TEHNOLOGII BANCARE | Profil

Clientii Bancii Transilvania au 10 solutii de self-banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-09-01 16:25

Clienții Băncii Transilvania au la dispoziție 10 opțiuni de self-banking pentru principalele operațiuni bancare, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Gestionarea banilor se poate face prin aplicații, internet banking, mobile banking, chatboți şi bancomate multifuncționale.

Toate acestea simplifică relația cu banca atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru companii.

Clienții BT preferă tot mai mult telefonul pentru self-banking.

“Într-o lume tot mai digitală, clienții interacționează diferit cu banca, având la dispoziție posibilități pe care nu ni le imaginam acum câțiva ani. Toate acestea înseamnă opțiuni şi experiențe noi tocmai pentru că toate produsele şi serviciile de bază BT sunt transformate în soluții digitale. In-house sunt implicate echipe din domeniul digital, retail, IMM, IT, precum şi colegi din sucursale şi agenții” - declară Mariana Chindriş, Director Executiv Transformare Digitală, Banca Transilvania.

Mariana Chindriş, Director Executiv Transformare Digitală, Banca Transilvania
Mariana Chindriş, Director Executiv Transformare Digitală, Banca Transilvania

Cele 10 opțiuni de self-banking BT sunt următoarele:

1. Walletul BT Pay

2. Apple Pay

3. Tastatura/extensia BT Pay

4. Garmin Pay

5. Fitbit Pay

6. BT24 Internet Banking şi Mobile Banking

7. Aplicația BT Visual Help

8. Chatboții Livia şi Raul

9. Bancomatele multifuncționale

10. Prin siteul BT se poate aplica pentru creditul online de nevoi personale şi deschidere de cont online, iar antreprenorii, pentru servicii precum CIP online şi cecuri/bilete la ordin online.

Preferința pentru self-banking BT este în creştere:

 Walletul BT Pay: peste 300.000 de utilizatori, dublu față de decembrie 2018. 

+170% este creşterea numărului de transferuri din BT Pay către utilizatorii BT Pay pe baza numărului de telefon din lista de contacte, respectiv prin IBAN către clienții altor bănci
(iunie a.c. vs decembrie 2018). Numărul plăților cu BT Pay s-a dublat în prima jumătate a anului.

 Apple Pay: peste 50.000 de carduri BT în Apple Pay, din iunie a.c.

 BT Visual Help: peste 20.000 de acțiuni privind cardurile BT, începând cu luna martie a.c. Cea mai utilizată opțiune de self-banking prin aceasta aplicație este modificarea limitelor de tranzacționare cu cardul.

 Aproape 10 milioane de tranzacții au fost făcute prin BT24 Internet Banking (+18%), respectiv 2,6 milioane (+83%) prin BT24 Mobile Banking, în primele şase luni ale anului.

 Volumul tranzacțiilor în lei prin Internet Banking este +28%, iar prin Mobile Banking +62% în iunie 2019 față de aceeaşi perioadă a anului trecut.

 Peste 1,2 milioane de persoane folosesc BT24 Internet Banking, +20% (iunie 2019 vs iunie 2018); BT24 Mobile Banking are 750.000 de utilizatori, +60% (iunie 2019 vs iunie
2018).

 Bancomate multifuncționale: +35% numărul de tranzacţii efectuate în iunie a.c. față de decembrie 2018.

 Aproape 2 milioane de mesaje (răspunsuri) s-au trimis în prima jumătate a anului prin chatbotul Livia clienților persoane fizice şi aproape 70.000 prin chatbotul Raul clienților companii.

Cele mai multe operațiuni bancare realizate de clienții Băncii Transilvania prin self-banking sunt următoarele:

- transfer de bani

- plata facturilor

- schimb valutar

- verificarea soldului

- modificarea limitelor de tranzacționare pe carduri

- blocarea sau reemiterea cardului

- verificarea tranzacțiilor şi personalizarea PIN-ului.

Banca Transilvania oferă clienților asistență pentru self-banking inclusiv prin intermediul echipei Contact Center & Customer Care, 24h/24, prin telefon (0264.30.80.28), email (contact@btrl.ro) şi, în curând, prin chat video şi scris.

 

Taguri: BT  Banca Transilvania  reclamatie Provident  tehnologii bancare  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Garanti BBVA Leasing obtine o finantare de la BERD

Garanti BBVA Leasing, parte a Grupului Garanti BBVA România, semnează un nou acord de împrumut de 10 milioane de euro cu Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), pentru a sprijini dezvoltarea IMM-urilor din România, conform unui detalii

Platile instant, posibile la 14 dintre cele 23 de banci

Platile instant in lei se pot face la majoritatea bancilor mari, cu cateva exceptii, precum Unicredit si Intesa. In total, 14 din totalul celor 23 de banci importante din Romania ( 20 de banci romanesti si 3 sucursale ale bancilor straine) ofera serviciul de plati instant, care se pot detalii

Biletele la ordin, cecurile si cambiile pot fi trimise din aplicatia CEC Bank

CEC Bank continuă procesul de digitalizare și implementează o nouă funcționalitate destinată firmelor: Scanarea Instrumentelor de Debit în aplicația de Mobile Banking – CEC app, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: ”CEC detalii

Tentativa de frauda online prin e-mailuri trimise clientilor CEC Bank

Clientii CEC Bank care au primit astazi e-mailuri cu mesajul „Restricționare Temporară a Contului Dvs.” trebuie sa le ignore, pentru ca sunt tentative de frauda online. Desi mailul pare a veni de la CEC Bank, intrucat in dreptul expeditorului (de detalii

 



 

Ultimele Comentarii