Informatii utile banci | Anunturi banci

Clientii Raiffeisen se plang ca nu functioneaza aplicatia Smart Mobile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-02-25 15:37

Clientii Raiffeisen se plang ca nu functioneaza aplicatia de mobile banking a bancii, denumita Smart Mobile.

Banca spune ca aplicatia functioneaza, insa trebuie instalata ultima versiune a acesteia.

De asemenea, banca recomanda clientilor care au probleme cu aplicatia sa stearga datele si sa goleasca memoria cache a aplicatiei.

"Va rog sa remediați problema cu aplicația, nu pot face plati online, apare următorul mesaj: Nu v-am putut autentifica luați legătura cu banca dumneavoastră. Va rog sa remediați problema", s-a plans un cititor Bancherul.ro.

"Ce se întâmplă cu aplicația Banking online? De astăzi dimineața nu merge și nici la telefon nu preia nimeni??!!", a comentat cineva pe Facebook.

Raiffeisen a raspuns pe Facebook:

"Aplicatiile functioneaza la parametri normali.

Te rugam sa te asiguri ca ai instalata ultima versiune a aplicatiilor.

De asemenea, iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile> Clear Data + Clear Cache.

Daca utilizezi Raiffeisen Online, te rugam sa stergi istoricul browser-ului actual (clear the cache, cookies & history) si sa incerci din nou accesarea serviciului.

In cazul in care situatia persista dupa urmarea pasilor mentionati, te rugam sa apelezi *2000 sau 0213063002, de pe numarul de telefon declarat bancii pentru verificarea situatiei.

Incercam sa raspundem tuturor apelurilor primite in cel mai scurt timp posibil, insa in anumite perioade de timp, durata de asteptare poate fi mai mare in functie de numarul clientilor ce ne contacteaza si in functie de operatiunile pe care acestia le doresc.

Te rugam sa ramai in asteptare, apeland de pe numarul de telefon declarat bancii, pentru a-ti pastra prioritatea in preluarea apelului.

Iti multumim pentru intelegere!
Echipa Raiffeisen Bank."

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  banca  internet banking  mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii

Cristi
Sa nu folositi niciodata raiffeisen
Toti de la Raiffeisen bank sunt hoti si ar trebui sa faca minim 2 ani de inchisoare pentru furt calificat

Cristi
Sa nu folositi niciodata raiffeisen
Toti de la Raiffeisen bank sunt hoti si ar trebui sa faca minim 2 ani de inchisoare pentru furt calificat

Mihaela
Nefunctionalitate
Aplicatia Smart Mobile nu functioneaza la Raiffeisen Bank sub nici o forma si nimeni nu remediaza softul.

Catalin
Solutia pare sa functioneze
Solutia a functionat in cazul de fata, multumesc pentru indicii. Bine ca "Raiffeisen a raspuns pe Facebook", canalele oficiale de comunicare - email, serviciu clienti, hotline poate ca au altceva de facut. Eu astept de vreo saptamana un raspuns in care am sesizat prin e-mail aceasta problema. Avand niste plati de facut, pe care nu mai puteam sa le aman in asteptarea unui raspuns de la domnii/doamnele de la Raiffeisen am inceput sa caut comentarii pe internet si am dat peste articolul dvs.. Sunt din ce in ce mai deceptionat de Raiffaisen...

Krieg
Reclamatie
Acest Nou Smart este o porcarie nu functineza si telefonul meu nu actualizeaza porcaria Raiffeisen Bank este o MIZERIE



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Anunturi banci



Platile instant, posibile la 13 banci

Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar al sumelor de până la 50.000 lei în mai detalii

Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12

CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger, injectarea de cod sursa extern, afectarea integritatii detalii

Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor

Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAF
Începând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca detalii

BRD bate recordul la credite de consum, in ciuda dobanzilor mari, si obtine un profit ridicat

BRD Groupe Societe Generale a anuntat "o producție record de credite de consum în prima jumatate a acestui an (+13% în dinamică anuală) și T2 (+20% în dinamică anuală)." Pe de alta parte, rata creditelor neperformante a ajuns la un nou minim istoric de detalii

 



 

Ultimele Comentarii