BANCI | Profil

Patria Bank raspunde mai rapid la cererile de credite pentru agricultori

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2023-04-04 06:45

Patria Bank răspunde mai rapid solicitărilor Clienților persoane juridice, printr-o soluție de digitalizare implementată împreună cu R Systems, conform unui comunicat de presa, in care se adauga:

Pe lângă informațiile aduse de solicitant, pregătirea și aprobarea dosarului de creditare al unei companii implică accesarea, de către bancă, a unor informații din surse externe (cum ar fi: Oficiul Național al Registrului Comerțului, Agenția Națională de Administrare Fiscală, Centrala Riscului de Credit). Până de curând, operațiunile de interogare și culegere a informațiilor din diverse surse de date puteau fi executate doar de un operator uman.

Aceasta însemna, pe de o parte, că timpul alocat acestor operațiuni, anterior digitalizării, conducea la o perioadă mai mare în care banca putea să ofere un răspuns solicitantului de credit.

Pe de altă parte, atât în ceea ce privește fluxurile interne de inițiere și menținere a relațiilor de afaceri cu clienții persoane juridice, cât și în cazul anumitor procese de creditare standardizate, dedicate clienților persoane juridice cu profil agricol, angajații Patria Bank erau nevoiți să execute mai mulți pași, consumatori de timp și demotivanți, din cauza naturii repetitive a respectivelor activități.

Prin soluția implementată de R Systems Europe, toate etapele dedicate interogării, prelucrării și interpretării informațiilor extrase în cadrul fluxului de interogare au fost automatizate. Acest proces de interogare a datelor, provenind din surse externe, este asistat de algoritmi de inteligență artificială (AI), astfel că se reduce nevoia intervenției umane, care se alocă doar pentru verificarea situațiilor excepționale (lipsa unor documente, neconcordanța unor date) și validarea informațiilor recepționate, concomitent cu diminuarea riscului operațional.

Colaborarea dintre Patria Bank și R Systems Europe s-a desfășurat etapizat. O primă etapă a presupus identificarea acelor elemente standardizate și repetitive din fluxurile de lucru cu clienții persoane juridice care puteau fi realizate fără intervenție umană inițială, în special cele legate de interogarea bazelor de date externe, preluarea, prelucrarea și stocarea de informații extrase.

Ulterior, specialiștii băncii din mai multe direcții (Comercială, Operațiuni, Evaluare Risc de Credit Persoane Juridice și IT) și cei ai R Systems Europe au stabilit cum se poate realiza automatizarea, au definitivat specificațiile tehnice ale solicitărilor de automatizare a fluxurilor și au testat integrarea noilor procese în cadrul proceselor deja existente ale băncii.

„Digitalizarea serviciilor oferite de către Patria Bank a constituit un obiectiv asumat în ultimii ani, iar platforma Patria de Oriunde ne-a permis să obținem rezultate excelente pentru clienții persoane fizice, care au dobândit acces facil la servicii 100% online. A venit rândul clienților noștri persoane juridice să beneficieze de procese de creditare mai simple, cu timp de răspuns considerabil redus. Pe lângă îmbunătățirea proceselor vizibile publicului, am optimizat și fluxurile de lucru interne, permițându-le colegilor noștri să se concentreze pe consilierea clienților și pe identificarea celor mai bune variante de creditare. Am apreciat disponibilitatea R Systems de a veni cu cele mai bune soluții de automatizare, în baza cărora putem oferi servicii financiare aliniate exigențelor epocii pe care o parcurgem, în care transformarea digitală avansează rapid în toate sectoarele de activitate", a declarat Valentin Vancea, Director General Adjunct, Divizia Operațiuni și IT, Patria Bank.

„Soluția de Intelligent Business Automation pe care am propus-o partenerului nostru, Patria Bank, reușește să culeagă și să proceseze, cu acuratețe, date din surse diferite, generând un profil de risc al clientului, fără erori. Intervenția umană este minimă, doar în faza de validare finală. Procesul de stabilire a eligibilității unui client pentru un anume produs de creditare se face mai rapid, cu o reducere de timp și de costuri, care se vor reflecta în performanțele băncii. Ne-am bucurat să găsim receptivitate la propunerile noastre, dorință de a scala soluțiile implementate și de a detecta cât mai multe procese care să facă obiectul automatizării. Sunt convins că Patria Bank a făcut un pas mare spre a deveni o așa-numită neobank, care poate deservi un număr mare de clienți, din diferite industrii și de oriunde, oferindu-le servicii mai prompte", a adăugat Cosmin Tudor, Business Unit Director for Digital Practice, R Systems Europe.

Taguri: Patria Bank  credite firme  credite noi  banca  credit online  Credite IMM  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Exim Banca Romaneasca se lanseaza pe piata bancara

Exim Banca Romaneasca se lanseaza astazi oficial pe piata de banking ca banca universala de top, 100% romaneasca, cu servicii complete pentru persoane fizice si juridice, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: ”De astazi devine oficiala detalii

Promotie Banca Transilvania la produse non-financiare

Banca Transilvania lansează Stup Fest, campanie pentru antreprenorii din București, care pot accesa soluții non-financiare cu discount, oferite de partenerii Stup în perioada 8 – 12 mai, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Campania lansată azi vine cu soluții non-financiare pentru antreprenorii care încep o afacere și pentru cei care doresc să o dezvolte în online, indiferent dacă sunt sau nu clienți ai Băncii Transilvania.

Stup Fest, aproape 20 de soluții cu discount pentru antreprenori: Oferta cuprinde soluții pentru facturare digitală, campanii de marketing, deschiderea unui magazin online, semnătură electronică, contabilitate, identitate de brand, recrutare, abonamente detalii

Banca Transilvania a inceput anul in forta

„Am început anul în forță, implementând planul nostru de creștere a activității băncii și susținere a economiei naționale, în ciuda climatului volatil și incert atât pe piețele financiare internaționale, cât și pe plan intern", spune Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania, in comunicatul privind rezultatele bancii din primul trimestru al anului 2023: Rezultatele financiare BT la 31 martie 2023 Creștere organică susținută în primele trei luni ale anului Banca Transilvania a înregistrat în primele trei luni ale anului o evoluție susținută a activității: au crescut semnificativ economiile clienților (5%), creditele detalii

Cresterea dobanzilor la credite nu a afectat clientii BCR: rata creditelor neperformante a urcat cu doar 0,1%

"Rata creditelor neperformante s-a situat la 2,9% în martie 2023, în creștere marginală față de 2,8% în decembrie 2022. Această evoluție reflectă o acumulare normală de noi credite neperformante, un trend pozitiv al recuperărilor pe ambele segmente retail și corporate, precum și soldul stabil de credite acordate clienților", anunta BCR in comunicatul privind rezultatele financiare din primul trimestru al anului 2023: Grupul BCR, rezultate în T1 2023: Sănătate financiară și consiliere adaptată obiectivelor de viață și de business Rezumat [1] Deschiși pentru oameni, deschiși pentru afaceri cu impact: ‒ Portofoliul total de credite nete acordate clienților de Banca detalii

 



 

Ultimele Comentarii