BANCI | Banca Transilvania (BT)

Banca Transilvania deschide Stup, un spatiu dedicat antreprenorilor

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-07-22 05:46

Banca Transilvania deschide Stup, spațiu fizic și virtual, dedicat susținerii comunității antreprenoriale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Sub umbrela #sefacelastup, BT a creat infrastructura necesară conectării antreprenorilor cu furnizori de servicii și produse pentru înființarea, gestionarea, managementul unei afaceri.

La Stup se vor desfășura inclusiv evenimente pentru antreprenori și viitori antreprenori, organizate atât de BT, cât și de partenerii acestei inițiative.

Este dedicat tuturor antreprenorilor, indiferent de banca la care sunt clienți.

Stup se află în București, pe Calea Șerban Vodă nr. 206-218, precum și online, pe www.btstup.ro.

Ca un prim pas către comunitatea Stup, este necesar un cont pe această platformă online.

Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania
Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania

„Stup este contribuția BT la creșterea comunității antreprenoriale. Va fi un loc de întâlnire, un loc al ideilor, în care se vor naște business-uri, dar și în care venim cu soluții la nevoile reale ale acestora. Ne dorim să contribuim la întărirea țesutului antreprenorial al României”, declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

„Orice antreprenor găsește în Stup două lucruri importante pentru provocările de zi cu zi dintr-un business, consilierea necesară și ulterior implementarea concretă a soluției potrivite, ambele raportate la specificul afacerii sale. Iar asta salvează timp și aduce un confort al calității în alegerile făcute”, afirmă Cristina Sindile, Director General, BT Mic.

Cristina Sindile, Director General, BT Mic
Cristina Sindile, Director General, BT Mic

#SeFaceLaStup:

 Este un loc în care se fac lucruri: business-uri, site-uri, magazine online, campanii de digital marketing, se francizează afaceri, se obține semnătură electronică etc.

 Sunt înființate afaceri: oricine dorește să înceapă un business găsește la Stup tot ce are nevoie pentru a face acest pas - înregistrare la Registrul Comerțului, soluție de facturare și de contabilitate, casă de marcat etc.

 Go online: pentru lansarea online a unei afaceri, antreprenorii beneficiază de consiliere și de implementarea soluției – site, magazin online, marketplace -, precum și de implementarea campaniilor de marketing online.

 Soluții pentru rezolvarea unor nevoi reale pe care orice business îl are: contabilitate, facturare, marketing online, management cash-flow și analiză financiară, consultanță pe partea legală și accesare fonduri europene, servicii de recrutare și medicale pentru angajați etc.

 Se obțin finanțări din partea BT Mic, compania de microfinanțare a Grupului Banca Transilvania.

Stup se lansează cu 20 de parteneri, și anume: Baselinker, Danubius, DC Conta, Ebriza, eJobs, Filip&Company, Fonduri-structurale.ro, Gomag, Hosterion, The Yellow Creators, Mini CRM, MTH Digital Namirial, Prime Dash, Regina Maria, Regnet, Smartbill, Termene, ThinkOut și Weex Global.

În social media, Stup este pe Instagram și pe Facebook.

Banca Transilvania are peste 380.000 de clienți MidCorporate, IMM și firme aflate la început de drum.

Taguri: BT  Banca Transilvania  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Transilvania (BT)



Banca Transilvania sustine femeile care conduc afaceri

Banca Transilvania se alătură Confederației Naționale pentru Antreprenoriat Feminin - CONAF. Datorită acestui parteneriat, BT va transpune principiile CONAF, în linie cu Strategia UE pentru Egalitate de Gen 2020 – 2025, în acțiuni destinate susținerii femeilor cu detalii

Banca Transilvania, pe locul 302 in topul celor mai valoroase branduri bancare din lume

Banca Transilvania este, si in acest an, in topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, pe locul 302, conform Brand Finance Banking 500 2022. Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut la 460 milioane USD (de la 441 milioane USD, in 2021), conform unui comunicat al bancii, detalii

Banca Transilvania, apreciata pentru comunicarea cu investitorii

Banca Transilvania a obtinut rating Vektor maxim pentru comunicarea cu investitorii in urma evaluarii Asociatiei pentru Relatii cu Investitorii la Bursa din Romania (ARIR), anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este al treilea an consecutiv in care BT primeste 10 puncte din 10 detalii

Intreb BT, site-ul de informatii utile al Bancii Transilvania, a avut 3,6 milioane vizitatori, doua treimi fiind persoane de peste 65 de ani

3,6 milioane de persoane au accesat informații pe platforma Întreb BT în cursul anului trecut, ceea ce înseamnă +23% ca număr de vizitatori și +22% din punctul de vedere al vizitelor făcute, prin comparație cu 2020, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care detalii

 



 

Ultimele Comentarii