BANCI | Anunturi banci

Timpul de asteptare la call centerul Banca Transilvania, afisat pe site

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-10 11:35

Banca Transilvania anunta ca va afisa pe siteul bancii, in timp real, perioada de asteptare la call center, astfel incat clientii bancii sa poata evita problema asteptarii prea mult la telefon si sa apeleze la canalele alternative de comunicare cu banca.

Timpul de asteptare la call center poate fi verificat pe site-ul Bancatransilvania.ro, sectiunea BT Help, la acest link.

De exemplu, duminica, 10.05.2020, la ora 11:45, la call center-ul Bancii Transilvania erau in convorbire doar 14 clienti, 1 client in asteptare, iar timpul mediu de asteptare - 1 minut.  (vezi foto)

Comunicatul bancii:

Timpul de aşteptare la call center este prezentat live pe siteul BT

Persoanele care doresc să ia telefonic legătura cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla în prealabil de pe siteul băncii, în timp real, timpul mediu de aşteptare. 

Echipa de la call center este linia întâi în relaţia cu clienţii care iau legătura cu BT, inclusiv pentru a aplica pentru amânarea ratelor, facilitate de care pot beneficia persoanele afectate de actualul context social şi economic:

- Această perioadă înseamnă pentru call center, în medie, 20.000 de apeluri telefonice/zi, de două ori mai multe decât de obicei. Până recent, media a fost de trei ori mai mare.

- Perioada de aşteptare pentru a intra telefonic în legătură cu unul dintre colegii noştri a crescut de aproximativ trei ori.

- Convorbirile cu clienţii durează mai mult deoarece clienţii au nevoie de mai multe detalii şi suport.

- Echipa este pe baricade 24h/7.

Apelul telefonic este principalul canal de comunicare ales de clienţii BT când iau legătura cu echipa Call Center. Aceasta oferă asistenţă şi prin alte două canale: email (contact@btrl.ro) şi video chat (pentru NEOclienţi).

Altenativele pentru informare de la distanţă sunt următoarele:

- Siteul bancii;

- Intreb BT, platforma cu întrebări şi răspunsuri despre produse şi servicii BT;

- Pagina BT Help, unde sunt prezentate toate soluţiile de self-banking: chatboţi, aplicaţii, bancomate multifuncţionale.

Banca Transilvania a anunţat în martie a.c. că statusul de amânare a ratelor este prezentat pe siteul băncii, aşa încât clienţii pot afla numărul de solicitari, de soluţionări, dar şi numărul de răspunsuri pozitive şi negative.

Din cele peste 29.000 de solicitări care sunt la zi au fost soluţionate până acum peste 25.000, pentru 95,5% răspunsul BT fiind pozitiv.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Anunturi banci



Oferta OTP Bank de Black Friday: conturi fara comisioane pe viata

OTP Bank România anunță lansarea Campaniei Zero Friday 2020, prin care atât persoanele fizice, cât și antreprenorii beneficiază, în perioada 13 – 20 noiembrie, de cele mai atractive avantaje din acest an, cu zero costuri pe întreaga durată de valabilitate detalii

CEC Bank: Lucrari de mentenanta la sistemele informatice, programate intre 5 si 8 noiembrie

In perioada 5-8 noiembrie vor avea loc interventii de mentenanta la sistemele informatice, care vor duce la intreruperi temporare, in mod special pe parcursul noptii, in functionarea serviciilor de Internet Banking, Mobile Banking si serviciul de inrolare a clientilor la distanta, CEC_IN, anunta detalii

Banca Transilvania face donatii pentru a ajuta copiii sa mearga la scoala

Banca Transilvania şi Organizaţia Salvaţi Copiii România lansează campania "Echipează-ţi copilul să meargă la şcoală chiar dacă nu e al tău", pentru a ajuta copiii din familii nevoiaşe să fie pregătiţi pentru şcoală, indiferent cum va începe aceasta, în detalii

Banca Transilvania a aprobat pana acum peste 5.000 de credite prin programul IMM Invest

Banca Transilvania anunta ca a aprobat pana acum peste 5.000 de credite prin programul IMM Invest, insemnand pana acum sustinerea a aproape 65.000 de locuri de munca.   “Suntem bucurosi pentru numarul mare de solicitari rezolvate pana acum. Peste 5.000! In acelasi detalii

Ultimele Comentarii

  • Nu merge

    24.11.2020 și tot nu merge aplicație, “înregistrare eșuată” pe Smart token!! Ce e de ... detalii

  • inselatorie

    Este plin Facebook-ul de asemenea ``oferte``.De ce nu se iau masuri ... detalii

  • e-statements Alpha Bank

    Cerasela, suna la Alpha Bank, la tel. 0800825742, iar daca nu se rezolva, sunati-ma la tel ... detalii

  • Cera

    Buna pe aplicatia e statements imi scri cont suspendat ce pot face as avea nevoie de un extras de ... detalii

  • Amânarea ratei

    Buna ziua mă numesc cojocar Ioan domiciliul în Brașov as dorii sa îmi amânați rata pentru că ... detalii