Protectia Consumatorilor | ANPC

Clientii Vodafone au o parere proasta despre firma de telefonie

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-05-28 19:14

Vodafone are o reputatie proasta printre clientii sai, conform comentariilor la o postare pe Facebook a firmei de telefonie din Anglia.

Cea mai mare parte a comentariilor sunt critice la adresa Vodafone:

"O retea care a ajuns de tot rasul lumii...3 contracte am cu ei si abia astept sa le pot inchide. Sa nu mai aud de ei! Nu recomand."

"Nu recomand. Mi-au incheiat 2 abonamente pe firma fara sa primesc contract, fara semnarea contractului si fara stampila, am primit mesaj ca am de achitat 440 de lei pe 2 contracte foarte mari, au fost ridicate 2 telefoane din magazinele lor pe firma mea nu se stie de cine. Am facut plangere penala."

"Cei mai mari tepari. De 3 luni astept si telefonul. Luni ma duc la OPC".

"Nu recomand"

"Am fost taxat la intrarea in Elvetia, desi aveam telefoanele inchise! Sunt ca hotii la drumul mare, mai am 11 zile de contract si la revedere daca nu se clarifica treaba. Sunt la Vodafone din 2009 cu 6 abonamente, nu mai este cea a fost. Rusine!"

"Red Infinity 70 euro pe luna.

Un abonament cu totul nelimitat e 5 euro.

65 de euro pe luna se duc probabil la costul telefonului.

65 de euro pe luna x 24 luni perioada contractuala minima = 1.560 de euro plus 180 de euro la semnarea contractului = 8.700 de lei fara TVA. Plus TVA e peste 10.000 de lei.

Practic iei un iPhone cu aproape dublu pret..."

"Pe langa faptul ca puterea semnalului a scazut semnificativ in ultima vreme, cel putin in Iasi, ofertele sunt foarte controversate.

De 3 luni tot imi zic ca "am reusit" sa depasesc cei 40 gb de trafic de internet inclusi in abonamentul meu si in loc sa inteleaga ca este imposibil si ca tot felul de countere, inclusiv cel al lor, imi arata ca nu depasesc 18 gb, ei tot vin cu contraoferta pentru un abonament mai mare."

"O companie care nu isi respecta clientii. Nu recomand."

"Vrajeala maxima."

"De toata rusinea sunteti, abia astept sa inchid contractul cu voi!"

"Nu recomand, cea mai mare greseala am facut cand am semnat contract la ei."

"Dai pe un telefon mai mult ca la magazin."

 

Taguri: credite ipotecare  credite de consum  credite firme  credite noi  Vodafone  banca  reclamatie Vodafone  Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC)  credite IFN  credite nevoi personale  credite imobiliare  Credite IMM  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: ANPC



Falimentul personal: doar 19 cazuri in anul 2020

In anul 2020 s-au inregistrat doar 19 cazuri de intrare in procedura falimentului personal (insolventa persoanelor fizice), stabilita in Legea nr. 151/2015, in vigoare de la 1 ianuarie 2018, conform raportului anual al ANPC, institutia care pune in aplicare legea. In raportul anual din detalii

Reclamatiile la ANPC ale clientilor bancilor si IFN-urilor, in scadere

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a primit in 2020 de la clientii bancilor si Institutiilor Financiare Nebancare (IFN) un numar de 1.268 de reclamatii, mai putine decat in anul anterior, cand s-au inregistrat 1.449 de plangeri, de asemenea in scadere de la 1.608, cate detalii

Raportul ANPC din 2020 privind serviciile financiare, intermediarii de credite, recuperarea de creante, insolventa personala

Raportul ANPC din 2020 privind serviciile financiare, intermediarii de credite, recuperarea de creante, insolventa personala: Servicii financiare ANPC a acordat o atenție deosebită plângerilor consumatorilor privind serviciile detalii

Raiffeisen a facut provizioane de 69 milioane lei pentru procesul pierdut cu ANPC privind clauzele abuzive din contractele de credit

Raiffeisen Bank a facut un provizion in valoare de 69 milioane lei pentru posibile pierderi rezultate in urma unui ordin emis de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) prin care banca este acuzata de clauze abuzive in contractele de credit prin majorarea dobanzilor la detalii

 



 

Ultimele Comentarii