IFN | CSALB

Cate reclamatii primeste Provident de la clienti si cum se solutioneaza

Autor: Bancherul.ro
2020-08-24 09:08

Provident a primit dela clientii sai care au luat imprumuturi de nevoi personale un numar de aproape 600 de reclamatii, in prima jumatate a acestui an, dintre care 20 de solicitari de solutionare amiabila a litigiilor, prin intermediul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in ...

Pentru a vizualiza integral acest articol si graficele atasate, trebuie sa te inregistrezi in CLUBUL BANCHERILOR si sa ai un abonament pentru acces la toate informatiile. Daca esti deja inregistrat, autentifica-te aici.

Pentru abonament, trimite un e-mail la adresa info@bancherul.ro sau suna la telefon 0723 292 899.

In aceasta sectiune sunt disponibile si alte informatii in exclusivitate, precum statistici, grafice, analize, studii, opinii, interviuri, topuri, proiecte legislative, noutati, joburi.

CLUBUL BANCHERILOR organizeaza si conferinte online (webinars), sustinute de specialisti din industria financiar - bancara si din alte domenii, in format interactiv cu intrebari si raspunsuri din partea membrilor clubului.

Taguri: reclamatie banca  banca  Centrul de Solutionare a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB)  Provident  Clubul Bancherilor  Institutii Financiare Nebancare (IFN)  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: CSALB



Cate reclamatii primeste Provident de la clienti si cum se solutioneaza

Provident a primit dela clientii sai care au luat imprumuturi de nevoi personale un numar de aproape 600 de reclamatii, in prima jumatate a acestui an, dintre care 20 de solicitari de solutionare amiabila a litigiilor, prin intermediul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in detalii

CSALB cere bancilor si IFN-urilor sa reduca la 20% ponderea refuzurilor de rezolvare amiabila a litigiilor cu clientii, pentru a-i ajuta in aceasta perioada dificila

CSALB (Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar) cere bancilor si IFN-urillor sa reduca la 20% ponderea refuzurilor nejustificate de rezolvare amiabila a litigiilor cu clientii, pentru a-i ajuta in aceasta perioada dificila cauzata de criza COVID-19. In prezent, detalii

ING Bank anticipeaza ca procedura de solutionare a litigiilor prin CSALB va deveni tot mai utilizata de clienti

ING Bank considera ca procedura de solutionare a litigiilor prin CSALB (Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar) va deveni din ce in ce mai mult uzitata de clientii bancii, intrucat este o alternativa rapida (dureaza maximum 90 de zile), fara costuri pentru acestia si detalii

Bancile sunt dispuse sa faca importante concesii clientilor care apeleaza la CSALB, mai ales in cazul creditelor in CHF

CSALB (Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar) anunta ca a reusit sa determine o banca aflata intr-un litigiu cu o persoana care avea greutati familiale sa-i stearga acesteia datoria aferenta unui credit in franci elvetieni (CHF) in valoare de 43.000 CHF (40.000 de detalii

Ultimele Comentarii