Informatii utile banci | BRD Groupe Societe Generale

Procedura de administrare a reclamatiilor la BRD Groupe Societe Generale

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-12-12 13:17

Dragă client,

Îți mulțumim că ești alături de noi și ne cerem scuze dacă ceva nu a funcționat pe măsura așteptărilor tale în relația cu BRD-Groupe Société Générale.

Sesizarea ta este un gest foarte valoros pentru noi și ne îmbunătățește activitatea pe viitor. Practic, prin reclamația depusă ai contribuit la un viitor mai bun al interacțiunii dintre noi și promitem să nu te dezamăgim.

Vrem să remediem aspectele sesizate în cel mai scurt termen, așa că te invităm să iei legătura cu noi exact așa cum iți este mai ușor: telefon, e-mail, accesarea formularului adăugat pe site-ul instituțional al Băncii sau o scrisoare, astfel:

 prin telefon, accesând serviciul MyBRD Contact la numerele de telefon +4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau TelVerde 0800 802 208 (apelabil doar în rețeaua fixa Telekom România),

sau pe e-mail la adresa mybrdcontact@brd.ro;

 completând formularul disponibil pe site, în secțiunea Contact, alegând opțiunea Fac o reclamație;

 în orice agenție / sucursală a BRD-Groupe Société Générale;

 prin scrisoare la adresa: BRD – Groupe Société Générale, Direcția Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod poștal 011171, București.

Te rugăm, totodată, să ne comunici câteva date utile pentru a accelera o soluționare:

 Datele tale de contact : nume complet, număr de telefon, adresă de e-mail, CNP/codulfiscal;

 Descrierea nemulțumirii care să conțină informații relevante cu privire la produsul deținut / serviciul accesat, inclusiv, dacă este posibil, detalii privind sucursala vizitată, numele salariaților, etc;

 Copii ale documentelor pe care le consideri importante în susținerea situației prezentate;

 Dacă sesizarea este depusă de o terță persoană, care acționează în numele tău în baza unui mandat expres, este necesar să fie atașat și acesta.

Îți prezentăm pe scurt pașii pe care îi parcurge sesizarea ta:

1. Primirea sesizării, în urma căreia îți vom transmite un număr de înregistrare. În cazul în care vei dori, vei putea solicita oricând informații asupra stadiului de rezolvare a sesizării depuse de tine prin oricare din modalitățile de contact prezentate mai sus;

2. Analizarea sesizării, care va cuprinde:

a. investigarea problemei semnalate într-un mod obiectiv și responsabil și în conformitate cu legislația în vigoare;

b. identificarea erorilor care au condus la starea de fapt și implementarea rapidă a măsurilor necesare remedierii acestora;

3. Transmiterea răspunsului, care va conține rezultatul analizei, punctul de vedere oficial al Băncii, motivarea acestuia și măsurile care au fost sau urmează a fi luate cu privire la produsele / serviciile pe care le utilizezi.

Răspunsul va fi formulat în cel mai scurt timp, adecvat termenului legal aplicabil petițiilor la nivel național, de 30 de zile.

Dacă sesizarea ta are un nivel de complexitate foarte mare (necesită corespondență cu partenerii băncii, obținerea unor documente arhivate, etc), poate fi necesară o extindere a termenului maxim de analiză și răspuns, situație în care te vom informa din timp în acest sens.

Vor fi și cazuri în care soluția noastră să nu corespundă așteptărilor tale, de aceea te informăm că poți apela la procedurile extrajudiciare de soluționare a disputelor prin intermediul:

 Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (București, Bd. Aviatorilor nr.72, sector 1, tel. 021.9551, www.anpc.gov.ro );

 Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB - tel.021.9414, www.csalb.ro, București, Str. Sevastopol nr. 24, et.2, sector 1). Mai multe detalii poți consulta aici;

 Entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Non-Bancar (SAL-FIN) din cadrul Autorității de Supraveghere Financiară (București, Str. Steluței nr. 2, et. 2, sector 1, cu adresa de corespondență în Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, București, fax: 021.659.60.51 sau 021.659.64.36, telefon: 0800.825.627 sau +4021.668.12.08, e-mail: office@salfin.ro, www.salfin.ro)

 medierii, în temeiul Legii nr. 192/2006.

Totodată, ai și posibilitatea de a te adresa instanței judecătorești competente.

Iți reamintim să nu furnizezi niciodată informații de securitate (PIN, parola, coduri de securitate).

Cu onestitate,
Echipa BRD

Sursa: BRD.ro

Comentarii

George Peltea
token
Buna ziua, Sunt posesor de card BRD de mai bine de 20 de ani.Pe acest card primesc salariul.Observ de la un timp ca va jucati cu nervii mei , in ceea ce priveste accesul la cont si la platile pe care vreau sa la fac prin brd net.Am facut greseala vietii mele si am contractat acest serviciu Token.Ori de cate ori vreau sa fac o plata se schimba cate ceva in modul in care am acces la cont.Este prea obositor si ma gandesc foarte serios sa renut la acest card si sa-mi mut salariul la alta banca.Deasemenea am un card brd finance.La fel ati facut si acolo.Inainte primeam pe mail extrasul de cont ,simplu.Il deschideam si vedeam cum stau lucrurile.Acum trebuie sa intru in conturile conturilor ca sa vad un banal extras de cont.Aveti ceva cu noi , clientii bancii? Daca da, atunci spuneti-ne si nu va mai deranjam!

Popusoi Elena
Reclamatii
Buna ziua, Am platit intretinerea 210 lei pentru apartamentul fiicei mele care locuieste in str.Prelungirea Ghencea ,nr94-100,BlA3,sc3ap106,et 10 sector 6 Bucuresti.Am rugat-o pe operatoarea Cristina-Iuliana de la sucursala DELFIN,Sos.Pantelimon258,bl47p ,,daca platesc intretinerea,sa scrie corect adresa proprietarului.Mi-a spus sa stau sa mai astep ca sa scrie o noua depunere numerar.M-a chemat dupa jumatate de ora si m-a mintit ca a vorbit cu administratorul al domiciliului de mai sus si ca este totul in regula.Ajung acasa ,sun adminstratorul si il intreb ,imi zice ca nu l-a sunat nimeni.Ajungea depunerea numerar la administrator si acesta nu stia a cui este aceasta plata.Iar luna viitoare ,desigur eram restanta,ca nu s-a platit intretinerea.O rog pe acesta persoana sa-mi dea un extras al depozitului bancar de la aceasta banca sa stiu situatia depozitului.Imi spune ca nu am nimic in depozit si ca daca vreau un extras trebuie sa platesc 3 euro ,mai imi spune ca am niste bani in contul simpozion.Am ramas stupefiata,sa fac atac de cord,ca nu mai am banii.Apare un colec de-al acestei persoane si imi spune sa ma potolesc si imi da extrasul pentru depozit.Va rog sa luati in considerare aceasta plangere si sa-mi raspundeti la ea.Daca se lucreaza cu asemenea persoane care sunt lipsite de profesionalism ,imi retrag depozitul de la banca dvs si tot ceea ce mai detin in cont la dvs,actionand bineinteles mai departe. Putem sa fac un atac de cord pe loc si sa mai si platesc 3 euro ca sa verific depozitul,in afara de faptul ca m-a mintit ca a vorbit cu administratorul . Va multumesc Elena Popusoi

Pana Veronica
Relatii clienti-bataie de joc!
Am apelat serviciul relatii clienti, am asteptat cate 20 minute si mi s a inchis telefonul in nas dupa ce mi s a raspuns la telefon! Atata nesimtire si lipsa de profesionalism n am intalnit la nicio alta companie! Angajati niste pusti obraznici si fara respect fata de client. Cred ca doar obligati de împrejurări, oamenii mai apeleaza la serviciile voastre.

Zaharia vasile
Nemultumit de serviciile BRD
BRD Delfinariu Constanta Personal insuficient, se sta la rand pentru ghiseu zeci de minute, se opereaza la acelasi ghiseu si persoane fizice si juridice, ceea ce mareste timpul de asteptare pentru persoane fizice, din 3 ghisee se lucreaza numai la unul, nu sunt locuri de parcare si nici nu se gasesc in apropiere, zona fiind foarte aglomerata, in concluzie multe motive de a transfera conturile la alta banca.

Iulica
Nesimtire
Sunt niste nesimtiti mie mi a blocat cardul fara sa fiu anuntata

Iordache Aurelian
Nemultumit de serviciile BRD
De trei zile sun pentru activarea serviciilor la distanta prin aplicatia mobila ,de trei zile primesc raspuns ,,analizam situatia in cel mai scurt timp si revenim cu un raspuns ,va contactam telefonic ,, ,doar promisiuni , servicii jalnice ,experienta de nota doi .Nu este prima data cand sunt total dezamagit de BRD, am stat 2 ore sa actualizez datele personale si sa platesc 17 euro pentru o datorie la un card inchis cu ani in urma . Am lasat pe card 300 ron ,dupa un an a mai trebuit sa platesc inca 100 si ceva ....bataie de joc ,servicii de mana a doua , lipsa de respect fata de clientii personali . Sfatul meu ... Gasiti o banca serioasa ,stati departe de BRD !

Logigan CRISTIN
Revlamatie
Am trimis la bancă SOCIETE GENERALE peste 300euro, pentru anprumut de 3000euro, am anulat anprumutul iar acum ami spune că banii mei nu mi mai dă anapoi.Astept raspuns.

Campean
Reclamatie
Doresc sa fac refinantarea creditelor și sunt refuzata deoarece am cerut amânarea ratelor pe o perolioada de pandemie care și acum continua. Biroul de Credite nu interzice aprobarea creditelor de refinantare, banca hatareste dacă se aproba creditul sau nu. Banca pune vina pe Instituția Biroul de Credite. Când completez formularul onlayn și sunt sunat de reprezentanți BRD este totul ok, când ma prezint la banca din orașuleu Nu Se Poate. Biroul de credite nu da voie. Nu este asa Banca poate sa aprobe, ca amânarea ratelor nu este egal cu rău atnic sau întârzieri. Va rog sa ma ajutați sa pot sa beneficiez de un credit de refinanțare. Va mulțumesc.

iacobut lucica
in legatura cu creditul care am avut amanare de la plata
am primit un sms in care mi se spune in legatura cu amanarea creditului mi s=a dat un nr de telefon la care am introdus tot ce mi s-a cerut an nastere etc si mi se spune ca nu ma identifica cum , ce se intampla

iacobut lucica
in legatura cu creditul care am avut amanare de la plata
am primit un sms in caremi se spune sa sun daca mai am probleme ,am, dar am sunat la nr de telefon care mi s_a dat si spune ca nu ma identifica trebuie sa vorbim dar nu reusesc

Păun Alina
Credit
Bună ziua! Am făcut refinanțare la brd în luna august! Abia în luna octombrie banii au fost virați în contul unde aveam primul credit în curs! Asta după zeci de drumuri între bănci și 2 ordine de plata facute! Colega de la Brd Rădulescu Cristiana mi a spus ca rata la brd se face în momentul închiderii primului credit! Bun... În octombrie plătesc prima rata după închidere... Acum primesc telefon de la voi ca am o restanta de plata și sunt în baza de date!! Este posibil asa ceva??? Din cauza colegei care nu știe sa dea explicații... Aștept un răspuns din partea dumneavoastră urgent

cumpatescu maria
intrebare
Pe 21dec.2020 am intrat in agentia brd din iasi-str.Socola nr.1 sa achit o factura la robot.Dintr-o greseala nu mi-a mai primit toti banii si am avut nevoie de ajutor.Angajatele au motivat ca sunt ocupate,am inteles si am asteptat dar cred ca a fost doar o distractie pentru angajate care au avut timp sa iasa sa faca ordine cu cei care asteptau afara,sa pofteasca noi clienti si mie sa-mi raspunda cu aceeasi amabilitate ca este ocupata. Dura 5 secunde indrumarea pentru mine.Intrebarea mea este daca au interdictie sa fie amabile sau varsta mea le-a deranjat (74 ani).Nu m-a deranjat ca am asteptat 15 minute,timp in care m-am milogit cand la una cand la alta.M-a deranjat ca amabilitatea a ajuns sa coste.

Trifu Victor
Reclamatie
Buna ziua, De oua zile nu pot folosi serviciu mybrd.net si sunt informat ca am contractul reziliat!! Ce faceti mai bancherilor? va jucati cu banii, nervii si timpul nostru? De ce nu suntem informati ca nu mai aveti sistemul functional sau ca vreti doar sa ne luati banii pentru servicii, iar transparenta cu BRD ul esate zero? Am sunat seful Agentiiei Crangasi si nu mi-a dat macar un mesaj sa vada ce se intampla! De cand a fost inlocuita noua conducere la aceasta agentie, nu se poate comunica cu seful telefonic ca are probabil un statut de secretar de stat! Rog conducerea BRD ului sa investeasca in sistemul informatic, ca sa fie mau flexibil cel putin cu persoanele juridice in privinta tranzactiilor care sa se faca in timp real chiar si dupa ora 15 si ori de cate ori este nevoie sa faci operatiuni bancare.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: BRD Groupe Societe Generale



Rezultatele financiare ale BRD Groupe Société Générale in T3 2020

BRD Groupe Société Générale a publicat rezultatele financiare la 30 septembrie 2020 (T3 2020). Iata comunicatul de presa al bancii: REZULTATELE GRUPULUI BRD ÎN PRIMELE 9 LUNI DIN 2020: ACTIVITATE DE CREDITARE SUSȚINUTĂ ÎN detalii

Care sunt planurile BRD in timpul pandemiei coronavirusului: banca pregateste o noua platforma de online banking

Conducerea BRD va adopta o strategie mai prudenta in privinta costurilor cu riscul de creditare anul viitor, dupa perioada de expirare a moratoriului privind amanarea ratelor la credite, pentru a preveni eventuale situatii de nerambursare a imprumuturilor. "Datorita moratoriului detalii

BRD a prelungit perioada de amanare a ratelor la credite pana in 30 iunie

BRD, la fel ca BCR, a prelungit perioada de amanare a ratelor la credite, conform propriei oferte, timp de trei luni si fara costuri suplimentare, pana la sfarsitul lunii iunie, dupa ce termenul pentru depunerea cererilor de suspendare a ratelor conform OUG 37/2020 a expirat in 15 detalii

Clientii BRD carora li se fura banii de pe carduri asteapta 40 minute la coada in fata bancii sa faca o reclamatie si 30 de zile sa-si primeasca banii inapoi (actualizat)

Un client BRD caruia i s-au furat banii de pe card, printr-o frauda online, a trebuit sa astepte 40 de minute in ploaie in fata bancii pentru a face o cerere de despagubire, dupa care a aflat ca va primi banii inapoi abia peste o luna. Normal ar fi ca BRD si organizatiile de carduri Visa detalii

Ultimele Comentarii