Informatii utile banci | BRD Groupe Societe Generale

Procedura de administrare a reclamatiilor la BRD Groupe Societe Generale

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-12-12 13:17

Dragă client,

Îți mulțumim că ești alături de noi și ne cerem scuze dacă ceva nu a funcționat pe măsura așteptărilor tale în relația cu BRD-Groupe Société Générale.

Sesizarea ta este un gest foarte valoros pentru noi și ne îmbunătățește activitatea pe viitor. Practic, prin reclamația depusă ai contribuit la un viitor mai bun al interacțiunii dintre noi și promitem să nu te dezamăgim.

Vrem să remediem aspectele sesizate în cel mai scurt termen, așa că te invităm să iei legătura cu noi exact așa cum iți este mai ușor: telefon, e-mail, accesarea formularului adăugat pe site-ul instituțional al Băncii sau o scrisoare, astfel:

 prin telefon, accesând serviciul MyBRD Contact la numerele de telefon +4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau TelVerde 0800 802 208 (apelabil doar în rețeaua fixa Telekom România),

sau pe e-mail la adresa mybrdcontact@brd.ro;

 completând formularul disponibil pe site, în secțiunea Contact, alegând opțiunea Fac o reclamație;

 în orice agenție / sucursală a BRD-Groupe Société Générale;

 prin scrisoare la adresa: BRD – Groupe Société Générale, Direcția Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod poștal 011171, București.

Te rugăm, totodată, să ne comunici câteva date utile pentru a accelera o soluționare:

 Datele tale de contact : nume complet, număr de telefon, adresă de e-mail, CNP/codulfiscal;

 Descrierea nemulțumirii care să conțină informații relevante cu privire la produsul deținut / serviciul accesat, inclusiv, dacă este posibil, detalii privind sucursala vizitată, numele salariaților, etc;

 Copii ale documentelor pe care le consideri importante în susținerea situației prezentate;

 Dacă sesizarea este depusă de o terță persoană, care acționează în numele tău în baza unui mandat expres, este necesar să fie atașat și acesta.

Îți prezentăm pe scurt pașii pe care îi parcurge sesizarea ta:

1. Primirea sesizării, în urma căreia îți vom transmite un număr de înregistrare. În cazul în care vei dori, vei putea solicita oricând informații asupra stadiului de rezolvare a sesizării depuse de tine prin oricare din modalitățile de contact prezentate mai sus;

2. Analizarea sesizării, care va cuprinde:

a. investigarea problemei semnalate într-un mod obiectiv și responsabil și în conformitate cu legislația în vigoare;

b. identificarea erorilor care au condus la starea de fapt și implementarea rapidă a măsurilor necesare remedierii acestora;

3. Transmiterea răspunsului, care va conține rezultatul analizei, punctul de vedere oficial al Băncii, motivarea acestuia și măsurile care au fost sau urmează a fi luate cu privire la produsele / serviciile pe care le utilizezi.

Răspunsul va fi formulat în cel mai scurt timp, adecvat termenului legal aplicabil petițiilor la nivel național, de 30 de zile.

Dacă sesizarea ta are un nivel de complexitate foarte mare (necesită corespondență cu partenerii băncii, obținerea unor documente arhivate, etc), poate fi necesară o extindere a termenului maxim de analiză și răspuns, situație în care te vom informa din timp în acest sens.

Vor fi și cazuri în care soluția noastră să nu corespundă așteptărilor tale, de aceea te informăm că poți apela la procedurile extrajudiciare de soluționare a disputelor prin intermediul:

 Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (București, Bd. Aviatorilor nr.72, sector 1, tel. 021.9551, www.anpc.gov.ro );

 Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB - tel.021.9414, www.csalb.ro, București, Str. Sevastopol nr. 24, et.2, sector 1). Mai multe detalii poți consulta aici;

 Entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Non-Bancar (SAL-FIN) din cadrul Autorității de Supraveghere Financiară (București, Str. Steluței nr. 2, et. 2, sector 1, cu adresa de corespondență în Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, București, fax: 021.659.60.51 sau 021.659.64.36, telefon: 0800.825.627 sau +4021.668.12.08, e-mail: office@salfin.ro, www.salfin.ro)

 medierii, în temeiul Legii nr. 192/2006.

Totodată, ai și posibilitatea de a te adresa instanței judecătorești competente.

Iți reamintim să nu furnizezi niciodată informații de securitate (PIN, parola, coduri de securitate).

Cu onestitate,
Echipa BRD

Sursa: BRD.ro

Comentarii

George Peltea
token
Buna ziua, Sunt posesor de card BRD de mai bine de 20 de ani.Pe acest card primesc salariul.Observ de la un timp ca va jucati cu nervii mei , in ceea ce priveste accesul la cont si la platile pe care vreau sa la fac prin brd net.Am facut greseala vietii mele si am contractat acest serviciu Token.Ori de cate ori vreau sa fac o plata se schimba cate ceva in modul in care am acces la cont.Este prea obositor si ma gandesc foarte serios sa renut la acest card si sa-mi mut salariul la alta banca.Deasemenea am un card brd finance.La fel ati facut si acolo.Inainte primeam pe mail extrasul de cont ,simplu.Il deschideam si vedeam cum stau lucrurile.Acum trebuie sa intru in conturile conturilor ca sa vad un banal extras de cont.Aveti ceva cu noi , clientii bancii? Daca da, atunci spuneti-ne si nu va mai deranjam!

Popusoi Elena
Reclamatii
Buna ziua, Am platit intretinerea 210 lei pentru apartamentul fiicei mele care locuieste in str.Prelungirea Ghencea ,nr94-100,BlA3,sc3ap106,et 10 sector 6 Bucuresti.Am rugat-o pe operatoarea Cristina-Iuliana de la sucursala DELFIN,Sos.Pantelimon258,bl47p ,,daca platesc intretinerea,sa scrie corect adresa proprietarului.Mi-a spus sa stau sa mai astep ca sa scrie o noua depunere numerar.M-a chemat dupa jumatate de ora si m-a mintit ca a vorbit cu administratorul al domiciliului de mai sus si ca este totul in regula.Ajung acasa ,sun adminstratorul si il intreb ,imi zice ca nu l-a sunat nimeni.Ajungea depunerea numerar la administrator si acesta nu stia a cui este aceasta plata.Iar luna viitoare ,desigur eram restanta,ca nu s-a platit intretinerea.O rog pe acesta persoana sa-mi dea un extras al depozitului bancar de la aceasta banca sa stiu situatia depozitului.Imi spune ca nu am nimic in depozit si ca daca vreau un extras trebuie sa platesc 3 euro ,mai imi spune ca am niste bani in contul simpozion.Am ramas stupefiata,sa fac atac de cord,ca nu mai am banii.Apare un colec de-al acestei persoane si imi spune sa ma potolesc si imi da extrasul pentru depozit.Va rog sa luati in considerare aceasta plangere si sa-mi raspundeti la ea.Daca se lucreaza cu asemenea persoane care sunt lipsite de profesionalism ,imi retrag depozitul de la banca dvs si tot ceea ce mai detin in cont la dvs,actionand bineinteles mai departe. Putem sa fac un atac de cord pe loc si sa mai si platesc 3 euro ca sa verific depozitul,in afara de faptul ca m-a mintit ca a vorbit cu administratorul . Va multumesc Elena Popusoi

Pana Veronica
Relatii clienti-bataie de joc!
Am apelat serviciul relatii clienti, am asteptat cate 20 minute si mi s a inchis telefonul in nas dupa ce mi s a raspuns la telefon! Atata nesimtire si lipsa de profesionalism n am intalnit la nicio alta companie! Angajati niste pusti obraznici si fara respect fata de client. Cred ca doar obligati de împrejurări, oamenii mai apeleaza la serviciile voastre.

Zaharia vasile
Nemultumit de serviciile BRD
BRD Delfinariu Constanta Personal insuficient, se sta la rand pentru ghiseu zeci de minute, se opereaza la acelasi ghiseu si persoane fizice si juridice, ceea ce mareste timpul de asteptare pentru persoane fizice, din 3 ghisee se lucreaza numai la unul, nu sunt locuri de parcare si nici nu se gasesc in apropiere, zona fiind foarte aglomerata, in concluzie multe motive de a transfera conturile la alta banca.

Iulica
Nesimtire
Sunt niste nesimtiti mie mi a blocat cardul fara sa fiu anuntata

Iordache Aurelian
Nemultumit de serviciile BRD
De trei zile sun pentru activarea serviciilor la distanta prin aplicatia mobila ,de trei zile primesc raspuns ,,analizam situatia in cel mai scurt timp si revenim cu un raspuns ,va contactam telefonic ,, ,doar promisiuni , servicii jalnice ,experienta de nota doi .Nu este prima data cand sunt total dezamagit de BRD, am stat 2 ore sa actualizez datele personale si sa platesc 17 euro pentru o datorie la un card inchis cu ani in urma . Am lasat pe card 300 ron ,dupa un an a mai trebuit sa platesc inca 100 si ceva ....bataie de joc ,servicii de mana a doua , lipsa de respect fata de clientii personali . Sfatul meu ... Gasiti o banca serioasa ,stati departe de BRD !

Logigan CRISTIN
Revlamatie
Am trimis la bancă SOCIETE GENERALE peste 300euro, pentru anprumut de 3000euro, am anulat anprumutul iar acum ami spune că banii mei nu mi mai dă anapoi.Astept raspuns.

Campean
Reclamatie
Doresc sa fac refinantarea creditelor și sunt refuzata deoarece am cerut amânarea ratelor pe o perolioada de pandemie care și acum continua. Biroul de Credite nu interzice aprobarea creditelor de refinantare, banca hatareste dacă se aproba creditul sau nu. Banca pune vina pe Instituția Biroul de Credite. Când completez formularul onlayn și sunt sunat de reprezentanți BRD este totul ok, când ma prezint la banca din orașuleu Nu Se Poate. Biroul de credite nu da voie. Nu este asa Banca poate sa aprobe, ca amânarea ratelor nu este egal cu rău atnic sau întârzieri. Va rog sa ma ajutați sa pot sa beneficiez de un credit de refinanțare. Va mulțumesc.

iacobut lucica
in legatura cu creditul care am avut amanare de la plata
am primit un sms in care mi se spune in legatura cu amanarea creditului mi s=a dat un nr de telefon la care am introdus tot ce mi s-a cerut an nastere etc si mi se spune ca nu ma identifica cum , ce se intampla

iacobut lucica
in legatura cu creditul care am avut amanare de la plata
am primit un sms in caremi se spune sa sun daca mai am probleme ,am, dar am sunat la nr de telefon care mi s_a dat si spune ca nu ma identifica trebuie sa vorbim dar nu reusesc

Păun Alina
Credit
Bună ziua! Am făcut refinanțare la brd în luna august! Abia în luna octombrie banii au fost virați în contul unde aveam primul credit în curs! Asta după zeci de drumuri între bănci și 2 ordine de plata facute! Colega de la Brd Rădulescu Cristiana mi a spus ca rata la brd se face în momentul închiderii primului credit! Bun... În octombrie plătesc prima rata după închidere... Acum primesc telefon de la voi ca am o restanta de plata și sunt în baza de date!! Este posibil asa ceva??? Din cauza colegei care nu știe sa dea explicații... Aștept un răspuns din partea dumneavoastră urgent

cumpatescu maria
intrebare
Pe 21dec.2020 am intrat in agentia brd din iasi-str.Socola nr.1 sa achit o factura la robot.Dintr-o greseala nu mi-a mai primit toti banii si am avut nevoie de ajutor.Angajatele au motivat ca sunt ocupate,am inteles si am asteptat dar cred ca a fost doar o distractie pentru angajate care au avut timp sa iasa sa faca ordine cu cei care asteptau afara,sa pofteasca noi clienti si mie sa-mi raspunda cu aceeasi amabilitate ca este ocupata. Dura 5 secunde indrumarea pentru mine.Intrebarea mea este daca au interdictie sa fie amabile sau varsta mea le-a deranjat (74 ani).Nu m-a deranjat ca am asteptat 15 minute,timp in care m-am milogit cand la una cand la alta.M-a deranjat ca amabilitatea a ajuns sa coste.

Trifu Victor
Reclamatie
Buna ziua, De oua zile nu pot folosi serviciu mybrd.net si sunt informat ca am contractul reziliat!! Ce faceti mai bancherilor? va jucati cu banii, nervii si timpul nostru? De ce nu suntem informati ca nu mai aveti sistemul functional sau ca vreti doar sa ne luati banii pentru servicii, iar transparenta cu BRD ul esate zero? Am sunat seful Agentiiei Crangasi si nu mi-a dat macar un mesaj sa vada ce se intampla! De cand a fost inlocuita noua conducere la aceasta agentie, nu se poate comunica cu seful telefonic ca are probabil un statut de secretar de stat! Rog conducerea BRD ului sa investeasca in sistemul informatic, ca sa fie mau flexibil cel putin cu persoanele juridice in privinta tranzactiilor care sa se faca in timp real chiar si dupa ora 15 si ori de cate ori este nevoie sa faci operatiuni bancare.

CAPATINA
Pentru o simplă alin de cont am stat 43 min la usa
De ce cu publicul lucreze o singură persoană, unul din ghișee a stat ocupat mai mult de 35 min fără a interveni nimeni. Chiar trebuie să ne pierdem vremea sub ochii indiferenți ai angajaților în acest moment încă nu am terminat problemă deci mai am de stat.

Munteanu
Reclamatii
Azi în jurul orei 12-13 am intrat in agenția brd de pe strada gării iasi fata în fața cu mcdonald pentru niste informatii privind un credit,doamna/domnisoara care era la birou nu avea pe absolut nimeni si nici în institutie nu era nici o persoană, în momentul în care i-am zis pt ce am venit ia mă întrebat dacă am programare ,eu i-am zis ca nu am ,ia mia zis ca fara programare nu am ce cauta la ia si iam zis ca am vazut ca ieste liberă si vreau niste informatii ca nu durează mult si ia pe un ton răstit mia zis sa ies afara.mam simțit umilită în ultimul hal de comportamentul iei.asa se comporta angajații brd cu clientii???au dreptul asta?

Tatariu Adriana
Aroganta unei angajate
In data de 19.03.2021, orele 12.20, intru in sucursala BRD, Calea Radnei din Arad, jud.Arad. Imi dezinfectez mainile si ma asez pe semnul de distantare de pe podea, in spatele singurului client din sucursala. Sunt poftita la modul arogant de catre o angajata sa ies afara si sa astept sa paraseasca incinta singurul client. Ma conformez. Intru din nou, efectuez o operatiune de schimb valutar, iar dupa ce i-am solicitat doamnei numele in scopul sesizarii situatiei, aceasta la modul la fel de arogant imi raspunde ,,va scriu, sau tineti minte?,, Este vorba despre Rapan Alina Melinda. Banuiesc ca exista camere de supraveghere in interior care pot confirma cele spuse de mine. Acest fapt a fost sesizat si telefonic, primind numarul de inregistrare 3566816.

Ghica sorina
Reclamatie
Nu stiu daca cineva citeste aceasta reclamatie, dar este INADMISIBIL CA ALOCATIA COPIIILOR SA INTARZIE ATATEA ZILE !! Dupa ce ca sunt un mizilic de bani, amanati si plata acestora! Sa va fie rusine !

traian ene
nesolutionare sesizare
in urma cu aprox o luna si jumatate, sotiei mele, daniela ene i s/a sustras de pe cardul de salariu o anumita suma de bani , in jur de 700 euro , din vina exclusiv a bancii fiind o bresa de securitate in sistem si desi am solicitat restituirea sumei, nu am primit nici suma de bani evident, dar nici un raspuns la cele sesizate. Cum isi imagineaza ca traieste cineva fara bani, in sitjuatia cand este angajat si salariul reprezinta singurul venit . Este total de neinteleasa atitudinea bancii cand nu se inapoiaza banii pierduti din vina acesteia

Tanase Lucica
Bancomate infecte!
Bancomate infecte, unul din ele in incinta Smithfield Timișoara (zona Freidorf)se urca păianjeni pe tine și se lipesc degetele de tastatura,monitorul uns. Nu se vede nimic! Poate sesizați si trimiteti pe cineva sa le curețe !

ionescu teodor
1 LEU
Azi am fost chemat de urgenta la sucursala faberom sa platesc o restanta de 1 LEU



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: BRD Groupe Societe Generale



Granturile pentru firmele din domeniul HORECA se distribuie si prin BRD

BRD Groupe Société Générale este una dintre cele cinci instituții de credit din România selectate de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului în vederea implementării schemei de ajutor de stat prevăzută de Ordonanța de Urgență nr. detalii

Rezultatele financiare ale BRD in 2020

BRD a anuntat rezultatele financiare obtinute in 2020, in urmatorul comunicat de presa: REZULTATELE GRUPULUI BRD ÎN ANUL 2020: MODEL DE AFACERI SOLID, PERFORMANȚĂ FINANCIARĂ REZILIENTĂ
Principalele tendințe comerciale și detalii

Cum se face schimbul valutar la platile cu cardurile BRD

BRD informeaza cum se face schimbul valutar aferent tranzacţiilor efectuate cu cardul: În funcţie de valuta contului la care este ataşat cardul dvs. BRD, cursul de schimb afişat de bancă se utilizează după cum urmează: I. În cazul detalii

Cardurile BRD nu vor functiona maine, intre orele 05:15 AM si 07:00 AM

BRD anunta o operatiune de mentenanta a sistemului ce carduri, care va determina o intrerupere a functionarii acestora. Anuntul BRD: Stimați clienți, Mâine, 27 ianuarie 2021, vom realiza o operațiune de mentenanță a sistemelor informatice, care detalii

 



 

Ultimele Comentarii