TEHNOLOGII BANCARE | Profil

BT deschide canale noi de comunicare cu clientii, prin Call Center si chat

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-07-20 15:27

Clienții BT văd tot mai mult în Call Center un mod de colaborare cu banca: 1,6 milioane de interacțiuni cu clienții au avut loc în prima jumătate a anului, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care adauga:

“Clienții iau legătura cu echipa Call Center fie pentru asistență, fie pentru a afla diverse informații. Acest mod de colaborare este pentru noi o continuă sursă de învățare, pentru viitoare experiențe BT cât mai bune. Maximele istorice pe care le-am avut în activitatea de Call Center în prima jumătate a anului, cum sunt cele 1,6 milioane de interacțiuni, sunt susținute de investiții în digital, în parteneriate cu fintech-uri internaționale şi în echipa noastră” – declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Call Centerul face parte din abordarea onmichannel a băncii, alături de rețeaua de peste 500 de agenții BT, self banking şi online.

Prin intermediul Call Center, Banca Transilvania colaborează 24/7 cu clienții, oferind peste 500 de servicii şi tipuri de informații despre oferta BT.

Detalii:

 +46% este volumul de apeluri primite lunar în prima jumătate a anului față de aceeaşi perioadă a anului trecut.

 Top 5 solicitări ale clienților prin Call Center: setări carduri, verificarea tranzacțiilor cu cardul şi cu aplicația BT Pay; suport BT24 Internet Banking & Mobile Banking; informații despre carduri, respectiv detalii despre conturi şi tranzacții.

 BT, prin colaborarea cu fintechul CallVU, a lansat în iunie a.c. BT Visual Help, opțiune prin care clienții care contactează telefonic echipa Call Center, îți pot gestiona facil, non-stop şi gratuit, prin telefon, cardurile, pentru blocare temporară sau definitivă, solicitare de reemitere sau modificare a limitelor de tranzacții.

 Banca Transilvania analizează permanent serviciile oferite inclusiv prin Call Center. BT a primit de la clienți feedback foarte bun privind colaborarea cu Call Centerul în prima jumătate a anului: 8,21 de puncte din maxim 9.

 Echipa Call Center este formată din aproape 300 de persoane, organizată astfel: suport clienți, telesales şi soluționare semnalări. Media de vârstă este de 28 de ani.

 Banca oferă asistență în 6 limbi: română, engleză, maghiară, italiană, spaniolă şi rusă.

 Luna ianuarie a.c., prima etapă post-fuziune BT – Bancpost, a însemnat pentru Call Center volume de +80% față de 2018 în ceea ce priveşte solicitările de informații.

În curând, canale noi de comunicare cu clienții

Banca Transilvania pregăteşte lansarea a două canale noi de comunicare cu clienții, prin intermediul Call Center, chat video şi chat scris.

Tot ca noutate, banca va veni în curând cu o abordare nouă, open doors, care va însemna prezentarea pe site a unor informații real time, cum ar fi numărul de persoane care contactează Call Center şi numărul de clienți care discută efectiv cu echipa în respectivul moment.

 

Taguri: BT  Banca Transilvania  tehnologii bancare  Noua Casa  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Clientii Bancii Transilvania ale caror cheltuieli medii lunare au crescut cu peste 25% pot solicita amanarea ratelor

Clientii Bancii Transilvania, persoane fizice, ale caror cheltuieli medii lunare au crescut cu peste 25% pot solicita amanarea ratelor pe o perioada de maxim 9 luni, conform OUG 90 din 2022, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Clientii care pot beneficia de aceasta masura: - au credite de nevoi personale sau credite imobiliare (cu sau fara garantie ipotecara) acordate anterior datei de 30 aprilie a.c.; - cheltuielile medii lunare au crescut cu peste 25%, in ultimele 3 luni anterior solicitarii comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut; - creditele nu au restante la data solicitarii suspendarii de rate si nici in ultimele 6 luni; - creditele nu a ajuns la maturitate si nu este declarata scadenta detalii

Card de credit Alpha Bank - Mobexpert cu dobanda de 27%

Alpha Bank anunta lansarea unui card de credit gold in parteneriat cu Mobexpert, unde se pot face plati in rate fara dobanda si cu reduceri de 10%. Dobanda cardului de credit este 27%, fixa pe toata durata contractului, iar Dobanda Anuala Efectiva (D.A.E.) este detalii

Credite record pentru persoanele fizice acordate de BRD

Producția de credite acordate persoanelor fizice continuă să înregistreze o creștere de două cifre: +13% în primul semestru al anului 2022, față de aceeași perioadă a anului precedent, marcând un nou nivel-record pentru un prim semestru, impulsionată de o detalii

CEC Bank plătește cele mai mari dobânzi pentru depozitele persoanelor fizice dintre bancile mari

CEC Bank a majorat dobânzile la depozitele în lei ale persoanele fizice pana la 7,2% la termen de un an, 7,45% la termen de 2 ani și 7,70% la termen de 3 ani, cele mai ridicate niveluri dintre bancile mari. Doar Intesa Sanpaolo Bank plătește detalii

 



 

Ultimele Comentarii