BANCI | ING Bank

Probleme la platile online cu cardurile ING (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-02-10 14:14

Platile online cu cardurile ING Bank nu se pot efectua in prezent, din cauza unor lucrari de mentenanta la serverele bancii, conform unui anunt postat de banca, pe site-ul Securepay.ing.ro.

"Va informam ca in prezent facem lucrari de mentenanta a serverelor ING si, in consecinta, tranzactiile de acceptare la plata a cardurilor nu pot fi procesate. Imediat ce vom termina mentenanta, vom relua procesarea tranzactiilor", este anuntul postat pe site-ul Securepay.ing.ro, dupa incercarea de a face o plata online (vezi foto).

Pe site-ul ING.ro, la sectiunea stare-servicii, platile online cu cardul apare ca fiind un serviciu functional.

Platile online cu cardurile ING trebuie confirmate in aplicatia Home Bank, de la inceputul lui 2021, nemaifiind disponibil serviciul de transmitere a codurilor de securitate prin SMS si nici alternativa de parola statica, cum functioneaza la alte banci.

ING a anuntat ca va veni cu o nou alternativa pentru platile online, in cazul clientilor care nu utilizeaza aplicatia Home Bank.

ACTUALIZARE

ING ne-a transmis urmatoarele precizari, dupa publicarea articolului:

"Informația de pe ing.ro este corectă, având în vedere că plățile cu cardurile ING sunt perfect funcționale. Acel mesaj apare uneori comercianților care ne au ca procesator de plăți sau în momentul în care clientul face clic pe navigare înapoi din browser."

Taguri: ING Bank  plati online  reclamatie ING Bank  Home Bank  probleme Home Bank  banca  carduri de credit  carduri de debit  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: ING Bank



Cum se amana ratele la creditele ING, conform OUG 227/2020

ING Bank a publicat informatiile privind modul in care se pot amana ratele la creditele persoanelor fizice si persoanelor juridice, conform prevederilor OUG 227/2020: Conform OUG 37/2020, completată și modificată de OUG nr. 227 din 30 decembrie 2020 este posibilă solicitarea detalii

ING a blocat alocatia copilului. Ce trebuie sa fac?

"ING a blocat alocatia copilului. Cui ma pot adresa? Executorul spune ca inca nu a trimis situatia si sa ma adresez tot bancii. Deci ma trimit ca mingea de fotbal de la unu la altu. Cum trebuie sa ma comport? Va multumesc anticipat!", intreaba un cititor, la detalii

ING Bank are noi reguli pentru limitele de depunere si retragere numerar cu cardul de la ATM-uri

ING Bank a introdus, din 31 august 2020, noi reguli pentru limitele de depunere si retragere numerar cu cardurile utilizate de clientii persoane fizice de la ATM-uri sau ghiseele bancare.
Conform regulilor impuse la sfarsitul lui 2019, se puteau depune sau retrage bani cu cardul in valoare detalii

Cum se actualizeaza datele personale ale clientilor ING Bank persoane fizice si persoane juridice

Clientii persoane fizice ai ING Bank pot sa-si actualizeze datele personale prin aplicatia de mobile/internet banking Home Bank, la telefon sau in unitatile bancii. In schimb, firmele trebuie sa se prezinte cu documentatia intr-un office ING Bank, pentru actualizarea datelor detalii



Ultimele Comentarii