ING system failure | Ultima Ora

ING are in continuare probleme cu functionarea serviciilor, la patru zile dupa caderea intregului sistem informatic timp de aproape 12 ore (update)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-13 16:25

Dupa patru zile de la caderea intregului sistem informatic, timp de aproape 12 ore, ING Bank are in continuare probleme cu functionarea serviciilor sale electronice, in special cu Home Bank, serviciul de internet banking.

Astfel, un client reclama pe pagina Facebook a bancii faptul ca a primi un SMS de la banca in care este anuntat ca i s-a rambursat comisionul pentru retragerea banilor de bancomatul altei banci, insa atunci cand a vrut sa verifice in Home Bank, nu a putut sa se logheze.

Iata mesajul clientului ING:

Primesc SMS de la ING Web Café -
"Dragă Iulian, așa cum ți-am promis, am returnat în contul tău comisioanele pentru retragerile de numerar de sâmbătă. Mulțumim pentru înțelegere și răbdare! Echipa ING"

după care, ca orice român care primește bani, indiferent cât de puțini, mă duc pe HomeBank să verific să văd cât am primit.

Sunt lovit de următorul mesaj - am lăsat și timestamp-ul din partea din dreapta jos.

Repet, ca să nu sun a hater - înțeleg că treceți printr-o perioadă grea, că outage-uri se întâmplă, asta e.
Dar gândiți-vă un pic cum se simte clientul. Măcar puteți da delay la acele SMS-uri până când știți sigur că vă merge platforma, ca să nu intre degeaba."

Alt client ING reclama de asemenea faptul ca nu-i functioneaza Home Bank, dar si ca nu a putut utiliza un automat al bancii (self bank), intr-una din unitati:

"Exista o data estimativa de cand toate serviciile vor redeveni functionale? Am fost intr-un ing office azi si am aflat ca self bank nu merge. In pur stil ing, am aflat asta pe propria piele, introducand cardul in aparat, care aparat l-a inghitit dar nu afisa nimic pe ecran. Dupa vreo 20 de secunde a afisat ceva eroare si a scos cardul. Ce noroc!
De ce nu schimbati mesajul de pe ecran daca serviciul e nefunctional? Am intrebat pe cineva de acolo daca imi poate face un op sa imi transfere bani dintr-un cont in altul si mi-a spus sa incerc online, ca nu exista nici o alta posibilitate. Deci cine nu are homebank acum nu isi poate face transferuri intre conturi si nu are acces la depozite?
Am incercat homebank de pe mobil. Primul cod, prima eroare, linia aceea html pe care o mai aveti intr-o captura mai jos. execution bla bla. Al doilea cod, a doua eroare, alta de data asta. O atasez. Sistemul de operare din telefon este iOS 9.3.4, deci e peste 6.1. Homebank pe mobil merge sau nu merge?
Ce se intampla daca nu am acces la PC? Nu pot face tranzactii? Cat o sa mai dureze situatia asta?”

Reprezentantii ING l-au rugat sa le lase un numar de telefon pentru a-l putea contacta in vederea rezolvarii problemei.

ING a mai precizat, la reclamatia altui client, care nu stia de ce-i dispar banii din cont, neputand vedea tranzactiile efectuate cu cardul, ca “tranzactiile nu pot fi vizualizate corect in Home Bank (se vor actualiza in curand)”.

Alti clienti au reclamat ca serviciul de internet banking nu a functionat nici aseara, in jurul orei 18:
ING Bank Home'Bank:

"Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, dar pentru moment serviciul ING Home'Bank nu este disponibil.
Va multumim pentru intelegere si va asiguram ca lucram la remedierea acestei situatii."

Astazi nu a functionat nici serviciul de reincarcare a cartelelor de telefon pe Home Bank, a reclamat alt client ING:

"In 13.09.2016 Homebank nu merge pentru reincarcari cartele! Imi dati voi vreuna gratis si nu stiu???? Poate avem curand solutii din partea OJPC ca de la voi NU !!"

ING a raspuns ca "serviciul Home Bank este functional. In rest, probleme pot sa apara izolat, pentru anumiti useri".

Taguri: ING  plati online  tehnologii bancare  POS  incluziune financiara  internet banking  mobile banking  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING, amendata cu 80.000 de euro de ANSPDCP pentru ca le-a dublat clientilor platile cu cardul

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) a amendat ING Bank Romania cu 80.000 de euro pentru ca a incalcat Regulamentul european privind protectia datelor personale (RGPD), cunoscut si ca GDPR. Motivul sanctiunii a fost acela ca banca nu detalii

BRD are probleme cu aplicatia de internet/mobile banking myBRD (actualizat)

BRD Societe Generale a anuntat ca are probleme cu aplicatia de internet/mobile banking myBRD, care nu poate fi accesata de utilizatori. Iata anuntul BRD, postat pe pagina sa Facebook, in jurul orei 16: "Stimați clienți, Momentan, o parte dintre utilizatorii detalii

Obligatiunile Patria Bank se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti

Patria Bank anunță aprobarea listării la Bursa de Valori București a obligațiunilor subordonate, negarantate și neconvertibile în Euro emise de Bancă în cadrul plasamentului privat desfășurat la jumătatea lunii septembrie 2019, conform unui comunicat al bancii, in care se detalii

Avocatul Piperea pierde definitiv procesul cu bancile privind creditele in franci elvetieni

Avocatul Gheorghe Piperea si asociatia sa, Parakletos, sustinuti de Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), au pierdut definitiv la instanta suprema, Inalta Curte de Casatie si Justitie a Romaniei, procesul cu sapte banci pe care le-a acuzat ca au acordat credite in franci elvetieni detalii

Ultimele Comentarii