ING system failure | Profil

ING le trimite cadouri clientilor afectati de caderea sistemelor de carduri si internet banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-16 17:18

ING Bank a ales ca in loc sa-si despagubeasca toti clientii intr-un singur fel (de exemplu prin scutirea de la plata unor comisioane de administrare a cardului sau a contului) pentru incidentul de sambata, 10 septembrie, cant timp de aproape 12 ore nu au putut fi folosite cardurile si Home Bank, serviciul de internet banking, sa faca diverse cadouri celor care au avut de suferit.

De exemplu, o clienta a primit rechizite scolare pentru copil, intrucat nu a putut folosi cardul pentru a le cumpara din magazin in weedend-ul dinaintea inceperii scolii, dupa cum rezulta din postarea clientului pe pagina Facebook a bancii.

O alta clienta ING a primit de la banca o jucarie pentru bebelusul ei, dupa ce banca l-a auzit gangurind la telefon.

De altfel, banca le-a raspuns multor clienti care s-au plans in ce situatii neplacute au fost pusi neputand plati cu cardul, promitandu-le ca se va “revansa” fata de ei.

“Incercam sa raspundem tuturor clientilor care ne-au scris legat de problema din weekend si nu numai. Tot ce vrem este sa fiti multumiti si sa ne revansam fata de situatia neplacuta!”, a scris banca pe Facebook.

De asemenea, ING a anuntat ca va rambursa clientilor comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomatele altor banci, intrucat ATM-urile ING nu au putut fi folosite.

Majoritatea clientilor ING s-au plans ca nu au putut utiliza cardurile nici la bancomatele altor banci, din cauza caderii sistemului informatic al ING, insa banca sustine ca au existat putini clienti care au reusit, totusi, sa retraga bani de la ATM-urile altor banci. Probabil inainte si dupa perioada celor aproape 12 ore cand sistemele ING nu au functionat.

Sistemul informatic al ING Bank s-a defectat, sambata, 10 septembrie, timp de 12 ore, in care nu au functionat cardurile, ATM-urile, POS-urile, Home Bank; clientii sunt furiosi ca nu au fost informati. (vezi aici detalii)

Taguri: ING  plati online  digital banking  incluziune financiara  internet banking  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Banca Transilvania relanseaza creditarea, prin cea mai mare campanie de shopping bancar online de pana acum: Goodvibesonly

Banca Transilvania deruleaza in perioada 2-12 iunie cea mai mare campanie de shopping bancar online de pana acum - #Goodvibesonly - cu reduceri de dobanda la credite, pentru a sustine relansarea activitatii economice si a consumului, afectate de criza COVID-19. Promotia include nu doar detalii

BRD a fost sanctionata de BNR

BRD Groupe Societe Generale a fost sanctionata de Banca Nationala a Romaniei (BNR), printr-un ordin semnat de  prim-viceguvernatorul BNR, Florin Georgescu, responsabil cu supravegherea institutitutiilor de credit. Este vorba de Ordinul Prim-viceguvernatorului Băncii Naționale a detalii

Garanti BBVA este pe locul 6 in topul bancilor la gradul de penetrare a canalelor digitale

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a înregistrat o creștere cu 61% a numărului de tranzacții efectuate de clienții săi persoane fizice în perioada 16 martie - 16 aprilie, față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat detalii

Alpha Bank se doteaza cu noi modele de POS-uri pentru platile contactless

O nouă generatie de terminale EFT-POS - Verifone Engage – este lansata in Romania de Alpha Bank, marcand un pas evolutiv pe piata locala a platilor, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Aceste terminale au fost dezvoltate utilizand cele mai noi standarde, oferind o detalii

Ultimele Comentarii