TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Profil

Companii si tehnologii in slujba oamenilor

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-10-18 22:16

Asseco South Eastern Europe (Asseco SEE) a participat în calitate de speaker la sesiunile conferinței Dezbatere Smart City Alba Iulia din 8-9 octombrie 2018, alături de partenerul său tradițional Microsoft România. În cadrul evenimentului, reprezentanții primăriilor, ai companiilor care oferă servicii către administrația publică și comunitate, ai mediului universitar și presă au fost prezenți pentru a vedea rezultatele implementării unor astfel de soluții.

De menționat este faptul că Alba Iulia a fost primul oraș din România unde în urmă cu doi ani a fost inițiat un program ambițios de dezvoltare inteligentă și au fost testate până în prezent peste 100 de soluții ale companiilor private.

Companiile prezente au demonstrat cum astfel de proiecte, dezvoltate pe bază de protocoale de colaborare public-private pot conduce la integrarea lanțurilor valorice din diverse sectoare de activitate la nivel local și regional şi pot adapta cerințele și nevoile comunităților urbane, dar și cerințele actului administrativ.

Integratorul de solutii IT Asseco SEE a fost prezent cu solutia Smart City Management Platform. Denumită ‘Metropolis’, soluţia este o platformă care vine în sprijinul eficienţei spaţiului urban şi al managementului serviciilor orăşeneşti.

Practic, platforma asigură achiziţia, integrarea, analiza şi vizualizarea datelor legate de furnizarea oricăror servicii urbane în perimetrul urban prin folosirea tehnologiilor IoT, GIS şi Big Data, tehnologii necesare pentru diseminarea datelor în siguranţă şi în mod responsabil către cetăţenii şi operatorii economici.

“Ne propunem o investiție în timp al cărei obiectiv singular și foarte clar este acela de a salva câte 125 de ore pe an, din viața fiecărui locuitor, prin implementarea soluției Metropolis by Asseco”, a declarat un repezentant al companiei Asseco SEE.

Pentru arhitecţii oraşelor inteligente, platforma înseamnă câteva beneficii certe. Astfel, ea contribuie la optimizarea costurilor de management urban, ca rezultat al automatizării activităţilor şi a cooperării mai facile cu alte zone de activitate orăşenească. Funcţionalitatea platformei permite execuţia de servicii orăşeneşti cheie. În plus, soluţia este extrem de fiabilă şi asigură securitatea datelor. Nu în ultimul rând, platforma este disponibilă în trei modele de vânzare: colocare la client, în cloud şi modelul hibrid, astfel încât clientul să poată alege modelul care îi convine cel mai mult.

Microsoft România, companie ce a reușit implementarea unor soluții smart pentru educație în Alba Iulia, a demonstrat la Dezbaterea Smart City cum a venit în ajutorul elevilor și al profesorilor.

„Microsoft România investește masiv în educație în acest an, atât în pregătirea profesorilor, cât și a elevilor, un exemplu relevant fiind programul Minecraft pentru Educație, prin intermediul căruia susține inițiativa Ministerului Educației Naționale de a introduce programarea într-un stadiu timpuriu al ciclului educațional”, a declarat Marilena Ionaşcu, Director Educație Microsoft România.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank acorda agricultorilor un avans de 85% din valoarea adeverintei APIA

Patria Bank semnează un nou acord cu Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) pentru schemele de sprijin implementate de APIA în Campania 2019 (Schema de plată unică pe suprafața – SAPS și Măsuri delegate din Programul Național de dezvoltare detalii

Tot mai multi clienti CEC Bank folosesc statiile de plata SelfPay

CEC Bank si SelfPay, lider al pietei de Statii de Plata de tip self-service, marcheaza in primul an de la momentul lansarii parteneriatului, 1.600.000 tranzactii prin cele 344 Statii de Plata din unitatile bancii, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Parteneriatul a detalii

Clientii BT pot sa-si administreze cardurile prin telefon

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, şi CallVU, companie care oferă soluții omni-channel inovative, anunță începutul unui parteneriat prin care BT oferă clienților o nouă experiența digitală, prin self-banking pe telefonul mobil, arata banca intr-un detalii

Raiffeisen Bank a primit 19.000 de reclamatii in plus de la clienti

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clienti a crescut substantial anul trecut, cu aproape 19.000 (24%), majoritatea fiind tranzactii cu cardul contestate de clientii bancii, de exemplu plati sau retrageri de numerar pe care nu le-au facut detinatorii de carduri, fiind vorba detalii

Ultimele Comentarii