TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Profil

BT deschide canale noi de comunicare cu clientii, prin Call Center si chat

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-07-20 15:27

Clienții BT văd tot mai mult în Call Center un mod de colaborare cu banca: 1,6 milioane de interacțiuni cu clienții au avut loc în prima jumătate a anului, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care adauga:

“Clienții iau legătura cu echipa Call Center fie pentru asistență, fie pentru a afla diverse informații. Acest mod de colaborare este pentru noi o continuă sursă de învățare, pentru viitoare experiențe BT cât mai bune. Maximele istorice pe care le-am avut în activitatea de Call Center în prima jumătate a anului, cum sunt cele 1,6 milioane de interacțiuni, sunt susținute de investiții în digital, în parteneriate cu fintech-uri internaționale şi în echipa noastră” – declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Call Centerul face parte din abordarea onmichannel a băncii, alături de rețeaua de peste 500 de agenții BT, self banking şi online.

Prin intermediul Call Center, Banca Transilvania colaborează 24/7 cu clienții, oferind peste 500 de servicii şi tipuri de informații despre oferta BT.

Detalii:

 +46% este volumul de apeluri primite lunar în prima jumătate a anului față de aceeaşi perioadă a anului trecut.

 Top 5 solicitări ale clienților prin Call Center: setări carduri, verificarea tranzacțiilor cu cardul şi cu aplicația BT Pay; suport BT24 Internet Banking & Mobile Banking; informații despre carduri, respectiv detalii despre conturi şi tranzacții.

 BT, prin colaborarea cu fintechul CallVU, a lansat în iunie a.c. BT Visual Help, opțiune prin care clienții care contactează telefonic echipa Call Center, îți pot gestiona facil, non-stop şi gratuit, prin telefon, cardurile, pentru blocare temporară sau definitivă, solicitare de reemitere sau modificare a limitelor de tranzacții.

 Banca Transilvania analizează permanent serviciile oferite inclusiv prin Call Center. BT a primit de la clienți feedback foarte bun privind colaborarea cu Call Centerul în prima jumătate a anului: 8,21 de puncte din maxim 9.

 Echipa Call Center este formată din aproape 300 de persoane, organizată astfel: suport clienți, telesales şi soluționare semnalări. Media de vârstă este de 28 de ani.

 Banca oferă asistență în 6 limbi: română, engleză, maghiară, italiană, spaniolă şi rusă.

 Luna ianuarie a.c., prima etapă post-fuziune BT – Bancpost, a însemnat pentru Call Center volume de +80% față de 2018 în ceea ce priveşte solicitările de informații.

În curând, canale noi de comunicare cu clienții

Banca Transilvania pregăteşte lansarea a două canale noi de comunicare cu clienții, prin intermediul Call Center, chat video şi chat scris.

Tot ca noutate, banca va veni în curând cu o abordare nouă, open doors, care va însemna prezentarea pe site a unor informații real time, cum ar fi numărul de persoane care contactează Call Center şi numărul de clienți care discută efectiv cu echipa în respectivul moment.

 

Taguri: BT  Banca Transilvania  tehnologii bancare  FinTech  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Garanti BBVA sustine financiar World Wildlife Fund for Nature (WWF)

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a direcționat, între 2010 și 2019, 1,49 milioane RON organizației World Wildlife Fund for Nature (WWF), pentru a sprijini dezvoltarea și implementarea proiectelor sale de mediu în România, anunta banca detalii

Patria Bank isi contina tendinta pozitiva a rezultatelor financiare

Rezultatele trimestrului 3 din 2019 – profit operational de 12 mil lei si profit net de 3 mil lei – continua trendul pozitiv observat in primele 2 trimestre din 2019, anunta Patria Bank intr-un comunicat, in care adauga: Astfel, primele 9 luni din 2019 au generat un rezultat detalii

Banca Transilvania are un bancomat exclusiv contactless, fara fanta pentru card

Banca Transilvania (BT) a pus in functiune primul bancomat exclusiv contactless, fara fanta pentru card, destinat doar clientilor bancii, care-l pot folosi cu telefonul mobil sau cu cardul contacless, prin apropierea telefonului sau cardului de bancomat, fara sa mai fie necesara introducerea detalii

Clinicile Dentare Dr. Leahu se dezvolta accelerat printr-o emisiune de obligatiuni intermediata de BT Capital Partners

Clinicile Dentare Dr. Leahu, rețea privată de stomatologie cu nouă unități în București, Pitești, Timișoara și Turda, a încheiat cu succes plasamentul privat pentru atragerea a 10 milioane lei, în una dintre cele mai mari emisiuni de obligațiuni în lei de pe detalii

Ultimele Comentarii

  • Reclama

    Cea mai proasta reclama . Cand vad prostul ala in cupola ma gandesc la clientii vostri . Posibil ... detalii

  • instalare aplicatie George

    Daca aveti probleme cu instalarea aplicatiei George, contactati-ma la tel. 0723292899 sau prin ... detalii

  • Aplicatia George

    locuiesc in Germania si nu reusesc sa instalez pe Computer aceasta aplicatie si nu reusesc sa imi ... detalii

  • aplicare OUG 52/2016

    Stimate domn, Da, OUG 52/2016 se aplica doar contractelor de credit incheiate incepand cu luna ... detalii

  • prescriere datorie

    Stimate domn, Dupa 9 ani nu se mai poate face executarea silita, daca Provident sau firma de ... detalii