TEHNOLOGII BANCARE | Profil

Clientii Bancii Transilvania au 10 solutii de self-banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-09-01 16:25

Clienții Băncii Transilvania au la dispoziție 10 opțiuni de self-banking pentru principalele operațiuni bancare, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Gestionarea banilor se poate face prin aplicații, internet banking, mobile banking, chatboți şi bancomate multifuncționale.

Toate acestea simplifică relația cu banca atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru companii.

Clienții BT preferă tot mai mult telefonul pentru self-banking.

“Într-o lume tot mai digitală, clienții interacționează diferit cu banca, având la dispoziție posibilități pe care nu ni le imaginam acum câțiva ani. Toate acestea înseamnă opțiuni şi experiențe noi tocmai pentru că toate produsele şi serviciile de bază BT sunt transformate în soluții digitale. In-house sunt implicate echipe din domeniul digital, retail, IMM, IT, precum şi colegi din sucursale şi agenții” - declară Mariana Chindriş, Director Executiv Transformare Digitală, Banca Transilvania.

Mariana Chindriş, Director Executiv Transformare Digitală, Banca Transilvania
Mariana Chindriş, Director Executiv Transformare Digitală, Banca Transilvania

Cele 10 opțiuni de self-banking BT sunt următoarele:

1. Walletul BT Pay

2. Apple Pay

3. Tastatura/extensia BT Pay

4. Garmin Pay

5. Fitbit Pay

6. BT24 Internet Banking şi Mobile Banking

7. Aplicația BT Visual Help

8. Chatboții Livia şi Raul

9. Bancomatele multifuncționale

10. Prin siteul BT se poate aplica pentru creditul online de nevoi personale şi deschidere de cont online, iar antreprenorii, pentru servicii precum CIP online şi cecuri/bilete la ordin online.

Preferința pentru self-banking BT este în creştere:

 Walletul BT Pay: peste 300.000 de utilizatori, dublu față de decembrie 2018. 

+170% este creşterea numărului de transferuri din BT Pay către utilizatorii BT Pay pe baza numărului de telefon din lista de contacte, respectiv prin IBAN către clienții altor bănci
(iunie a.c. vs decembrie 2018). Numărul plăților cu BT Pay s-a dublat în prima jumătate a anului.

 Apple Pay: peste 50.000 de carduri BT în Apple Pay, din iunie a.c.

 BT Visual Help: peste 20.000 de acțiuni privind cardurile BT, începând cu luna martie a.c. Cea mai utilizată opțiune de self-banking prin aceasta aplicație este modificarea limitelor de tranzacționare cu cardul.

 Aproape 10 milioane de tranzacții au fost făcute prin BT24 Internet Banking (+18%), respectiv 2,6 milioane (+83%) prin BT24 Mobile Banking, în primele şase luni ale anului.

 Volumul tranzacțiilor în lei prin Internet Banking este +28%, iar prin Mobile Banking +62% în iunie 2019 față de aceeaşi perioadă a anului trecut.

 Peste 1,2 milioane de persoane folosesc BT24 Internet Banking, +20% (iunie 2019 vs iunie 2018); BT24 Mobile Banking are 750.000 de utilizatori, +60% (iunie 2019 vs iunie
2018).

 Bancomate multifuncționale: +35% numărul de tranzacţii efectuate în iunie a.c. față de decembrie 2018.

 Aproape 2 milioane de mesaje (răspunsuri) s-au trimis în prima jumătate a anului prin chatbotul Livia clienților persoane fizice şi aproape 70.000 prin chatbotul Raul clienților companii.

Cele mai multe operațiuni bancare realizate de clienții Băncii Transilvania prin self-banking sunt următoarele:

- transfer de bani

- plata facturilor

- schimb valutar

- verificarea soldului

- modificarea limitelor de tranzacționare pe carduri

- blocarea sau reemiterea cardului

- verificarea tranzacțiilor şi personalizarea PIN-ului.

Banca Transilvania oferă clienților asistență pentru self-banking inclusiv prin intermediul echipei Contact Center & Customer Care, 24h/24, prin telefon (0264.30.80.28), email (contact@btrl.ro) şi, în curând, prin chat video şi scris.

 

Taguri: BT  Banca Transilvania  reclamatie Provident  tehnologii bancare  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Libra Bank urca pe pozitia a 13-a in topul bancilor dupa active

In 2020, Libra Internet Bank a continuat sa urce in clasamentul bancilor din Romania dupa valoarea activelor, de pe locul al 15-lea, pana pe pozitia a 13-a, marcand astfel cea mai buna clasare dupa acest criteriu din istoria bancii, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: La detalii

Ratingul obligatiunilor ipotecare ale Alpha Bank a fost majorat la A3

Agenția internațională de rating Moody´s Investor Service a revizuit în creștere cu două trepte, de la Baa2 la A3 ratingul acordat emisiunii de obligațiuni ipotecare de 200 mil. euro lansată de Alpha Bank Romania în 2019, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Interes crescut pentru consultatii medicale la distanta

"Am observat un interes crescut pentru serviciile conexe, precum consultațiile medicale la distanță și a doua opinie medicală, dar și pentru produse care să ofere protecție în cazul anumitor boli specifice, precum cele oncologice”, declară Tiberiu Maier (foto), CEO detalii

OTP Bank isi majoreaza capitalul cu 250 milioane lei

În concordanță cu strategia de dezvoltare organică a băncii, Apollo, prin care OTP Bank România s-a angajat să aducă în centrul deciziilor de busines nevoile clienților și să finanțeze în continuare economia locală, banca anunță încheierea detalii

 



 

Ultimele Comentarii