ING system failure | Ultima Ora

ING isi despagubeste clientii care au avut de suferit din cauza caderii sistemului informatic pe parcursul zilei de sambata

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-12 21:14

ING spune ca-si despagubeste clientii care au avut de suferit din cauza incidentului care a cauzat nefunctionarea tuturor sistemelor informatice ale bancii, precum platile cu cardul si serviciul de internet banking, timp de aproape 12 ore, pe parcursul zilei de sambata.

De asemenea, banca va returna comisioanele aferente retragerilor de numerar de la bancomatele altor banci.

"Unele dintre cheltuielile generate de nefunctionarea serviciilor, cele raportate in call center, au fost compensate. Incepand de marti, 13 septembrie, pe masura ce se deconteaza tranzactiile, vom returna comisioanele aferente retragerilor de numerar de la bancomatele altor banci. Suma totala urmeaza sa fie evaluata.

Celor care le-am generat cheltuieli suplimentare sau se considera pagubiti, le-am indicat sa ne contacteze la numarul *2ING ( 031 406 2ING) sau pe e-mail, la contact@ing.ro pentru a discuta solutionarea problemei", a precizat banca, pentru Bancherul.ro.

Sistemul informatic al ING Bank Romania s-a defectat sambata, in jurul orelor 12-13, astfel ca platile cu carduri, ATM-urile, serviciul de internet banking Home Bank si site-ul bancii nu au functionat timp de aproape 12 ore.

Banca a anuntat problema, pe pagina sa Facebook (ING Web Cafe), abia dupa aproximativ 6 ore, in jurul orei 18, fapt care a starnit reactii furioase din partea clientilor care nu si-au putut folosi cardurile, iar in jurul orei 23,30 a informat ca toate serviciile sale electronice sunt din nou functionale. (vezi aici detalii)

Taguri: ING Bank  reclamatie Provident  comision POS  Vodafone  internet banking  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



La platile bancare online se va afisa si numele detinatorului contului, pentru prevenirea fraudelor

Băncile din România oferă clienților o nouă facilitate de verificare a identității beneficiarului real al plății prin Serviciul Afișare Nume Beneficiar (SANB), care are ca obiectiv prevenirea fraudelor în rândul clienților care efectuează plăți electronice și reducerea tranzacțiilor eronate generate de introducerea greșită a beneficiarului (a contului IBAN), conform unui comunicat de presa comun al Transfond si ARB, in care se adauga: În faza pilot, Serviciul Afișare Nume Beneficiar este disponibil la CEC Bank, ING Bank și Libra Internet Bank, urmând ca, începând cu anul 2023 și alte bănci să ofere această facilitate. Serviciul Afișare Nume Beneficiar este pus la dispoziția detalii

ING, amendata pentru divulgarea datelor personale ale clientilor

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) a finalizat în cursul lunii octombrie 2022 o investigație la operatorul ING Bank NV Amsterdam Sucursala București și a constatat încălcarea dispozițiilor art. 32 alin. (1) și alin. (2) din Regulamentul General privind Protecția Datelor, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Operatorul a fost sancționat contravențional cu amendă în cuantum de 98.076,00 lei (echivalentul sumei de 20.000 EURO). Investigația a fost demarată ca urmare a transmiterii de către operator a unei notificări privind încălcarea securității datelor cu caracter personal în temeiul Regulamentului General privind Protecția Datelor. La baza detalii

Aplicatia George BCR este folosita de 1,6 milioane persoane fizice si 127.000 de firme

• La patru ani de la lansarea oficială în România, peste 1,6 milioane de persoane fizice sunt astăzi utilizatori activi de George, alături de 127.000 de companii • În fiecare minut, 15 persoane fac tranzacții în detalii

Bancile sunt sfatuite sa-si indrume la CSALB clientii cu care au ligitii

Dacă la momentul înființării și debutului activității CSALB (2015-2016), numărul de procese dintre bănci și consumatori era de aproximativ 40.000, în prezent, numărul litigiilor din instanțe a scăzut de trei ori, la puțin peste 13.000 de detalii