IFN | Profil

Doar 0,38% dintre clietii Provident au avut reclamatii sau nelamuriri despre imprumuturile obtinute

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-05-31 09:20

Cu aproape 1,2 milioane de clienţi serviţi de la deschiderea business-ului în România, Provident a îmbunătăţit constant experienţa clienţilor, de la prima interacţiune cu reprezentantul de vânzări, la semnarea contractului şi finalizarea perioadei contractuale, anunta Provident intr-un comunicat, in care adauga:

Astfel, în 2018, solicitările telefonice au fost rezolvate, în medie, în doar 3,5 minute, apelurile au fost preluate în maximum 1 minut și 4 secunde, iar reclamațiile au avut un timp mediu de soluționare de 5,6 zile, considerabil mai rapid decât perioada stipulată legal, de 30 de zile.

Compania a întregistrat, de la debutul activității din România, peste 170 de milioane de interacțiuni cu cei peste 1,1 milioane de clienți unici, pe piața locală.

În acest context, anul trecut, din totalul numărului de clienţi, doar 0,38% au avut nemulţumiri sau nelămuriri în interacțiunea sau experiența cu Provident.

De altfel, experienţa oferită de Provident clienţilor a fost recunoscută pe plan internaţional și premiată, în acest an, cu distincția Customer Service Award de către Business Intelligence Group, organizaţie care recunoaşte performanţa companiilor din întreaga lume în diferite segmente de activitate.

Interacțiunile clare și eficiente cu utilizatorii serviciilor Provident determină înțelegerea costurilor unui împrumut încă dinainte de a semna contractul respectiv în cazul a 96% dintre clienți, potrivit unui studiu realizat de companie. În același timp, nouă din zece utilizatori sunt conștienți de raportul dintre costuri și beneficii, în cazul serviciilor Provident.

De altfel, aproape două treimi dintre clienții companiei admit că nu ar putea accesa servicii financiare în afara mediului IFN-urilor, iar o treime consideră chiar că o bancă nu le-ar acorda, niciodată, un împrumut.

Aproximativ 20% dintre clienţii Provident au contractat mai mult de șase împrumuturi de la companie, în cei 13 ani de activitate a furnizorului de credite, pe piața românească.

Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanți furnizori de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,3 milioane de clienți în 9 țări din Europa, precum şi în Mexic și Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală și de Sud-Est și una dintre cele mai puternice companii internaționale listate la Bursa din Londra.

Din 2006, Provident a investit în România peste 300 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 100 de milioane de euro. Cu peste 2.300 de angajaţi, compania unul dintre cei mai mari angajatori britanici din România.

Provident dezvoltă și susține diverse proiecte de responsabilitate socială - programe de educație financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate - în care a investit până acum peste 1,1 milioane de euro.

 

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank acorda agricultorilor un avans de 85% din valoarea adeverintei APIA

Patria Bank semnează un nou acord cu Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) pentru schemele de sprijin implementate de APIA în Campania 2019 (Schema de plată unică pe suprafața – SAPS și Măsuri delegate din Programul Național de dezvoltare detalii

Tot mai multi clienti CEC Bank folosesc statiile de plata SelfPay

CEC Bank si SelfPay, lider al pietei de Statii de Plata de tip self-service, marcheaza in primul an de la momentul lansarii parteneriatului, 1.600.000 tranzactii prin cele 344 Statii de Plata din unitatile bancii, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Parteneriatul a detalii

Clientii BT pot sa-si administreze cardurile prin telefon

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, şi CallVU, companie care oferă soluții omni-channel inovative, anunță începutul unui parteneriat prin care BT oferă clienților o nouă experiența digitală, prin self-banking pe telefonul mobil, arata banca intr-un detalii

Raiffeisen Bank a primit 19.000 de reclamatii in plus de la clienti

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clienti a crescut substantial anul trecut, cu aproape 19.000 (24%), majoritatea fiind tranzactii cu cardul contestate de clientii bancii, de exemplu plati sau retrageri de numerar pe care nu le-au facut detinatorii de carduri, fiind vorba detalii

Ultimele Comentarii