RECLAMATII BANCI | Educatie financiara

Cum inchid un cont George la BCR?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-01-04 11:45

"Buna ziua!
Am deschis un cont George la Bcr si inca nu am primit cardul respectiv si nici nu am depus nici un ban in contul respectiv,nu am plătit absolut nimic pentru deschiderea acelui cont,acum doresc sa il închid vreau sa stiu trebuie sa plătesc ceva sau pur si simplu fac o cerere pt a-l închide? Multumesc", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

Raspuns ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna,

Pentru inchiderea unui cont cu card atasat George la BCR nu se percepe niciun comision.

Tot ce trebuie sa faceti pentru inchiderea contului este sa sunati la BCR, la telefon *2227 sau sa trimiteti un e-mail la adresa: contact.center@bcr.ro si sa solicitati inchiderea contului. (vezi aici raspunsul integral)

Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici  si te ajutam.

Taguri: comisioane card  cont online  Banca Comerciala Romana (BCR)  reclamatie banca  comisioane cont bancar  banca  cont bancar  Reclamatiibanci.ro  Educatie financiara  carduri de debit  

Comentarii

Ferenț Marius
Rețea nesigură
Bună ziua, 1) Doresc să știu dacă este riscant să mă loghez în aplicația George de pe o rețea wi-fi considerată nesigură. 2) Dacă m-am logat deja de pe această rețea, există posibilitatea unor fraude. 3) Ce ar trebui să fac? Să nu mă mai loghez în această rețea? 4) Dacă am indicii că se încearcă spargerea/ fraudarea aplicației mele George, cum pot să dezactivez/ suspend aplicația cât mai rapid? 5) Menționez că temporar nu mă aflu pe teritoriul României.

Vasile Coman - Bancherul.ro
Logare wifi in aplicatia George
Stimate domnule Ferent, 1) Nu este riscant sa va logati in aplicatia George de pe o retea wifi nesigura, pentru ca aplicatia are propriile sisteme de siguranta. 2) Daca v-ati conectat deja de pe o astfel de retea, nu exista posibilitatea unor fraude. 3) Va puteti conecta in continuare de pe wifi in aplicatia George, cu parola si datele de securitate ale dumneavoastra. 4) Daca aveti vreo suspiciune de frauda, delogati-va si faceti o sesizare la BCR. 5) Chiar daca sunteti in strainatate, tineti legatura cu banca prin email si telefon. Reveniti la mine daca aveti probleme.

Marian Leanca
Buna seara
Buna seara,am facut un imprumut de nevoi personale anul trecut in 4 martie,in acest an pe 6 Mai am facut o refinantare si automatic de la BRD sa trimis suma de 47000 ron,ca sa pot inchide imi cer bani ,valoarea ramasa de platit este de 44853 ron, cer ca eu sa platesc 1 la suta pentru plata anticipata,50 euro transferul banilor,mai cer dobanda pe zilele ramase descoperite.Tin sa spun ca rata este pentru 10 ale lunii,ultima rata a fost 10 aprilie...ce pot sa fac? Multumesc

Constanta
Scadentar din aplicatie
Buna ziua. Se por scoate scadentare din aplicatie ?



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



De ce BRD nu vrea sa ma ajute cu o restructurare a creditului? Legea nu e pentru toate bancile?

"Bună ziua! Am cerut la bancă (BT) restructurare pt un credit nevoi personale, am semnat la bancă cererea și după câteva zile m-au sunat să stabilim împreună varianta optimă, cât aș putea plăti pt cele 3 luni solicitate, am stabilit o sumă și mi-au spus să detalii

Ce tipuri de tentative de fraude online exista?

Cea mai des întâlnită tentativa de frauda online este asa-zisa "social engineering" (ingineria socială, in traducere libera), care consta in trimiterea de mesaje inselatoare prin e-mail, SMS, telefon, retelele sociale (Facebook, WhatsApp) sau site-uri de anunturi detalii

Cum arata un e-mail tip phishing pentru inselarea clientilor CEC Bank

Daca primiti e-mailuri care par a veni de la CEC Bank, adica au scris in adresa expeditorului numele bancii, ca in fotografie, trebuie sa fiti foarte atenti ca nu cumva sa fie un mesaj de tip phishing, trimis de hackeri, cu scopul de a va insela si de a va fura banii din cont. Primul detalii

Care sunt codurile/parolele de care am nevoie pentru aplicatia de mobile/internet banking si cum le primesc?

Trebuie sa stii ca pentru a folosi o aplicatie de internet/mobile banking este nevoie de coduri de utilizator si parole pe care trebuie sa le primesti de la banca la care ai contul, in urma semnarii unui contract. Activarea aplicatiei si, implicit, primirea codurilor si parolei, se face, detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • Buna dimineața

    Buna dimineața. Am o poprire pe salariu la Raiffaisen BANK de către un executor judecătoresc ... detalii

  • Eroare BTPAY

    Cum a spus si alexandru mai sus , asa am facut si eu aveam ora la telefon cu 4-5 min in fata, ... detalii

  • Revolut

    Revolut a introdus ... detalii

  • Mda

    Numai că BCR te pune sa semnezi pe același formular cum că ești de acord cu condițiile lor de ... detalii

  • reclamatie

    de citeva sapt ing imi cere resetarea parolei pe care apoi n-o accepta Astfel am ajuns la resetari ... detalii