Informatii utile banci | Banca Comerciala Romana (BCR)

Aviz la refuz la plata la BCR, pentru probleme cu platile si retragerile de numerar de la ATM

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-04-19 17:08

Clientii Bancii Comerciale Romane (BCR) trebuie sa completeze un document denumit "Aviz la refuz la plata" (puteti descarca documentul din atasamentul de la finalul articolului), in urmatoarele situatii:

- ATM-ul nu a eliberat suma de bani ceruta

- ATM-ul a eliberat doar o parte din suma solicitata

- Comerciantul nu a furnizat bunul/ serviciul solicitat, dar eu am achitat suma 

- Contravaloarea tranzactiei a fost retinuta de doua ori din contul de card

- Nu am efectuat sau aprobat tranzactia si sunt de acord cu blocarea cardului de catre banca din considerente legate de securitate

- Rezervarea la hotel a fost anulata

- Serviciul/bunul a fost achitat prin alte mijloace (ex. numerar sau alt card )

- Alt motiv

Aviz de refuz la plata / Letter of Complaint

1. Date privind detinatorul cardului / Cardholder Information
Nume detinator/Name :
Adresa/ Address :
Telefon/ Telephone :
E-mail :
Posesor BI/CI - CNP :
Nr. card / Card No. : X X X X X X
ID card Prepaid :

2. Informatii referitoare la tranzactia refuzata la plata / Details of disputed transaction
Data tranzactiei / Transaction date :
Valoarea tranzactiei / Transaction amount :
Denumire si locatie comerciant / ATM/
Merchant’s name and location:

Nu sunt de acord cu tranzactia descrisa mai sus si va rog sa solutionati aceasta situatie.
Motivul refuzului este mentionat mai jos / I am disputing the above mentioned transaction for the
following reason and I would like you to settle this case:

 ATM-ul nu a eliberat suma/ I did not receive cash from the ATM

 ATM-ul a eliberat doar o parte din suma, aceasta fiind in valoare de:
I received only a part of the requested amount which is:

 Comerciantul nu a furnizat bunul/ serviciul solicitat, dar eu am achitat suma / The
merchant did not deliver the goods/services but my account was already debited.
Data la care bunul/serviciul trebuia furnizat este:
The merchant should have delivered the goods before:

 Contravaloarea tranzactiei a fost retinuta de doua ori din contul de card/I was debited
twice for the same transaction;

 Nu am efectuat sau aprobat tranzactia de mai sus si sunt de acord cu blocarea cardului
de catre banca din considerente legate de securitate / I neither made nor authorised the
above transaction and I agree with the card blocking by the issuing bank for security reasons

 Rezervarea la hotel a fost anulata, iar codul de anulare este...
The hotel reservation was cancelled and the cancellation code is

 Serviciul/bunul a fost achitat prin alte mijloace (ex. numerar sau alt card ): ______
si atasez copia
I paid for the transaction by other means (cash/by another card), here is the copy of the receipt;

 Alt motiv(specificati)/Other ( please specify):
-
Anexez la contestatie urmatoarele documente/ You will find enclosed:
Mentionez ca in momentul efectuarii tranzactiei cardul se afla in posesia mea/ The card was in my possesion
at the time of the transaction.

Declar pe propria raspundere ca informatiile de mai sus sunt conform cu realitatea, sunt de acord ca aceste informatii sa fie
transmise bancii acceptatoare pentru a sustine disputa si accept debitarea contului bancar cu contravaloarea comisionului
pentru refuz la plata nejustificat, in cazul solutionarii nefavorabile a contestatiei. Conform regulamentului operational
Visa/MasterCard, analiza unei dispute la plata pentru o tranzactie cu cardul poate dura pana la 120 de zile calendaristice,
calculate de la data inregistrarii prezentei contestatii, iar in cazul analizei unor cazuri exceptionale, acest termen poate fi
depasit. Pentru cazurile in care exista indicii de frauda, contul de card va fi creditat in avans cu contravaloarea tranzactiilor
disputate, cu mentiunea ca in cazul in care in urma analizei efectuate se constata ca nu este vorba de frauda, autorizez BCR
sa debiteze contul de card cu sumele creditate in avans /

I declare that all information is correct and I agree with sending it to
the acquiring bank in order to solve the dispute and I accept that my account will be debited with the value of tax for
unjustified claim in case of unfavorable resolution. According to Visa/MasterCard operating regulations, the analyze of a
payment dispute for a card transaction may last until 120 calendar days, calculated from the registration date of this claim,
and for certain exceptional cases this term may be extended. In cases where there are indications of fraud, the card account
will be credited in advance with the value of the disputed transactions, with the mention that if the analysis reveals that it is
not a fraud case, I authorize BCR to debit the card account with the amounts credited in advance.

Data: Semnatura detinator card:
Validat reprezentant banca

Taguri: Banca Comerciala Romana (BCR)  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Comerciala Romana (BCR)



Criza coronavirusului a adus beneficii clientilor BCR: pot nu doar sa-si deschida online un cont, ci si sa-l inchida, tot online sau prin telefon

Criza coronavirusului a obligat bancile sa implementeze servicii online nu doar in interes propriu, ci si al clientilor lor. De exemplu, BCR permite acum clientilor nu doar sa-si deschida online un cont, ci si sa-l inchida, tot online sau prin telefon. Tot mai multe banci au detalii

BCR nu a aprobat 4.000 de cereri de amanare a ratelor la credite (actualizat cu precizarile BCR)

Banca Comerciala Romana (BCR) a anuntat ca pana acum a aprobat un numar de 34.459 de amanări de plată a ratelor la credite, din aproximativ 38.525 de cereri depuse de către persoanele fizice. BCR mentioneaza ca din cele 38.525 de cererei depuse, doar 36.041 au fost eligibile, adica detalii

BCR isi suna clientii care au probleme cu plata ratelor la credite, pentru a-i ajuta

Printre cele mai importante lucruri pe care le facem în prezent, anunta Banca Comerciala Romana (BCR), se numără contactarea proactivă a clienților care traversează momente dificile, dar care nu au depus cereri de amânare sau nu au inițiat o conversație cu detalii

BCR are acum un robot telefonic pentru amanarea ratelor la credite

Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca a implementat un robot telefonic pentru preluarea cererilor de amanare a ratelor la credite. Pana acum, cererile de amanare a ratelor se puteau face doar prin completarea unui formular de pe site-ul BCR sau prin e-mail ( detalii

Ultimele Comentarii

  • Inchiderea cardului Cetelem

    Bună-ziua! As dori să-mi închid cardul Cetelem deoarece părăsesc tara și nu mai are cine ... detalii

  • Platit la exacitor

    Am fost exacutata cu poprire,s.a incheiat in 2017 mai, si figurez in birou de rau platinici as vrea ... detalii

  • Poprirea este din 2018

    Pot beneficia de această gură de aer, pot cere angajatorului sistarea popririi Aștept răspuns ... detalii

  • Ajutor

    Am avut doua restanțe acum 3 ani si ceva la 2 IFN-URI pe care le-am plătit atunci, dar tot am ... detalii

  • credit restanta

    buna ziua fiul meu cand era angajat a facut un credit a (nu stiu valoare dar fiind proaspat ... detalii