Protectia Consumatorilor | Ultima Ora

Probleme cu functionarea cardurilor Raiffeisen la POS-urile magazinelor: clientilor li s-au luat banii din conturi de doua ori (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-11-20 16:31

Clientii Raiffeisen se plang ca astazi au avut probleme in utilizarea cardurilor de debit la POS-urile magazinelor.

"Azi dimineata nu mergea tranzactionarea cu cardul de debit Raiffeisen la POS alte banci", s-a plans un client al bancii, pe Facebook.

"S-au facut cumparaturi la Kaufland, cont blocat si a fost retrasa aceeasi suma de doua ori! Plus ca operatorii telefonici sunt toti ocupati (o jumatate de ora pierduta fara a raspunde nimeni). Oare ce parere ar avea Protectia Consumatorilor???" a intrebat un client Raiffeisen.

"Mie mi-au luat banii de patru ori", s-a plans un alt client Raiffeisen.

"Si dupa un telefon abia mi-am recuperat 2 si au zis ca in 30 de minute restul. Au trecut deja 7 ore si din nou stau la telefon sa intru cu operatorul. Cred ca e nevoie de o plangere pe langa Protectia Consumatorilor si de o plangere la politie pentru furt", a adaugat clientul Raiffeisen.

"Raspuns dupa 2 x 40 de minute de asteptat: facem o sesizare care dureaza 30 de zile. Deci bani blocati minim 30 de zile", a adaugat clientul bancii.

Raiffeisen nu a raspuns clientilor si nici nu a postat vreun anunt privind incidentul. In schimb, banca a anuntat, in jurul orei 15, ca in noaptea de sambata, 21 noiembrie, spre duminica, 22 noiembrie, va derula o mentenanta la tranzactiile cu cardul online si la comercianti (POS).

Pe site-ul Raiffeisen.ro, cele doua servicii figureaza in prezent ca fiind functionale.

ACTUALIZARE

In 22.11.2020, un client Raiffeisen s-a plans ca banca i-a luat banii din cont, desi nu a putut plati cu cardul, si nici pana in prezent nu i-a primit inapoi:

"Cand imi bagati inapoi in cont banii pe care mi i-ati luat din cont pe data de 20, cand ati avut probleme cu POS-urile? V-a luat trei minute sa-mi luati banii din cont pe 2 tranzactii esuate. Acum, ce facem?"

Raiffeisen nu i-a raspuns clientului.

Taguri: Raiffeisen Bank  probleme functionare carduri  reclamatie banca  banca  Protectia Consumatorului  carduri de debit  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



CEC Bank a finantat construcția spitalului oncologic din Mureș

CEC Bank a contribuit cu o facilitate de credit de 112,6 milioane de lei la dezvoltarea proiectului Spitalul Oncologic Medex, inaugurat recent în Sângeorgiu de Mureș, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: „Prin finanțarea acestei noi investiții, CEC detalii

Procredit Bank are probleme cu cardurile si aplicatiile

Procredit Bank a avut probleme tehnice cu sistemul informatic, pe parcursul zilei de astazi, cand cardurile si aplicatiile de internet banking si mobile banking nu au functionat. Banca si-a anuntat clientii prin mesaje SMS ca intampina probleme tehnice, in jurul orei 121, conform detalii

Platile online cu BT Pay se fac mai simplu, fara completarea datelor cardului

 Plățile sunt realizate în câteva secunde, fără a mai fi necesară completarea datelor cardului.  Cumpărăturile pot fi plătite integral, precum și în rate, cu cardurile BT Star.  BT detalii

Intesa anuleaza bonusul de dobanda la depozitele prin internet banking

Intesa Sanpaolo Bank a anuntat ca din 15 iulie nu va mai acorda bonusul de un sfert de punct procentual la depozitele in lei constituite prin internet banking. In schimb, acest bonus se plateste pentru depozitele facute din aplicatia de mobile banking, Digical detalii

 



 

Ultimele Comentarii