BANCI | Profil

Banca Transilvania emite primul card romanesc prietenos cu mediul

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-08-04 21:54

 Primul card din România prietenos cu mediul este cardul de debit Visa Classic, emis de BT şi produs de IDEMIA.

 Transformarea portofoliului de carduri Visa Classic în unul eco-friendly înseamnă reducerea amprentei de carbon cu 36%.

 BT şi-a propus ca până în 2022 toate cardurile nou emise să fie eco-friendly.

 Până în 2025, aproape întregul portofoliu de carduri BT va fi din plastic reciclat şi elemente biodegradabile.

Banca Transilvania are de acum înainte în portofoliu carduri prietenoase cu mediul, realizate din plastic reciclat şi elemente biodegradabile. Primul card eco-friendly din România este cardul de debit BT Visa Classic, realizat în colaborare cu IDEMIA, lider global în identitate augmentată și în industria tehnologiilor inovatoare de plăţi.

Într-o primă etapă vor fi emise în această versiune cardurile noi, iar ulterior vor fi şi cele reemise ca urmare a expirării cardului.

Noua variantă păstrează toate funcţionalităţile cardului existent – de la acces la contul curent în lei, la plăţi contactless.

Banca Transilvania a început cu Visa Classic transformarea portofoliului de carduri pentru că este cel mai întâlnit card în rândul clienţilor săi, cu peste 2,9 milioane de carduri în circulaţie.

Transformarea acestui portofoliu în unul eco-friendly înseamnă reducerea amprentei de carbon cu 36%. Tot pentru protejarea mediului şi reducerea consumului, BT va înlocui cardurile existente cu variante din plastic reciclat pe măsura expirării, şi nu înainte de acest moment.

Banca şi-a propus ca până în anul 2022 toate cardurile emise să fie eco-friendly, astfel încât până în 2025 aproape întregul portofoliul de carduri BT să fie din plastic reciclat şi elemente
biodegradabile.

De asemenea, banca va continua să încurajeze folosirea cardurilor digitale prin BT Pay şi alte instrumente alternative de plată. În prezent, 1 din 2 carduri BT sunt inclusiv în format digital, iar trendul este în creştere.

“Ne bucurăm să marcăm o nouă premieră pe piaţă. Prin transformarea cardurilor într-o versiune prietenoasă cu mediul contribuim la reducerea impactului negativ asupra acestuia. Infrastructura şi obiceiurile de plată nu permit deocamdată să avem doar carduri digitale, însă ne bucurăm să avem la Banca Transilvania suportul fizic într-o formă eco-friendly, în perioada de tranziţie spre un mediu 100% digital. Este un pas esenţial pentru noi, ca lider al pieţei cardurilor, în susţinerea implementării economiei circulare, pornind de la cel mai mare portofoliu de carduri, Visa Classic”, declară Oana Ilaş, Director Executiv Retail Products Management & Development, Banca Transilvania.

„IDEMIA este mândră că este un partener pe termen lung al Băncii Transilvania și că îi susține obiectivele de sustenabilitate cu soluțiile noastre GREENPAY, oferind noi produse și servicii mai ecologice, în conformitate cu cererea în creştere a consumatorilor pentru astfel de produse. Migrarea către plasticul reciclat reduce risipa de plastic, economisește energie, limitează consumul de petrol și reduce emisiile de gaze cu efect de seră, pentru a contribui la atenuarea încălzirii globale și la
reducerea poluării aerului, care este una dintre cele mai presante probleme ale lumii noastre moderne”, afirmă Tomas Kovarik, Vicepreședinte CEE & CIS, Financial Institutions, IDEMIA.

Soluțiile GREENPAY ale IDEMIA permit folosirea responsabilă a resurselor și vizează reducerea utilizării plasticului din PVC la fabricarea cardurilor, minimizând impactul asupra mediului și
poluarea.

Prin banking la distanţă pentru persoane fizice şi companii, Banca Transilvania oferă o serie alternative de green payments, prin care contribuie la incluziunea financiară a românilor şi la
scăderea amprentei de carbon. Cele mai multe sunt în aplicaţiile BT Pay, NeoBT şi BT Visual Help, şi anume: accesul la cardurile digitale înainte de a fi primite fizic (BT Pay); deschidere de cont curent online şi emitere de card online (NeoBT), cu semnătură digitală; obţinerea extraselor de cont în format electronic; primirea prin SMS a PIN-urilor/codurilor de activare a cardurilor etc.

BT este liderul pieţei cardurilor din Romania, cu o cotă de piaţă de aproximativ 23%.

Taguri: BT  Banca Transilvania  banca  Visa  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



ING Bank a acordat un credit firmei Gersim Impex, cel mai mare distribuitor de telefoane mobile si tablete

ING Bank România a acordat un credit de 15,5 milioane de euro companiei cu capital privat românesc Gersim Impex – cel mai mare distribuitor de telefoane mobile și tablete de pe piața locală, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: La finalul lunii septembrie detalii

Excluziunea sociala in Romania a atins 35,8% (Raluca Andreica, Patria Credit IFN)

Patria Credit IFN, membră a Grupului Patria Bank, instituție dedicată microfinanțării producătorilor agricoli și micilor afaceri din mediul rural, se alătură și anul acesta inițiativei European Microfinance Network și celebrează alături de alte 20 de instituții și parteneri detalii

BNR ar putea creste dobanda la 2%

Banca Nationala a Romaniei (BNR) ar putea majora dobanda de politica monetara la 2% in sedinta de politica monetara din 9 noiembrie, apreciaza analistii Erste Bank, actionarul majoritar al detalii

OTP Bank finanteaza agricultorii pentru absorbtia fondurilor europene

OTP Bank România și Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) au semnat parteneriatul pentru facilitarea procesului de absorbție a fondurilor europene alocate pentru sectorul agricol și antreprenorii rurali prin Fondul European pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală detalii

 



 

Ultimele Comentarii