Revolut si ING mi-au blocat conturile din cauza unor transferuri considerate fraude. Ce pot sa fac?
Autor: Bancherul.ro
2021-11-11 18:14
"Buna ziua. Mi-a fost blocat contul Revolut, din cauza a doua transferuri din strainatate considerate fraude, precum si contul ING, in urma solicitarii Revolut.
Numai ca nu este vorba de nicio frauda, sunt bani primiti de la un prieten, iar o parte sunt si bani castigati din investitii in criptomonede, precum si din economiile mele, de aceea consider ca Revolut comite un abuz.
Am cerut la Revolut si ING sa-mi deblocheze conturile, dar nu vor. Puteti sa ma ajutati?", intreaba un cititor Bancherul.ro.
RASPUNS
Stimate domn,
Am trimis la Revolut cateva intrebari cu privire la procedura de blocare a conturilor si modul de rezolvare a acestei probleme cu care va confruntati si dumneavoastra, iar raspunsurile sunt urmatoarele:
Care sunt situațiile în care un cont este blocat?
O limitare temporară a accesului la unele dintre funcționalitățile contului poate apărea atunci când activitatea pe cont a depășit un anumit nivel de risc.
În funcție de riscul detectat, pot fi activate restricții mai mici
sau mai mari - această abordare este o consecință a celei de-a patra Directive Europene (AML IV 2015) și se numește „abordare bazată pe risc”.
Ce fel de risc? Risc de încălcare a securității fondurilor clientului, a termenilor și condițiilor din contract sau a legii.
De ce? Sistemele au funcții informative și preventive. De exemplu, dacă algoritmul detectează că e posibil ca un card al unui client să fi ajuns în mâini greșite, acesta poate activa blocarea și trimite clientului un mesaj pe telefon care îl
întreabă dacă a încercat să facă o tranzacție.
Tot ce are de făcut un utilizator este să confirme direct în aplicație că el a făcut acea tranzacție și funcțiile cardului sau ale contului revin la starea anterioară.
Fiecare tranzacție este diferită, prin urmare algoritmul estimează nivelul de risc în timp real, individual pentru fiecare tranzacție, cont, card, client, ținând cont de evenimentele produse, în medie, și de experiențele de trecut.
Contează dacă cineva, de exemplu, și-a creat un cont ieri sau în
urmă cu doi ani, îl folosește în mod regulat sau a efectuat doar două tranzacții în decurs de doi ani.
Există, de asemenea, modele de tranzacții care sunt tipice pentru actorii rău intenționați de pe piața financiară.
Important de notat este și faptul că autoritățile statului pot solicita, de asemenea, limitarea accesului la cont.
Revolut, în calitate de companie care își desfășoară activitatea în România, în conformitate cu legislația locală, cooperează cu autoritatea de reglementare și instituțiile locale, precum instanța, Poliția sau Parchetul.
Cum putem preveni blocarea contului?
Deși nu dezvăluim detalii despre procedurile de securitate pentru a nu da ”ponturi” răufăcătorilor, este util să reamintim întotdeauna ce să evităm când folosim Revolut.
Secțiunea 11 din termeni și condiții spune ce poate constitui o încălcare a acestora și care ar putea fi motivul procedurii de verificări de securitate. Aceasta include, dar nu se limitează la:
- utilizarea unui cont în mod ilegal
- încercarea de a obține controlul sau utilizarea unui cont sau card înregistrat de o altă persoană, dând controlul contului sau cardului unei alte persoane
- utilizarea contului sau cardului pentru a „pirata” serviciile sau promoțiile altor furnizori de servicii, cum ar fi abonamente gratuite, serii limitate de produse sau perioade de probă
- folosirea unui card virtual de unică folosință, pentru a câștiga mile „artificiale” sau mai multe puncte
- extinderea perioadelor fără dobândă la cardurile de credit cu ajutorul unui carusel de depuneri și retrageri pentru a genera tranzacții „artificiale”
- utilizarea Revolut în scopuri de business cu ajutorul unui cont de persoană fizică, în loc să se utilizeze un cont de business, cum ar trebui procedat în astfel de situații.
Funcția de asistență clienți poate avertiza și îi poate cere clientului să nu încalce termenii și condițiile contractuale sau, ca parte a procedurii de screening, să ceară dovada identității sau informații suplimentare.
De exemplu, atunci când un client refuză să furnizeze dovada identității, apare un impas și acest lucru poate duce la retragerea din contract și închiderea contului.
De aceea, păstrarea legăturii cu echipa de suport clienți este importantă. Se întâmplă ca echipa de suport clienți să aibă nevoie de informații suplimentare de la utilizatori, iar, în unele cazuri, această procedură formală necesită timp și e nevoie și de răbdare.
De asemenea, este importantă actualizarea aplicației și păstrarea telefonului într-o stare adecvată de utilizare.
Pentru a menține siguranța conturilor, sfătuim utilizatorii să descarce cel mai recent software pentru dispozitivul mobil și cea mai recentă versiune a aplicației Revolut, imediat ce acestea sunt disponibile.
Cum se poate debloca un cont?
Acest lucru depinde de tipul de risc. În primul rând, clientul trebuie să citească cu atenție termenii și condițiile, pentru a înțelege riscurile ce apar în diferite situații de utilizare greșită a serviciilor Revolut.
Deci, regula principală este să fii un utilizator informat. În al doilea rând, utilizatorii ar trebui să verifice în mod regulat mesajele din aplicație pentru a vedea dacă a apărut vreun semnal legat de tranzacții sau de modul în care a fost utilizată aplicația.
Prin aceeași modalitate vom furniza informații despre cont și vom informa clientul cu privire la orice fraudă sau suspiciune de fraudă legată de cont.
Acesta este, de asemenea, modul în care vom anunța dacă există o amenințare la securitatea contului său. Din acest motiv, le recomandăm tuturor clienților să verifice în mod regulat aplicația Revolut pentru a vedea dacă au primit astfel de informații sau notificări.
Și al treilea: în cazul în care o notificare semnalează o activitate
anormală a aplicației sau a cardului, soluția este cooperarea dintre client și echipa noastră de asistență, utilizatorul fiind încurajat să urmeze instrucțiunile transmise de serviciul de asistență clienți.
Orice informație solicitată de echipa de asistență e de dorit să fie furnizată rapid.
Puteți menționa anumite cazuri în care conturile au fost blocate și cum au fost deblocate?
Fiecare caz este diferit, așa că examinăm fiecare situație separat. Durata procedurii de verificare a securității depinde și de mulți factori.
Sarcina serviciului de asistență clienți este de a rezolva cât mai curând posibil orice situație, astfel încât să deranjeze cât mai puțin clienții.
În cazul în care un utilizator nu este sigur de ceea ce se întâmplă cu aplicația, merită întotdeauna să semnaleze situația prin chat-ul din aplicație și să solicite sprijinul echipei de suport clienți.
Din câte puteți ști, au fost observate situații în care conturile au fost blocate din eroare?
Verificările de securitate nu au loc întâmplător sau accidental, ele sunt întotdeauna declanșate de un anumit factor de risc.
Algoritmii folosesc machine learning, „sesizează” diverse situații, reacționează rapid, dar verificarea efectivă a sesizării necesită o intervenție umană.
Agentul de suport clienți nu ajunge imediat la o concluzie, la fel ca sistemele automate, este nevoie de mai mult timp - poate solicita clienților informații suplimentare în chat-ul din aplicație, dar după procedura de verificare, decizia este la echipa de asistență.
Sarcina echipei de suport este de a finaliza procedura cât mai curând posibil și de a lua decizia corectă, de exemplu - deblocarea contului, avertizarea clientului cu privire la risc, rezilierea contractului, transferarea cazului către autoritățile statului - fiecare caz este diferit, dar asistența este întotdeauna ghidată de proceduri stabilite în legătură cu termenii și condițiile din contract și cu reglementările legale locale și internaționale (de exemplu, AML - combaterea spălării banilor,
PEP - persoane expuse politic, CFT - combaterea finanțării terorismului).
Ce puteți spune despre numărul total de cazuri de conturi blocate în ultimul an?
Raportăm aceste cifre în mod regulat autorităților noastre de
reglementare, dar nu le discutăm public.
Este important să subliniem că numărul de controale de securitate care determină blocarea unui cont este doar o mică parte în comparație cu numărul de clienți - în prezent peste 16 milioane - sau numărul de tranzacții - sute de milioane de tranzacții."
Daca raspunsurile Revolut nu va ajuta sa rezolvati problema blocarii contului, va rog sa reveniti la mine, pentru a va ajuta sa gasiti o solutie, fie pe cale amiabila, printr-o negociere cu Revolut, fie prin intermediul unor institutii precum CSALB (Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor Bancare), fie cu ajutorul autoritatilor de protectie a consumatorilor (ANPC).
Taguri: ING Bank reclamatie ING Bank banca Educatie financiara
Comentarii
Adam cosminMia fost contul blicat
Mi a fost contul blocat
Stoica Dana
Cont Revolut blocat
Cont revolut blocat
Stoica Dana
Cont Revolut blocat
Cont revolut blocat
Stoica Dana
Cont Revolut blocat
Cont revolut blocat
Merca Alexandru
Revolut
Bună seara! Am citit ca puteți discuta cu cei de la revolut pe cale amiabilă pentru deblocarea contului, ei mi au blocat contul din cauza unor tranzacții primite de la un client de la fostul meu loc de muncă. Clientul mi a cerut ajutorul să primească și el bani din afară instant și eu am spus să îl ajut, ideea este ca mi au blocat contul și nu mă lasă să îl folosesc de câteva luni bune și vreau să știu dacă există vreo soluție sau nu. Mulțumesc!
Claudia
Restricție cont
Buna mi sa restricționat contul la ing după ce am primit o sumă de la o vecina de a mea și mia cerut acte justificative pe care le-am trimis da nu vor să îmi de-a drumul la cont ce pot face in cazul asta mă chinui de o lună să îmi de-a drumul la cont da nu vor ce e de făcut ???
Claudia
Cont restricționat la ing
Adauga un comentariu
Adauga un comentariu folosind contul de Facebook
Alte stiri din categoria: Interviu
Revolut, acuzata de clienti ca permite fraude online. Banca le raspunde ca sunt fraude autorizate si ca vina este a Meta
Mai multi cititori ni s-au plans ca au fost victimele unor inselatorii online prin tranferuri din contul Revolut, fara ca banca sa poata depista fraudele. Revolut a refuzat sa-si asume responsabilitatea pentru fraudele online ( detalii
Cum ne pregatim de cresterea taxelor de anul viitor: economisim, reducem gradul de indatorare, tinem legatura cu banca
Anul viitor am putea asista la creșterea unor taxe și la impozite mai mari pentru proprietăți, avertizează invitații podcastului găzduit de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat de presa, in care se detalii
Rata la credite nu trebuie sa depaseasca 25% din venituri
• Acum, mai mult ca niciodată, clienții se așteaptă la practici responsabile din partea băncilor. Oamenii vor rate corecte, transparență, empatie • Sfătuim clienții să nu se îndatoreze până la limita maximă de 40% detalii
Bancile nu trimit clientilor linkuri si nu le cer date personale
În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie să arate simplitate în comunicare și înțelegere pentru consumatori, se arata intr-un comunicat al CSALB, in care se adauga: Pe de altă detalii
- Contractul unui credit trebuie sa contina si solutii in cazul neplatii ratei
- Beneficiarul unui credit trebuie sa stie ce solutii are daca nu poate plati rata
- IFN-urile nu vor sa rezolve reclamatiile clientilor prin CSALB
- Aplicatia YOU BRD are probleme de functionare
- Masura de prevenire a fraudelor online: aplicatia Raiffeisen detecteaza preluarea controlului telefonului de alta aplicatie
- Suntem intr-o perioada in care nu este clar pe ce venituri ne putem baza in viitor
- Banca Transilvania a rezolvat toate litigiile cu clientii bancilor preluate
- Scaderea ratei la credit trebuie insotita de o regandire a modului de viata
- Bancile nu pot face nimic daca se divulga datele de logare sau PIN-ul
- Cei care nu-si pot plati creditele in CHF pot apela la CSALB
Criza COVID-19
- In majoritatea unitatilor BRD se poate intra fara certificat verde
- La BCR se poate intra fara certificat verde
- Firmele, obligate sa dea zile libere parintilor care stau cu copiii in timpul pandemiei de coronavirus
- CEC Bank: accesul in banca se face fara certificat verde
- Cum se amana ratele la creditele Garanti BBVA
Topuri Banci
- Topul bancilor dupa active si cota de piata in perioada 2022-2015
- Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la creditele de nevoi personale
- Topul bancilor la active in 2019
- Topul celor mai mari banci din Romania dupa valoarea activelor in 2018
- Topul bancilor dupa active in 2017
Asociatia Romana a Bancilor (ARB)
- Băncile din România nu au majorat comisioanele aferente operațiunilor în numerar
- Concurs de educatie financiara pentru elevi, cu premii in bani
- Creditele acordate de banci au crescut cu 14% in 2022
- Romanii stiu educatie financiara de nota 7
- Gradul de incluziune financiara in Romania a ajuns la aproape 70%
ROBOR
- ROBOR: ce este, cum se calculeaza, ce il influenteaza, explicat de Asociatia Pietelor Financiare
- ROBOR a scazut la 1,59%, dupa ce BNR a redus dobanda la 1,25%
- Dobanzile variabile la creditele noi in lei nu scad, pentru ca IRCC ramane aproape neschimbat, la 2,4%, desi ROBOR s-a micsorat cu un punct, la 2,2%
- IRCC, indicele de dobanda pentru creditele in lei ale persoanelor fizice, a scazut la 1,75%, dar nu va avea efecte imediate pe piata creditarii
- Istoricul ROBOR la 3 luni, in perioada 01.08.1995 - 31.12.2019
Taxa bancara
- Normele metodologice pentru aplicarea taxei bancare, publicate de Ministerul Finantelor
- Noul ROBOR se va aplica automat la creditele noi si prin refinantare la cele in derulare
- Taxa bancara ar putea fi redusa de la 1,2% la 0,4% la bancile mari si 0,2% la cele mici, insa bancherii avertizeaza ca indiferent de nivelul acesteia, intermedierea financiara va scadea iar dobanzile vor creste
- Raiffeisen anunta ca activitatea bancii a incetinit substantial din cauza taxei bancare; strategia va fi reevaluata, nu vor mai fi acordate credite cu dobanzi mici
- Tariceanu anunta un acord de principiu privind taxa bancara: ROBOR-ul ar putea fi inlocuit cu marja de dobanda a bancilor
Statistici BNR
- Deficitul contului curent, aproape 18 miliarde euro după primele opt luni
- Deficitul contului curent, peste 9 miliarde euro pe primele cinci luni
- Deficitul contului curent, 6,6 miliarde euro după prima treime a anului
- Deficitul contului curent pe T1, aproape 4 miliarde euro
- Deficitul contului curent după primele două luni, mai mare cu 25%
Legislatie
- Legea nr. 311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor şi Fondul de garantare a depozitelor bancare
- Rambursarea anticipata a unui credit, conform OUG 50/2010
- OUG nr.21 din 1992 privind protectia consumatorului, actualizata
- Legea nr. 190 din 1999 privind creditul ipotecar pentru investiții imobiliare
- Reguli privind stabilirea ratelor de referinţă ROBID şi ROBOR
Lege plafonare dobanzi credite
- BNR propune Parlamentului plafonarea dobanzilor la creditele bancilor intre 1,5 si 4 ori peste DAE medie, in functie de tipul creditului; in cazul IFN-urilor, plafonarea dobanzilor nu se justifica
- Legile privind plafonarea dobanzilor la credite si a datoriilor preluate de firmele de recuperare se discuta in Parlament (actualizat)
- Legea privind plafonarea dobanzilor la credite nu a fost inclusa pe ordinea de zi a comisiilor din Camera Deputatilor
- Senatorul Zamfir, despre plafonarea dobanzilor la credite: numai bou-i consecvent!
- Parlamentul dezbate marti legile de plafonare a dobanzilor la credite si a datoriilor cesionate de banci firmelor de recuperare (actualizat)
Anunturi banci
- Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza
- Platile instant, posibile la 13 banci
- Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12
- Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor
- BRD bate recordul la credite de consum, in ciuda dobanzilor mari, si obtine un profit ridicat
Analize economice
- România, pe locul 16 din 27 de state membre ca pondere a datoriei publice în PIB
- România, tot prima în UE la inflația anuală, dar decalajul s-a redus
- Exporturile lunare în august, la cel mai redus nivel din ultimul an
- Inflația anuală a scăzut la 4,62%
- Comerțul cu amănuntul, +7,3% cumulat pe primele 8 luni
Ministerul Finantelor
- Datoria publică, 51,4% din PIB la mijlocul anului
- Deficit bugetar de 3,6% din PIB după prima jumătate a anului
- Deficit bugetar de 3,4% din PIB după primele cinci luni ale anului
- Deficit bugetar îngrijorător după prima treime a anului
- Deficitul bugetar, -2,06% din PIB pe primul trimestru al anului
Biroul de Credit
- FUNDAMENTAREA LEGALITATII PRELUCRARII DATELOR PERSONALE IN SISTEMUL BIROULUI DE CREDIT
- BCR: prelucrarea datelor personale la Biroul de Credit
- Care banci si IFN-uri raporteaza clientii la Biroul de Credit
- Ce trebuie sa stim despre Biroul de Credit
- Care este procedura BCR de raportare a clientilor la Biroul de Credit
Procese
- ANPC pierde un proces cu Intesa si ARB privind modul de calcul al ratelor la credite
- Un client Credius obtine in justitie anularea creditului, din cauza dobanzii prea mari
- Hotararea judecatoriei prin care Aedificium, fosta Raiffeisen Banca pentru Locuinte, si statul sunt obligati sa achite unui client prima de stat
- Decizia Curtii de Apel Bucuresti in procesul dintre Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Curtea de Conturi
- Vodafone, obligata de judecatori sa despagubeasca un abonat caruia a refuzat sa-i repare un telefon stricat sau sa-i dea banii inapoi (decizia instantei)
Stiri economice
- Datoria publică, 52,7% din PIB la finele lunii august 2024
- -5,44% din PIB, deficit bugetar înaintea ultimului trimestru din 2024
- Prețurile industriale - scădere în august dar indicele anual a continuat să crească
- România, pe locul 4 în UE la scăderea prețurilor agricole
- Industria prelucrătoare, evoluție neconvingătoare pe luna iulie 2024
Statistici
- România, pe locul trei în UE la creșterea costului muncii în T2 2024
- Cheltuielile cu pensiile - România, pe locul 19 în UE ca pondere în PIB
- Dobanda din Cehia a crescut cu 7 puncte intr-un singur an
- Care este valoarea salariului minim brut si net pe economie in 2024?
- Cat va fi salariul brut si net in Romania in 2024, 2025, 2026 si 2027, conform prognozei oficiale
FNGCIMM
- Programul IMM Invest continua si in 2021
- Garantiile de stat pentru credite acordate de FNGCIMM au crescut cu 185% in 2020
- Programul IMM invest se prelungeste pana in 30 iunie 2021
- Firmele pot obtine credite bancare garantate si subventionate de stat, pe baza facturilor (factoring), prin programul IMM Factor
- Programul IMM Leasing va fi operational in perioada urmatoare, anunta FNGCIMM
Calculator de credite
- ROBOR la 3 luni a scazut cu aproape un punct, dupa masurile luate de BNR; cu cat se reduce rata la credite?
- In ce mall din sectorul 4 pot face o simulare pentru o refinantare?
Noutati BCE
- Acord intre BCE si BNR pentru supravegherea bancilor
- Banca Centrala Europeana (BCE) explica de ce a majorat dobanda la 2%
- BCE creste dobanda la 2%, dupa ce inflatia a ajuns la 10%
- Dobânda pe termen lung a continuat să scadă in septembrie 2022. Ecartul față de Polonia și Cehia, redus semnificativ
- Rata dobanzii pe termen lung pentru Romania, in crestere la 2,96%
Noutati EBA
- Bancile romanesti detin cele mai multe titluri de stat din Europa
- Guidelines on legislative and non-legislative moratoria on loan repayments applied in the light of the COVID-19 crisis
- The EBA reactivates its Guidelines on legislative and non-legislative moratoria
- EBA publishes 2018 EU-wide stress test results
- EBA launches 2018 EU-wide transparency exercise
Noutati FGDB
- Banii din banci sunt garantati, anunta FGDB
- Depozitele bancare garantate de FGDB au crescut cu 13 miliarde lei
- Depozitele bancare garantate de FGDB reprezinta doua treimi din totalul depozitelor din bancile romanesti
- Peste 80% din depozitele bancare sunt garantate
- Depozitele bancare nu intra in campania electorala
CSALB
- La CSALB poti castiga un litigiu cu banca pe care l-ai pierde in instanta
- Negocierile dintre banci si clienti la CSALB, in crestere cu 30%
- Sondaj: dobanda fixa la credite, considerata mai buna decat cea variabila, desi este mai mare
- CSALB: Romanii cu credite caută soluții pentru reducerea ratelor. Cum raspund bancile
- O firma care a facut un schimb valutar gresit s-a inteles cu banca, prin intermediul CSALB
First Bank
- Ce trebuie sa faca cei care au asigurare la credit emisa de Euroins
- First Bank este reprezentanta Eurobank in Romania: ce se intampla cu creditele Bancpost?
- Clientii First Bank pot face plati prin Google Pay
- First Bank anunta rezultatele financiare din prima jumatate a anului 2021
- First Bank are o noua aplicatie de mobile banking
Noutati FMI
- FMI: criza COVID-19 se transforma in criza economica si financiara in 2020, suntem pregatiti cu 1 trilion (o mie de miliarde) de dolari, pentru a ajuta tarile in dificultate; prioritatea sunt ajutoarele financiare pentru familiile si firmele vulnerabile
- FMI cere BNR sa intareasca politica monetara iar Guvernului sa modifice legea pensiilor
- FMI: majorarea salariilor din sectorul public si legea pensiilor ar trebui reevaluate
- IMF statement of the 2018 Article IV Mission to Romania
- Jaewoo Lee, new IMF mission chief for Romania and Bulgaria
Noutati BERD
- Creditele neperformante (npl) - statistici BERD
- BERD este ingrijorata de investigatia autoritatilor din Republica Moldova la Victoria Bank, subsidiara Bancii Transilvania
- BERD dezvaluie cat a platit pe actiunile Piraeus Bank
- ING Bank si BERD finanteaza parcul logistic CTPark Bucharest
- EBRD hails Moldova banking breakthrough
Noutati Federal Reserve
- Federal Reserve anunta noi masuri extinse pentru combaterea crizei COVID-19, care produce pagube "imense" in Statele Unite si in lume
- Federal Reserve urca dobanda la 2,25%
- Federal Reserve decided to maintain the target range for the federal funds rate at 1-1/2 to 1-3/4 percent
- Federal Reserve majoreaza dobanda de referinta pentru dolar la 1,5% - 1,75%
- Federal Reserve issues FOMC statement
Noutati BEI
- BEI a redus cu 31% sprijinul acordat Romaniei in 2018
- Romania implements SME Initiative: EUR 580 m for Romanian businesses
- European Investment Bank (EIB) is lending EUR 20 million to Agricover Credit IFN
Mobile banking
- Comisioanele BRD pentru MyBRD Mobile, MyBRD Net, My BRD SMS
- Termeni si conditii contractuale ale serviciului You BRD
- Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking
- CEC Bank - Ghid utilizare token sub forma de card bancar
- Cinci banci permit platile cu telefonul mobil prin Google Pay
Noutati Comisia Europeana
- Avertismentul Comitetului European pentru risc sistemic (CERS) privind vulnerabilitățile din sistemul financiar al Uniunii
- Cele mai mici preturi din Europa sunt in Romania
- State aid: Commission refers Romania to Court for failure to recover illegal aid worth up to €92 million
- Comisia Europeana publica raportul privind progresele inregistrate de Romania in cadrul mecanismului de cooperare si de verificare (MCV)
- Infringements: Commission refers Greece, Ireland and Romania to the Court of Justice for not implementing anti-money laundering rules
Noutati BVB
- BET AeRO, primul indice pentru piata AeRO, la BVB
- Laptaria cu Caimac s-a listat pe piata AeRO a BVB
- Banca Transilvania plateste un dividend brut pe actiune de 0,17 lei din profitul pe 2018
- Obligatiunile Bancii Transilvania se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti
- Obligatiunile Good Pople SA (FRU21) au debutat pe piata AeRO
Institutul National de Statistica
- Producția industrială, în scădere semnificativă
- Pensia reală, în creștere cu 8,7% pe luna august 2024
- Avansul PIB pe T1 2024, majorat la +0,5%
- Industria prelucrătoare a trecut pe plus în aprilie 2024
- Deficitul comercial, în creștere de la o lună la alta
Informatii utile asigurari
- Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023
- Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment
- Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului
- Cum functioneaza o asigurare de viata Metropolitan pentru un credit la Banca Transilvania?
- Care sunt documente necesare pentru dosarul de dauna la Cardif?
ING Bank
- La ING se vor putea face plati instant din decembrie 2022
- Cum evitam tentativele de frauda online?
- Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank pana in 20 martie
- Obligatiunile Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, intermediata de ING Bank
- ING Bank transforma departamentul de responsabilitate sociala intr-unul de sustenabilitate
Ultimele Comentarii
-
Bancnote vechi
Numar de ... detalii
-
Bancnote vechi
Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii
-
Schimbare numar telefon Raiffeisen
Puteti schimba numarul de telefon la Raiffeisen din aplicatia Smart Mobile/Raiffeisen Online, ... detalii
-
Vreau sa schimb nr de telefon
Cum pot schimba nr.de telefon ... detalii
-
Eroare aplicație
Am avut ora și data din setările telefonului date pe manual și nu se deschidea BT Pay, în ... detalii