ING system failure | Ultima Ora

A picat iar Home Bank la ING

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-11-28 21:53

Aplicatia de internet/mobile banking Home Bank a ING Bank nu a functionat pe parcursul zilei de ieri, 27 noiembrie, timp de mai multe ore, problema fiind semnalata de clientii bancii si in aceasta dimineata.

ING are deseori probleme de functionare a Home Bank, dar si a sistemelor de carduri sau alte erori tehnice, precum inregistrarea de doua ori a tranzactiilor cu carduri.

“Si luna trecuta a fost blocat Home Bank...si acum doua luni...si asta vara...e o chestie periodica!!! La alte banci nu am auzit de atatea defectiuni, balbaieli etc. Sa mergem cu totii la alte banci mai sigure!”, conform unui comentariu pe pagina Facebook a ING.

Alte comentarii de pe aceeasi pagina:

“Devine foarte enervant. Sistemul este picat de 12 ore. Nu putem face plati, nimic.”

“Ati fi putut macar trimite un sms sau pop up pe telefon...voi pleca de la voi nu inainte de a face o reclamatie catre ANPC.”

“Eu zic sa-si ia lumea banii de la ei, nu merita. Serviciile nu ca lasa de dorit, dar toate aceste probleme pun semne de intrebare clientilor daca mai sunteti safe ING Romania ca si banca.”

“Problema de aseara nu a fost doar in Home Bank. Nu au functionat nici platile cu cardul, nici retragerile de la ATM.”

“Tranzactii cu cardul la comercianti nu functioneaza, fonduri insuficiente”.

“Nu stiu ce a revenit aseara...stiu doar ca acum, 09:00 (28.11.2018), aplicatiile ING de pe iOS precum si Homebank.ro nu sunt functionale. Ce facem? Il incercam si pe George?”

“Cam jenant in ultima vreme, din ce in ce mai multe probleme. Luati exemplu de functionalitate de la Banca Transilvania”.

“Cam des se intampla asta, nu credeti ca e cazul sa schimbati echipa tehnica sau pe cei cu care colaborati?”

“Cam multe picaje in ultima vreme, devine grav...pare o noua buba intinsa pe o zi intreaga.”
“Iarasi nu sunteti in stare sa va tineti sistemul functional. Poate solutia e sa mai investiti in tehnologie, nu doar sa exportati profit.”

“E vreo saptamana sa nu fie vreun rateu?”

“OMG, deja e in fiecare luna cate o problema.”

“Inteleg ca aveti probleme, insa frecventa lor e tot mai mare in ultima vreme.”

“Eu zic sa faceti ceva. Serviciul ala va pica de minim 2 ori pe luna!”

“Cam des in ultima perioada.”

“Mult prea des.”

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Profitul bancilor creste puternic, cu 70%

Profitul sistemului bancar a inregistrat o crestere puternica in primul trimestru al anului, cu 70% fata de aceeasi perioada a anului precedent, de la 2 la 3,4 miliarde lei, conform datelor publicate de Banca Nationala a Romaniei (BNR). Umflarea castigurilor detalii

Credit pentru panouri fotovoltaice, de la Banca Transilvania

Banca Transilvania lansează un pachet de soluții pentru reducerea costurilor cu energia, care cuprinde finanțare BT pentru panouri fotovoltaice, simulator online de economisire a banilor și oferte specifice din partea partenerilor băncii în acest program, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Soluțiile sunt destinate antreprenorilor care doresc să-și crească sustenabil afacerea prin producerea și utilizarea energiei verzi din surse regenerabile. Soluții pentru reducerea consumului de energie și independență energetică:  Creditul pentru panouri fotovoltaice o Fără comision de acordare până la finalul anului o Perioadă de acordare de până la 10 ani o Împrumuturi detalii

BCR este a 4-a banca la care se pot face transferuri catre un numar de telefon, fara cod IBAN

Banca Comerciala Romana (BCR) este a patra banca ai carei clienti pot face transferuri de bani catre numerele de telefon ale clientilor Bancii Transilvania (BT), ING si CEC Bank, fara a fi necesar codul IBAN.  Banca Comercială Română extinde ecosistemul digital George printr-o nouă funcționalitate și lansează plățile intra și interbancare prin intermediul numerelor de telefon. Astfel, clienții BCR pot transfera bani, folosind doar numerele de telefon ale destinatarilor, fără a utiliza codul IBAN, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Opțiunea de plată funcționează prin intermediul TRANSFOND și este valabilă între băncile participante la serviciu și între clienții care și-au dat acordul de a detalii

ANPC cere bancilor sa schimbe modul de calcul al ratelor la credite

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat ca a sanctionat mai multe banci pentru modul in care calculeaza ratele la credite. Concret, ANPC spune ca "pe graficul de rambursare, rata era compusă, în primii ani, 25% din soldul principal de rambursat și 75 % dobândă. Prin aceasta modalitate de calcul, consumatorii plateau, de fapt, preponderent dobândă. Comisarii ANPC au propus măsura de emitere a unor noi grafice de rambursare, atât pentru creditele aflate în curs, cât și pentru cele viitoare, unde principalul creditului datorat să fie achitat de către consumatori în rate egale, pe întreaga perioadă de creditare, în raport cu dobânda detalii

 



 

Ultimele Comentarii