ING system failure | Ultima Ora

ING continua sa aiba probleme cu sistemul informatic, la o luna de la incidentul care i-a afectat centrul de date

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-10-12 17:32

ING continua sa aiba probleme cu functionarea sistemului informatic (Home Bank, carduri, POS-uri, ATM-uri), la o luna de la caderea intregului sistem din ziua de 10 septembrie, cand serverele bancii au fost afectate de un exercitiu de stingere a incendiilor la centrul sau de date (data center).

Pe parcursul zilei de ieri, atat aplicatia de internet banking (Home Bank), cat si cardurile, POS-urile si ATM-urile bancii olandeze au avut probleme de functionare, conform plangerilor clientilor pe pagina Facebook ING Web Cafe. (vezi aici detalii)

"Sunt client ING de foarte multa vreme si imi pare tare rau sa constat ca serviciile sunt din ce in ce mai proaste. M-am intors din concediu si m-am trezit ca anumite plati pe care le-am facut la utilitati nu au fost efectuate. Asa ca, dupa ce m-am certat cu furnizorii m-am gandit sa si verific...Mai mult, atunci cand ati avut marea cadere de servere, nu am fost anuntata defel. Neplacut, avand in vedere ca eram in Albania si am avut nevoie sa platesc cu cardul sau sa scot bani de la ATM. Si ar mai fi ceva: trebuie sa ma loghez de 2 ori pe homebank, prima data ma duce intr-o pagina cu eroare...Neplacut, foarte neplacut", s-a plans un client al bancii.

“Draga ING, as vrea sa iti "multumesc" public pentru toate cele 3 situatii penibile in care m-ai pus doar in ultima luna! :) Acum 4 saptamani, m-ati pus in imposibilitatea de a face orice plata cu cardul sau de a-mi putea scoate bani de mancare sau de plecare, riscand sa raman intr-un alt oras pentru ca banca pe care ma bazez are probleme; saptamana trecuta, suntem anuntati in supermarket (cu cosul plin) ca platile cu cardurile ING nu vor putea fi efectuate DIN NOU (mai ia-ti o data adio de la mancare); in seara asta, gasesc un batran care are nevoie urgenta de bani plangand la telefonul dintr-un bancomat ING pentru ca nu isi poate scoate banii (desi ii vede pe card) si nimeni de la relatii cu clientii nu ii raspunde! Desi sunt sigura ca muzica pe care i-ati pus-o la telefon l-a binedispus. Da pana cand mai "mere si-asa"? Adio ING, de maine, ramai cu bine”, a scris un alt client ING. 

Problemele ING au inceput sambata, 10 septembrie 2016, in jurul orelor 12-13, cand sistemul informati al bancii a cazut timp de aproape 12 ore.

Banca a anuntat problema, pe pagina sa Facebook (ING Web Cafe), abia dupa aproximativ 6 ore, in jurul orei 18, fapt care a starnit reactii furioase din partea clientilor care nu si-au putut folosi cardurile, iar in jurul orei 23,30 a informat ca toate serviciile sale electronice sunt din nou functionale. (vezi aici detalii)

ING Bank a dezvaluit ulterior cauza problemei: un test de stingere a incendiului cu gaz Inergen, care a defectat serverele bancii in care se aflau bazele de date ale clientilor. (vezi aici detalii)

Taguri: ING Bank  comision POS  Vodafone  internet banking  mobile banking  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Profitul bancilor creste puternic, cu 70%

Profitul sistemului bancar a inregistrat o crestere puternica in primul trimestru al anului, cu 70% fata de aceeasi perioada a anului precedent, de la 2 la 3,4 miliarde lei, conform datelor publicate de Banca Nationala a Romaniei (BNR). Umflarea castigurilor detalii

Credit pentru panouri fotovoltaice, de la Banca Transilvania

Banca Transilvania lansează un pachet de soluții pentru reducerea costurilor cu energia, care cuprinde finanțare BT pentru panouri fotovoltaice, simulator online de economisire a banilor și oferte specifice din partea partenerilor băncii în acest program, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Soluțiile sunt destinate antreprenorilor care doresc să-și crească sustenabil afacerea prin producerea și utilizarea energiei verzi din surse regenerabile. Soluții pentru reducerea consumului de energie și independență energetică:  Creditul pentru panouri fotovoltaice o Fără comision de acordare până la finalul anului o Perioadă de acordare de până la 10 ani o Împrumuturi detalii

BCR este a 4-a banca la care se pot face transferuri catre un numar de telefon, fara cod IBAN

Banca Comerciala Romana (BCR) este a patra banca ai carei clienti pot face transferuri de bani catre numerele de telefon ale clientilor Bancii Transilvania (BT), ING si CEC Bank, fara a fi necesar codul IBAN.  Banca Comercială Română extinde ecosistemul digital George printr-o nouă funcționalitate și lansează plățile intra și interbancare prin intermediul numerelor de telefon. Astfel, clienții BCR pot transfera bani, folosind doar numerele de telefon ale destinatarilor, fără a utiliza codul IBAN, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Opțiunea de plată funcționează prin intermediul TRANSFOND și este valabilă între băncile participante la serviciu și între clienții care și-au dat acordul de a detalii

ANPC cere bancilor sa schimbe modul de calcul al ratelor la credite

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat ca a sanctionat mai multe banci pentru modul in care calculeaza ratele la credite. Concret, ANPC spune ca "pe graficul de rambursare, rata era compusă, în primii ani, 25% din soldul principal de rambursat și 75 % dobândă. Prin aceasta modalitate de calcul, consumatorii plateau, de fapt, preponderent dobândă. Comisarii ANPC au propus măsura de emitere a unor noi grafice de rambursare, atât pentru creditele aflate în curs, cât și pentru cele viitoare, unde principalul creditului datorat să fie achitat de către consumatori în rate egale, pe întreaga perioadă de creditare, în raport cu dobânda detalii

 



 

Ultimele Comentarii