BANCI | Interviu

Gabriela Nistor, BT: Promotiile au devenit esentiale pentru a vinde credite

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-06-07 08:55

Gabriela Nistor, director executiv pe retail la Banca Transilvania, considera ca acum creditele se vand mult mai greu si sunt necesare eforturi suplimentare, promotiile constituind o parte esentiala pentru a tine ritmul cu piata.

"Nu este uşor, nu sunt volumele de altădată, dar faţă de cum a fost anul trecut se simte o revenire. Toată reţeaua spune că simte o schimbare. Este nevoie însă de eforturi foarte mari, tot timpul trebuie să faci ceva, altfel nu poţi să ţii ritmul", spune Gabriela Nistor, director executiv retail la Banca Transilvania (BT), citata de Zf.ro. Ea spune că banca a reuşit să îşi majoreze soldul finanţărilor de consum în aprilie, când la nivelul pieţei a fost consemnată încă o scădere, câştigând astfel cotă.

Divizia de credite de consum a Bancii Transilvania, IFN-ul BT Direct, a lansat un credit de consum pentru care nu se solicita fisa fiscala, ca in cazul creditelor acordate de banca, dobanda fiind insa mai mare.

"Ţintim o nişă de clienţi care nu pot să acceseze un credit de consum de la bancă şi vrem să-i atragem cu acest produs", spune Nistor. Creditul este vândut tot prin unităţile BT, fiind practic complementar finanţărilor pentru consum vândute de bancă.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Bancile si IFN-urile, obligate prin lege sa-si ajute clientii inainte sa-i execute silit

Băncile sunt obligate pentru toate tipurile de credite să demonstreze că au încercat restructurarea datoriilor care înregistrează întârzieri la plată mai mari de 90 de zile, conform unui comunicat al CSALB. Măsurile de detalii

Bancile incep sa-si asume o responsabilitate sociala pentru consumatori

• În România, intermedierea financiară este săracă (25% din PIB). Drumul e lung (media europeană este de 90% din PIB), indiferent dacă e pace sau război • Indicatorii de prudențialitate ai industriei bancare sunt foarte detalii

Intelegerea la care ajung partile in cadrul CSALB este exemplificarea teoriei mainii invizibile

Deși economia țării este dependentă de finanțarea pe care o poate asigura sistemul bancar, reprezentanții băncilor spun că populismul unor politicieni și instituții reprezintă principalul factor care erodează încrederea dintre consumatori și instituțiile de detalii

CSALB: nu e vorba de vina cuiva, ci de o impartire a responsabilitatii intre consumatori si banci

Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu (conciliator CSALB, avocat Partener) și Alexandru Păunescu detalii

 



 

Ultimele Comentarii