BANCI | Profil

Patria Bank raspunde mai rapid la cererile de credite pentru agricultori

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2023-04-04 06:45

Patria Bank răspunde mai rapid solicitărilor Clienților persoane juridice, printr-o soluție de digitalizare implementată împreună cu R Systems, conform unui comunicat de presa, in care se adauga:

Pe lângă informațiile aduse de solicitant, pregătirea și aprobarea dosarului de creditare al unei companii implică accesarea, de către bancă, a unor informații din surse externe (cum ar fi: Oficiul Național al Registrului Comerțului, Agenția Națională de Administrare Fiscală, Centrala Riscului de Credit). Până de curând, operațiunile de interogare și culegere a informațiilor din diverse surse de date puteau fi executate doar de un operator uman.

Aceasta însemna, pe de o parte, că timpul alocat acestor operațiuni, anterior digitalizării, conducea la o perioadă mai mare în care banca putea să ofere un răspuns solicitantului de credit.

Pe de altă parte, atât în ceea ce privește fluxurile interne de inițiere și menținere a relațiilor de afaceri cu clienții persoane juridice, cât și în cazul anumitor procese de creditare standardizate, dedicate clienților persoane juridice cu profil agricol, angajații Patria Bank erau nevoiți să execute mai mulți pași, consumatori de timp și demotivanți, din cauza naturii repetitive a respectivelor activități.

Prin soluția implementată de R Systems Europe, toate etapele dedicate interogării, prelucrării și interpretării informațiilor extrase în cadrul fluxului de interogare au fost automatizate. Acest proces de interogare a datelor, provenind din surse externe, este asistat de algoritmi de inteligență artificială (AI), astfel că se reduce nevoia intervenției umane, care se alocă doar pentru verificarea situațiilor excepționale (lipsa unor documente, neconcordanța unor date) și validarea informațiilor recepționate, concomitent cu diminuarea riscului operațional.

Colaborarea dintre Patria Bank și R Systems Europe s-a desfășurat etapizat. O primă etapă a presupus identificarea acelor elemente standardizate și repetitive din fluxurile de lucru cu clienții persoane juridice care puteau fi realizate fără intervenție umană inițială, în special cele legate de interogarea bazelor de date externe, preluarea, prelucrarea și stocarea de informații extrase.

Ulterior, specialiștii băncii din mai multe direcții (Comercială, Operațiuni, Evaluare Risc de Credit Persoane Juridice și IT) și cei ai R Systems Europe au stabilit cum se poate realiza automatizarea, au definitivat specificațiile tehnice ale solicitărilor de automatizare a fluxurilor și au testat integrarea noilor procese în cadrul proceselor deja existente ale băncii.

„Digitalizarea serviciilor oferite de către Patria Bank a constituit un obiectiv asumat în ultimii ani, iar platforma Patria de Oriunde ne-a permis să obținem rezultate excelente pentru clienții persoane fizice, care au dobândit acces facil la servicii 100% online. A venit rândul clienților noștri persoane juridice să beneficieze de procese de creditare mai simple, cu timp de răspuns considerabil redus. Pe lângă îmbunătățirea proceselor vizibile publicului, am optimizat și fluxurile de lucru interne, permițându-le colegilor noștri să se concentreze pe consilierea clienților și pe identificarea celor mai bune variante de creditare. Am apreciat disponibilitatea R Systems de a veni cu cele mai bune soluții de automatizare, în baza cărora putem oferi servicii financiare aliniate exigențelor epocii pe care o parcurgem, în care transformarea digitală avansează rapid în toate sectoarele de activitate", a declarat Valentin Vancea, Director General Adjunct, Divizia Operațiuni și IT, Patria Bank.

„Soluția de Intelligent Business Automation pe care am propus-o partenerului nostru, Patria Bank, reușește să culeagă și să proceseze, cu acuratețe, date din surse diferite, generând un profil de risc al clientului, fără erori. Intervenția umană este minimă, doar în faza de validare finală. Procesul de stabilire a eligibilității unui client pentru un anume produs de creditare se face mai rapid, cu o reducere de timp și de costuri, care se vor reflecta în performanțele băncii. Ne-am bucurat să găsim receptivitate la propunerile noastre, dorință de a scala soluțiile implementate și de a detecta cât mai multe procese care să facă obiectul automatizării. Sunt convins că Patria Bank a făcut un pas mare spre a deveni o așa-numită neobank, care poate deservi un număr mare de clienți, din diferite industrii și de oriunde, oferindu-le servicii mai prompte", a adăugat Cosmin Tudor, Business Unit Director for Digital Practice, R Systems Europe.

Taguri: Patria Bank  credite firme  credite noi  banca  credit online  Credite IMM  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



ING Bank majoreaza comisioanele pentru retrageri de numerar si plati la jocuri de noroc

ING Bank majoreaza, din 14 iunie 2024, comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomate, cele pentru cresterea limitelor zilnice, precum si pentru platile destinate jocurilor de noroc. Clientii ING Bank care retrag bani de la bancomatele bancii vor fi detalii

Banca Transilvania pregateste o noua premiera in relatia cu clientii, cu ajutorul noilor tehnologii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experiențe în timp real, pe toate canalele, pentru clienții săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este o detalii

Cont cu comisioane reduse pentru femeile de afaceri, la Patria Bank

Patria Bank lansează “Pachetul Patria pentru Femeile Antreprenor”, un pachet care include o serie de avantaje financiare personalizate pentru a sprijini afacerile conduse de femeile din România, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Un cont bancar poate fi folosit in comun de 4 persoane

ING Bank anunta ca titularii de conturi pot sa permita altor trei persoane sa gestioneaze in comun banii, din aplicatia Home Bank. Persoanele imputernicite pot sa-si comande carduri fizice sau virtuale, sa faca plati sau detalii

 



 

Ultimele Comentarii