TEHNOLOGII BANCARE | Raiffeisen Bank

Probleme cu aplicatia Raiffeisen Smart Mobile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-10-17 10:09

Raiffeisen Smart Mobile, aplicatia de mobile banking a Raiffeisen Bank, nu functioneaza pe telefoanele iPhone cu sistem de operare iOS versiune mai mica de 13, au reclamat clientii bancii.

Raiffeisen a confirmat problema: "Am identificat un bug pentru clientii cu sistem de operare iOS mai mic de 13 care se manifesta astfel: daca aplicatia ruleaza in background, blocheaza telefonul", conform unui mesaj al bancii, pe Facebook.

Banca a precizat ca "vom trata acest lucru in cel mai scurt timp. Pana atunci, pot exista doua recomandari:

1. actualizarea sistemului de operare iOS daca este mai mic de versiunea 13;

2. inchiderea din background dupa utilizarea aplicatiilor."
Clientii Raiffeisen se plang ca nu pot astepta actualizarea sistemului fara sa utilizeze aplicatia:

"Nu pot sa astept actualizarea sistemului. Rezolvati cumva problema. Am nevoie de aplicatie. Pana acum o saptamana a mers, nu inteleg ce s-a intamplat".

Un client a reclamat ca aplicatia nu functioneaza nici pe versiunile iOS de 14: "Am iOS 14, la finalizarea conectarii la token apare "inregistrare esuata".

"Nici la mine nu merge cam de o saptamana. Se blocheaza", a postat altcineva.

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  tehnologii bancare  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii

elena b.
actualizare software 14.1
Dupa actualizare cu 14.1 aplicatia este functionala.

Sandra
Inregistrare eșuată
Am versiunea 14.1 si la finalizarea conectării la token imi apare “inregistrare eșuată”. A mai avut cineva aceasta problema si daca da, cum se poate rezolva?

Sandra
Inregistrare eșuată
Am versiunea 14.1 si la finalizarea conectării la token imi apare “inregistrare eșuată”. A mai avut cineva aceasta problema si daca da, cum se poate rezolva?

Raul Raul
Problema aplicatie Raiffeisen Bank
Am versiunea de iOs 14.1 si de 2 saptamani nu ma pot inregistra imi spune inregistrare esuata. O prostie de aplicatie dislike total raiffeisen bank. Sa nu rezolve problema de 2 saptamani vai de ei.

Pop IOn
raiffeisen internet banking
Buna ziua, NU vi se pare un lucru deplasat ca un client al bancii Raiffeisen sa fie obligat sa detina smartphone doar pentru a putea utiliza internet banking-ul de la Raiffeisen? Destul de limitati in gandire arhitectii acestui sistem. Cu stima, Ion

Dorian Paul
Nu merge
24.11.2020 și tot nu merge aplicație, “înregistrare eșuată” pe Smart token!! Ce e de făcut? Chiar vă bateți joc!!!!

Ile Sanda Maria
inregistrare smart mobile
Buna ziua, cu parere de rau, nu imi place noua aplicatie pe mobil, eu am avut un aparat de la banca in care introduceam cardul de salar si rezolvam ce aveam de platit facturi tot pe internet, mi se parea mai ok, sa il putem folosi in continuare, nu toata lumea se descurca pe telefoanele mobile, O zi buna

Biza Catalin
Nu merge aplicatia
Va rog sa remediați problema cu aplicația nu pot face plati online apare următorul mesaj ,Nu v-am putut autentifica luați legătura cu banca dumneavoastră , va rog sa remediați problema

Vasile Coman - Bancherul.ro
probleme aplicatia Raiffeisen Smart Mobile
Catalin, Raiffeisen spune ca aplicatia functioneaza, insa trebuie instalata ultima versiune a acesteia. De asemenea, banca recomanda clientilor care au probleme cu aplicatia sa stearga datele si sa goleasca memoria cache a aplicatiei. Va rog sa reveniti la mine daca nu se rezolva problema: vasile.coman@bancherul.ro sau 0723292899.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Raiffeisen Bank



Rezultatele financiare ale Raiffeisen Bank in T3 2020

Raiffeisen Bank a anuntat intr-un comunicat rezultatele financiare la finalul T3 2020: Creditarea a crescut in ritm sustinut in al treilea trimestru din 2020

- Portofoliul de credite nete al bancii a ajuns la 28,39 miliarde de lei, cu 3% mai mult fata de detalii

Raiffeisen Bank inchide casieriile dintr-o treime din unitati

Raiffeisen Bank anunta ca incepand cu luna noiembrie, aproximativ o tremie (129) dintre agentiile sale vor intra in era “Viata fara CA$H”. Asta inseamna ca operatiunile cu numerar se vor efectua exclusiv la MFM/ATM, in zona 24H, existenta in fiecare unitate, anunta banca intr-un detalii

Probleme cu aplicatia Raiffeisen Smart Mobile

Raiffeisen Smart Mobile, aplicatia de mobile banking a Raiffeisen Bank, nu functioneaza pe telefoanele iPhone cu sistem de operare iOS versiune mai mica de 13, au reclamat clientii bancii. Raiffeisen a confirmat problema: "Am identificat un bug pentru clientii cu sistem de operare detalii

Rezultatele financiare ale Raiffeisen Bank in S1 2020: creditele si depozitele in scadere, din cauza crizei COVID-19

Raiffeisen Bank si-a diminuat volumul de credite si depozite in T2 2020, in perioada de varf a crizei COVID-19: soldul de credite a scazut cu 3,1%, in timp ce depozitele s-au micsorat cu 4,6%, conform datelor prezentate de banca si analizate de Bancherul.ro. Activele totale ale bancii au detalii

 



 

Ultimele Comentarii