extinsă de ATM-uri și mașini multifuncționale – 1.700 de echipamente, și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.

Taguri: aplicatie mobile banking  probleme functionare aplicatie mobile banking  aplicatia George BCR  Banca Comerciala Romana (BCR)  descoperit de cont  descoperit de card  banca  carduri de credit  carduri de debit  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Programul BCR in 30 noiembrie si 1 decembrie

Banca Comercială Română (BCR) anunță că, în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie, este disponibilă permanent, online, telefonic și prin echipamentele multifuncționale instalate în rețeaua sa extinsă teritorială. Unitățile BCR şi detalii

Site-ul OTP Leasing a fost spart iar datele clientilor, compromise

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) a finalizat în cursul lunii noiembrie 2022 o investigație la operatorul OTP LEASING ROMANIA IFN SA, în cadrul căreia a constatat încălcarea dispozițiilor art. 25 alin. detalii

La platile bancare online se va afisa si numele detinatorului contului, pentru prevenirea fraudelor

Băncile din România oferă clienților o nouă facilitate de verificare a identității beneficiarului real al plății prin Serviciul Afișare Nume Beneficiar (SANB), care are ca obiectiv prevenirea fraudelor în rândul clienților care efectuează plăți electronice și reducerea tranzacțiilor eronate generate de introducerea greșită a beneficiarului (a contului IBAN), conform unui comunicat de presa comun al Transfond si ARB, in care se adauga: În faza pilot, Serviciul Afișare Nume Beneficiar este disponibil la CEC Bank, ING Bank și Libra Internet Bank, urmând ca, începând cu anul 2023 și alte bănci să ofere această facilitate. Serviciul Afișare Nume Beneficiar este pus la dispoziția detalii

ING, amendata pentru divulgarea datelor personale ale clientilor

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) a finalizat în cursul lunii octombrie 2022 o investigație la operatorul ING Bank NV Amsterdam Sucursala București și a constatat încălcarea dispozițiilor art. 32 alin. (1) și alin. (2) din Regulamentul General privind Protecția Datelor, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Operatorul a fost sancționat contravențional cu amendă în cuantum de 98.076,00 lei (echivalentul sumei de 20.000 EURO). Investigația a fost demarată ca urmare a transmiterii de către operator a unei notificări privind încălcarea securității datelor cu caracter personal în temeiul Regulamentului General privind Protecția Datelor. La baza detalii

 



 

Ultimele Comentarii