ASIGURARI | Profil

Primele litigii dintre firmele de asigurari si aigurati solutionate pe cale amiabila prin SAL-Fin

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-12-18 11:48

Entitatea de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul financiar non-bancar (SAL-Fin) anunță soluționarea pe cale amiabilă a primelor două litigii între asiguraţi şi asigurători, se arata intr-un comunicat de presa, in care se mai adauga urmatoarele:

Primul litigiu a avut ca obiect nemulţumirea unui asigurat cu privire la oferta asigurătorului în ceea ce priveşte cuantumul despăgubirii acordate într-un dosar de daună auto. Al doilea dosar a vizat solicitarea unui consumator privind plata unei penalităţi de către societatea de asigurare, aferentă instrumentării dosarului de daună pentru avarierea parţială a autovehiculului.

Litigiile au fost soluționate în 29 de zile și, respectiv, 51 de zile, termene care au început să curgă de la data la care SAL-Fin a primit dosarul complet al reclamației și a fost desemnat conciliatorul. Procedura aleasă a fost procedura de impunere a unei soluții, iar derularea concilierilor a fost făcută în prezenţa părților.

Hotărârile date de conciliatori nu au fost atacate în termenul legal de 15 zile calendaristice de la data comunicării, prin urmare se constituie de drept cu titlu executoriu.

Accesul la acest tip de serviciu se realizează de către consumatori în mod gratuit prin exprimarea voluntară a acestei opțiuni în scris, direct la sediul SAL-Fin, prin poștă sau prin mijloace electronice de comunicare, făcând însă dovada că au încercat în prealabil să soluţioneze litigiul direct cu comerciantul în cauză. În cazul în care pentru soluționarea litigiului sunt necesare expertize tehnice, traduceri legalizate și apostilate sau alte probe, costul acestora este suportat de partea din litigiu care le solicită.

Soluționarea litigiilor ce pot apărea între consumatori și entitățile pieței asigurărilor, ale pieței de capital sau ale sistemului pensiilor private autorizate, reglementate și/sau supravegheate de ASF este realizată de către unul dintre conciliatorii independenți și imparțiali înscriși în Registrul Conciliatorilor. Acesta este constituit din persoane fizice cu pregătire și experință profesională atât în domeniul piețelor financiare non-bancare, cât și al soluționării litigiilor pe căi alternative.

SAL-Fin îşi desfăşoară activitatea în str. Steluței nr. 2, sector 1, București.

TELVERDE 0800 825 627, e-mail: office@salfin.ro
Orice alte informații suplimentare se pot regăsi pe www.salfin.ro.

Taguri: Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF)  asigurari auto  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Garanti BBVA Leasing obtine o finantare de la BERD

Garanti BBVA Leasing, parte a Grupului Garanti BBVA România, semnează un nou acord de împrumut de 10 milioane de euro cu Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), pentru a sprijini dezvoltarea IMM-urilor din România, conform unui detalii

Platile instant, posibile la 14 dintre cele 23 de banci

Platile instant in lei se pot face la majoritatea bancilor mari, cu cateva exceptii, precum Unicredit si Intesa. In total, 14 din totalul celor 23 de banci importante din Romania ( 20 de banci romanesti si 3 sucursale ale bancilor straine) ofera serviciul de plati instant, care se pot detalii

Biletele la ordin, cecurile si cambiile pot fi trimise din aplicatia CEC Bank

CEC Bank continuă procesul de digitalizare și implementează o nouă funcționalitate destinată firmelor: Scanarea Instrumentelor de Debit în aplicația de Mobile Banking – CEC app, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: ”CEC detalii

Tentativa de frauda online prin e-mailuri trimise clientilor CEC Bank

Clientii CEC Bank care au primit astazi e-mailuri cu mesajul „Restricționare Temporară a Contului Dvs.” trebuie sa le ignore, pentru ca sunt tentative de frauda online. Desi mailul pare a veni de la CEC Bank, intrucat in dreptul expeditorului (de detalii

 



 

Ultimele Comentarii