Criza COVID-19 | Raiffeisen Bank

Raiffeisen actualizeaza datele personale ale clientilor prin telefon, nu si online

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-04-15 14:19

Raiffeisen Bank a facut posibila actualizarea datelor personale ale clientilor prin telefon, in contextul pandemiei coronavirusului, insa clientii acesteia se plang ca trebuie sa astepte foarte mult pana sa li se raspunda la apeluri.

In aceasta perioada, cand toata lumea sta acasa, bancile sunt asaltate de telefoanele clientilor pentru rezolvarea diverselor probleme, dar mai ales pentru amanarea ratelor la credite.

Alte banci permit actualizarea datelor personale mai simplu, online, pe site-urile bancilor sau prin aplicatiile de internet/mobile banking.

Raiffeisen a fost prinsa nepregatita de criza si in privinta aplicatiei de mobile/internet banking, care nu poate fi actualizata decat daca te prezinti intr-o unitate a bancii. (vezi aici detalii)

 

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Raiffeisen Bank



Raiffeisen actualizeaza datele personale ale clientilor prin telefon, nu si online

Raiffeisen Bank a facut posibila actualizarea datelor personale ale clientilor prin telefon, in contextul pandemiei coronavirusului, insa clientii acesteia se plang ca trebuie sa astepte foarte mult pana sa li se raspunda la apeluri. In aceasta perioada, cand toata lumea sta acasa, detalii

Raiffeisen isi invita in sucursale clientii care vor sa-si inchida un cont online sau prin telefon

Raiffeisen Bank deschide foarte usor conturi, online, dar cand se pune problema inchiderii acestora, banca nu mai e atat de digitalizata: isi pune clientii sa vina la sucursale, chiar si acum, in perioada de stare de urgenta, cand oamenii sunt obligati sa stea in casa. "Nu pot sa detalii

Raiffeisen va trimite cardurile la domiciliul clientilor, prin curier

Raiffeisen Bank a decis sa livreze cardurile care expira in aceasta perioada si pe cele nou emise la domiciliul clientilor, prin curier, ca masura pentru combaterea extinderii coronavirusului COVID-19, dar si in conditiile restrictiilor de circulatie impuse prin starea de detalii

Raiffeisen a fost prinsa nepregatita de criza in privinta serviciilor la distanta: isi cheama clientii in unitati, pentru a-si activa aplicatia de mobile/internet banking

Raiffeisen Bank este una dintre bancile prinse nepregatite de criza coronavirus in privinta furnizarii eficiente a serviciilor la distanta pentru clienti, care reclama ca nu-si pot activa de acasa aplicatia de mobile banking si asteapta foarte mult la telefon pentru a lua legatura cu banca in detalii

Ultimele Comentarii