IFN | Profil

Doar 0,38% dintre clietii Provident au avut reclamatii sau nelamuriri despre imprumuturile obtinute

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-05-31 09:20

Cu aproape 1,2 milioane de clienţi serviţi de la deschiderea business-ului în România, Provident a îmbunătăţit constant experienţa clienţilor, de la prima interacţiune cu reprezentantul de vânzări, la semnarea contractului şi finalizarea perioadei contractuale, anunta Provident intr-un comunicat, in care adauga:

Astfel, în 2018, solicitările telefonice au fost rezolvate, în medie, în doar 3,5 minute, apelurile au fost preluate în maximum 1 minut și 4 secunde, iar reclamațiile au avut un timp mediu de soluționare de 5,6 zile, considerabil mai rapid decât perioada stipulată legal, de 30 de zile.

Compania a întregistrat, de la debutul activității din România, peste 170 de milioane de interacțiuni cu cei peste 1,1 milioane de clienți unici, pe piața locală.

În acest context, anul trecut, din totalul numărului de clienţi, doar 0,38% au avut nemulţumiri sau nelămuriri în interacțiunea sau experiența cu Provident.

De altfel, experienţa oferită de Provident clienţilor a fost recunoscută pe plan internaţional și premiată, în acest an, cu distincția Customer Service Award de către Business Intelligence Group, organizaţie care recunoaşte performanţa companiilor din întreaga lume în diferite segmente de activitate.

Interacțiunile clare și eficiente cu utilizatorii serviciilor Provident determină înțelegerea costurilor unui împrumut încă dinainte de a semna contractul respectiv în cazul a 96% dintre clienți, potrivit unui studiu realizat de companie. În același timp, nouă din zece utilizatori sunt conștienți de raportul dintre costuri și beneficii, în cazul serviciilor Provident.

De altfel, aproape două treimi dintre clienții companiei admit că nu ar putea accesa servicii financiare în afara mediului IFN-urilor, iar o treime consideră chiar că o bancă nu le-ar acorda, niciodată, un împrumut.

Aproximativ 20% dintre clienţii Provident au contractat mai mult de șase împrumuturi de la companie, în cei 13 ani de activitate a furnizorului de credite, pe piața românească.

Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanți furnizori de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,3 milioane de clienți în 9 țări din Europa, precum şi în Mexic și Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală și de Sud-Est și una dintre cele mai puternice companii internaționale listate la Bursa din Londra.

Din 2006, Provident a investit în România peste 300 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 100 de milioane de euro. Cu peste 2.300 de angajaţi, compania unul dintre cei mai mari angajatori britanici din România.

Provident dezvoltă și susține diverse proiecte de responsabilitate socială - programe de educație financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate - în care a investit până acum peste 1,1 milioane de euro.

 

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



CEC Bank acorda RAAL Bistrita un credit garantat de EximBank

CEC Bank a acordat grupului industrial RAAL din Bistrița, unicul producător de sisteme de răcire local și unul dintre principalii exportatori români, o finanțare de 5 milioane de euro pentru susținerea activității curente, cu garanție emisă de EximBank, în cadrul schemei de detalii

Eximbank: profil de banca si prezentare la finalul anului 2021

Banca de Export-Import a României - EximBank S.A. („EximBank”), a fost înfințată în anul 1992, find o instituție specializată prin care se derulează activități de susținere a mediului de afaceri românesc și a tranzacțiilor internaționale prin detalii

Credite online cu dobanda de 1.000% de la Simplu Credit

IFN-ul Simplu Credit a anuntat ca acorda credite online cu o Dobanda Anuala Efectiva (DAE) de aproape 1.000% pe an (989,07%), de aproape 100 de ori mai mare decat la un credit bancar, unde DAE este in jurul a 10% pe an. COMUNICAT DE PRESĂ Simplu Credit lansează detalii

Alpha Bank acorda credite prin programele IMM Prod, Garant Construct, Rural Invest si Innovation

Alpha Bank România se alătură celor patru noi programe guvernamentale ce au ca principale priorități dinamizarea producției locale, susținerea construcțiilor inclusiv în zona „green”, stimularea productivității și competitivității în domeniul detalii

 



 

Ultimele Comentarii