TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Profil

BT deschide canale noi de comunicare cu clientii, prin Call Center si chat

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-07-20 15:27

Clienții BT văd tot mai mult în Call Center un mod de colaborare cu banca: 1,6 milioane de interacțiuni cu clienții au avut loc în prima jumătate a anului, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care adauga:

“Clienții iau legătura cu echipa Call Center fie pentru asistență, fie pentru a afla diverse informații. Acest mod de colaborare este pentru noi o continuă sursă de învățare, pentru viitoare experiențe BT cât mai bune. Maximele istorice pe care le-am avut în activitatea de Call Center în prima jumătate a anului, cum sunt cele 1,6 milioane de interacțiuni, sunt susținute de investiții în digital, în parteneriate cu fintech-uri internaționale şi în echipa noastră” – declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Call Centerul face parte din abordarea onmichannel a băncii, alături de rețeaua de peste 500 de agenții BT, self banking şi online.

Prin intermediul Call Center, Banca Transilvania colaborează 24/7 cu clienții, oferind peste 500 de servicii şi tipuri de informații despre oferta BT.

Detalii:

 +46% este volumul de apeluri primite lunar în prima jumătate a anului față de aceeaşi perioadă a anului trecut.

 Top 5 solicitări ale clienților prin Call Center: setări carduri, verificarea tranzacțiilor cu cardul şi cu aplicația BT Pay; suport BT24 Internet Banking & Mobile Banking; informații despre carduri, respectiv detalii despre conturi şi tranzacții.

 BT, prin colaborarea cu fintechul CallVU, a lansat în iunie a.c. BT Visual Help, opțiune prin care clienții care contactează telefonic echipa Call Center, îți pot gestiona facil, non-stop şi gratuit, prin telefon, cardurile, pentru blocare temporară sau definitivă, solicitare de reemitere sau modificare a limitelor de tranzacții.

 Banca Transilvania analizează permanent serviciile oferite inclusiv prin Call Center. BT a primit de la clienți feedback foarte bun privind colaborarea cu Call Centerul în prima jumătate a anului: 8,21 de puncte din maxim 9.

 Echipa Call Center este formată din aproape 300 de persoane, organizată astfel: suport clienți, telesales şi soluționare semnalări. Media de vârstă este de 28 de ani.

 Banca oferă asistență în 6 limbi: română, engleză, maghiară, italiană, spaniolă şi rusă.

 Luna ianuarie a.c., prima etapă post-fuziune BT – Bancpost, a însemnat pentru Call Center volume de +80% față de 2018 în ceea ce priveşte solicitările de informații.

În curând, canale noi de comunicare cu clienții

Banca Transilvania pregăteşte lansarea a două canale noi de comunicare cu clienții, prin intermediul Call Center, chat video şi chat scris.

Tot ca noutate, banca va veni în curând cu o abordare nouă, open doors, care va însemna prezentarea pe site a unor informații real time, cum ar fi numărul de persoane care contactează Call Center şi numărul de clienți care discută efectiv cu echipa în respectivul moment.

 

Taguri: BT  Banca Transilvania  tehnologii bancare  FinTech  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Banca Feroviara, sanctionata de BNR

Banca Comerciala Feroviara, o banca mica, scoase la vanzare, fiind in pierdere, detinuta de omul de afaceri aradean Valer Blidar si condusa de Ioan Mihail Anca, a fost sanctionata de Banca Nationala a Romaniei (BNR) cu avertisment scris, pentru deficiente in organizarea controlului intern al detalii

Patria Bank obtine noi garantii europene pentru creditarea micilor afaceri

Patria Bank a semnat un nou contract, de 100 milioane de lei, pentru garantarea creditelor acordate prin programul EaSI - Programul pentru ocuparea forței de muncă și inovare socială inițiat de Uniunea Europeană, anunta banca intr-un comunicat, in care mai mentioneaza: Cu peste 15 detalii

Garanti a obtinut un profit record in primul semestru din 2019

Grupul Garanti România a avut, în primele șase luni ale anului, cel mai bun semestru al său în România, pe fondul managementului eficient al portofoliului de credite și eficienței operaționale, potrivit unui comunicat de presa, in care se mai mentioneaza detalii

BT deschide canale noi de comunicare cu clientii, prin Call Center si chat

Clienții BT văd tot mai mult în Call Center un mod de colaborare cu banca: 1,6 milioane de interacțiuni cu clienții au avut loc în prima jumătate a anului, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care adauga: “Clienții iau legătura cu echipa Call detalii

Ultimele Comentarii

  • Chf

    După achiziționarea Băncii Românești ...au șansa să se ridice sau să coboare ...ca ... detalii

  • Rbl

    Remarc acelasi lucru, ca domnul Silviu Georgescu. După 5 ani, suma pe care o primesc este mai mica ... detalii

  • Reclamație

    In luna august mi sa reținut tot salariul inclusiv alocație copil de întreținere datorita unor ... detalii

  • Reclamație

    In luna august mi sa reținut tot salariul inclusiv alocație copil de întreținere datorita unor ... detalii

  • Revolut

    Se poate face propire pe cardul ... detalii