TEHNOLOGII BANCARE | Anunturi banci

Clientii Bancii Transilvania pot retrage bani de la bancomat cu telefonul, prin aplicatia BT Pay si Apple Pay

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-07-29 16:41

Clienții Băncii Transilvania pot retrage bani de la bancomat cu telefonul, prin aplicația BT Pay și Apple Pay, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Opțiunea este valabilă, de asemenea, pentru clienții care folosesc accesoriile contactless din colecția BT Pay.

O alternativă contactless pe care banca o lansează tot acum este retragerea de numerar de la ATM-urile BT fără a introduce cardul în bancomat.

“Lumea se schimbă şi bankingul se schimbă. Volumele, viteza cu care facem lucrurile au crescut, la fel şi cerințele clienților. Cifrele BT ne arată că plățile contactless sunt pe val, de aceea sunt sigur că trendul va fi repede adoptat inclusiv pentru retrageri de numerar de la bancomat, mai ales cu telefonul. Ne bucurăm să fim prima bancă din România care aduce clienților accesul contactless la ATM şi un mod total nou de a interacționa cu bancomatul, cu tehnologia” - declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

De pe telefonul mobil cu Android, accesul la banii din cont se realizează prin aplicația BT Pay, iar de pe cel cu sistem de operare iOS, prin Apple Pay.

Este necesară apropierea telefonului de semnul contactless de pe bancomat, autentificarea, după care trebuie urmați paşii unei retrageri standard de numerar de la ATM.

Accesul contactless la bancomat păstrează pentru clienții Băncii Transilvania toate funcționalitățile de până acum ale ATM-urilor, cu excepția celor de activare a cardului şi de personalizare a PIN-ului, din motive de siguranță.

Opțiunile contactless pot fi accesate la peste 500 de bancomate ale Băncii Transilvania, care sunt semnalizate contactless.

Până la finalul anului majoritatea ATM-urilor BT vor avea aceste funcționalități.

#Goingdigital

Strategia BT Going digital înseamnă lansări de facilități, opțiuni şi platforme online pentru clienți, colaborarea băncii cu FinTech-uri, roboți pentru asistență virtuală, Open Banking (API Store), BT Store – hub online de soluții digitale non-bancare pentru antreprenori, precum şi o echipă dedicată, care transformă oferta băncii în soluții digitale.

Digital bankingul aduce clienților mobilitate, economie de timp, gestionarea personală a banilor, costuri mai mici şi gratuități.

 

Taguri: BT  Banca Transilvania  tehnologii bancare  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Anunturi banci



Garanti BBVA Romania ofera angajatilor asigurari de sanatate

Grupul Garanti BBVA România a încheiat un parteneriat strategic cu Signal Iduna Asigurare Reasigurare, prin care va oferi tuturor angajaților săi, începând din luna aprilie, un nou beneficiu constând într-o asigurare de sănătate cu acoperire vastă, anunta detalii

Clientii Raiffeisen se plang ca nu functioneaza aplicatia Smart Mobile

Clientii Raiffeisen se plang ca nu functioneaza aplicatia de mobile banking a bancii, denumita Smart Mobile. Banca spune ca aplicatia functioneaza, insa trebuie instalata ultima versiune a acesteia. De asemenea, banca recomanda clientilor care au probleme cu aplicatia sa detalii

OTPdirekt Internet Banking si Smart Bank nu vor functiona timp de doua zile

Întrerupere servicii OTPdirekt 19 - 21 februarie 2021 Dragă client, Te informam că din 19 februarie, ora 20:00, și până în 21 februarie 2021, ora 20:00, avem planificate activități de mentenanță. În acest interval informațiile detalii

Banca Transilvania, punctaj maxim la evaluarea ARIR pentru comunicarea cu investitorii

Pentru al doilea an consecutiv, Banca Transilvania a obţinut punctaj maxim la evaluarea Asociaţiei pentru Relaţii cu Investitorii la Bursă din România (ARIR) privind comunicarea companiilor listate pe Piaţa Reglementată. Evaluarea din acest an a cuprins 15 criterii, iar detalii

 



 

Ultimele Comentarii