ING system failure | Ultima Ora

A picat iar Home Bank la ING

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-11-28 21:53

Aplicatia de internet/mobile banking Home Bank a ING Bank nu a functionat pe parcursul zilei de ieri, 27 noiembrie, timp de mai multe ore, problema fiind semnalata de clientii bancii si in aceasta dimineata.

ING are deseori probleme de functionare a Home Bank, dar si a sistemelor de carduri sau alte erori tehnice, precum inregistrarea de doua ori a tranzactiilor cu carduri.

“Si luna trecuta a fost blocat Home Bank...si acum doua luni...si asta vara...e o chestie periodica!!! La alte banci nu am auzit de atatea defectiuni, balbaieli etc. Sa mergem cu totii la alte banci mai sigure!”, conform unui comentariu pe pagina Facebook a ING.

Alte comentarii de pe aceeasi pagina:

“Devine foarte enervant. Sistemul este picat de 12 ore. Nu putem face plati, nimic.”

“Ati fi putut macar trimite un sms sau pop up pe telefon...voi pleca de la voi nu inainte de a face o reclamatie catre ANPC.”

“Eu zic sa-si ia lumea banii de la ei, nu merita. Serviciile nu ca lasa de dorit, dar toate aceste probleme pun semne de intrebare clientilor daca mai sunteti safe ING Romania ca si banca.”

“Problema de aseara nu a fost doar in Home Bank. Nu au functionat nici platile cu cardul, nici retragerile de la ATM.”

“Tranzactii cu cardul la comercianti nu functioneaza, fonduri insuficiente”.

“Nu stiu ce a revenit aseara...stiu doar ca acum, 09:00 (28.11.2018), aplicatiile ING de pe iOS precum si Homebank.ro nu sunt functionale. Ce facem? Il incercam si pe George?”

“Cam jenant in ultima vreme, din ce in ce mai multe probleme. Luati exemplu de functionalitate de la Banca Transilvania”.

“Cam des se intampla asta, nu credeti ca e cazul sa schimbati echipa tehnica sau pe cei cu care colaborati?”

“Cam multe picaje in ultima vreme, devine grav...pare o noua buba intinsa pe o zi intreaga.”
“Iarasi nu sunteti in stare sa va tineti sistemul functional. Poate solutia e sa mai investiti in tehnologie, nu doar sa exportati profit.”

“E vreo saptamana sa nu fie vreun rateu?”

“OMG, deja e in fiecare luna cate o problema.”

“Inteleg ca aveti probleme, insa frecventa lor e tot mai mare in ultima vreme.”

“Eu zic sa faceti ceva. Serviciul ala va pica de minim 2 ori pe luna!”

“Cam des in ultima perioada.”

“Mult prea des.”

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Bancile dezvolta un sistem de antifrauda online la nivel national

Bancile sunt nevoite sa adopte tot mai multe masuri pentru prevenirea fraudelor online, care s-au raspandit profitand de dezvoltarea retelelor sociale online, inteligentei artificiale, digitalizarea serviciilor bancare si transferurile instant. Oamenii sunt mult detalii

Banca Transilvania isi cere scuze pentru problemele cu functionarea cardurilor

Banca Transilvania isi cere scuze pentru problemele cu functionarea cardurilor si aplicatiilor pe parcursulul a aproximativ 2 ore in data de 4 iunie: "Dragi clienți, În cursul zilei de ieri, o parte din sistemele, aplicațiile și detalii

Banca Transilvania preia BRD Pensii

Grupul Financiar BT, prin Banca Transilvania și BT Investments, a ajuns la un acord cu BRD-Groupe Societe Generale și Societe Generale Assurances pentru achiziția BRD Pensii (BRD Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private), companie cu activitate în România, în detalii

In Romania sunt de trei ori mai multe procese decat in Europa. Judecatorii trebuie sa se concentreze pe litigii care nu se pot rezolva pe cale amiabila, spune CJUE

Judecătorii sunt sfătuiți să recomande consumatorilor și băncilor soluționarea pe cale amiabilă a disputelor din instanță. Aproximativ 60 de judecători din tribunale, judecătorii și Curți de Apel din mai multe județe ale țării au participat la detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • plangere

    de 9 zile ma zbat sa mi retrag o suma foarte mare din coinbase si acum de 2 ore m-au sunat din ... detalii

  • Revolut

    Multe dintre produsele si serviciile Revolut nu sunt cele mai bune din piata, nici in privinta ... detalii

  • Am fost păcălit

    Am fost păcălit de firma de trasctionare și investiții CRYPTO GLOBAL GROWTH-SAFE am investit ... detalii

  • frauda prin GapInvest

    Daca ajuta va pot da nume si numere de telefon de la GapInvestCapital. 1. Lilian Antonescu +40 764 ... detalii

  • frauda GapInvestCapital

    Buna ziua. Din pacate sunt victima acestui sistem. Am incercat sa investesc in actiuni, prin acest ... detalii