BANCI | Ultima Ora

A cazut iar sistemul informatic al ING Bank: Home Bank si site-ul bancii nu functioneaza (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-15 13:20

Home Bank, aplicatia de internet/mobile banking a ING Bank, o banca fara ghisee, care isi furnizeaza serviciile exclusiv prin carduri si online banking, nu a functionat timp de aproximativ 24 de ore, de vineri, in jurul orei 12, pana sambata, la aceeasi ora.

Cu doar o saptamana in urma, in 5 mai, ING a fost implicata intr-un alt incident, prin care au fost dublate platile online cu carduri, desi banca a fost amendata recent pentru aceeasi problema. (vezi aici detalii)

Reprezentantii ING nu au raspuns la intrebarea Bancherul.ro privind cauzele incidentului.

ING Bank Romania a intampinat in ultimul timp frecvente probleme de functionare a sistemelor informatice. (vezi aici detalii)

Iata informatiile publicate incepand de vineri, in jurul orei 12, dupa aparitia incidentului:

Site-ul ING.ro si aplicatia de internet/mobile banking, Home Bank, nu pot fi accesate din jurul orei 12. (vezi fotografiile facute la ora respectiva)

"Iar nu va merge panarama? Ati dat faliment?", a intrebat un client ING, pe Facebook.

ING a raspuns ca problema se cunoaste si se investigheaza. "Ne pare rau pentru neplacerile create".

"ING Romania, o sa va para si mai rau cand lumea va pleca de la voi", a replicat un client, acompaniat de altii:

"Cand faci banking cu ING iei o mare teapa cu aplicatia voastra de rahat".

"Nu e prima oara cand se intampla, de doua ori pe an cel putin faceti mizerii de genul asta cu clientii si va dati cea mai tare banca din tara!".

"Deja nu mai putem vorbi de accidente/situatii de exceptie, e clar ca aveti o problema sistemica".

"Cred ca voi inchide conturile la aceasta banca, este a nu stiu cata oara cand aplicatia Home Bank este nefunctionala...sunteti o banca pe care cu siguranta nu te poti baza."

"Deci din august anul trecut, tot in jos, si figuri cat casa...am incercat sa colaboram, dar e prea de tot."

"Mult prea des aveti probleme. Sunteti singura banca cu atat de multe probleme la serviciile pe care le oferiti. Nu va platiti serviciile de IT?"

"Voi  nu aveti IT? Nicio alta banca nu are problemele voastre. Penibil".

"Servicii penibile, homebanking nu functioneaza de jumatate de zi, clar nu te poti baza pe ING nici pentru cele mai banale operatii."

"ING incepe sa fie pe ultimele locuri la capitolul aplicatie mobil. Pacat..."

"Bataie de joc aplicatia. Regret ca m-am mutat la ING. Cat mai curand am sa apelez la alta banca."

"Va propun un nou design pentru carduri si pagina web:

ING Bank Romania a intampinat in ultimul timp frecvente probleme de functionare a sistemelor informatice. (vezi aici detalii)

ACTUALIZARE

Site-ul ING.ro este din nou functional, din jurul orei 13.

La starea serviciilor, de pe site-ul ING.ro, banca spune ca nu functioneaza Home Bank si nici platile online cu cardul, insa tranzactiile cu cardurile la POS-uri si ATM-uri, precum si restul serviciilor, sunt functionale.

Un client ING s-a plans insa ca nu a putut scoate bani de pe card de la un bancomat: "mi-a afisat tranzactie esuata, dar am primis SMS ca am efectuat operatiunea. Am  sunat la ING dar, dupa ce m-a pus pe hold, a inchis."

Mai multi clienti ING s-au plans ca nu au putut plati cu cardurile ING la POS-urile magazinelor.

Iata anuntul ING:

"O parte dintre utilizatorii ING Home’Bank/ ING Business/ ING Online accesează cu dificultate aplicația. Tranzacțiile cu cardul și celelalte servicii ING sunt disponibile în parametri normali.

Serviciul SMS este indisponibil pentru o parte dintre clienții ING, afectând operațiuni precum logarea în HomeBank, finalizarea plaților online, etc.

Vă cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situației.

Intre timp, puteți accesa opțiunea "Vreau să mă sunați" pentru logarea și semnarea tranzacțiilor din HomeBank, activată automat dupa 30 sec de așteptare."

Clientii ING nu-si pot folosi aplicatia Home Bank tocmai intr-o zi in care multor angajati le intra salariile in conturi si in acelasi timp au si ratele scadente la credite, pe care nu le pot achita decat prin telefon, dat fiind ca ING nu are ghisee.

In plus, este vineri, astfel ca multi clienti ING s-ar putea sa nu-si incaseze salariile pana luni.

ING a anuntat ca Home Bank functioneaza din nou, incepand cu ora 20, insa aplicatia mobila nu putea fi deschisa nici in jurul orei 22, conform relatarilor unui client ING: "cand incerc sa deschid aplicatia, imi apare mesajul: eroare de comunicare, serverul este indisponibil momentan. Incercati mai tarziu".

"Este 22:45 si tot nu functioneaza!", reclama un client ING.

"Eu nu inteleg, tot timpul la voi apar probleme, ba dublati platile, ba nu merge internet bankingul. E cazul sa renunt la asemenea servicii", s-a plans un client ING.

Varianta mobila a Home Bank si-a revenit abia sambata, 16 mai, in  jurul orei 12, conform relatarilor unui client: "abia astazi (sambata), pe la ora 12, am putut intra in Home Bank, anterior primeam mesajul eroare de comunicare."

Precizarile ING Bank:

ING Bank a facut urmatoarele precizari, la solicitarea Bancherul.ro:

"ING Bank Romania a înregistrat un incident vineri dupa-amiaza pe aplicatia Home’Bank începând cu ora 12:45. Serviciul a funcționat cu intermitențe, o parte dintre clienți având dificultăți a se loga în aplicație.

În perioada de indisponibilitate, serviciul de call center a susținut clienții în operațiunile urgente, iar la ora 20:00 toți clienți au putut accesa aplicația, toate serviciile băncii fiind în parametri normali.

Echipa noastră aspiră să asigure standarde foarte ridicate ale serviciilor noastre în mod constant. Reziliența și disponibilitatea aplicației Home Bank a crescut constant de-a lungul anilor.

Procentul de disponibilitate în ultimul an a fost de 99,66%, iar în ultimele 3 luni de 99,83%, incluzând intervalele de mentenanță. Din păcate, uneori suntem confruntați și cu incidente, așa cum s-a întâmplat vineri, pe care încercăm să le remediem în cel mai scurt timp.

Înțelegem nemulțumirea clienților afectați de această neplăcută situație și ne cerem scuze."

Taguri: online banking  aplicatie mobile banking  ING Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie ING Bank  reclamatie banca  reclamatie Provident  probleme Home Bank  internet banking  mobile banking  

Comentarii

dan
ING
stati sa vedeti celelalte aplicatii.... pacat ca nu se pot plange pe pagina ING...

Vasile Coman - Bancherul.ro
Aplicatii mobile banking
Dan, te rog sa ne spui daca stii si de alte aplicatii de mobile banking cu probleme de functionare.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



La ATM-urile BCR se pot retrage contactless bani

Banca Comercială Română a demarat implementarea funcționalității de retragere contactless a numerarului la bancomatele și multifuncționalele sale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Funcționalitatea va fi disponibilă atât pentru cardurile emise de BCR, detalii

Rezultatele ING Bank in S1 2022: profit net in crestere cu 39%, la 535 milioane lei

ING Bank anunta, intr-un comunicat, rezultatele din prima jumatate a anului 2022: profit net de 535 milioane lei, in crestere cu 39%, depozite mai mari cu 11%, pana la 51 miliarde lei si in avans de 20% a creditelor brute, la 36,5 miliarde lei.  Costurile cu provizioanele au scazut cu 23%, la 103 milioane lei, iar taxele platite s-au majorat cu 112%, la 368 milioane lei. Comunicatul ING Bank:  ING Bank România: premiere în creditare și revenirea în topul dealerilor primari în trimestrul al doilea - ING aduce o nouă premieră pe piața din România: pre-aprobarea financiară a unui credit ipotecar 100% online; - În al doilea trimestru, ING a detalii

ING Bank: cum se face refuzul la plata pentru recuperarea banilor pe biletele Blue Air

ING Bank si-a informat clientii, intr-o postare pe Facebook, cum trebuie sa formuleze refuzurile la plata in cazul anularii zborurilor anulate de Blue Air, pentru a-si primi banii inapoi pe biletele achitate cu cardul. ING Bank nu mentioneaza, in anunt, numele companiei aeriene, insa se intelege ca este vorba de Blue Air, singura care si-a anulat zborurile in urma popririi conturilor de catre agentia de mediu a statului. Postarea ING Bank pe Facebook: "Venim în ajutorul clienților ING Bank România care sunt puși în situația de a solicită refuzuri la plată ca urmare a anulării zborurilor din ultima perioadă cu pașii ce trebuie urmați în vederea gestionării corecte a acestor detalii

Si la Raiffeisen Bank se pot face transferuri instant

Raiffeisen Bank anunta intr-un comunicat ca este a saptea banca din Romania care permite clientilor persoane fizice sa faca transferuri de bani instant, dupa Banca Transilvania, BCR, CEC Bank, Patria Bank, Libra Bank, Vista Bank. Comisionul pentru o plata instant la Raiffeisen este acelasi ca la un transfer interbancar obisnuit: 4,45 lei, dupa cum precizeaza banca: "O plata in lei efectuata de catre un client care nu detine un pachet de cont curent, de tip: Zero Tot, Zero Simplu, Premium sau FWR pe canal instant are comision identic cu cel al unei plati de acelasi tip efectuata pe canal standard: 4 lei+ 0.45 lei comision Transfond. Daca clientul nu indeplineste conditia de gratuitate la pachet (o plata lunar), va plati detalii

 



 

Ultimele Comentarii