Protectia Consumatorilor | Educatie financiara

Cum fac o reclamatie la Revolut?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-08-14 07:29

Procedura de solutionare a unei reclamatii la banca Revolut, conform informatiilor pubicate pe site-ul bancii:

Cum se face o reclamație

Dacă doar doriți să discutați cu cineva despre o problemă care vă privește, vă rugăm să ne contactați prin aplicația Revolut. De obicei, putem rezolva problemele rapid prin aplicație. Va trebui probabil să ne oferiți informațiile de mai jos.

 Dacă preferați, puteți să faceți reclamația folosind formularul nostru online. Sau ne puteți trimite un e-mail la formalcomplaints@revolut.com.

Va trebui să ne spuneți:

- numele și prenumele dumneavoastră;
- numărul de telefon și adresa de e-mail asociate contului;
- care este problema;
- când a apărut problema; și
- cum ați vrea să corectăm situația.

Noi vă vom analiza reclamația și vă vom răspunde prin e-mail. Vom comunica cu dvs. în limba engleză sau lituaniană, cu excepția cazului în care vă informăm altfel.

Fără a aduce atingere celor de mai sus, aveți întotdeauna dreptul să vă adresați autorităților extrajudiciare de rezolvare a litigiilor menționate anterior, în legătură cu orice reclamație la adresa serviciilor noastre. Aveți de asemenea dreptul să vă adresați oricărei instanțe competente în cazul în care considerați că am încălcat legea.

Dacă nu sunteți mulțumit de serviciile noastre, vom încerca să corectăm situația

Vom depune întotdeauna toate eforturile, dar suntem conștienți că uneori lucrurile nu merg bine. Dacă aveți o reclamație, vă rugăm să ne contactați. Vom accepta și vom lua în considerare orice reclamație pe care ne-o veți trimite. Răspunsul final la reclamație, sau o scrisoare prin care vă vom explica de ce nu a fost finalizat răspunsul final, vi se va oferi în termen de 15 zile lucrătoare după efectuarea reclamației, iar în situații excepționale în termen de 35 de zile lucrătoare (și vă vom informa dacă este cazul).

Autoritatea extrajudiciară de rezolvare a litigiilor pentru reclamații legate de servicii financiare

Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care v-am gestionat reclamația, o puteți supune atenției Băncii Lituaniei în termen de 1 (un) an de la data la care ne-ați trimis reclamația. În acest caz, Banca Lituaniei ar acționa ca autoritate extrajudiciară de soluționare a litigiilor care tratează disputele dintre consumatori și furnizorii de servicii financiare.

Adresa este: Žalgirio str. 90, 09303 Vilnius, Republica Lituania. Puteți afla mai multe informații de pe site-ul lor.

Dacă doriți să aveți posibilitatea să apelați la Banca Lituaniei ca autoritate extrajudiciară de soluționare a litigiilor, trebuie să depuneți reclamația la noi în termen de 3 (trei) luni de la data la care ați aflat sau de la care ar fi trebuit să aflați despre presupusa încălcare a drepturilor dvs. sau a intereselor legitime care izvorăsc din contractul cu noi.

Puteți de asemenea să depuneți o reclamație la autoritățile extrajudiciare de rezolvare a litigiilor corespunzătoare care soluționează reclamațiile consumatorilor în țara dvs., în legătură cu serviciile financiare pe care le oferim. Lista acestor autorități poate fi găsită aici.

Examinarea reclamației de către Banca Lituaniei este gratuită.

Autoritatea extrajudiciară pentru rezolvarea litigiilor consumatorilor care nu intră sub competența Băncii Lituaniei este Autoritatea de Stat pentru Protecția Drepturilor Consumatorilor.

Adresa este: Vilnius str. 25, 01402, Vilnius, Republica Lituania. Puteți afla mai multe informații de pe site-ul lor. Puteți de asemenea să vă bazați pe regulile obligatorii de protecție a consumatorilor din țara din EEA din care locuiți.

Autoritatea extrajudiciară de rezolvare a litigiilor pentru reclamații legate de prelucrarea de date cu caracter personal

Aveți dreptul să adresați o reclamație către Inspectoratul de stat pentru protecția datelor (SDPI), autoritatea de supraveghere lituaniană pentru probleme legate de protecția datelor.

Adresa este: L. Sapiegos str. 17, 10312, Vilnius, Republica Lituania; e-mail: ada@ada.lt.

Puteți afla mai multe informații de pe site-ul lor.

Taguri: reclamatie banca  banca  Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC)  Protectia Consumatorului  

Comentarii

Bogdan
daca faci o reclamatie nu-ti raspunde nimeni
daca faci o reclamatie nu-ti raspunde nimeni, Mare grija cu aceasta aplicatie. Nu este de incredere

Ciolan Sorina
Lipsa card
Deși mi s a oprit 30 de lei nu a ajuns cardul fizic comandat.nu mi se pare în regula sa plătesc un produs înainte pe care nu l primesc

Sorin
Mi-a trimis cineva niște € pe contul de lei și Revolut nu a trimis bani înapoi ?
Ce sa fac da trimită bani înapoi la persoana care mi-a trimis bani



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



Geolocalizarea, o masura de protectie impotriva fraudelor luata de ING Bank

ING Bank adopta o masura de protectie impotriva fraudelor online si cu cardul, in premiera pe piata bancara din Romania: geolocalizarea. Prin acest nou serviciu, disponibil in aplicatia Home Bank, ING detecteaza tranzactiile bancare facute de fraudatori, cu detalii

Mama mea de 74 de ani a facut 10 credite la IFN-uri si acum are de platit dobanzi de 4.000 de lei din pensia de 2.300 de lei. Ce pot sa fac?

„Mama mea, in varsta de 74 de ani, cu afectiuni neuronale nediagnosticate legal (pentru ca refuza un control ce ar putea duce la internarea ei, are 9 pisici de crescut) m-a anuntat ca a contractat peste 10 credite de la 10 IFN-uri si are de platit 4.000 de lei pe luna doar dobanzi din detalii

Am luat 38 de milioane de la Credit Prime si platesc in fiecare luna 13 milioane. E normal?

„Buna ziua am luat 38 de milioane de la credit prime și plătesc pe fiecare luna 13 milioane ce banca este asta am salariu de 2300 eu din ce mai trăiesc am un copil mic nu se gândesc Ei vor să plătesc atât mult nu se poate așa ceva sincer eu in 24 de luni detalii

Ce pot sa fac daca am fost inselat pe site-ul OLX si mi s-au furat banii din contul bancar?

„Am fost înșelat pe site-ul OLX unde am fost victima unui atac de tip phishing timp in care contul meu de lei de la BRD a fost golit de către o persoană necunoscută, ulterior cardul meu a fost blocat de banca și am primit un mesaj in care au precizat blocarea detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • Buna

    Am facut o suma de 16.000 pe o platforma..bn nu mai cred ca e ...au ajuns pe wallet in coinbase si ... detalii

  • Inselat

    la fel prescriu mai sus. Insa mie cand mi-au fost ceruti bani(respectiv 2000 dolari), casa pot ... detalii

  • O întrebare

    Cum pot scoate banii mei profit din tranzacții cu bitcoin blocați în blockain să nu mai trimit ... detalii

  • Tema

    Bună ziua am solicitat un împrumut de bani și mi sa cerut o anumita taxa de 250 lei .as vrea sa ... detalii

  • Aplicația mybrdmobile

    Aplicația nu merge .A fost instalată și reinstalată de vreo 4 ori.( pe iPhone 13).Apare sigla ... detalii