Informatii utile banci | Anunturi banci

Clientii Raiffeisen se plang ca nu functioneaza aplicatia Smart Mobile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-02-25 15:37

Clientii Raiffeisen se plang ca nu functioneaza aplicatia de mobile banking a bancii, denumita Smart Mobile.

Banca spune ca aplicatia functioneaza, insa trebuie instalata ultima versiune a acesteia.

De asemenea, banca recomanda clientilor care au probleme cu aplicatia sa stearga datele si sa goleasca memoria cache a aplicatiei.

"Va rog sa remediați problema cu aplicația, nu pot face plati online, apare următorul mesaj: Nu v-am putut autentifica luați legătura cu banca dumneavoastră. Va rog sa remediați problema", s-a plans un cititor Bancherul.ro.

"Ce se întâmplă cu aplicația Banking online? De astăzi dimineața nu merge și nici la telefon nu preia nimeni??!!", a comentat cineva pe Facebook.

Raiffeisen a raspuns pe Facebook:

"Aplicatiile functioneaza la parametri normali.

Te rugam sa te asiguri ca ai instalata ultima versiune a aplicatiilor.

De asemenea, iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile> Clear Data + Clear Cache.

Daca utilizezi Raiffeisen Online, te rugam sa stergi istoricul browser-ului actual (clear the cache, cookies & history) si sa incerci din nou accesarea serviciului.

In cazul in care situatia persista dupa urmarea pasilor mentionati, te rugam sa apelezi *2000 sau 0213063002, de pe numarul de telefon declarat bancii pentru verificarea situatiei.

Incercam sa raspundem tuturor apelurilor primite in cel mai scurt timp posibil, insa in anumite perioade de timp, durata de asteptare poate fi mai mare in functie de numarul clientilor ce ne contacteaza si in functie de operatiunile pe care acestia le doresc.

Te rugam sa ramai in asteptare, apeland de pe numarul de telefon declarat bancii, pentru a-ti pastra prioritatea in preluarea apelului.

Iti multumim pentru intelegere!
Echipa Raiffeisen Bank."

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  banca  internet banking  mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii

Cristi
Sa nu folositi niciodata raiffeisen
Toti de la Raiffeisen bank sunt hoti si ar trebui sa faca minim 2 ani de inchisoare pentru furt calificat

Cristi
Sa nu folositi niciodata raiffeisen
Toti de la Raiffeisen bank sunt hoti si ar trebui sa faca minim 2 ani de inchisoare pentru furt calificat

Mihaela
Nefunctionalitate
Aplicatia Smart Mobile nu functioneaza la Raiffeisen Bank sub nici o forma si nimeni nu remediaza softul.

Catalin
Solutia pare sa functioneze
Solutia a functionat in cazul de fata, multumesc pentru indicii. Bine ca "Raiffeisen a raspuns pe Facebook", canalele oficiale de comunicare - email, serviciu clienti, hotline poate ca au altceva de facut. Eu astept de vreo saptamana un raspuns in care am sesizat prin e-mail aceasta problema. Avand niste plati de facut, pe care nu mai puteam sa le aman in asteptarea unui raspuns de la domnii/doamnele de la Raiffeisen am inceput sa caut comentarii pe internet si am dat peste articolul dvs.. Sunt din ce in ce mai deceptionat de Raiffaisen...

Krieg
Reclamatie
Acest Nou Smart este o porcarie nu functineza si telefonul meu nu actualizeaza porcaria Raiffeisen Bank este o MIZERIE



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Anunturi banci



Cei care amana ratele la credite vor plati ulterior dobanda la dobanda, adica mai mult

Cei care-si amana ratele la credite, pe o perioada de maxim noua luni, conform proiectului de lege publicat de Ministerul Finantelor, vor plati, ulterior, dobanda la dobanda, adica mai mult. "Dobânda datorată de debitori corespunzătoare sumelor detalii

Cardurile BCR sunt din material reciclat

BCR accelerează migrarea portofoliului de carduri din plastic către materiale reciclate, mai prietenoase cu mediul Peste 90% din cardurile emise în ultimele șase luni, în cadrul noilor pachete de cont curent ale BCR - George și George detalii

Unicredit: schimburile valutare la bancomate nu pot fi procesate

Unicredit si-a informat clientii, pe site-ul Unicredit.ro - status sistem, ca schimburile valutare la bancomate nu pot fi procesate: "Draga client, Te informam ca in acest moment schimburile valutare si depunerile in valuta USD initiate la multifunctionalele de tip detalii

Cum fac o reclamatie la BCR?

Procedura de transmitere si solutionare a unui reclamatii la Banca Comerciala Romana (BCR), conform informatiilor publicate de banca: Trimiteţi o sesizare Este uşor să ne contactaţi. Puteţi folosi oricare din modalitățile de mai detalii

 



Profil de Bancher

Toate Profilele

 

Ultimele Comentarii