Criza COVID-19 | ING Bank

ING este reclamata de clienti ca le-a inchis conturile, desi si-au actualizat datele personale

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-07-06 09:50

Mai multi clienti ING Bank s-au plans ca banca le-a inchis conturile, motivand ca nu si-au actualizat datele personale, desi ei au facut asta.

"Mi-ati blocat conturile pentru neactualizara datelor, fara niciun preaviz. Asta in conditiile in care am fost chemat deja de vreo doua ori in office pentru actualizare si am avut multiple discutii telefonice cu angajatii vostri pe tema asta. Cred ca in curand banii mei o vor lua pe alt drum", s-a plans un client al ING.

"De ce nu raspunde nimeni la *2ING? Mi-ati blocat contul pentru neactualizarea datelor si acum nu raspundeti", a reclamat alt client ING.

ING Bank a trimis clientilor o notificare in care-i ameninta ca le blocheaza accesul la conturi, daca nu-si actualizeaza datele personale, in urmatoarele trei luni. De asemenea, cei care nu si-au actualizat datele pana in 3 iulie, nu vor mai putea avea acces la noi servicii.

"Potrivit legii, avem nevoie de date actualizate despre clientii nostri. Prin urmare, daca nu iti validezi datele inainte de 2020/07/03, nu veti putea accesa produse si servicii noi. In plus, in situatia in care nu iti validezi datele in urmatoarele trei luni, vom fi nevoiti sa-ti blocam accesul la conturile tale", se arata in notificarea ING trimisa clientilor.

Taguri: ING Bank  reclamatie ING Bank  

Comentarii

Victor
Actualizare cont
Bai oameni buni, voi sunteți nebuni??? Cum mama dracului sa vin la voi la sediu dacă sunt in strainatate, voi sunteti dusi rău, blocatimi contul, si voi returna creditul peste 100 de ani.

Vasile Coman - Bancherul.ro
actualizare date personale ING Bank
Victor, reprezentantii ING Bank mi-au spus ca actualizarea datelor personale ale clientilor persoane juridice se face doar la un office ING, deci nu se poate prin Home Bank sau la telefon, ca la persoanele fizice. Daca esti in strainate si nu poti veni in tara, sfatul meu e sa suni la ING Bank si sa le ceri sa amane actualizarea datelor personale, pana cand te intorci in tara. Daca nu se rezolva problema, sa-mi spui, ca sa te ajut eu: vasile.coman@bancherul.ro sau tel. 0723292899.

Tiberiu
Actualizare cont
Pe home Bank se face doar daca ai CI valabil. Cum se face ca Pasaportul e acceptat la orice institutie din europa ca act de identitate, mai putin la ING. Ca si Victor, si eu sunt in strainatate. Mi-au cerut sa trimit documentele pe mail. Asa am si facut. 2 luni mai tarziu, contul mi-a fost blocat. La telefon am fost asigurat de 2 ori ca nu imi vor fi blocate conturile. Acum sunt in stadiul de verificare a datelor cu status de "prioritar" de 3 saptamani.

CRISTINA
Amenintari blocare conturi
Da, pe mine ma ameninta de cateva saptamani ca imi blocheaza conturile. Ideea este ca am fost sa actualizez datele si eram ok, am toate hartiile ca sa demonstrez asta in instanta...Daca imi blocheaza conturile duminica pe 24 ii dau in judecata si le cer daune morale.....fara discutii. Imi explica mie operatorul ING ca si daca iti expira buletinul ti se blocheaza contul. L-am intrebat "daca nu am timp o luna sa il reiinoiesc, ca nu am unde, asta inseamna ca nu mai primesc salariu", nu mai fac plati, nu mai mananc ca imi blocheaza ei contul. Daca nu pot rezolva o problema trebuie sa mor de foame si sa intru mai rau in colaps aruncat in propastie de banca car imi blocheaza vconurile si implicit veniturile ( iar ca firma ajungi sa nu iti mai poti plati angajatii si contractele in derulare, taxele la stat)??? Este nevoie de o asociatie a clientilor abuzati de banci, este hartuire la drumul mare. In stilul asta datele de baze si informatiile bancilor straine ( ca toate sunt straine ) o sa fie mai comlpete decat cela detinute de evidenta populatiei din Romania. Chiar nu glumesc. Toate copiile documentelor noastre (peroane fizice si uridice) care suntem obligate sa lucram prin banci, sunt scanate de banci, totul..si tot nu le ajunge... Trebuie ca statul Roman sa protejeze dreptul meu de cetatean, sau firma platitoare de taxe, in a imi oferii datele mele si ale firmei mele unor altor firme. ( ca pana la urma eu sunt tot o firma....)

Dan
Ing cont bloca
Aceeași situație, sunt în străinătate, primesc mailuri să îmi actualizez datele, discuții telefonice, acte scanate trimise pe email. După 2 luni aceeași poveste. Iar discuții, iar telefoane și mă trezesc cu contul blocat. Le propun daca tot e blocat să închidem contul și să îmi transfer banii rămași. Au trecut 4 luni de atunci și se fac că plouă. In schimb in fiecare luna mă taxează cu 25 de lei taxa cont...cont pe care nu îl pot folosi. Pur și simplu sunt incompetenti!!!!

Vasile Coman - Bancherul.ro
cont blocat ING
Tiberiu, Cristina, Vlad, va rog sa-mi trimiteti un e-mail la adresa: vasile.coman@bancherul.ro, pentru a va ajuta sa rezolvati problema blocarii contului ING, impreuna cu banca.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: ING Bank



Cum se amana ratele la creditele ING, conform OUG 227/2020

ING Bank a publicat informatiile privind modul in care se pot amana ratele la creditele persoanelor fizice si persoanelor juridice, conform prevederilor OUG 227/2020: Conform OUG 37/2020, completată și modificată de OUG nr. 227 din 30 decembrie 2020 este posibilă solicitarea detalii

ING a blocat alocatia copilului. Ce trebuie sa fac?

"ING a blocat alocatia copilului. Cui ma pot adresa? Executorul spune ca inca nu a trimis situatia si sa ma adresez tot bancii. Deci ma trimit ca mingea de fotbal de la unu la altu. Cum trebuie sa ma comport? Va multumesc anticipat!", intreaba un cititor, la detalii

ING Bank are noi reguli pentru limitele de depunere si retragere numerar cu cardul de la ATM-uri

ING Bank a introdus, din 31 august 2020, noi reguli pentru limitele de depunere si retragere numerar cu cardurile utilizate de clientii persoane fizice de la ATM-uri sau ghiseele bancare.
Conform regulilor impuse la sfarsitul lui 2019, se puteau depune sau retrage bani cu cardul in valoare detalii

Cum se actualizeaza datele personale ale clientilor ING Bank persoane fizice si persoane juridice

Clientii persoane fizice ai ING Bank pot sa-si actualizeze datele personale prin aplicatia de mobile/internet banking Home Bank, la telefon sau in unitatile bancii. In schimb, firmele trebuie sa se prezinte cu documentatia intr-un office ING Bank, pentru actualizarea datelor detalii



Ultimele Comentarii