Informatii utile banci | ING Bank

Termeni si conditii specifice pentru retragerea de numerar la ATM-urile ING prin serviciul Retragere fara card pentru persoane fizice

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-01-08 09:19

Termeni si conditii specifice pentru retragerea de numerar la ATM-urile ING prin serviciul Retragere fara card pentru persoane fizice

I. Definitii:

In cuprinsul prezentelor Termeni si conditii (“Conditii specifice”), termenii mentionati mai jos vor fi utilizati avand urmatorul inteles:

Serviciul de retragere fara card – serviciu care se acceseaza prin intermediul aplicatiei de internet banking Home’Bank pentru tableta/smartphone care permite clientilor persoane fizice sa faca retrageri de numerar in lei la orice bancomat (“ATM”) ING Bank din Romania, fara card, dupa ce in prealabil retragerea a fost autorizata de Clienti in Home’Bank si acestora le-a fost generat in aplicatie un cod unic de retragere, cu valabilitate limitata, pe care sa il foloseasca la ATM pentru a se identifica si a intra in posesia numerarului.

ATM-urile de la care Clientul poate retrage bani fara card sunt postate pe www.ing.ro.

Cod Unic de Retragere – cod unic alcatuit din 6 (sase) cifre, cu valabilitate de 15 minute, pe care Banca il emite Clientului imediat dupa autorizarea operatiunii de retragere fara card in Home’Bank, cod pe care Clientul urmeaza sa il foloseasca, in acest termen, la ATM-ul ING Bank pentru a se autentifica la ATM si a intra in posesia sumei de bani pe care a autorizat-o pentru retragere in Home’Bank-ul sau, de pe tableta/smartphone.

II. Aplicarea Conditiilor specifice:

(1) Va recomandam sa cititi cu atentie prezentele Conditii specifice, intrucat acestea reglementeaza aspectele particulare privind retragerea de numerar la ATM-urile Bancii, fara a fi necesar sa utilizati un card de debit atasat contului din care doriti sa retrageti numerar.

Prezentele Conditii specifice se completeaza cu dispozitiile Conditiilor Generale de Afaceri ale ING Bank, ale Conditiilor generale privind furnizarea Serviciului Home’Bank, ale Ghidului pentru efectuarea platilor pentru persoane fizice si ale Listei de Taxe si Comisioane pentru persoane fizice.

Aveti dreptul oricand pe durata relatiei contractuale sa solicitati Bancii oricare din documentele contractuale mai sus menţionate, iar Banca vi le va transmite, in mod gratuit, pe orice suport durabil.

(2) Serviciul de retragere fara card este disponibil doar pentru conturile curente in lei, tuturor acelor clienti persoane fizice care au activat serviciul de internet banking Home’Bank pentru tableta/smartphone.

(3) Accesarea Serviciului de retragere fara card se face din Home’Bank unde Clientul va instructa Banca cu privire la detaliile retragerii de numerar prin selectarea contului IBAN si sumei pe care doreste sa o retraga din acel cont.

(4) Suma maxima pe care Clientul o poate retrage din conturile curente in lei detinute la Banca prin Serviciul de retragere fara card este de: (i) 500 lei (prin multiplu de 50 lei)/zi; si (ii) 10.000 lei/luna, insa in cadrul limitelor maxime de utilizare a numerarului la nivel de Client mentionate in Ghidul pentru
efectuarea platilor pentru persoane fizice.

(5) Clientul isi exprima consimtamantul pentru autorizarea retragerii de numerar la ATM-ul Bancii, prin serviciul Retragere fara card, prin introducerea elementelor de securitate aferente Home’Bank (ex. Parola, Cod SMS, Cod autorizare) in conditiile de autentificare specifice Home’Bank., dupa ce, in prealabil, Clientul a selectat detaliile legate de contul din care se va procesa retragerea si suma pe care doreste sa o retraga.

Instructiunea de retragere este considerata primita de Banca din momentul autorizarii ei de Client.

Imediat dupa autorizarea retragerii, Banca emite in Home’Bank un Cod Unic de Retragere cu valabilitate de 15 minute, pe care Clientul urmeaza sa il foloseasca, in acest termen, la orice ATM ING Bank pentru a se autentifica la ATM si a ridica suma autorizata pentru retragere in Home’Bank.

(6) Clientul va fi avertizat cu privire la emiterea Codului Unic de Retragere si prin intermediul unui mesaj de informare tip push imediat ce codul ii este emis in Home’Bank, cu conditia ca smartphone-ul/ tableta pe care este instalata aplicatia Home’Bank sa fie configurat/a astfel incat sa permita primirea de astfel de mesaje si sa aiba conexiune la internet.

Daca Clientul nu a accesat serviciul de retragere fara card pentru ai fi generat codul, acesta este obligat sa anunte imediat Banca prin apelarea liniei My Line la telefon *2ING (*2464) sau 031.406.2ING (031.406.2464) (in limba engleza) (disponibil 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana).

(7) Clientul poate avea doar un singur cod activ in intervalul de 15 minute mentionat mai sus. Pentru a autoriza in Home’Bank o noua retragere, si a i se emite un nou cod activ, este necesar sa anuleze (stearga) acest cod sau sa astepte expirarea lui ori sa il utilizeze efectiv la ATM pentru retragerea initial instructata.

(8) In intervalul de 15 minute de valabilitate a codului, Clientul trebuie sa il utilizeze la ATM-ul ING Bank din apropierea sa. In acest sens, Clientul va selecta la ATM retragerea fara card, numerarul urmand sa fie eliberat Clientului dupa ce introduce codul valid emis in Home’Bank.

(9) Retragerea fara card este comisionata potrivit Listei de Taxe si Comisioane pentru persoane fizice, parte integranta din prezentul document si din Contractul-Cadru aplicabil serviciilor de plata oferite de ING Bank.

(10) Prin acceptarea prezentelor Conditii Specifice, Clientul declara ca a fost informat de Banca ca trebuie sa pastreze confidentialitatea tuturor elementelor de securitate care sunt emise de Banca (parole, coduri, orice alte elemente de securitate emise personal Clientului).

Codul Unic de Retragere emis in Home’Bank, pentru a fi folosit in scopul identificarii Clientului la ATM, este un element de securitate care ii este personal adresat, motiv pentru care Clientul se obliga sa ia toate masurile pentru a il pastra in
siguranta, in sensul protejarii acestuia impotriva furtului, pierderii, copierii sau utilizarii de catre o alta persoana neautorizata si sa instiinteze Banca, fara o intarziere nejustificata, imediat ce constata furatul/pierderea/copierea/utilizarea de catre o alta persoana neautorizata a codurilor emise de Banca pentru Client.

Totodata, Clientul se obliga sa instiinteze imediat Banca in cazul in care sesizeaza orice utilizare frauduloasa/neautorizata a serviciului de Retragere fara card. Instiintarea se va face prin apelarea liniei My Line la numerele de telefon indicate la pct. II. (6) de mai sus.

(11) Banca isi rezerva dreptul ca, in mod unilateral, sa blocheze codurile si/sau sa indisponibilizeze serviciul Retragere fara card, in urmatoarele situatii: (a) de indata ce a luat cunostinta ca un cod este pierdut, furat, copiat sau ca se afla in posesia unei persoane neautorizate sau ca a fost utilizat de o persoane neautorizata; (b) de indata ce a luat cunostinta de utilizarea frauduloasa/neautorizata a serviciului de Retragere fara card; (c) daca are suspiciuni de utilizare frauduloasa/neautorizata a codurilor/ Serviciului de retragere fara card.

In cazul in care Banca decide sa blocheze utilizarea codului si/sau sa indisponibilizeze serviciul Retragere fara card, aceasta va notifica Clientul, daca este posibil, inainte de blocare sau imediat dupa blocare, cu indicarea motivelor de blocare/indisponibilizare, exceptand cazul in care furnizarea acestei informatii: (i) ar aduce atingere motivelor de siguranta justificate in mod obiectiv sau (ii) este interzisa potrivit unor dispozitii legislative.

 

Taguri: comision retragere bani bancomat (ATM)  ING  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: ING Bank



Probleme cu depunerile de bani la bancomate in conturile ING (actualizare)

Clientii ING Bank au reclamat astazi probleme la depunerea de bani la bancomatele bancii, care nu se inregistrau in conturi. "Depunerile nu apar in conturi", s-a plans un client ING. Banca a recunoscut existenta problemei, intr-un mesaj pe o retea de socializare: "situatia este in detalii

ING a scazut valoarea maxima a unui credit de la 110.000 la 60.000 lei

ING Bank a scazut valoarea maxima a unui credit de nevoi personale de la 110.000 la 60.000 de lei, pentru ca banca sa-si asume mai putine riscuri in perioada crizei coronavirusului, cand unii dintre clientii ei ar putea avea dificultati la rambursarea imprumuturilor. Alta restrictie de detalii

Un nou incident cu plati dublate la ING, desi banca a fost amendata recent pentru aceeasi problema

Unii clienti ai ING Bank Romania care au facut saptamana trecuta plati online cu cardul au reclamat ca li s-au inregistrat tranzactiile de doua ori, incident recunoscut de banca si de organizatia de carduri Visa, care spun ca de vina este un procesator strain de carduri. "Plati dublate detalii

ING are de o luna probleme cu Home Bank, care nu functioneaza pe anumite telefoane

Aplicatia de internet/mobile banking a ING Bank, denumita Home Bank, nu functioneaza de aproximvativ o luna pe anumite tipuri de telefoane mobile cu sistemul de operare Android, au reclamat clientii bancii. "Ce se intampla cu Home Bank? In ultima vreme e foarte greu de accesat, mereu detalii

Ultimele Comentarii