Protectia Consumatorilor | Vodafone

Contract incheiat abuziv de Vodafone. Ce pot sa fac?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-01-28 11:40

"M-a sunat de la o firma de recuperari ca trebuie sa platesc „abonamentul pe Noiembrie, Decembrie si luna in curs” pentru Vodafone TV. Este vorba de un contract incheiat abuziv de un reprezentant Vodafone.

In Noiembrie 2021 am fost contactat telefonic, de un reprezentant vodafone, care m-ia prezentat seviciul Vodafone TV pentru o perioada de proba gratuit 15 zile, am fost de acord, nu am fost multumit de serviciu, in Decembrie 2021, pe 9,16,22, l-am sunat pe reprezentant sa trimita pe cineva sa ridice echipamentul ca nu sint multumit, si am primit si mesaj ca am de plata o factura, dinsul a spus ca nu este nici o problema, ca mesajele vin automat.

Acum eu nu stiu ce sa fac,sa platesc sau nu ?
Aveam alta parere despre Vodafone Romania.
Va multumesc", intreaba un cititor.

Raspuns

Stimate domn,

Vodafone a procedat, intr-adevar, abuziv, prin incheierea contractului pentru serviciul de televiziune Vodafone TV, cu toate ca dumneavoastra nu ati fost multumit de serviciu si l-ati anuntat pe reprezentantul Vodafone ca nu doriti acest serviciu si ati solicitat ridicarea echipamentelor.

Mai grav, reprezentatul Vodafone v-a mintit atunci cand v-a informat ca mesajele privind facturile vin automat, dat fiind ca dumneavoastra nu ati fost de acord cu incheierea contractului.

De aceea, sfatul meu este sa trimiteti la Vodafone o reclamatie in care sa solicitati anularea contractului si a facturilor pentru serviciul Vodafone TV.

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon ( *222), e-mail ( persoane.fizice_ro@vodafone.com ), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone la reclamatie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, printr-un acord amiabil sau cu ajutorul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Vezi aici raspunsul integral

Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici  si te ajutam

Taguri: Vodafone  reclamatie Vodafone  Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC)  Protectia Consumatorului  Reclamatiibanci.ro  

Comentarii

alexandru turturica
Prelungire ABUZIVA 3 numere de contact la Vodafone
Buna ziua, Va scriu pentru ca am aflat ca cele 3 numre de abonamnet au fost prelungite cu inca 24 luni, dupa ce in luna Ianuarie si Martie am fost sunat de catre un Agent de vanzari al companiei Vodafone, ca sa mi prezinte pentru cele 3 numere o oferta ( fara telefon sau vreun accesoriu, sau altceva) si care nu va prelungi actul contractual doar ca este bonus, niste 5G ( care desi era activat in oferta decat l-am prelunjit unul dintre numere ca baza legala adica mergs cu contract semnat si stampilat intr-un sediu Vodafone. Al telefon cu mare ' papagal de nu prea am inteles nimic, am zis ca este ok, doar sa nu mi se prelungeasca baza contractuala, si a zic ca NU,.. ca este Bonus... A mai zis ca peste cateva luni imi va trimite oferta cu un terminal de telefon Nou, Nimic.. si dupa cateva luni am ajun la un sediu Vodafone, si SURPRIZA , toate cele 3 abonamenta ale Dvs au fost prelungite cu inca 24 luni urmand ca prin 2024 sa se expire.. Cica daca mi-am dat acordul cu nume data nastere, si ro -UL FIRMEI ESTE CONTRACT INCHEIAT. Dar ei au uitat sa o sune prima data pe ADMINSTRATORUL FIRMEI LEGAL ( EU SUN DOAR INPUTERNICITUL FIRMEI) PLUS CA SUNT PROBLEME MARI CU SEMNAUL LA CELE 2 LOCAII ALE FIRMEI, etc.. la inceput totul ok semnal servici bune, pe urma, slab, si au crescut abonamentele platesc enorm.. si faza tare la care am ajuns sava scriu ca au fost prelungite abuziv printr-n simplu telefon,, toate cele 3 numere fara nici un beneficiu, mai rau semnal de slaba calitate si servici la fel.. Cum pot sa rezolv impreuna cu Administratorul copanie Va dati seama cati sunt in aceasi situatie? oameni batrani, care spun da. si sunt efectic furati de vorbe, etc.. L-eam cerut inregistrarea si nu vor sa mi-o da.. Astept raspun de la Dvs, Multumesc O seara buna!

Vasile Coman - Bancherul.ro
prelungire abonament Vodafone
Stimate domn, Pentru ca agentul Vodafone nu v-a informat in mod adecvat in ce consta oferta, iar dumneavoastra nu ati inteles ca este vorba de o prelungire a abonamentului, sfatul meu este sa faceti la Vodafone o reclamatie, in care sa solicitati anularea abonamentului. In reclamatie precizati faptul ca agentul Vodafone nu v-a explicat la telefon suficient de clar in ce consta oferta, iar dumneavoastra i-ati spus ca nu doriti prelungirea abonamentului. Reclamația la Vodafone o puteți face prin e-mail, la adresa persoane.juridice_ro@vodafone.com sau pe site-ul Vodafone, completand formularul de la acest link. Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com sau persoane.juridice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone. „Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone. Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune ce răspuns ati primit la reclamatia catre Vodafone, pentru a va ajuta sa rezolvati problema. Daca raspunsul Vodafone nu este cel asteptat, va voi sfatui cum sa recurgeti la ajutorul autoritatii responsabile pentru protectia consumatorului (ANPC) sau cu ajutorul altor autoritati. Cu stima, Vasile Pop Coman jurnalist Reclamatiibanci.ro vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Alajrad Andreea Georgiana
Reclamație Vodafone


Mocanu Ion
Sa renunț la contractul Tv
A expirat și mam mutat

PENES Valeriu
Contract abuziv si terminal (pentru un senior)
Buna ziua. Tatal meu, senior la 96 de ani, s-a dus sa isi plateasca cartela Vodafone, in ziua de 21.12.2022. A venit acasa cu abonamentul RED 9 National si un terminal Nokia G11 32Gb Black 4G in valoare de 610.86Ron. Am fost la magazinul Vodafone din Ion Mihalache si , in prezenta angajatului, am facut o cerere de reziliere contract si retragere terminal. In ziua de 21.01.2023 am fost sunat de catre o angajata Vodafone, careia i-am explicat situatia si am rugat-o sa imi comunice ce trebuie facut mai departe (restituire terminal si alte proceduri). Pana astazi nu am mai primit nici un semn. Va rog, dati-mi o solutie! Multumesc. Cu consideratie

Vasile Pop Coman - jurnalist Bancherul.ro
contract abuziv Vodafone
Stimate domn, Este cunoscut comportamentul Vodafone de a incheia contracte abuzive, dupa cum se vede si in comentariile de la acest articol. Scopul este de a vinde si a castiga cat mai mult, fara scrupule, ca in cazul tatalui dumneavoastra, in varsta inaintata. Faptul ca Vodafone nu v-a raspuns, in termen de 30 de zile, cum prevede legea, la cererea de reziliere a contractului, este o alta dovada a serviciilor de slaba calitate a acestei firme de telefonie din Anglia, in care nu puteti avea incredere. Motiv pentru care, sfatul meu este sa reclamati Vodafone la Protectia Consumatorilor (ANPC). Reclamatia o puteti face pe site-ul ANPC.ro, prin completarea formularului de la acest link: https://sesizari1.anpc.ro. De asemenea, va recomand sa depuneti si o petie online impotriva Vodafone la ANCOM (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii), in aceasta pagina: https://infocentru.ancom.ro/contact/sesizeaza-ancom/formular-petitii-online/, sau prin email (sesizare@ancom.ro). Va rog sa reveniti la mine cu raspunsurile primite de la ANPC si ANCOM, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu Vodafone.

Runcan gheorghe marius
Runcan
De ce au majorat abonamentu,? Nu mi se pare normal din moment ce eu am facut un cobtract cu o alta suma de plata,nicidecum cu cea marita de ei!

Vasile Pop Coman - jurnalist Bancherul.ro
majorare abonament Vodafone
In contractul standard al Vodafone, firma isi rezerva dreptul sa majoreze tarifele. Sfatul meu este sa va portati la alte firme de telefonie, cu preturi mai mici si net nelimitat, precum Digi. "Preţul serviciilor Vodafone este stabilit în EURO, la care se adaugă valoarea TVA aplicabilă la data facturării. Plata serviciilor se va efectua de către Client, în lei la cursul de schimb menţionat pe factură, care reprezintă cursul de schimb al BNR valabil la data emiterii facturii. Sumele neplătite la termenul prevăzut în factură se vor plăti cu aplicarea condiţiilor descrise la art. 6 din prezentul contract. Vodafone va putea modifica oricând preţul serviciilor Vodafone, cu respectarea prevederilor legale în vigoare, făcând publice aceste modificări cu cel puţin 30 de zile înainte", se arata in contractul standard al Vodafone.

Edy
Excroci telefonie de cacat
8850

Pestriță mihai
Vodafon
Bună seara am o nemulțumire de cei de la vodafon iris titan, am încheiat un nou contract cu iei să-mi achizitionet un telefon , în prealabil.am închis un numarar de telefon urmând ca în aceasta luna sa mi se închidă și sl doilea numar, pe data de 1 mai anul curent am achiziționat un telefon miau spus cât am de plata , dar nu.miaiu spus ca dacă am un telefon în rate închizând acesta sa mi acumuleze toate ratele într-o singura factura , iar acesta factura mia venit în jur de 3000 de romi, an întrebarea de ce sau e posibil sa mi acumuleze toate rate într-o singura factura fără sa ma anunțe cât îmi vine de plata ma refer la suma totala de 2760 RON, întreb cum e posibil asa ceva

Florea Vasile
Nesoluționat reziliere contract
Bună ziua, în data de 11 iulie 2023 am solicitat rezilierea contractului pentru 1 nr telefon și pana la data prezenta nu s-a soluționat, am trimis emailuri, am sunat de nenumărate ori și acum îmi spune ca luna viitoare. Totul verbal nimic scris

Florea Cristina ioana
Plătesc enorm in fiecare luna
De ce platesc milioane in fiecare luna câte 5 milioane 3 numa asa dau mereu

Florea Cristina ioana
Plătesc enorm in fiecare luna
De ce platesc milioane in fiecare luna câte 5 milioane 3 numa asa dau mereu

Vasile Pop Coman - Bancherul.ro
factura mare Vodafone
Plata unei facturi mari la Vodafone ar putea fi cauzata de costurile suplimentare percepute pentru traficul net, de aceea sfatul meu este sa va portati la o alta firma de telefonie, care are net nelimitat, la costuri rezonabile, precum Digi.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Vodafone



Contract incheiat abuziv de Vodafone. Ce pot sa fac?

"M-a sunat de la o firma de recuperari ca trebuie sa platesc „abonamentul pe Noiembrie, Decembrie si luna in curs” pentru Vodafone TV. Este vorba de un contract incheiat abuziv de un reprezentant Vodafone. In Noiembrie 2021 am fost contactat telefonic, de un detalii

Vodafone nu vrea sa-mi anuleze o factura pentru un contract reziliat. Ce pot sa fac?

"Am abonament la Vodafone de mai bine de 5 ani. Pana acuma sa zic ca nu am avut probleme. În urma cu o luna am fos sunat de către un reprezentant Vodafone pt a-mi prezenta o noua oferta, după lungi discuți am fost convinsa sa mai închei încă 2 detalii

Vodafone ma taxeaza exagerat de mult, pentru cost suplimentar. Ce pot sa fac?

"Buna ziua! Am un abonament de 2 ani de zile la Vodafone in care am luat si un telefon. Pe langa faptul ca nu am fost anuntata ca am terminat contractul de doua luni, cei de la Vodafone ma taxeaza in ultimele doua luni exagerat de mult (cu 200-300 de lei mai mult decat abonamentul) pe motiv detalii

Reteaua Vodafone a picat in Tulcea

Reteaua Vodafone a picat in Tulcea, ne-a transmis un cititor. "6.11.2020 reteaua Vodafone a cazut in Tulcea. Se ocupa oare cineva de asta?" este mesajul primit de la un cititor. Vodafone nu a anuntat, pana in prezent, daca sunt probleme de semnal cu reteaua de detalii

 



 

Ultimele Comentarii