Protectia Consumatorilor | Ultima Ora

Probleme cu functionarea cardurilor Raiffeisen la POS-urile magazinelor: clientilor li s-au luat banii din conturi de doua ori (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-11-20 16:31

Clientii Raiffeisen se plang ca astazi au avut probleme in utilizarea cardurilor de debit la POS-urile magazinelor.

"Azi dimineata nu mergea tranzactionarea cu cardul de debit Raiffeisen la POS alte banci", s-a plans un client al bancii, pe Facebook.

"S-au facut cumparaturi la Kaufland, cont blocat si a fost retrasa aceeasi suma de doua ori! Plus ca operatorii telefonici sunt toti ocupati (o jumatate de ora pierduta fara a raspunde nimeni). Oare ce parere ar avea Protectia Consumatorilor???" a intrebat un client Raiffeisen.

"Mie mi-au luat banii de patru ori", s-a plans un alt client Raiffeisen.

"Si dupa un telefon abia mi-am recuperat 2 si au zis ca in 30 de minute restul. Au trecut deja 7 ore si din nou stau la telefon sa intru cu operatorul. Cred ca e nevoie de o plangere pe langa Protectia Consumatorilor si de o plangere la politie pentru furt", a adaugat clientul Raiffeisen.

"Raspuns dupa 2 x 40 de minute de asteptat: facem o sesizare care dureaza 30 de zile. Deci bani blocati minim 30 de zile", a adaugat clientul bancii.

Raiffeisen nu a raspuns clientilor si nici nu a postat vreun anunt privind incidentul. In schimb, banca a anuntat, in jurul orei 15, ca in noaptea de sambata, 21 noiembrie, spre duminica, 22 noiembrie, va derula o mentenanta la tranzactiile cu cardul online si la comercianti (POS).

Pe site-ul Raiffeisen.ro, cele doua servicii figureaza in prezent ca fiind functionale.

ACTUALIZARE

In 22.11.2020, un client Raiffeisen s-a plans ca banca i-a luat banii din cont, desi nu a putut plati cu cardul, si nici pana in prezent nu i-a primit inapoi:

"Cand imi bagati inapoi in cont banii pe care mi i-ati luat din cont pe data de 20, cand ati avut probleme cu POS-urile? V-a luat trei minute sa-mi luati banii din cont pe 2 tranzactii esuate. Acum, ce facem?"

Raiffeisen nu i-a raspuns clientului.

Taguri: Raiffeisen Bank  probleme functionare carduri  reclamatie banca  banca  Protectia Consumatorului  carduri de debit  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Eximbank isi schimba numele in Exim Banca Romaneasca

Banca de Export Import a Romaniei – EximBank SA va deveni Exim Banca Romaneasca din 10 mai 2023, modificarea denumirii bancii si schimbarea emblemei bancii fiind aprobate astazi de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor EximBank, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

ING Bank devine a 10-a banca prin care se pot face plati instant

Începând de astăzi, 20 martie 2023, ING Bank România își îmbogățește portofoliul de servicii de plată inovatoare cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND, care asigură transferul banilor din contul bancar al plătitorului ȋn cel al detalii

Banca elvetiana Credit Suisse, cu o vechime de 167 de ani, a devenit brusc istorie

Credit Suisse, banca mondiala de importanta sistemica, a 17-a ca marime din Europa, cu o istorie de 167 de ani, a fost preluata UBS, cea mai mare institutie de credit din Elvetia, pentru evitarea unei crize bancare in Europa. Credit Suisse si-a pierdut detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare S.A. și constatarea stării de insolvență a detalii

 



 

Ultimele Comentarii