IFN | Profil

Doar 0,38% dintre clietii Provident au avut reclamatii sau nelamuriri despre imprumuturile obtinute

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-05-31 09:20

Cu aproape 1,2 milioane de clienţi serviţi de la deschiderea business-ului în România, Provident a îmbunătăţit constant experienţa clienţilor, de la prima interacţiune cu reprezentantul de vânzări, la semnarea contractului şi finalizarea perioadei contractuale, anunta Provident intr-un comunicat, in care adauga:

Astfel, în 2018, solicitările telefonice au fost rezolvate, în medie, în doar 3,5 minute, apelurile au fost preluate în maximum 1 minut și 4 secunde, iar reclamațiile au avut un timp mediu de soluționare de 5,6 zile, considerabil mai rapid decât perioada stipulată legal, de 30 de zile.

Compania a întregistrat, de la debutul activității din România, peste 170 de milioane de interacțiuni cu cei peste 1,1 milioane de clienți unici, pe piața locală.

În acest context, anul trecut, din totalul numărului de clienţi, doar 0,38% au avut nemulţumiri sau nelămuriri în interacțiunea sau experiența cu Provident.

De altfel, experienţa oferită de Provident clienţilor a fost recunoscută pe plan internaţional și premiată, în acest an, cu distincția Customer Service Award de către Business Intelligence Group, organizaţie care recunoaşte performanţa companiilor din întreaga lume în diferite segmente de activitate.

Interacțiunile clare și eficiente cu utilizatorii serviciilor Provident determină înțelegerea costurilor unui împrumut încă dinainte de a semna contractul respectiv în cazul a 96% dintre clienți, potrivit unui studiu realizat de companie. În același timp, nouă din zece utilizatori sunt conștienți de raportul dintre costuri și beneficii, în cazul serviciilor Provident.

De altfel, aproape două treimi dintre clienții companiei admit că nu ar putea accesa servicii financiare în afara mediului IFN-urilor, iar o treime consideră chiar că o bancă nu le-ar acorda, niciodată, un împrumut.

Aproximativ 20% dintre clienţii Provident au contractat mai mult de șase împrumuturi de la companie, în cei 13 ani de activitate a furnizorului de credite, pe piața românească.

Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanți furnizori de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,3 milioane de clienți în 9 țări din Europa, precum şi în Mexic și Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală și de Sud-Est și una dintre cele mai puternice companii internaționale listate la Bursa din Londra.

Din 2006, Provident a investit în România peste 300 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 100 de milioane de euro. Cu peste 2.300 de angajaţi, compania unul dintre cei mai mari angajatori britanici din România.

Provident dezvoltă și susține diverse proiecte de responsabilitate socială - programe de educație financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate - în care a investit până acum peste 1,1 milioane de euro.

 

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Clinicile Dentare Dr. Leahu se dezvolta accelerat printr-o emisiune de obligatiuni intermediata de BT Capital Partners

Clinicile Dentare Dr. Leahu, rețea privată de stomatologie cu nouă unități în București, Pitești, Timișoara și Turda, a încheiat cu succes plasamentul privat pentru atragerea a 10 milioane lei, în una dintre cele mai mari emisiuni de obligațiuni în lei de pe detalii

Un nou IFN a intrat pe piata creditelor online

O noua Institutie Financiara Bancara (IFN) a intrat recent pe piata creditelor online din Romania, in ciuda restrictiilor impuse de Banca Nationala a Romaniei (BNR), care au determinat unele firme puternice, precum Zaplo, sa iasa din piata.  Noul IFN, care face parte dintr-un grup detalii

Cum se poate obtine un credit pentru firmele nou infiintate (start-up) de la Banca Transilvania, prin BT Mic

BT Mic, companie a Băncii Transilvania dedicată finanțării afacerilor mici, are acum 10.000 de clienți din toate domeniile de activitate, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: BT Mic este un start-up al Grupului Financiar BT, care completează rolul băncii de susținere a detalii

Aplicatia Home Bank de la ING nu functioneaza pe telefoanele mobile cu Android; nu merg nici platile cu telefonul prin INGPay (actualizare: problema inca nu s-a rezolvat, dar banca isi face reclama)

Aplicatia de mobile banking a ING, Home Bank, nu functioneaza in prezent, conform plangerilor clientilor, confirmate de banca, pe site-ul propriu, printr-un anunt la starea serviciilor: "momentan serviciul HomeBank mobile este indisponibil pentru o parte dintre utilizatori". (vezi detalii

Ultimele Comentarii

  • Loan Offer

    Sunt Marie Reilly, o creditoare privată și legitimă. Căutați un împrumut de afaceri, ... detalii

  • Rezolvare

    Trebuie blocat cardul, reinstalata aplicația. Și reactivat alt card mai ales dacă exista pe ... detalii

  • poprire cont

    Fara sa fiu anuntata de ANAF prin nicio hartie mi s a pus poprire pe cont ca as fi restanta de 226 ... detalii

  • Card

    Buna seara! Mi-am pierdut cardul, și sunt in România. Un număr de contact dacă se poate sau o ... detalii

  • schimb valutar card ING

    Intr-adevar, a fost o eroare de calcul, multumim pentru sesizare. Am modificat articolul cu datele ... detalii