Criza COVID-19 | Raiffeisen Bank

Raiffeisen a fost prinsa nepregatita de criza in privinta serviciilor la distanta: isi cheama clientii in unitati, pentru a-si activa aplicatia de mobile/internet banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-03-26 13:59

Raiffeisen Bank este una dintre bancile prinse nepregatite de criza coronavirus in privinta furnizarii eficiente a serviciilor la distanta pentru clienti, care reclama ca nu-si pot activa de acasa aplicatia de mobile banking si asteapta foarte mult la telefon pentru a lua legatura cu banca in vederea rezolvarii diverselor probleme.

Pentru a-si instata aplicatia de mobile banking, clientii Raiffeisen trebuie sa mearga la banca, nu pot face acest lucru online, de acasa, ca in cazul altor banci, precum CEC Bank sau BCR.

Astfel ca in actuala situatie de izolare la domiciliu, clientii Raiffeisen care nu au aplicatia online nu o pot folosi pentru a efectua operatiuni uzuale, precum plata facturilor, transferuri de banci sau cumparaturi online.

"Ma bucur ca incurajati platile si operatiunile online, dar nu dati posibilitatea de a obtine un cod pt aplicatia mobila, numai daca venim la unul din sediile Dvs, care sant aglomerate, deci eu nu vad nici o incurajare doar birocratie, la fel si deschiderea unui cont in euro presupune alt cont si alt card, telefonic e o adevarata aventura sa se ia legatura cu un reprezentant al Dvs", se plange un client Raiffeisen.

Banca i-a raspuns, pe Facebook: "In acest moment nu exista posibiliatea de deschidere a produsului la distanta. Astfel, pentru activarea aplicatiei de mobile/internet banking, te asteptam in cea mai apropiata unitate Raiffeisen Bank.Ulterior, ti se vor comunica elementele necesare logarii."

Alte banci permit deschiderea unui cont si activarea aplicatiei de mobile/internet banking 100% online, de acasa, fara sa fie nevoie sa mergi la banca. Printre bancile la care poti sa-ti activezi de acasa aplicatia bancara online se afla CEC Bank, la acest link, sau BCR, la acest link.

O alta problema a Raiffeisen este identificarea prin telefon a clientilor care-si schimba numarul de telefon inregistrat initial la banca.

Un client Raiffeisen aflat in strainatate se plange ca banca nu a dorit sa stea de vorba cu el, pentru ca intre timp si-a schimbat numarul de telefon, iar singura modalitate de actualizare a datelor personale este prin prezenta clientului intr-o agentie sau prin aplicatia de online banking.

 

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  cont online  mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii

George
raiffeisen acceseaza si modifica ilegal setarile clientilor facute in Smart Mobile
In mod ILEGAL,raiffeisen (intentionat!) acceseaza si modifica ilegal setarile clientilor facute in Smart Mobile,respectiv prin stergerea setarilor facute de clienti in "Plati/Sabloane"=infractiunea de violare a corespondentei! Nesimtire si tupeu infractional! Un update la o aplicatie nu presupune stergerea setarilor,ci,eventual INACTIVAREA LOR SI ATAT!ACTIUNILE ILEGALE ALE MINCINOSILOR ASTORA (CARE ,CU TUPEU MINTEAU SI MINT CA SETARILE "SABLOANELOR" "MIGREAZA") ASTORA SE CHEAMA INFRACTIUNEA MENTIONATA! De asemenea,bancomatele acestor ipocriti le gasesti f rar in Bucuresti,mai ales acum cand marile magazine au inchise anumite zone...sa le fie tarana usoara si sa isi cumpere cale din dobanzile banilor nostri incasati pt salariile lor nesimtite! CEL MAI SLAB PERSONAL IT,CULMEA,SCUTIT SI DE LA PLATA UNOR TAXE!!!



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Raiffeisen Bank



Raiffeisen actualizeaza datele personale ale clientilor prin telefon, nu si online

Raiffeisen Bank a facut posibila actualizarea datelor personale ale clientilor prin telefon, in contextul pandemiei coronavirusului, insa clientii acesteia se plang ca trebuie sa astepte foarte mult pana sa li se raspunda la apeluri. In aceasta perioada, cand toata lumea sta acasa, detalii

Raiffeisen isi invita in sucursale clientii care vor sa-si inchida un cont online sau prin telefon

Raiffeisen Bank deschide foarte usor conturi, online, dar cand se pune problema inchiderii acestora, banca nu mai e atat de digitalizata: isi pune clientii sa vina la sucursale, chiar si acum, in perioada de stare de urgenta, cand oamenii sunt obligati sa stea in casa. "Nu pot sa detalii

Raiffeisen va trimite cardurile la domiciliul clientilor, prin curier

Raiffeisen Bank a decis sa livreze cardurile care expira in aceasta perioada si pe cele nou emise la domiciliul clientilor, prin curier, ca masura pentru combaterea extinderii coronavirusului COVID-19, dar si in conditiile restrictiilor de circulatie impuse prin starea de detalii

Raiffeisen a fost prinsa nepregatita de criza in privinta serviciilor la distanta: isi cheama clientii in unitati, pentru a-si activa aplicatia de mobile/internet banking

Raiffeisen Bank este una dintre bancile prinse nepregatite de criza coronavirus in privinta furnizarii eficiente a serviciilor la distanta pentru clienti, care reclama ca nu-si pot activa de acasa aplicatia de mobile banking si asteapta foarte mult la telefon pentru a lua legatura cu banca in detalii

Ultimele Comentarii