TEHNOLOGII BANCARE | BRD Groupe Societe Generale

Nu functioneaza aplicatiile BRD

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-10-18 14:26

Aplicatiile BRD (YOU si MyBRD) nu functioneaza, din motive tehnice, a anuntat banca franceza.

"In acest moment aplicatia YOU BRD este indisponibila, insa echipele tehnice lucreaza cu prioritate la remedierea situatiei.

Ne cerem scuze pentru neplacerile pe care le poate cauza aceasta situatie si suntem aici pentru orice informatie de care ai nevoie.
Iti multumim!", se arata intr-o postare a BRD, pe Facebook, ca raspuns la reclamatia unui client.

Clientul reclama ca aplicatia YOU are deseori probleme de functionare:

"Nu știu unde să postez, din aceasta cauză vă comentez la postarea dvs. Ați schimbat de 2 ani My BRD mobile cu You BRD, CEA MAI PROASTĂ AFACERE!!!!!

Când ți-e lumea mai dragă, nu funcționează!!!! Ca să faci plăti, stai câte 5 minute ca să apară câte o cifră din suma respectivă, am băgat vreo 4 furnizori favoriti ca să pot face plățile mai repede ȘI NU MAI ÎMI DĂ VOIE SĂ MAI ADAUG ALȚI FURNIZORI DE SERVICII!!!!!!!!

Iar acum o ora mi-a apărut o notificare " push test 5" și nu se mai deschide aplicația!!!!!!!!!! Chiar nu sunteți în stare de 2 ani să faceți ceva bun cu aplicația asta??????????????

De ce ne-ați obligat să trecem pe această "porcărie" de aplicație și nu ați păstrat-o pe cea veche????? De ce tot ce funcționează bine, trebuie stricat????? De acum nu va mai las un leu în cont, scot tot și ma duc să plătesc la ghișee, ne întoarcem înainte de 89!!!!!!!

Dacă nu mai avem voie să consumam curent sau apă, ca înainte de 89, ce v-ați gândit, să nu mai folosim nici aplicațiile!!!!!!!!!???????? Iar când termin cu creditul, toată familia va pleca de la BRD, cu pensiile și cu salariile, cu tot!!!!!!!!"

Raspunsul BRD:

"Te rugam sa ignori notificarile receptionate. In acest moment aplicatia YOU BRD este indisponibila, insa echipele tehnice lucreaza cu prioritate la remedierea situatiei.

Ne cerem scuze pentru neplacerile pe care le poate cauza aceasta situatie si suntem aici pentru orice informatie de care ai nevoie."

Taguri: aplicatie mobile banking  BRD Groupe Societe Generale  Reclamatie BRD  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie banca  banca  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: BRD Groupe Societe Generale



Cum se poate trimite o alerta confidentiala la BRD

Angajatii si colaboratorii BRD pot trimite, de pe site-ul BRD.ro, alerte confidentiale privind fapte de coruptie, conflicte de interese sau furturi. Iata informatiile publicate de BRD: Considerații juridice Cine poate transmite alerte confidentiale (“Initiatorul”)? Initiatorul poate să fie orice membru al personalului/furnizor al Bancii. Pentru a beneficia de protectie*, Initiatorul trebuie: să fie persoană fizică și
să acționeze în mod imparțial și
să acționeze cu bună-credință. Furnizor Orice persoană juridica, indiferent de forma de organizare, persoana fizica autorizata sau persoana fizica care exercita o profesie liberala, care se detalii

Nu functioneaza aplicatiile BRD

Aplicatiile BRD (YOU si MyBRD) nu functioneaza, din motive tehnice, a anuntat banca franceza. "In acest moment aplicatia YOU BRD este indisponibila, insa echipele tehnice lucreaza cu prioritate la remedierea situatiei. Ne cerem scuze pentru detalii

Termeni si conditii privind actualizarea datelor online la BRD

TERMENI ȘI CONDIȚII privind actualizarea datelor online A. Despre BRD - GROUPE SOCIETE GENERALE SA – instituție de credit organizată și funcționând conform legilor din România, cu sediul social în Bd. Ion Mihalache nr. 1-7, sector 1, Bucureşti, înregistrată la Registrul Comerţului Bucureşti sub numărul J40/608/1991, cod unic de înregistrare nr. 361579, înregistrată în Registrul Instituțiilor de Credit sub numărul RB-PJR-40-007/1999, adresa de e-mail: mybrdcontact@brd.ro (denumită in continuare „BRD” sau „Banca”). B. De ce este necesar să-ți actualizezi datele personale? Conform Condițiilor Generale Bancare pentru Persoane Fizice, Clientul detalii

Cum se face amanarea ratelor la BRD

BRD a publicat, in 4 august 2022, procedura de amanare a ratelor la credite, conform OUG 90/2022. Informatiile publicate de BRD: SUSPENDAREA OBLIGAȚIILOR DE PLATĂ PENTRU CREDITE ÎN CONTEXTUL NOII ORDONANȚE DE URGENȚĂ OUG detalii

 



 

Ultimele Comentarii