ING system failure | Profil

ING le trimite cadouri clientilor afectati de caderea sistemelor de carduri si internet banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-16 17:18

ING Bank a ales ca in loc sa-si despagubeasca toti clientii intr-un singur fel (de exemplu prin scutirea de la plata unor comisioane de administrare a cardului sau a contului) pentru incidentul de sambata, 10 septembrie, cant timp de aproape 12 ore nu au putut fi folosite cardurile si Home Bank, serviciul de internet banking, sa faca diverse cadouri celor care au avut de suferit.

De exemplu, o clienta a primit rechizite scolare pentru copil, intrucat nu a putut folosi cardul pentru a le cumpara din magazin in weedend-ul dinaintea inceperii scolii, dupa cum rezulta din postarea clientului pe pagina Facebook a bancii.

O alta clienta ING a primit de la banca o jucarie pentru bebelusul ei, dupa ce banca l-a auzit gangurind la telefon.

De altfel, banca le-a raspuns multor clienti care s-au plans in ce situatii neplacute au fost pusi neputand plati cu cardul, promitandu-le ca se va “revansa” fata de ei.

“Incercam sa raspundem tuturor clientilor care ne-au scris legat de problema din weekend si nu numai. Tot ce vrem este sa fiti multumiti si sa ne revansam fata de situatia neplacuta!”, a scris banca pe Facebook.

De asemenea, ING a anuntat ca va rambursa clientilor comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomatele altor banci, intrucat ATM-urile ING nu au putut fi folosite.

Majoritatea clientilor ING s-au plans ca nu au putut utiliza cardurile nici la bancomatele altor banci, din cauza caderii sistemului informatic al ING, insa banca sustine ca au existat putini clienti care au reusit, totusi, sa retraga bani de la ATM-urile altor banci. Probabil inainte si dupa perioada celor aproape 12 ore cand sistemele ING nu au functionat.

Sistemul informatic al ING Bank s-a defectat, sambata, 10 septembrie, timp de 12 ore, in care nu au functionat cardurile, ATM-urile, POS-urile, Home Bank; clientii sunt furiosi ca nu au fost informati. (vezi aici detalii)

Taguri: ING Bank  plati online  reclamatie Provident  Vodafone  internet banking  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Banca Transilvania a ajuns la un numar de 6 milioane de carduri

Banca Transilvania a atins borna de 6 milioane de carduri, în perioada iunie 2022 - noiembrie 2023 marcând cea mai rapidă creștere a numărului acestora, 1 milion, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: 1 din 4 carduri aflate în detalii

Patria Bank sustine webinarii de educatie financiara pentru antreprenori

Patria Bank a lansat cea de-a doua ediție a webinarilor gratuite din cadrul programului de educație financiară Academia Patria, dedicat antreprenorilor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Ediția de anul acesta s-a concentrat pe Agricultură și detalii

Palatul CEC, iluminat în culoarea mov, pentru a marca Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități

Palatul CEC, una dintre clădirile emblematice ale Bucureștiului,  a fost iluminat în culoarea mov, pentru a marca Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Cu ocazia Zilei Internaționale detalii

Palatul CEC, iluminat în culorile Tricolorului, de Ziua Națională a României

Palatul CEC, una dintre clădirile emblematice ale Bucureștiului,  a fost iluminat în culorile tricolorului, pentru a marca Ziua Națională a României, anunta CEC Bank intr-un comunicat, in care adauga: Palatul CEC a fost construit între detalii

 



 

Ultimele Comentarii