Protectia Consumatorilor | Ultima Ora

Probleme cu functionarea cardurilor Raiffeisen la POS-urile magazinelor: clientilor li s-au luat banii din conturi de doua ori (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-11-20 16:31

Clientii Raiffeisen se plang ca astazi au avut probleme in utilizarea cardurilor de debit la POS-urile magazinelor.

"Azi dimineata nu mergea tranzactionarea cu cardul de debit Raiffeisen la POS alte banci", s-a plans un client al bancii, pe Facebook.

"S-au facut cumparaturi la Kaufland, cont blocat si a fost retrasa aceeasi suma de doua ori! Plus ca operatorii telefonici sunt toti ocupati (o jumatate de ora pierduta fara a raspunde nimeni). Oare ce parere ar avea Protectia Consumatorilor???" a intrebat un client Raiffeisen.

"Mie mi-au luat banii de patru ori", s-a plans un alt client Raiffeisen.

"Si dupa un telefon abia mi-am recuperat 2 si au zis ca in 30 de minute restul. Au trecut deja 7 ore si din nou stau la telefon sa intru cu operatorul. Cred ca e nevoie de o plangere pe langa Protectia Consumatorilor si de o plangere la politie pentru furt", a adaugat clientul Raiffeisen.

"Raspuns dupa 2 x 40 de minute de asteptat: facem o sesizare care dureaza 30 de zile. Deci bani blocati minim 30 de zile", a adaugat clientul bancii.

Raiffeisen nu a raspuns clientilor si nici nu a postat vreun anunt privind incidentul. In schimb, banca a anuntat, in jurul orei 15, ca in noaptea de sambata, 21 noiembrie, spre duminica, 22 noiembrie, va derula o mentenanta la tranzactiile cu cardul online si la comercianti (POS).

Pe site-ul Raiffeisen.ro, cele doua servicii figureaza in prezent ca fiind functionale.

ACTUALIZARE

In 22.11.2020, un client Raiffeisen s-a plans ca banca i-a luat banii din cont, desi nu a putut plati cu cardul, si nici pana in prezent nu i-a primit inapoi:

"Cand imi bagati inapoi in cont banii pe care mi i-ati luat din cont pe data de 20, cand ati avut probleme cu POS-urile? V-a luat trei minute sa-mi luati banii din cont pe 2 tranzactii esuate. Acum, ce facem?"

Raiffeisen nu i-a raspuns clientului.

Taguri: Raiffeisen Bank  probleme functionare carduri  reclamatie banca  banca  Protectia Consumatorului  carduri de debit  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Bank Pekao preia Idea Bank din Polonia, nu si subsidiara din Romania

Idea Bank din Polonia, detinuta de grupul Getin Holding, care are o sucursala Idea Bank si in Romania, a fost cumparata de a doua cea mai mare banca poloneza, Bank Pekao, tranzactie care nu include insa si Idea Bank Romania. Preluarea Idea Bank Polonia de catre Bank Pekao are loc in urma detalii

Credit Agricole Bank Romania a fost cumparata de Vista Bank, fosta Marfin Bank, detinuta de mogulul grec Vardis Vardinogiannis

Banca franceza Credit Agricole Bank Romania, una dintre cele mai mici din sectorul bancar, a fost cumparata de Vista Bank, fosta Marfin Bank, detinuta de mogulul grec Vardis Vardinogiannis, prin fondul de investitii Barniveld Enterprises. Tranzactia s-ar putea finaliza in prima parte a detalii

Amanarea ratelor la credite se mai poate face pe o perioada de maxim 9 luni in total, inclusiv lunile amanate deja, a decis Guvernul

Ministerul Finanțelor vine în sprijinul persoanelor afectate de pandemia COVID-19 prin prelungirea amânării ratelor, dobânzilor și comisioanelor pentru o perioadă de maximum 9 luni, se arata intr-un comunicat de presa, in care se adauga: Actul normativ aprobat detalii

Cardurile CEC Bank functioneaza cu intreruperi. Banca anunta ca depunde toate eforturile pentru remedierea problemelor in cel mai scurt timp posibil. Clientii pot retrage bani de la ghiseele bancii cu zero comision; ACTUALIZARE: problema a fost remediata

ACTUALIZARE CEC Bank a anuntat, la ora 18:30, ca problema nefunctionarii cardurilor de pe parcursul zilei a fost remediata: "Vă informăm că problemele au fost remediate și tranzacțiile cu cardurile CEC Bank funcționează normal atât la nivelul rețelei de ATM-uri, detalii