ING system failure | Profil

ING le trimite cadouri clientilor afectati de caderea sistemelor de carduri si internet banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-16 17:18

ING Bank a ales ca in loc sa-si despagubeasca toti clientii intr-un singur fel (de exemplu prin scutirea de la plata unor comisioane de administrare a cardului sau a contului) pentru incidentul de sambata, 10 septembrie, cant timp de aproape 12 ore nu au putut fi folosite cardurile si Home Bank, serviciul de internet banking, sa faca diverse cadouri celor care au avut de suferit.

De exemplu, o clienta a primit rechizite scolare pentru copil, intrucat nu a putut folosi cardul pentru a le cumpara din magazin in weedend-ul dinaintea inceperii scolii, dupa cum rezulta din postarea clientului pe pagina Facebook a bancii.

O alta clienta ING a primit de la banca o jucarie pentru bebelusul ei, dupa ce banca l-a auzit gangurind la telefon.

De altfel, banca le-a raspuns multor clienti care s-au plans in ce situatii neplacute au fost pusi neputand plati cu cardul, promitandu-le ca se va “revansa” fata de ei.

“Incercam sa raspundem tuturor clientilor care ne-au scris legat de problema din weekend si nu numai. Tot ce vrem este sa fiti multumiti si sa ne revansam fata de situatia neplacuta!”, a scris banca pe Facebook.

De asemenea, ING a anuntat ca va rambursa clientilor comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomatele altor banci, intrucat ATM-urile ING nu au putut fi folosite.

Majoritatea clientilor ING s-au plans ca nu au putut utiliza cardurile nici la bancomatele altor banci, din cauza caderii sistemului informatic al ING, insa banca sustine ca au existat putini clienti care au reusit, totusi, sa retraga bani de la ATM-urile altor banci. Probabil inainte si dupa perioada celor aproape 12 ore cand sistemele ING nu au functionat.

Sistemul informatic al ING Bank s-a defectat, sambata, 10 septembrie, timp de 12 ore, in care nu au functionat cardurile, ATM-urile, POS-urile, Home Bank; clientii sunt furiosi ca nu au fost informati. (vezi aici detalii)

Taguri: ING Bank  plati online  reclamatie Provident  Vodafone  internet banking  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Banca Transilvania finanteaza jumatate din sectorul medical

Banca Transilvania, cel mai mare finanțator al sectorului medical, susține peste 60.000 de medici și business-uri medicale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: BT a contribuit semnificativ la dezvoltarea sistemului de sănătate privat românesc mai ales în detalii

Sondaj: doar 27,7% dintre români au beneficiat de creșteri salariale in acest an

Doar 27,7% dintre români au beneficiat de majorări salariale pe parcursul acestui an, 47,1% dintre aceștia au beneficiat de creșteri de salarii de până la 5%, iar 36,8% - de majorări între 5% și 10%, rezultă dintr-un sondaj realizat de CEC Bank în detalii

SRL-urile si PFA-urile cu cont la Banca Transilvania pot sa-si completeze online declaratia unica pentru actionari

Pachetul Primul An Gratuit de la Banca Transilvania vine cu un beneficiu nou pentru antreprenori: posibilitatea de a completa online, prin SOLO, Declarația unică pentru ANAF, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: PFA-urile și SRL-urile care lucrează cu BT beneficiază de acest serviciu gratuit în primul an datorită parteneriatului dintre Banca Transilvania și SOLO Fintech, companie care oferă servicii 100% digitale pentru administrarea unui PFA. Declarația unică este formularul prin care PFA-urile și acționarii SRL-urilor își declară câștigurile și, pe baza acestora, impozitul și contribuțiile sociale. Pașii necesari pentru a beneficia de serviciul SOLO: - Accesarea platormei www.solo.ro;
- Completarea detalii

EximBank finanteaza dezvoltarea Farplas & Smart Solutions, furnizor pentru industria automotive

EximBank a acordat un pachet financiar in valoare totala de 11,5 milioane de euro companiei Farplas&Smart Solutions, parte a grupului Delta Invest din Mioveni (judetul Arges), producator roman de produse si componente injectate din mase plastice, in special pentru industria detalii

 



 

Ultimele Comentarii