BANCI | Anunturi banci

Sistemul informatic al Raiffeisen (carduri, ATM-uri, POS-uri, online banking) nu a functionat in aceasta dimineata

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-10-21 16:27

Astazi, 21 octombrie 2017, la ora 5:30, am intampinat un incident cauzat de o pana de curent, urmata de fluctuatii de tensiune, se arata intr-un anunt al Raiffeisen Bank, in care se mai mentioneaza urmatoarele:

Comutarea automata pe generatoare nu a functionat, din cauza defectarii unor componente de automatizare. O serie de componente au trebuit inlocuite si repornite manual.

Evenimentul a fost coroborat si cu un proces de inchidere de zi.

Planul de continuitate a fost activat, iar etapele de actiune si implementare au fost parcurse progresiv indiferent de presiunea de timp, pentru ca datele si tranzactiile clientilor nostri sunt prioritare.

Incepand cu ora 9:00, au redevit functionale: tranzactiile cu cardul, ATM-urile, POS-urile, Call Center-ul bancii si site-ul, iar la ora 13:45 toate serviciile Raiffeisen Bank au redevenit functionale.

Ne cerem scuze tuturor clientilor pentru neplacerile create,

Echipa Raiffeisen Bank

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Anunturi banci



Garanti BBVA Romania ofera angajatilor asigurari de sanatate

Grupul Garanti BBVA România a încheiat un parteneriat strategic cu Signal Iduna Asigurare Reasigurare, prin care va oferi tuturor angajaților săi, începând din luna aprilie, un nou beneficiu constând într-o asigurare de sănătate cu acoperire vastă, anunta detalii

Clientii Raiffeisen se plang ca nu functioneaza aplicatia Smart Mobile

Clientii Raiffeisen se plang ca nu functioneaza aplicatia de mobile banking a bancii, denumita Smart Mobile. Banca spune ca aplicatia functioneaza, insa trebuie instalata ultima versiune a acesteia. De asemenea, banca recomanda clientilor care au probleme cu aplicatia sa detalii

OTPdirekt Internet Banking si Smart Bank nu vor functiona timp de doua zile

Întrerupere servicii OTPdirekt 19 - 21 februarie 2021 Dragă client, Te informam că din 19 februarie, ora 20:00, și până în 21 februarie 2021, ora 20:00, avem planificate activități de mentenanță. În acest interval informațiile detalii

Banca Transilvania, punctaj maxim la evaluarea ARIR pentru comunicarea cu investitorii

Pentru al doilea an consecutiv, Banca Transilvania a obţinut punctaj maxim la evaluarea Asociaţiei pentru Relaţii cu Investitorii la Bursă din România (ARIR) privind comunicarea companiilor listate pe Piaţa Reglementată. Evaluarea din acest an a cuprins 15 criterii, iar detalii

 



 

Ultimele Comentarii