RECLAMATII BANCI | Educatie financiara

Trebuie sa merg la o unitate BCR pentru activarea aplicatiei George?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-10-13 05:35

"Buna ziua,

Detin un Token fizic care este nefunctional si de care nu ma mai pot folosi pentru logare la aplicatia George BCR in scopul accesarii conturilor personale si efectuarii diferitelor operatiuni specifice aplicabile.

In scopul logarii la George BCR am descarcat pe telefonul mobil aplicatiile George si eToken BCR. Pentru activarea aplicatiei eToken am urmat pasii procedurii recomandate, utilizand user-ul obisnuit de acces in George, seria si numarul cardului de identitate. Tentativele repetate de activare ale aplicatiei eToken au ramas fara succes. Dupa intoducerea datelor solicitate am primit urmatorul mesaj de eroare:

111.1476.1.-9203

Mesajele e-mail transmise BCR pe 18.08.2021 si 01.09.2021, in care am expus situatia relatata mai sus, au ramas fara raspuns, in pofida asigurarilor primite din partea BCR. De asemenea, informatiile/indicatiile primite telefonic la numarul
*2227 nu m-au ajutat sa rezolv problema.

Mentionez ca informatiile regasite pe site-ul George BCR pentru activarea aplicatiei eToken pe telefonul mobil sant succinte, induc parerea ca activarea se poate efectua fara deplasarea la sediul vreunei sucursale, cu un minim de date disponibile beneficiarului si fara conditionari privind detinerea, functionarea/ nefunctionarea sau necesitatea predarii prealabile a dispozitivului fizic Token catre BCR.

Cu respect, va rog sa aveti amabilitatea sa imi furnizati clarificari informatii privind posibilitatea rezolvarii situatiei relatate", ne cere un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna,

Am transmis la reprezentantii BCR problema dumneavoastra, iar raspunsul primit este urmatorul:

„În situația de mai sus, în condițiile în care doamna a avut deja un contract similar, pentru utilizarea serviciului de Internet Banking cu aplicația eToken, nu este suficientă doar descărcarea aplicației din Magazin Play/App Store, fiind necesară prezența clientei într-o unitate BCR, cu o programare în prealabil, în vederea alocării credențialelor necesare și semnării documentației aferente.”

Asadar, va trebui sa mergeti la BCR pentru a putea folosi aplicatia George.

Vezi aici raspunsul integral

Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici  si te ajutam.

Taguri: aplicatie mobile banking  aplicatia George BCR  Banca Comerciala Romana (BCR)  reclamatie banca  banca  Reclamatiibanci.ro  Educatie financiara  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



Exista o cerere tip pentru amanarea ratelor la credite?

"Îmi puteți spune, exista o cerere tip pentru amanarea ratelor la credite, conform OUG 90/2022 ? Multumesc", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.
Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro  detalii

Reclamațiile la bănci și IFN-uri înregistrate la Reclamatiibanci.ro

Problemele cu funcționarea aplicațiilor bancare au făcut subiectul celor mai multe reclamații la adresa bancilor înregistrate la Reclamatiibanci.ro în luna iunie 2022.  Bancile cu cele mai multe reclamații și cereri de detalii

Piata bancara din Romania: care sunt institutiile de credit active

Sectorul bancar (piata bancara) din Romania cuprinde trei tipuri de institutii de credit: banci comerciale universale, banci de economisire si creditare in domeniul locativ (banci pentru locuinte) si organizatii cooperatiste de credit (cooperative de credit), conform informatiilor detalii

Ce este mai bine: schimbarea ROBOR cu IRCC sau refinantarea creditului cu dobanda fixa?

„Este o solutie buna trecerea de la ROBOR la IRCC in condtiile in care IRCC-ul are o altă perioadă de ajustare și este o medie ponderată care în trei luni de zile ajunge foarte aproape de media ROBOR-ului de la perioada la care ne raportăm? Oare solutia cea mai buna nu ar fi detalii

 



 

Ultimele Comentarii