TEHNOLOGII BANCARE | Profil

Agentii Allianz-Tiriac Asigurari vor fi dotati cu POS-uri mobile pentru plata primelor cu cardul

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-07-06 11:29

GoSwiff, lider global în plăți digitale, a anunțat astăzi, alături de UniCredit Bank, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, și MasterCard, operatorul celei mai rapide rețele globale de procesare a plăților, un parteneriat pentru extinderea plăților mobile în România, se arata intr-un comunicat de presa, in care se mai precizeaza urmatoarele:

Parteneriatul introduce pe piaţa locală posibilitatea acceptării plăţii cu cardul pentru primele de asigurare aferente polițelor emise de Allianz-Țiriac Asigurări. Astfel, Allianz-Țiriac Asigurări devine prima companie din România ce va pune la dispoziţia clienţilor săi această soluţie, prin echiparea agenților săi cu mPOS-uri, astfel încât clienții să poată plăti primele de asigurare cu cardul, direct la agentul care îi încheie polița.

Allianz-Țiriac are peste 2.800 de agenți specializați în vânzarea produselor companiei. Compania și-a lărgit portofoliul de servicii prin integrarea unei soluții inovatoare de acceptare a plăților în regim mobil, astfel încât agenții să poată finaliza procesul de contractare chiar în timpul întâlnirilor, iar clientul să poată plăti primele de asigurare fără a mai fi nevoie să se deplaseze la o sucursală a companiei sau la alte puncte în care poate face plata primelor de asigurare (sucursale ale băncilor partenere, ATM etc.).

„Pentru Allianz-Țiriac, introducerea sistemului de plăți mobile (mPOS) reprezintă încă un pas către îmbunătățirea experienței clienților noștri în interacțiunea cu compania. Trebuie să subliniez faptul că suntem prima companie de asigurări din România care a introdus această metodă inovatoare de plată, iar parteneriatul cu UniCredit Bank, MasterCard și GoSwiff se aliniază perfect strategiei digitale a companiei noastre, ajutându-ne să oferim clienților servicii mai rapide la achiziția unui produs de asigurare oferit de Allianz-Țiriac” explică Bogdan Zamfirescu, Director Divizia Operațiuni Back Office în cadrul Allianz-Țiriac Asigurări.

Noua platformă de procesare a plăților prin mPOS înglobează toate elementele necesare creșterii vânzărilor unui furnizor de servicii de asigurări, prin acceptarea cardurilor ca instrument de plată, inclusiv un portal pentru administrarea pachetelor de asigurări, a promoțiilor, dar și a agenților de teren, precum și echiparea acestora cu aplicații de plăți mobile și cititoare de carduri de ultimă generaţie. Datorită acestor noi capabilităţi, numărul de agenţi care pot accepta plăţi digitale creşte semnificativ, iar un efect pozitiv va fi resimțit inclusiv în ceea ce privește experiența la plată a clienților acestora – făcând tranzacția mai simplă, mai sigură și mai eficientă.

“În cadrul acestui parteneriat, UniCredit Bank oferă soluţia de acceptare a plăţilor mobile, o soluţie care, avem convingerea, va aduce beneficii sporite de eficienţă şi competitivitate partenerului nostru Allianz-Ţiriac Asigurări. Actuala colaborare este în linie cu strategia UniCredit Bank de a oferi întotdeauna cele mai performante tehnologii şi servicii de înaltă calitate clienţilor şi partenerilor noştri”, adaugă Gabriel Jeflea, Director Global Transactional Banking în cadrul UniCredit Bank.

Începând din 2015, legislaţia financiară din România prevede plafonarea operaţiunilor cu numerar, având ca principal obiectiv să sporească transparența, să mărească controlul asupra tranzacțiilor cu numerar şi să încurajeze utilizarea plăților electronice, stimulând clienţii să utilizeze metode electronice de efectuare a plăților.

“Suntem mândri să ne aflăm, şi de această dată, pe frontispiciul inovației în soluțiile de plăți mobile. Acest parteneriat subliniază accelerarea tranziției dinspre numerar înspre plăți digitale, demonstrând totodată expertiza MasterCard în furnizarea soluției optime. Dorim să le mulțumim partenerilor noștri pentru că ne împărtășesc viziunea, de a conecta consumatorii din România cu cele mai moderne servicii financiare. MasterCard își va continua angajamentul de a sprijini mediul de afaceri și autoritățile pentru a dezvolta infrastructura de acceptare a cardurilor, cu scopul de a extinde beneficiile plăților electronice către consumatori“, a declarat Gabriel Ghiță, Head of New Business CEE în cadrul MasterCard.

“Faptul că una dintre cele mai importante bănci din România a optat pentru serviciile noastre demonstrează capacitatea noastră de a opera în piețe diferite și, totodată, ne extinde prezența în Europa de Est. Suntem încântați să facem parte din acest parteneriat cu scopul de a sprijini Allianz-Tiriac in introducerea acestei soluţii inovatoare pe piaţa din România. Experiența cumulată a MasterCard și UniCredit Bank în industria plăților cu cardul completează perfect oferta noastră de servicii de plăți mobile”, a adăugat Stefano Diemmi, Head of Europe & Global Accounts, GoSwiff.

Taguri: UniCredit Bank  MasterCard  comision POS  Allianz-Tiriac Asigurari  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Peste 1 milion de clienți ai Băncii Transilvania au abonament de cont curent

Peste 1 milion de clienți ai Băncii Transilvania au Abonament de cont curent Smart Banking, dintre care mai mult de jumătate au ales Abonamentul 365, conform unui anunt al bancii, in care se adauga: Ce înseamnă abonamentele Smart Banking: Se adresează tuturor clienților persoane fizice, atât celor existenți, cât și celor noi. Sunt de cinci tipuri, în funcție de stiluri diferite de viață - Salut, Student, 365, Premium și Premium+. Primele două sunt gratuite, iar celelalte înseamnă 7, 17 și 20 de lei/lună. Pentru alegerea unuia dintre abonamente, clienții pot consulta detalii

Alpha Bank a obtinut un profit net de 33 milioane euro in 2022

Alpha Bank a anuntat ca profitul net in 2022 a ajuns la nivelul de 33 milioane de euro, "reflectând atât o performanță comercială notabilă, cât și o gestionare eficientă a riscurilor", conform unui comunicat de presa. Comunicatul Alpha Bank: Rezumatul rezultatelor Alpha Bank Romania pentru anul 2022: performanță comercială și financiară solidă În anul 2022, Alpha Bank Romania a continuat să își mențină angajamentul față de clienții săi și să sprijine economia românească, în pofida mediului macroeconomic provocator, înregistrând, totodată, o performanță comercială și financiară solidă: • Portofoliul de credite al Alpha Bank în Romania a detalii

Patria Credit imprumuta firmele cu angajati de etnie roma

REDI ECONOMIC DEVELOPMENT SA și Patria Credit IFN S.A. anunță semnarea unui parteneriat local unic pentru finanțarea și incluziunea antreprenorilor romi, cu precădere agricultori, din micile comunități rurale din țară, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Prin detalii

BT Trade, aplicatia pentru tranzactii cu actiuni pe bursa

 BT Trade este cel mai simplu mod de a deschide un cont de tranzacționare.  Aplicația de mobil oferă acces la piața de capital românească și la aproape 30 de piețe internaționale.  Prin BT detalii

 



 

Ultimele Comentarii