ING system failure | Ultima Ora

A picat iar Home Bank la ING

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-11-28 21:53

Aplicatia de internet/mobile banking Home Bank a ING Bank nu a functionat pe parcursul zilei de ieri, 27 noiembrie, timp de mai multe ore, problema fiind semnalata de clientii bancii si in aceasta dimineata.

ING are deseori probleme de functionare a Home Bank, dar si a sistemelor de carduri sau alte erori tehnice, precum inregistrarea de doua ori a tranzactiilor cu carduri.

“Si luna trecuta a fost blocat Home Bank...si acum doua luni...si asta vara...e o chestie periodica!!! La alte banci nu am auzit de atatea defectiuni, balbaieli etc. Sa mergem cu totii la alte banci mai sigure!”, conform unui comentariu pe pagina Facebook a ING.

Alte comentarii de pe aceeasi pagina:

“Devine foarte enervant. Sistemul este picat de 12 ore. Nu putem face plati, nimic.”

“Ati fi putut macar trimite un sms sau pop up pe telefon...voi pleca de la voi nu inainte de a face o reclamatie catre ANPC.”

“Eu zic sa-si ia lumea banii de la ei, nu merita. Serviciile nu ca lasa de dorit, dar toate aceste probleme pun semne de intrebare clientilor daca mai sunteti safe ING Romania ca si banca.”

“Problema de aseara nu a fost doar in Home Bank. Nu au functionat nici platile cu cardul, nici retragerile de la ATM.”

“Tranzactii cu cardul la comercianti nu functioneaza, fonduri insuficiente”.

“Nu stiu ce a revenit aseara...stiu doar ca acum, 09:00 (28.11.2018), aplicatiile ING de pe iOS precum si Homebank.ro nu sunt functionale. Ce facem? Il incercam si pe George?”

“Cam jenant in ultima vreme, din ce in ce mai multe probleme. Luati exemplu de functionalitate de la Banca Transilvania”.

“Cam des se intampla asta, nu credeti ca e cazul sa schimbati echipa tehnica sau pe cei cu care colaborati?”

“Cam multe picaje in ultima vreme, devine grav...pare o noua buba intinsa pe o zi intreaga.”
“Iarasi nu sunteti in stare sa va tineti sistemul functional. Poate solutia e sa mai investiti in tehnologie, nu doar sa exportati profit.”

“E vreo saptamana sa nu fie vreun rateu?”

“OMG, deja e in fiecare luna cate o problema.”

“Inteleg ca aveti probleme, insa frecventa lor e tot mai mare in ultima vreme.”

“Eu zic sa faceti ceva. Serviciul ala va pica de minim 2 ori pe luna!”

“Cam des in ultima perioada.”

“Mult prea des.”

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING are probleme cu serviciul call center

ING Bank are probleme cu serviciul call center, numerele de telefon (*2ING sau +40314062464) la care clientii bancii pot suna pentru diverse probleme. "Momentan, serviciul call center este partial indisponibil pentru o parte dintre utilizatori. Pentru urgente, ne puteti contacta pe detalii

A opta zi de probleme cu serviciile online ale ING Bank: ING Pay este indisponibil si astazi

ING Bank are de opt zile probleme cu functionarea serviciilor online: incepand de vinerea trecuta, aplicatia de internet si mobile banking nu a putut fi utilizata de clienti, problema fiind remediata abia duminica seara, fiind cauzata de serviciul de plati cu telefonul, ING Pay, care nu este detalii

ING are in continuare probleme cu platile cu telefonul si aplicatia HomeBank

ING Bank are in continuare probleme, incepand de vineri, cu aplicatia de mobile banking Home Bank si serviciul inclus de plati cu telefonul mobil, INGPay. Dupa ce vineri si pe parcursul urmatoarelor trei zile aplicatia Home Bank nu a functionat si implicit nici platile cu telefonul, detalii

Probleme cu cardurile BCR: au luat o pauza de functionare

"O parte dintre cardurile BCR au luat o pauza de functionare in aceasta dupa-amiaza", a anuntat banca, pe Facebook. "Echipa noastra a intervenit rapid, iar acum sistemele sunt functionale", precizeaza BCR. "Ne cerem scuze pentru inconvenientele create. Va rugam sa ne detalii

Ultimele Comentarii