BANCI | Profil

CEC Bank, data ca exemplu de succes a unei firme de stat

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-08-30 13:13

"Brandul CEC Bank, evaluat la 56 milioane euro, este un exemplu perfect despre cum lideri vizionari si manageri performanti pot intoarce soarta unui business de stat in declin, si il pot plasa intre cei mai puternici concurenti".

CEC Bank a ocupat locul 13 in clasamentul celor mai valoroase 50 de branduri romanesti, realizat de Brand Finance Romania. Lansat marti, 29 august a.c., clasamentul reprezinta prima evaluare sistematica si riguroasa a celor mai valoroase branduri nationale, din toate sectoarele economice, se precizeaza intr-un comunicat al bancii, in care se mai mentioneaza urmatoarele:

Prezenta CEC Bank in acest clasament demonstreaza, o data in plus, succesul strategiei de dezvoltare anuntate in 2007, care prevedea ca "pe termen lung, CEC trebuie sa devina o banca comerciala universala puternica, un competitor real pe toate segmentele pietei bancare (retail, IMM-uri, finantarea activitatilor agricole si chiar a marilor corporatii)".

In acord cu aceasta strategie, banca a demarat in 2008 un amplu proces de rebranding, care a insemnat, pe langa lansarea noului brand - CEC Bank, si transformarea ghiseului CEC intr-o unitate bancara moderna, oameni instruiti mai bine, sedii atragatoare si confortabile, un portofoliu nou de servicii si produse moderne si competitive.

Renasterea institutiei nu s-a manifestat insa doar la nivel de imagine, ci si la nivelul rezultatelor financiare. Avand ca prioritate strategica sustinerea segmentului IMM-urilor, agriculturii si a autoritatilor administratiei publice locale, CEC Bank a continuat sa inregistreze profit timp de 10 ani consecutiv, in pofida contextului economic dificil.

"In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, printre primele sase ca marime din Romania, cu o cota de piata de peste 7%. Prezenta in clasamentul Brand Finance ne onoreaza si totodata ne obliga sa continuam intr-un ritm si mai sustinut procesul de consolidare a statutului de banca universala, in paralel cu cresterea puternica a volumului de credite si a profitabilitatii", a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedinte - Director General CEC Bank.

"Brandul CEC Bank, evaluat la 56 milioane euro, este un exemplu perfect despre cum lideri vizionari si manageri performanti pot intoarce soarta unui business de stat in declin, si il pot plasa intre cei mai puternici concurenti", se arata in raportul Brand Finance.

Brand Finance este o companie globala de consultanta strategica si evaluare de business, cu expertiza recunoscuta in domeniul evaluarii de brand. Compania realizeaza studii anuale in care evalueaza mii de branduri globale si nationale, din toate sectoarele economice. Valorile acestor branduri sunt apoi ordonate si publicate intr-o serie de clasamente si rapoarte.

Taguri: CEC Bank  dobanzi credite  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Exim Banca Romaneasca se lanseaza pe piata bancara

Exim Banca Romaneasca se lanseaza astazi oficial pe piata de banking ca banca universala de top, 100% romaneasca, cu servicii complete pentru persoane fizice si juridice, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: ”De astazi devine oficiala detalii

Promotie Banca Transilvania la produse non-financiare

Banca Transilvania lansează Stup Fest, campanie pentru antreprenorii din București, care pot accesa soluții non-financiare cu discount, oferite de partenerii Stup în perioada 8 – 12 mai, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Campania lansată azi vine cu soluții non-financiare pentru antreprenorii care încep o afacere și pentru cei care doresc să o dezvolte în online, indiferent dacă sunt sau nu clienți ai Băncii Transilvania.

Stup Fest, aproape 20 de soluții cu discount pentru antreprenori: Oferta cuprinde soluții pentru facturare digitală, campanii de marketing, deschiderea unui magazin online, semnătură electronică, contabilitate, identitate de brand, recrutare, abonamente detalii

Banca Transilvania a inceput anul in forta

„Am început anul în forță, implementând planul nostru de creștere a activității băncii și susținere a economiei naționale, în ciuda climatului volatil și incert atât pe piețele financiare internaționale, cât și pe plan intern", spune Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania, in comunicatul privind rezultatele bancii din primul trimestru al anului 2023: Rezultatele financiare BT la 31 martie 2023 Creștere organică susținută în primele trei luni ale anului Banca Transilvania a înregistrat în primele trei luni ale anului o evoluție susținută a activității: au crescut semnificativ economiile clienților (5%), creditele detalii

Cresterea dobanzilor la credite nu a afectat clientii BCR: rata creditelor neperformante a urcat cu doar 0,1%

"Rata creditelor neperformante s-a situat la 2,9% în martie 2023, în creștere marginală față de 2,8% în decembrie 2022. Această evoluție reflectă o acumulare normală de noi credite neperformante, un trend pozitiv al recuperărilor pe ambele segmente retail și corporate, precum și soldul stabil de credite acordate clienților", anunta BCR in comunicatul privind rezultatele financiare din primul trimestru al anului 2023: Grupul BCR, rezultate în T1 2023: Sănătate financiară și consiliere adaptată obiectivelor de viață și de business Rezumat [1] Deschiși pentru oameni, deschiși pentru afaceri cu impact: ‒ Portofoliul total de credite nete acordate clienților de Banca detalii

 



 

Ultimele Comentarii