www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Raiffeisen a fost prinsa nepregatita de criza in privinta serviciilor la distanta: isi cheama clientii in unitati, pentru a-si activa aplicatia de mobile/internet banking

Autor: Bancherul.ro
2020-03-26 13:59

Raiffeisen Bank este una dintre bancile prinse nepregatite de criza coronavirus in privinta furnizarii eficiente a serviciilor la distanta pentru clienti, care reclama ca nu-si pot activa de acasa aplicatia de mobile banking si asteapta foarte mult la telefon pentru a lua legatura cu banca in vederea rezolvarii diverselor probleme.


Pentru a-si instata aplicatia de mobile banking, clientii Raiffeisen trebuie sa mearga la banca, nu pot face acest lucru online, de acasa, ca in cazul altor banci, precum CEC Bank sau BCR.


Astfel ca in actuala situatie de izolare la domiciliu, clientii Raiffeisen care nu au aplicatia online nu o pot folosi pentru a efectua operatiuni uzuale, precum plata facturilor, transferuri de banci sau cumparaturi online.


"Ma bucur ca incurajati platile si operatiunile online, dar nu dati posibilitatea de a obtine un cod pt aplicatia mobila, numai daca venim la unul din sediile Dvs, care sant aglomerate, deci eu nu vad nici o incurajare doar birocratie, la fel si deschiderea unui cont in euro presupune alt cont si alt card, telefonic e o adevarata aventura sa se ia legatura cu un reprezentant al Dvs", se plange un client Raiffeisen.


Banca i-a raspuns, pe Facebook: "In acest moment nu exista posibiliatea de deschidere a produsului la distanta. Astfel, pentru activarea aplicatiei de mobile/internet banking, te asteptam in cea mai apropiata unitate Raiffeisen Bank.Ulterior, ti se vor comunica elementele necesare logarii."


Alte banci permit deschiderea unui cont si activarea aplicatiei de mobile/internet banking 100% online, de acasa, fara sa fie nevoie sa mergi la banca. Printre bancile la care poti sa-ti activezi de acasa aplicatia bancara online se afla CEC Bank, la acest link, sau BCR, la acest link.


O alta problema a Raiffeisen este identificarea prin telefon a clientilor care-si schimba numarul de telefon inregistrat initial la banca.


Un client Raiffeisen aflat in strainatate se plange ca banca nu a dorit sa stea de vorba cu el, pentru ca intre timp si-a schimbat numarul de telefon, iar singura modalitate de actualizare a datelor personale este prin prezenta clientului intr-o agentie sau prin aplicatia de online banking.