BANCI | Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank inchide casieriile dintr-o treime din unitati

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-11-03 08:05

Raiffeisen Bank anunta ca incepand cu luna noiembrie, aproximativ o tremie (129) dintre agentiile sale vor intra in era “Viata fara CA$H”. Asta inseamna ca operatiunile cu numerar se vor efectua exclusiv la MFM/ATM, in zona 24H, existenta in fiecare unitate, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

In plus, banca are in alte cateva zeci de unitati program redus de casierie, pe care il va adapta continuu, pe masura ce traficul va scadea si alternativele digitale oferite clientelei vor acoperi o gama si mai larga de operatiuni cu numerar.

“An de an, Raiffeisen Bank investeste sume considerabile pentru a asigura o experienta superioara clientilor sai prin serviciile oferite in unitatile sale. Anul acesta, contextul pandemiei a accelerat multe proiecte de digitalizare si schimbari curajoase pentru folosirea operatiunilor “fara cash”, iar asta s-a intamplat nu doar in industria bancara. Pentru noi a fost momentul oportun pentru a face inca un pas spre incurajarea tranzactilor digitale. Vrem sa dam tuturor colegilor din agentiile fara casierie, posibilitatea de a dedica timp activitatilor cu valoare adaugata pentru clienti, cum sunt consilierea in vederea intelegerii tuturor functionalitatilor aplicatiilor noastre si a beneficiilor ofertei noastre de solutii financiare. In felul acesta, ne dorim ca, impreuna, sa construim parteneriate valoroase si durabile pe termen lung.” a spus Monica Udrescu, director executiv retea de unitati Raiffeisen Bank

Operatiunile cu numerar pe care le efectuau clientii nostri la ghiseu in cele 129 de unitati vor putea fi facute pe masini multifunctionale (MFM-uri) sau vor avea solutii alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare).

Fiecare angajat al bancii va fi gata sa asiste clientii pentru a invata sa utilizeze eficient toate canalele alternative de plata (ATM/MFM, Online & Smart Mobile).

In cazurile in care nu exista solutie alternativa pentru operatiunile care implica cash-ul, clientii vor fi indreptati catre o agentie Raiffeisen Bank din proximitate. Detalii despre reteaua de unitati, MFM-uri si ATM-uri gasiti aici

Ce operatiuni se pot face la MFM?

Depunere si retragere de numerar, in lei, in si din conturile proprii;

Plata ratelor (lei);

Plata facturi utilitati;

Depunere lei in contul tertilor (clienti Raiffeisen Bank);

Operatiuni de schimb valutar (euro/USD in lei);

Mini-extras de cont;

Interogare sold;

Schimbare PIN;

Deblocare PIN(pentru cardurile Mastercard);

Primire bani prin Western Union;

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piata bancara din România si peste 2,2 milioane de clienti, persoane fizice si juridice. Numarul clientilor digitali - cei care utilizeaza aplicatiile de digital banking, Raiffeisen Online si Smart Mobile - a depasit 700.000 la mijlocul anului 2020. Raiffeisen Bank detine cel mai mare portofoliu de carduri de credit active din Romania - 530.000, iar numarul de carduri de debit active a trecut de 2 milioane. Banca are aproximativ 5000 de angajati, 335 de agentii in toata tara, 770 de ATM-uri, 373 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de peste 23.000 de POS-uri.

Taguri: Raiffeisen Bank  banca  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Raiffeisen Bank



Raiffeisen Bank inchide casieriile dintr-o treime din unitati

Raiffeisen Bank anunta ca incepand cu luna noiembrie, aproximativ o tremie (129) dintre agentiile sale vor intra in era “Viata fara CA$H”. Asta inseamna ca operatiunile cu numerar se vor efectua exclusiv la MFM/ATM, in zona 24H, existenta in fiecare unitate, anunta banca intr-un detalii

Probleme cu aplicatia Raiffeisen Smart Mobile

Raiffeisen Smart Mobile, aplicatia de mobile banking a Raiffeisen Bank, nu functioneaza pe telefoanele iPhone cu sistem de operare iOS versiune mai mica de 13, au reclamat clientii bancii. Raiffeisen a confirmat problema: "Am identificat un bug pentru clientii cu sistem de operare detalii

Rezultatele financiare ale Raiffeisen Bank in S1 2020: creditele si depozitele in scadere, din cauza crizei COVID-19

Raiffeisen Bank si-a diminuat volumul de credite si depozite in T2 2020, in perioada de varf a crizei COVID-19: soldul de credite a scazut cu 3,1%, in timp ce depozitele s-au micsorat cu 4,6%, conform datelor prezentate de banca si analizate de Bancherul.ro. Activele totale ale bancii au detalii

A treia zi in care cardurile Raiffeisen nu functioneaza, iar clientii bancii au ramas fara bani in conturi (actualizat cu opinia bancii)

Raiffeisen Bank are si in prezent probleme cu cardurile, pe care clientii bancii spun ca nu le pot folosi la bancomate pentru a scoate bani sau la POS-urile magazinelor pentru plati. Mai mult, banca a retinut din conturile clientilor sumele de bani aferente tranzactiilor detalii

Ultimele Comentarii

  • amanare rate BRD

    Pentru amanarea ratelor la BRD, sunati la telefonul bancii (*22622) sau trimiteti un email pe ... detalii

  • As dori amânarea ratelor

    AS VREA SA IMI AMANATI SI MIE RATELE CA NU MAI AM LOC DE MINCA SI SUNTEM 6 MEMBRI IN ... detalii

  • plata microgranturi BCR

    Ar trebui sa primiti in urmatoarea perioada banii din microgranturi, dupa cum a anuntat BCR. Daca ... detalii

  • Minciuni

    A trecut aproape o luna de la aprobare MICROGRANTURI 2000 EURO si nu am bani in cont ... detalii

  • calcul DAE

    Puteti explica prin ce artificiu matematic, DAE la BT (5.39%) este mai mic decat DAE la urmatoarele ... detalii