TEHNOLOGII BANCARE | Profil

BT deschide canale noi de comunicare cu clientii, prin Call Center si chat

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-07-20 15:27

Clienții BT văd tot mai mult în Call Center un mod de colaborare cu banca: 1,6 milioane de interacțiuni cu clienții au avut loc în prima jumătate a anului, anunta Banca Transilvania (BT) intr-un comunicat, in care adauga:

“Clienții iau legătura cu echipa Call Center fie pentru asistență, fie pentru a afla diverse informații. Acest mod de colaborare este pentru noi o continuă sursă de învățare, pentru viitoare experiențe BT cât mai bune. Maximele istorice pe care le-am avut în activitatea de Call Center în prima jumătate a anului, cum sunt cele 1,6 milioane de interacțiuni, sunt susținute de investiții în digital, în parteneriate cu fintech-uri internaționale şi în echipa noastră” – declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Call Centerul face parte din abordarea onmichannel a băncii, alături de rețeaua de peste 500 de agenții BT, self banking şi online.

Prin intermediul Call Center, Banca Transilvania colaborează 24/7 cu clienții, oferind peste 500 de servicii şi tipuri de informații despre oferta BT.

Detalii:

 +46% este volumul de apeluri primite lunar în prima jumătate a anului față de aceeaşi perioadă a anului trecut.

 Top 5 solicitări ale clienților prin Call Center: setări carduri, verificarea tranzacțiilor cu cardul şi cu aplicația BT Pay; suport BT24 Internet Banking & Mobile Banking; informații despre carduri, respectiv detalii despre conturi şi tranzacții.

 BT, prin colaborarea cu fintechul CallVU, a lansat în iunie a.c. BT Visual Help, opțiune prin care clienții care contactează telefonic echipa Call Center, îți pot gestiona facil, non-stop şi gratuit, prin telefon, cardurile, pentru blocare temporară sau definitivă, solicitare de reemitere sau modificare a limitelor de tranzacții.

 Banca Transilvania analizează permanent serviciile oferite inclusiv prin Call Center. BT a primit de la clienți feedback foarte bun privind colaborarea cu Call Centerul în prima jumătate a anului: 8,21 de puncte din maxim 9.

 Echipa Call Center este formată din aproape 300 de persoane, organizată astfel: suport clienți, telesales şi soluționare semnalări. Media de vârstă este de 28 de ani.

 Banca oferă asistență în 6 limbi: română, engleză, maghiară, italiană, spaniolă şi rusă.

 Luna ianuarie a.c., prima etapă post-fuziune BT – Bancpost, a însemnat pentru Call Center volume de +80% față de 2018 în ceea ce priveşte solicitările de informații.

În curând, canale noi de comunicare cu clienții

Banca Transilvania pregăteşte lansarea a două canale noi de comunicare cu clienții, prin intermediul Call Center, chat video şi chat scris.

Tot ca noutate, banca va veni în curând cu o abordare nouă, open doors, care va însemna prezentarea pe site a unor informații real time, cum ar fi numărul de persoane care contactează Call Center şi numărul de clienți care discută efectiv cu echipa în respectivul moment.

 

Taguri: BT  Banca Transilvania  tehnologii bancare  Noua Casa  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Interes crescut pentru consultatii medicale la distanta

"Am observat un interes crescut pentru serviciile conexe, precum consultațiile medicale la distanță și a doua opinie medicală, dar și pentru produse care să ofere protecție în cazul anumitor boli specifice, precum cele oncologice”, declară Tiberiu Maier (foto), CEO detalii

OTP Bank isi majoreaza capitalul cu 250 milioane lei

În concordanță cu strategia de dezvoltare organică a băncii, Apollo, prin care OTP Bank România s-a angajat să aducă în centrul deciziilor de busines nevoile clienților și să finanțeze în continuare economia locală, banca anunță încheierea detalii

BCR Leasing a amanat ratele de leasing pentru 2.000 de clienti

BCR Leasing IFN a sprijinit 2.000 de clienti aflați in dificultate, oferind soluții imediate de amânare la plată a ratelor, susținând astfel mediul antreprenorial afectat de pandemie, in anul 2020, anunta compania intr-un comunicat, in care mai arata: Cu o strategie detalii

In aplicatia CEC Bank Online Banking poti verifica si conturile altor noua banci

CEC Bank intră în domeniul open-banking, oferind acces la conturile de la alte nouă bănci și instituții financiare în aplicația sa de Mobile Banking, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: “Verificarea soldului conturilor este cea mai frecvent detalii

 



 

Ultimele Comentarii