Informatii utile banci | BRD Groupe Societe Generale

Procedura de administrare a reclamatiilor la BRD Groupe Societe Generale

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-12-12 13:17

Dragă client,

Îți mulțumim că ești alături de noi și ne cerem scuze dacă ceva nu a funcționat pe măsura așteptărilor tale în relația cu BRD-Groupe Société Générale.

Sesizarea ta este un gest foarte valoros pentru noi și ne îmbunătățește activitatea pe viitor. Practic, prin reclamația depusă ai contribuit la un viitor mai bun al interacțiunii dintre noi și promitem să nu te dezamăgim.

Vrem să remediem aspectele sesizate în cel mai scurt termen, așa că te invităm să iei legătura cu noi exact așa cum iți este mai ușor: telefon, e-mail, accesarea formularului adăugat pe site-ul instituțional al Băncii sau o scrisoare, astfel:

 prin telefon, accesând serviciul MyBRD Contact la numerele de telefon +4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau TelVerde 0800 802 208 (apelabil doar în rețeaua fixa Telekom România),

sau pe e-mail la adresa mybrdcontact@brd.ro;

 completând formularul disponibil pe site, în secțiunea Contact, alegând opțiunea Fac o reclamație;

 în orice agenție / sucursală a BRD-Groupe Société Générale;

 prin scrisoare la adresa: BRD – Groupe Société Générale, Direcția Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod poștal 011171, București.

Te rugăm, totodată, să ne comunici câteva date utile pentru a accelera o soluționare:

 Datele tale de contact : nume complet, număr de telefon, adresă de e-mail, CNP/codulfiscal;

 Descrierea nemulțumirii care să conțină informații relevante cu privire la produsul deținut / serviciul accesat, inclusiv, dacă este posibil, detalii privind sucursala vizitată, numele salariaților, etc;

 Copii ale documentelor pe care le consideri importante în susținerea situației prezentate;

 Dacă sesizarea este depusă de o terță persoană, care acționează în numele tău în baza unui mandat expres, este necesar să fie atașat și acesta.

Îți prezentăm pe scurt pașii pe care îi parcurge sesizarea ta:

1. Primirea sesizării, în urma căreia îți vom transmite un număr de înregistrare. În cazul în care vei dori, vei putea solicita oricând informații asupra stadiului de rezolvare a sesizării depuse de tine prin oricare din modalitățile de contact prezentate mai sus;

2. Analizarea sesizării, care va cuprinde:

a. investigarea problemei semnalate într-un mod obiectiv și responsabil și în conformitate cu legislația în vigoare;

b. identificarea erorilor care au condus la starea de fapt și implementarea rapidă a măsurilor necesare remedierii acestora;

3. Transmiterea răspunsului, care va conține rezultatul analizei, punctul de vedere oficial al Băncii, motivarea acestuia și măsurile care au fost sau urmează a fi luate cu privire la produsele / serviciile pe care le utilizezi.

Răspunsul va fi formulat în cel mai scurt timp, adecvat termenului legal aplicabil petițiilor la nivel național, de 30 de zile.

Dacă sesizarea ta are un nivel de complexitate foarte mare (necesită corespondență cu partenerii băncii, obținerea unor documente arhivate, etc), poate fi necesară o extindere a termenului maxim de analiză și răspuns, situație în care te vom informa din timp în acest sens.

Vor fi și cazuri în care soluția noastră să nu corespundă așteptărilor tale, de aceea te informăm că poți apela la procedurile extrajudiciare de soluționare a disputelor prin intermediul:

 Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (București, Bd. Aviatorilor nr.72, sector 1, tel. 021.9551, www.anpc.gov.ro );

 Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB - tel.021.9414, www.csalb.ro, București, Str. Sevastopol nr. 24, et.2, sector 1). Mai multe detalii poți consulta aici;

 Entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Non-Bancar (SAL-FIN) din cadrul Autorității de Supraveghere Financiară (București, Str. Steluței nr. 2, et. 2, sector 1, cu adresa de corespondență în Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, București, fax: 021.659.60.51 sau 021.659.64.36, telefon: 0800.825.627 sau +4021.668.12.08, e-mail: office@salfin.ro, www.salfin.ro)

 medierii, în temeiul Legii nr. 192/2006.

Totodată, ai și posibilitatea de a te adresa instanței judecătorești competente.

Iți reamintim să nu furnizezi niciodată informații de securitate (PIN, parola, coduri de securitate).

Cu onestitate,
Echipa BRD

Sursa: BRD.ro

Comentarii

George Peltea
token
Buna ziua, Sunt posesor de card BRD de mai bine de 20 de ani.Pe acest card primesc salariul.Observ de la un timp ca va jucati cu nervii mei , in ceea ce priveste accesul la cont si la platile pe care vreau sa la fac prin brd net.Am facut greseala vietii mele si am contractat acest serviciu Token.Ori de cate ori vreau sa fac o plata se schimba cate ceva in modul in care am acces la cont.Este prea obositor si ma gandesc foarte serios sa renut la acest card si sa-mi mut salariul la alta banca.Deasemenea am un card brd finance.La fel ati facut si acolo.Inainte primeam pe mail extrasul de cont ,simplu.Il deschideam si vedeam cum stau lucrurile.Acum trebuie sa intru in conturile conturilor ca sa vad un banal extras de cont.Aveti ceva cu noi , clientii bancii? Daca da, atunci spuneti-ne si nu va mai deranjam!

Popusoi Elena
Reclamatii
Buna ziua, Am platit intretinerea 210 lei pentru apartamentul fiicei mele care locuieste in str.Prelungirea Ghencea ,nr94-100,BlA3,sc3ap106,et 10 sector 6 Bucuresti.Am rugat-o pe operatoarea Cristina-Iuliana de la sucursala DELFIN,Sos.Pantelimon258,bl47p ,,daca platesc intretinerea,sa scrie corect adresa proprietarului.Mi-a spus sa stau sa mai astep ca sa scrie o noua depunere numerar.M-a chemat dupa jumatate de ora si m-a mintit ca a vorbit cu administratorul al domiciliului de mai sus si ca este totul in regula.Ajung acasa ,sun adminstratorul si il intreb ,imi zice ca nu l-a sunat nimeni.Ajungea depunerea numerar la administrator si acesta nu stia a cui este aceasta plata.Iar luna viitoare ,desigur eram restanta,ca nu s-a platit intretinerea.O rog pe acesta persoana sa-mi dea un extras al depozitului bancar de la aceasta banca sa stiu situatia depozitului.Imi spune ca nu am nimic in depozit si ca daca vreau un extras trebuie sa platesc 3 euro ,mai imi spune ca am niste bani in contul simpozion.Am ramas stupefiata,sa fac atac de cord,ca nu mai am banii.Apare un colec de-al acestei persoane si imi spune sa ma potolesc si imi da extrasul pentru depozit.Va rog sa luati in considerare aceasta plangere si sa-mi raspundeti la ea.Daca se lucreaza cu asemenea persoane care sunt lipsite de profesionalism ,imi retrag depozitul de la banca dvs si tot ceea ce mai detin in cont la dvs,actionand bineinteles mai departe. Putem sa fac un atac de cord pe loc si sa mai si platesc 3 euro ca sa verific depozitul,in afara de faptul ca m-a mintit ca a vorbit cu administratorul . Va multumesc Elena Popusoi

Pana Veronica
Relatii clienti-bataie de joc!
Am apelat serviciul relatii clienti, am asteptat cate 20 minute si mi s a inchis telefonul in nas dupa ce mi s a raspuns la telefon! Atata nesimtire si lipsa de profesionalism n am intalnit la nicio alta companie! Angajati niste pusti obraznici si fara respect fata de client. Cred ca doar obligati de împrejurări, oamenii mai apeleaza la serviciile voastre.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: BRD Groupe Societe Generale



Clientii BRD carora li se fura banii de pe carduri asteapta 40 minute la coada in fata bancii sa faca o reclamatie si 30 de zile sa-si primeasca banii inapoi (actualizat)

Un client BRD caruia i s-au furat banii de pe card, printr-o frauda online, a trebuit sa astepte 40 de minute in ploaie in fata bancii pentru a face o cerere de despagubire, dupa care a aflat ca va primi banii inapoi abia peste o luna. Normal ar fi ca BRD si organizatiile de carduri Visa detalii

BRD permite abia acum firmelor sa-si amane ratele la credite, la o luna de la aparitia OUG 37/2020

BRD Groupe Societe Generale permite acum si firmelor mici, PFA-urilor si profesiilor liberale sa-si amane ratele la credite, dupa o luna si jumatate de la instituirea starii de urgenta pentru combaterea COVID-19 si o luna de la adoptarea OUG 37/2020 privind amanarea ratelor la detalii

Masurile BRD pentru coronavirus: MyBRD Net si MyBRD Mobile gratuit in perioada 16 martie - 16 iunie 2020

BRD Societe Generale anunta masurile pentru coronavirus: MyBRD Net si MyBRD Mobile gratuit in perioada 16 martie - 16 iunie 2020: MyBRD Net și MyBRD Mobile gratuit - 0 cost lunar de administrare; - 0 comision pentru transferuri în zona SEPA detalii

BRD este apostrofata de judecatori: introduce si perpetueaza strategii nelegale, ca formator de opinie profesionala

BRD Groupe Societe Generale este mustrata de judecatori pentru ca introduce si perpetueaza strategii comerciale ilegale de vanzare a creditelor si cardurilor, prin introducerea in eroare si manipularea potentialilor clienti. Practica este cu atat mai grava, mentioneaza instanta de detalii

Ultimele Comentarii