Informatii utile banci | Anunturi banci

Clientii Raiffeisen se plang ca nu functioneaza aplicatia Smart Mobile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-02-25 15:37

Clientii Raiffeisen se plang ca nu functioneaza aplicatia de mobile banking a bancii, denumita Smart Mobile.

Banca spune ca aplicatia functioneaza, insa trebuie instalata ultima versiune a acesteia.

De asemenea, banca recomanda clientilor care au probleme cu aplicatia sa stearga datele si sa goleasca memoria cache a aplicatiei.

"Va rog sa remediați problema cu aplicația, nu pot face plati online, apare următorul mesaj: Nu v-am putut autentifica luați legătura cu banca dumneavoastră. Va rog sa remediați problema", s-a plans un cititor Bancherul.ro.

"Ce se întâmplă cu aplicația Banking online? De astăzi dimineața nu merge și nici la telefon nu preia nimeni??!!", a comentat cineva pe Facebook.

Raiffeisen a raspuns pe Facebook:

"Aplicatiile functioneaza la parametri normali.

Te rugam sa te asiguri ca ai instalata ultima versiune a aplicatiilor.

De asemenea, iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile> Clear Data + Clear Cache.

Daca utilizezi Raiffeisen Online, te rugam sa stergi istoricul browser-ului actual (clear the cache, cookies & history) si sa incerci din nou accesarea serviciului.

In cazul in care situatia persista dupa urmarea pasilor mentionati, te rugam sa apelezi *2000 sau 0213063002, de pe numarul de telefon declarat bancii pentru verificarea situatiei.

Incercam sa raspundem tuturor apelurilor primite in cel mai scurt timp posibil, insa in anumite perioade de timp, durata de asteptare poate fi mai mare in functie de numarul clientilor ce ne contacteaza si in functie de operatiunile pe care acestia le doresc.

Te rugam sa ramai in asteptare, apeland de pe numarul de telefon declarat bancii, pentru a-ti pastra prioritatea in preluarea apelului.

Iti multumim pentru intelegere!
Echipa Raiffeisen Bank."

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  banca  internet banking  mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Anunturi banci



Garanti BBVA Romania ofera angajatilor asigurari de sanatate

Grupul Garanti BBVA România a încheiat un parteneriat strategic cu Signal Iduna Asigurare Reasigurare, prin care va oferi tuturor angajaților săi, începând din luna aprilie, un nou beneficiu constând într-o asigurare de sănătate cu acoperire vastă, anunta detalii

Clientii Raiffeisen se plang ca nu functioneaza aplicatia Smart Mobile

Clientii Raiffeisen se plang ca nu functioneaza aplicatia de mobile banking a bancii, denumita Smart Mobile. Banca spune ca aplicatia functioneaza, insa trebuie instalata ultima versiune a acesteia. De asemenea, banca recomanda clientilor care au probleme cu aplicatia sa detalii

OTPdirekt Internet Banking si Smart Bank nu vor functiona timp de doua zile

Întrerupere servicii OTPdirekt 19 - 21 februarie 2021 Dragă client, Te informam că din 19 februarie, ora 20:00, și până în 21 februarie 2021, ora 20:00, avem planificate activități de mentenanță. În acest interval informațiile detalii

Banca Transilvania, punctaj maxim la evaluarea ARIR pentru comunicarea cu investitorii

Pentru al doilea an consecutiv, Banca Transilvania a obţinut punctaj maxim la evaluarea Asociaţiei pentru Relaţii cu Investitorii la Bursă din România (ARIR) privind comunicarea companiilor listate pe Piaţa Reglementată. Evaluarea din acest an a cuprins 15 criterii, iar detalii

 



 

Ultimele Comentarii