Criza COVID-19 | Raiffeisen Bank

Raiffeisen va trimite cardurile la domiciliul clientilor, prin curier

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-03-28 12:29

Raiffeisen Bank a decis sa livreze cardurile care expira in aceasta perioada si pe cele nou emise la domiciliul clientilor, prin curier, ca masura pentru combaterea extinderii coronavirusului COVID-19, dar si in conditiile restrictiilor de circulatie impuse prin starea de urgenta.

"In contextul COVID-19 si al limitarilor tot mai stricte privind deplasarile, lucram la dezvoltarea unei solutii pentru a putea livra prin curier cardurile noi, reemise, reinnoite, la adresa de corespondenta declarata bancii de catre client. Vom informa fiecare client cand va primi cardul acasa", a anuntat Raiffeisen Bank.

Pana acum, cardurile noi puteau fi ridicate de clienti doar la sucursalele Raiffeisen Bank.

Si alte banci, precum BCR, au decis sa trimita cardurile care expira la domiciliul clientilor, astfel incat acestia sa nu fie nevoiti sa vina in sucursale, in aceasta perioada de carantina. (vezi aici masurile BCR)

 

Taguri: Raiffeisen Bank  reclamatie BCR  Banca Comerciala Romana (BCR)  Criza COVID-19  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii

Albeanu Alexandrina
Carduri expirate
Foarte buna măsura,dar unii nu locuiesc la domiciliu,ar trebui sa sune întâi la telefon pentru adresa de trimitere,sunt persoane in vârsta>65 si nu pot lua drumul bancilor!

Albeanu Alexandrina
Carduri expirate
Foarte buna măsura,dar unii nu locuiesc la domiciliu,ar trebui sa sune întâi la telefon pentru adresa de trimitere,sunt persoane in vârsta>65 si nu pot lua drumul bancilor!

IONEL
CARD DE DEBIT NE TRIMIS DE BANCA
EU ASTEPT DIN DATA DE 03.04.2020 SA IMI FIE TRIMIS CARDUL LA DOMICILIU SI DESI SUNTEM IN DATA DE 17.04.2020 ACESTA INCA NU A AJUNS. VOI PETRECE IMPREUNA CU FAMILIA SFINTELE SARBATORI PASCALE FARA BANI SI ALIMENTE, IN IZOLARE LA DOMICILIU. AM SUNAT LA SERVICIUL RELATII CU CLIENTII SI O OPERETOARE MI-A RASPUNS CA SI CHIAR DACA PRIMEAM CARDUL, NU AVEAM CE FACE CU EL FIINDCA SUNT IZOLAT LA DOMICILIU. NU POT SCOATE BANI NICI DIRECT DE LA AGENTIE INTRUCAT NU AVEM IN LOCALITATE .

Vasile Coman - Bancherul.ro
problema card Raiffeisen
Ionel, operatoarea Raiffeisen v-a informat gresit. Daca ati avea cardul, ati putea face cumparaturi online, de pe internet si le-ati putea primit acasa. Va rog sa ma sunati la tel. 0723292899 sau sa-mi trimiteti un email la: vasile.coman@bancherul.ro, sa va ajut sa rezolvati problema.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Raiffeisen Bank



Raiffeisen actualizeaza datele personale ale clientilor prin telefon, nu si online

Raiffeisen Bank a facut posibila actualizarea datelor personale ale clientilor prin telefon, in contextul pandemiei coronavirusului, insa clientii acesteia se plang ca trebuie sa astepte foarte mult pana sa li se raspunda la apeluri. In aceasta perioada, cand toata lumea sta acasa, detalii

Raiffeisen isi invita in sucursale clientii care vor sa-si inchida un cont online sau prin telefon

Raiffeisen Bank deschide foarte usor conturi, online, dar cand se pune problema inchiderii acestora, banca nu mai e atat de digitalizata: isi pune clientii sa vina la sucursale, chiar si acum, in perioada de stare de urgenta, cand oamenii sunt obligati sa stea in casa. "Nu pot sa detalii

Raiffeisen va trimite cardurile la domiciliul clientilor, prin curier

Raiffeisen Bank a decis sa livreze cardurile care expira in aceasta perioada si pe cele nou emise la domiciliul clientilor, prin curier, ca masura pentru combaterea extinderii coronavirusului COVID-19, dar si in conditiile restrictiilor de circulatie impuse prin starea de detalii

Raiffeisen a fost prinsa nepregatita de criza in privinta serviciilor la distanta: isi cheama clientii in unitati, pentru a-si activa aplicatia de mobile/internet banking

Raiffeisen Bank este una dintre bancile prinse nepregatite de criza coronavirus in privinta furnizarii eficiente a serviciilor la distanta pentru clienti, care reclama ca nu-si pot activa de acasa aplicatia de mobile banking si asteapta foarte mult la telefon pentru a lua legatura cu banca in detalii

Ultimele Comentarii