ING system failure | Ultima Ora

A picat iar Home Bank la ING

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-11-28 21:53

Aplicatia de internet/mobile banking Home Bank a ING Bank nu a functionat pe parcursul zilei de ieri, 27 noiembrie, timp de mai multe ore, problema fiind semnalata de clientii bancii si in aceasta dimineata.

ING are deseori probleme de functionare a Home Bank, dar si a sistemelor de carduri sau alte erori tehnice, precum inregistrarea de doua ori a tranzactiilor cu carduri.

“Si luna trecuta a fost blocat Home Bank...si acum doua luni...si asta vara...e o chestie periodica!!! La alte banci nu am auzit de atatea defectiuni, balbaieli etc. Sa mergem cu totii la alte banci mai sigure!”, conform unui comentariu pe pagina Facebook a ING.

Alte comentarii de pe aceeasi pagina:

“Devine foarte enervant. Sistemul este picat de 12 ore. Nu putem face plati, nimic.”

“Ati fi putut macar trimite un sms sau pop up pe telefon...voi pleca de la voi nu inainte de a face o reclamatie catre ANPC.”

“Eu zic sa-si ia lumea banii de la ei, nu merita. Serviciile nu ca lasa de dorit, dar toate aceste probleme pun semne de intrebare clientilor daca mai sunteti safe ING Romania ca si banca.”

“Problema de aseara nu a fost doar in Home Bank. Nu au functionat nici platile cu cardul, nici retragerile de la ATM.”

“Tranzactii cu cardul la comercianti nu functioneaza, fonduri insuficiente”.

“Nu stiu ce a revenit aseara...stiu doar ca acum, 09:00 (28.11.2018), aplicatiile ING de pe iOS precum si Homebank.ro nu sunt functionale. Ce facem? Il incercam si pe George?”

“Cam jenant in ultima vreme, din ce in ce mai multe probleme. Luati exemplu de functionalitate de la Banca Transilvania”.

“Cam des se intampla asta, nu credeti ca e cazul sa schimbati echipa tehnica sau pe cei cu care colaborati?”

“Cam multe picaje in ultima vreme, devine grav...pare o noua buba intinsa pe o zi intreaga.”
“Iarasi nu sunteti in stare sa va tineti sistemul functional. Poate solutia e sa mai investiti in tehnologie, nu doar sa exportati profit.”

“E vreo saptamana sa nu fie vreun rateu?”

“OMG, deja e in fiecare luna cate o problema.”

“Inteleg ca aveti probleme, insa frecventa lor e tot mai mare in ultima vreme.”

“Eu zic sa faceti ceva. Serviciul ala va pica de minim 2 ori pe luna!”

“Cam des in ultima perioada.”

“Mult prea des.”

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



CEC Bank a finantat construcția spitalului oncologic din Mureș

CEC Bank a contribuit cu o facilitate de credit de 112,6 milioane de lei la dezvoltarea proiectului Spitalul Oncologic Medex, inaugurat recent în Sângeorgiu de Mureș, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: „Prin finanțarea acestei noi investiții, CEC detalii

Procredit Bank are probleme cu cardurile si aplicatiile

Procredit Bank a avut probleme tehnice cu sistemul informatic, pe parcursul zilei de astazi, cand cardurile si aplicatiile de internet banking si mobile banking nu au functionat. Banca si-a anuntat clientii prin mesaje SMS ca intampina probleme tehnice, in jurul orei 121, conform detalii

Platile online cu BT Pay se fac mai simplu, fara completarea datelor cardului

 Plățile sunt realizate în câteva secunde, fără a mai fi necesară completarea datelor cardului.  Cumpărăturile pot fi plătite integral, precum și în rate, cu cardurile BT Star.  BT detalii

Intesa anuleaza bonusul de dobanda la depozitele prin internet banking

Intesa Sanpaolo Bank a anuntat ca din 15 iulie nu va mai acorda bonusul de un sfert de punct procentual la depozitele in lei constituite prin internet banking. In schimb, acest bonus se plateste pentru depozitele facute din aplicatia de mobile banking, Digical detalii

 



 

Ultimele Comentarii